יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:47

בירנבוים: מה שקרה בסוף המשחק לא טוב ללב שלי

מאמן ראשל"צ המאושר, שהעפיל לגמר הגביע, התייחס לדקות הסיום ב-71:78 על הבקעה. יוטר: "היה קשה". אשכנזי: "כל הכבוד להם". צפו בתקציר

|
אפי בירנבוים:
אפי בירנבוים: "הגיע לנו להגיע לגמר" (שי לוי)

עד לרגעים האחרונים של המשחק בין מ.כ. הבקעה למכבי ראשון לציון, היה מתח בהיכל נוקיה. אך הכתומים בזכות הניסיון ובזכות העובדה שהובילו בכל שלבי המשחק, ניצחו 71:78.

"אני מקווה מאוד שהמשחק הזה לא יגרום לי להתקף לב בעתיד", אמר אפי בירנבוים, "הכדורסל ידוע כמשחק שלוקח אותך למקומות עם דופק גבוה ונמוך. שיחקנו טוב מאוד, יוטר היה מצוין, ואני חושב ששיחקנו כמו קבוצה שמוכנה לאתגר. ראינו חוויה שלא ראיתי עם כל כך הרבה אוהדים שהציפו את המגרש עם הגופיות הכתומות. המאמן הוסיף: "היינו הקבוצה היותר טובה, הגיע לנו לנצח ולהגיע לגמר. מה שקרה בסוף לא טוב ללב שלי".

"היה מאבק קשה", הודה אדריאן יוטר, "לבקעה יש הגנה טובה. למזלנו קלענו סלים גדולים וניצחנו במשחק. כדי לנצח את הגמר אנחנו צריכים לשחק 40 דקות גדולות, ולא לוותר אף פעם. באומן נעדר להרבה זמן, הצלחנו לשחק טוב בלעדיו, אבל אנחנו שמחים שהוא חזר, הוא קלע את הסל הכי חשוב בסוף כדי לנצח במשחק". 

"כשאתה רודף כל המשחק אחרי היריבה אז קשה לנצח כי אתה מסיים עם הלשון בחוץ", ציין אבי אשכנזי, "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים על קבלת ההחלטות. מגיע כל הכבוד לראשל"צ".

צפו בראשל"צ עולה לגמר הגביע

גור פורת הוסיף: "לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו להתחיל. היינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיבים. ברבע האחרון שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק מההתחלה אבל  זה לא הספיק. כל הכבוד לראשל"צ, הגיע לה ואנחנו נצטרך ללמוד מההפסד הזה".

אפי בירנבוים בגמר הגביע: הגיע לנו

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */