יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:56

"מתכוונים לתבוע את הנזקים שנגרמו וייגרמו לנו"

יו"ר באר-יעקב, איציק דבש זועם על ההחלטה של חיימוביץ' לא לעבור לקבוצה: "מקווה שהנהלת הפועל לא השפיעה עליו". חיימוביץ': "הלחץ היחיד היה מהקהל"

|
טוהר חיימוביץ´ (שי לוי)
טוהר חיימוביץ´ (שי לוי)

פרשת טוהר חיימוביץ' מסרבת להירגע. לאחר ששחקנה של הפועל עודפים ת"א ויתר על המעבר למכבי באר יעקב, הקבוצה לא נשארת חייבת ומתכננת לתבוע נזקים.

כזכור, חיימוביץ' עזב בקיץ האחרון את הפועל ת"א על פי החלטת הצוות המקצועי ועבר לשחק בקבוצת המילואים של המועדון. לאחר שכבר סגר על מעבר לבאר יעקב הוא חזר בו והעסקה סוכלה.

יו"ר באר יעקב, איציק דבש זעם על פניית הפרסה וסיפר: "בפגישה שנערכה ביום חמישי סוכם על העברת טוהר חיימוביץ'. הוא כבר הגיע לאימון למחרת והשתלב יפה. שאלתי אותו אם יכולה להיות בעיה עם הפועל והוא טען בתוקף שלא. למרות שביקשתי שלא לפרסם את הנושא, גיליתי לתדהמתי כי העסקה פורסמה בכל אצמעי התקשורת.

היום הבנתי שאין לו כוונה להגיע אלינו. אני מאוד מקווה שהלחץ לא הגיע מהנהלת הפועל ת"א אלא רק מהאוהדים. אנחנו מתכוונים לתבוע את הנזקים שנגרמו ויגרמו לנו. הפסדנו ארבעה ימים קריטיים ביותר במועד ההעברות, אני מקווה שזו לא תוכנית משותפת של כמה גורמים למנוע מאיתנו להחתים שחקן"

חיימוביץ' מסר בתגובה: "לא הופעל עלי שום לחץ מהנהלת הפועל, להיפך פירגנו לי. הלחץ שהופעל עליי הוא רק מסרים וטלפונים מאוהדים, לא היתה שום כוונה לפגוע בבאר יעקב, קיבלתי את ההחלטה לבד. לא רציתי ללכת בלב לא שלם. לא חשבתי שיהיה כזה רעש מהמעבר, לאחר שקיבלתי את התגגובות מהאוהדים והמשפחה הבנתי שאני לא יכול לעבור, ואני לא רוצה לפגוע בעלייה של הפועל לליגת העל. אני מאחל בהצלחה לשתי הקבוצות".

טומר חיימוביץ´. &qout;לא רציתי לבצע מהלך שיפגע בהעפלה של הפועל&qout; (משה חרמון)
טומר חיימוביץ´. "לא רציתי לבצע מהלך שיפגע בהעפלה של הפועל" (משה חרמון)
 
תגובת הפועל תל אביב לא התקבלה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */