יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:37

רון לואיס: נלחמנו, אבל למכבי יש הרבה כוח אש

גארד חולון מצא דרך מקורית לתאר את ה-91:70 מול מכבי וההדחה בחצי גמר הגביע. רבינוביץ': "נגדם צריך לבוא קטנים ולא לצאת בהצהרות". צפו בתקציר

|
לואיס מאוכזב:
לואיס מאוכזב: "רצינו מאוד לנצח" (יוסי ציפקיס)

בהפועל חולון הגיעו עם הרבה ציפיות למשחק חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב אך הקבוצה של דן שמיר יצאה אמש (שני) מהיכל נוקיה בתחושת אכזבה גדולה לאחר התבוסה 91:70.

ייתכן כי אם הקבוצה של דן שמיר היתה מגיעה בגישה אחרת למשחק, התוצאה בסיום יכלה היתה להיות שונה. למרות זאת, אי אפשר להתעלם מכך שחניכיו של שמיר נשארו בתמונה במשך שני רבעים מול קבוצה עדיפה ועמוקה מהם משמעותית ואם לא מספר החטאות לא מחויבות מהמציאות מתחת לסלים בדקות הסיום של המחצית הראשונה, ייתכן והמשחק היה מתפתח אחרת. עכשיו חייבים חניכיו של שמיר לשכוח מההפסד הצורב כי כבר ביום ראשון הקרוב מגיעים דני פרנקו וברק נתניה לאולם הפחים, למשחק חשוב במסגרת הליגה.

הגארד האמריקני, רון לואיס, שסיים עם 18 נקודות אבל גם איבד חמישה כדורים וקלע באחוזים חלשים מטווח שלוש הנקודות (1 מ-6), סיפר על האכזבה בקבוצה לאחר ההפסד: "אנחנו פגועים. נלחמנו אבל זה פשוט לא הלך לנו. למכבי יש הרבה כוח אש והיא יכולה לשמור על אותה רמה לכל אורך המשחק מבלי להתעייף כי יש לה על הספסל שחקנים שלא נופלים באיכות מהחמישייה".

צפו ב-70:91 של מכבי ת"א על חולון

לואיס הוסיף: "כל הקרדיט לה על הניצחון ולנו לא היה מספיק כוח בשביל להישאר צמודים אליה. חשבנו במחצית שאנחנו יכולים לכפות עליה משחק צמוד עד הסוף וידענו שיש לנו סיכוי לצמק ברבע השלישי אבל החטאנו הרבה בפתיחת המחצית השניה ולה לעומת זאת הכדורים נכנסו. זה משחק גביע ומאוד רצינו לנצח. אני מקווה שנחזור לכאן לפיינל פור אבל עכשיו יש לנו את נתניה בבית ביום ראשון וזה משחק שאנחנו חייבים לנצח".

שלומי הרוש הצעיר הוסיף: "היה משחק עם הרבה אמוציות ומאוד רצינו. הגענו למשחק של חצי גמר והאמנו בעצמנו שניתן את המשחק הטוב שלנו ושנישאר צמודים עד הסוף ונעקוץ אבל זה לא הלך לנו. לא באנו כמו שצריך וזה לא היה היום שלנו, נקווה שאולי בפיינל פור נצליח לעקוץ אותם. ההפרש הזה לא משקף את ההבדל בין הקבוצות, גם בנוקיה. זה פשוט לא היה היום שלנו וננסה לתקן בפעם הבאה".

מגובה הפרקט: על הניצחון של מכבי

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */