יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:43

אלי כהן: הכל יקום ויפול על השחקנים של בית"ר

מאמן בית"ר ירושלים התארח בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. בהמשך נעסוק בניצחון של מכבי חיפה ובשמינית גמר ליגת האלופות

|
אופירה, ברקוביץ´ ורביבו ב-102FM
אופירה, ברקוביץ´ ורביבו ב-102FM

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אלי כהן: "הכל יקום ויפול על השחקנים"
בבית"ר ירושלים ערך היום "השריף", אלי כהן, אימון בכורה. הירושלמים מקווים שהוא יצליח לעשות סדר והקבוצה תתחיל לצבור נקודות בדרך לבריחה ממאבקי התחתית אחרת המצב יהיה רחוק מלהיות טוב. המאמן החדש התארח בתוכנית.

אתה מתרגש לחזור?
"ריגוש חדש".

אלי כהן (גיא בן זיו)
אלי כהן ותומר בן יוסף. תולה הכל בשחקנים (גיא בן זיו)
 

אין לך שפם כדי להוריד אם תצליח, מה תעשה?
"אם אשאיר את בית"ר בליגה אעשה קרחת, זה גם בסדר".

למה לקחת את בית"ר?
"הייתי שתי קדנציות בבית"ר, אחת אליפות מזהירה והשניה גם הסתיימה בהצלה מירידה, היום לפני 10 שנים חתמתי לקדנציה השניה בבית"ר".

מה מצאת והאם לקחת את זה כי לא היתה הצעה אחרת?
"הייתי שנתיים וכמה חודשים בחוץ, בכדורגל אם אתה חצי שנה בחוץ יכולים לשכוח אותך. הייתי בחוץ מבחירה, היו לי הצעות, נכנסתי למיזם שאני מסיים אותו עוד חודש. בית"ר באה לי בזמן. זה לא קל, נכנסים מאמנים חדשים לשוק, אבל אני מרגיש כמו בבית בבית"ר".

אלי כהן באימון הבכורה המחודשת שלו בבית&qout;ר (גיא בן זיו)
אלי כהן באימון הבכורה המחודשת שלו בבית"ר (גיא בן זיו)
 

מצאת את אותו מקום כמו שהיה לפני 10 שנים?
"השתנה, הכניסה של גאידמק שינתה את חדרי ההלבשה, אז חיינו בעוני. היום מבחינת המתקן הוא מעל הממוצע אבל עדיין אי אפשר להשוות את זה לחודורוב למשל או מתקנים נוספים".

הדשא שם הוא בושה לא?
"זה נכון, אבל בירושלים כשיורד גשם המגרש נהיה בוצי. יש מגרש סינטטי צמוד, זה לא הכי אידיאלי אבל בהשוואה למה שהיה לפני 10 שנים זה השתפר".

אלי כהן והשחקנים באימון הבכורה (גיא בן זיו)
אלי כהן והשחקנים באימון הבכורה (גיא בן זיו)
 

יש בעיה של מנטליות ודרך, מה אתה מביא שונה?
"המצב המקצועי לא טוב אבל עצם השינוי והזעזוע אולי יעשה משהו לשחקנים כי הכל יפול ויקום עליהם. בשביל לעשות הגנה ולהילחם לא צריך כישרון רק רצון. אני אמצא את הכישרוניים יותר שיוכלו להבקיע את השערים. יש לקבוצה הזאת 16 שערים וזה יבול דל. גם לקבצות התחתית יש חלוץ טוב, אני מקווה שפאסוס יבקיע, הוא עושה רושם טוב. אנחנו מחפשים רק להישאר בליגה".

מה קורה עם השחקנים? כולם עזבו אותם, אתה מאמן רביעי בתוך פחות מעונה, אין להם רגשי אשמה?
"הם מודעים, הם הרגישו בשבת את נחת זרועו של הקהל שקילל אותם. תמיד הוא היה דוחף את הקבוצה והוא התחיל לקלל. הקהל הזה אם ידחוף יהיה לו חלק משמעותי. לא צריך יותר מדי בשביל להישאר בליגה, הרמה כל כך ירדה שזה לא אותה ליגה שהיתה פה לפני 10 שנים".

אלי כהן באימון הבכורה (גיא בן זיו)
אלי כהן והשחקנים. ה'שריף' מאמין שהקבוצה תישאר בליגה (גיא בן זיו)
 

כמה נקודות תצטרכו כדי להישאר?
"לא נכנסתי לזה. אני רוצה קודם כל להעמיד את הקבוצה במצב שתחזור לה המוטיבציה".

אתה יכול להבטיח שתישארו?
"אני מאמין ולא סתם לקחתי את הסיכון. חזרתי לבית ישן ואני רוצה מאוד להציל את הקבוצה הזאת, זה משהו מיוחד בנוף הישראלי, היא נותנת עניין עם כל המסביב שלה, יש לה קהל צבעוני לטוב ולרע. בלי בית"ר הליגה זאת סתם ליגה".
 

יו"ר ערד, עובד כהן: "ילדים ייזרקו לרחוב אם המגרש לא יאושר"
כאב לב גדול מתחולל בעיר ערד החל מאמש. האחראי על הבטיחות בהתאחדות לכדורגל, ניסן מורד, הגיע למגרש המקומי והמליץ לוועדת הליגה והגביע של ההתאחדות לכדורגל לפסול את המגרש המקומי. בהמשך לסאגה התארחו בתוכנית יו"ר הפועל ערד, עובד כה ודוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונלנד.

דוברת ההתאחדות פתחה ואמרה: "המגרש לא נראה אותו דבר כמו שהיה לפני שנתיים ולא נפסל פתאום. בעקבות דו"ח שופט במהלך השבוע האחרון צויינו הליקויים ולאחר שזה קרה נשלחו מבקרים שתפקידם לבדוק את זה. יש במגרש בורות והדשא לא כמו שצריך. בריאות השחקנים חשובה ואם חלילה אחד השחקנים ישבור שם רגל, יבואו בטענות להתאחדות. כר הדשא שם לא ראוי לקיים בו משחקים. אף אחד לא סגר את המגרש אלא דרשו מהם לתקן. אין להתאחדות לכדורגל אינטרס לסגור מגרשים ולכן נתנו לערד את האופציה לתקן".

עובד כהן הגיב: "אין בורות, חסר למגרש קצת דשא בגלל הקור והגשמים. אני מזמין את כולם לבוא לקראות את חדרי ההלבשה ולהגיד אם זה רואי או לא. יש אמהות חד הוריות שאנחנו מחזיקים את הילדים שלהן שלא ילכו לרוב. אני מקווה שיאשרו את המגרש. אי אפשר להשבית עיר שלמה".

שחקני חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני חיפה חוגגים.ניצחון גדול (עמית מצפה)
 

עקסנו בניצחונה של מכבי חיפה אמש 1:4 על מכבי פ"ת. הירוקים הציגו לשם שינוי את היכולת שמצפים מהם ודרסו את המלאבסים בדרך לניצחון משכנע. למרות זאת, הם עדיין רחוקים 19 נקודות מהמוליכה קרית שמונה וייאלצו להתספק במקום באירופה.

היינו גם עם הגרלת גביע המדינה שתיערך ב-19:00. שמונה קבוצות בלבד מליגת העל נשארו במפעל: מכבי חיפה, הפועל ת"א (מחזיקת הגביע), קרית שמונה, הפועל ב"ש, מכבי פ"ת, מכבי נתניה, הפועל ניר רמה"ש ומ.ס אשדוד. כזכור, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים הודחו מהמפעל על ידי הפועל ירושלים ובני לוד בהתאמה והן, ביחד עם עוד שבע קבוצות מהלאומית והקבוצה שכולם ירצו לקבל, בית"ר כפ"ס מליגה א' משלימות את ההגרלה.

הנדריקס ומאלט מרוצים (שי לוי)
הנדריקס ומאלט מרוצים. מכבי ת"א בגמר (שי לוי)
 

שלב שמינית גמר ליגת האלופות יצא לדרך היום. אחרי קצת יותר מחודשיים של המתנה תצא ברצלונה ללברקוזן וליון תארח את אפואל ניקוסיה במפעל היוקרתי ביותר בעולם הכדורגל. נהיה גם עם התחזיות לצ'מפיונס.

בכדורסל, אתמול גברה מכבי ראשל"צ על מ.כ. הבקעה 71:78 בחצי גמר גביע המדינה והיא תפגוש בגמר ביום חמישי ב-21:00 את מכבי ת"א שלא התקשתה לנצח את הפועל חולון 70:91. נהיה גם עם התגובות למשחקים המסקרנים.

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה והשמענו למאזינים מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */