יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:12

סטיב דייויס עלה בגיל 54 לשמינית הגמר בווילס

שחקן הסנוקר המעוטר בכל הזמנים הדהים 3:4 את אלי קארטר ועלה סיבוב: "אני רוצה שהדירוג שלי יהיה נמוך מהגיל שלי". טראמפ הביס 0:4 את אובריאן

|
סטיב דייויס. לא נס ליחו (GettyImages)
סטיב דייויס. לא נס ליחו (GettyImages)

בגיל 54, כוכבי ספורט רבים כבר מזמן נחים בביתם על זרי הדפנה, נהנים מההון הרב שהרוויחו במהלך הקריירה ומתרפקים על העבר. סטיב דייויס הוא לא אחד כזה.

שחקן הסנוקר המעוטר בכל הזמנים, בעל שש אליפויות עולם ו-80 זכיות בטורנירים ממשיך להתחרות בעשור השישי לחייו באופן סדיר בסבב ולהתרוצץ ברחבי העולם מתחרות לתחרות.

הוא רחוק מהימים בהם היה השחקן הטוב בעולם וכיום הוא מדורג רק 43 בעולם אך אמש (שני) המאמץ העילאי שהוא מפגין בגילו המתקדם הניב פירות כשהדהים את אלי קארטר בסיבוב הראשון של אליפות ווילס הפתוחה 3:4 ועלה לשמינית הגמר שם יפגוש את שון מרפי שגבר 2:4 על מארק ג'ויס.

"המטרה שלי היא שהדירוג העולמי שלי יהיה נמוך יותר מהגיל שלי", התבדח דייויס לאחר המשחק, "אני לא אוהב להפסיד אבל בשלב הזה אני רוצה להנות מהרגע. אני מסתכל על כל משחק כאל הטלת מטבע, אני יכול להמשיך לנצח ואני יכול גם לעוף בסיבוב הבא".

סגן אלוף העולם, ג'אד טראמפ הביס 0:4 את פרגאל אובריאן ויפגוש את המנצח בין סטיוארט בינגהאם למארק קינג. אלוף העולם, ג'ון היגינס גבר 1:4 על ליאנג וונבו הסיני בעוד דינ ג'ונהוי הביס 0:4 את מארק דייויס. טום פורד ניצח 2:4 את גרהאם דוט.

ג´אד טראמפ. דילג לשמינית הגמר (GettyImages)
ג´אד טראמפ. דילג לשמינית הגמר (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */