יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:55

גרמניה, האחרת: קרבר זכתה בטורניר פאריס

הגרמנייה גברה על ברטולי 6:7, 7:5 ו-3:6 והצטרפה לשרשרת ההצלחות של הטניסאיות האחרות ממדינתה. הנטוחובה זכתה בפטאייה עם ניצחון על קירילנקו

|
אנג´ליק קרבר ומריון ברטולי עם התארים (רויטרס)
אנג´ליק קרבר ומריון ברטולי עם התארים (רויטרס)

אנג'ליק קרבר מגרמניה חגגה הערב (ראשון) בפאריס את היום הגדול בקריירה שלה כשניצחה בגמר טורניר האולמות היוקרתי ה"גאז דה לה פראנס" את הכוכבת המקומית מריון ברטולי 6:7 , 7:5 ו-3:6 וקטפה בגיל 24 את התואר הראשון שלה בסבב ועוד איזה תואר.

קרבר, עד לפני כחצי שנה, היתה עוד טניסאית בינונית בסבב, אבל באליפות ארה"ב הפתוחה האחרונה היא הגיעה משום מקום, עד חצי הגמר והגיעה אל הטופ 30.

קרבר, כיום 27 בעולם, הוכיחה בשבוע הזה בפאריס, כי ההצלחה בניו יורק לא היתה מקרית , וגם היא חזק בתמונת הטניס הגרמני הפורח לצידן של אנדריאה פטקוביץ', סבינה ליסיצקי, ויוליה גורגס שכבר נכנסו לטופ 20.

מריון ברטולי, השביעית בדרוג העולמי, כונתה "הודיני" ע"י שדרי היורוספורט השבוע כשחזרה מפיגורים גדולים ברבע הגמר מול רוברטה וינצי ובחצי הגמר מול קלרה זאקופלובה.

גם הערב, היא חזרה מפיגור גדול במערכה השנייה, אבל העייפות של כל השבוע  הכריעה אותה במערכה השלישית, והיא נאלצה לצפות בקרבר מקבלת את הגביע, מידי אמילי מורסמו, מענקיות הטניס הצרפתי שפרשה לפני כשנתיים.

מריון ברטולי פורצת בבכי לאחר ההפסד (רויטרס)
מריון ברטולי פורצת בבכי לאחר ההפסד (רויטרס)
 
קרבר שברה בפתיחת המערכה הראשונה ל-2:3, ברטולי חזרה והשוותה, ובשובר השוויון היתה זו הגרמניה שניצחה 3:7. קרבר ברחה עם טניס אגרסיבי ל-0:3 ו-2:5 במערכה הראשונה, אבל אז פתאום ברטולי התעוררה החלה לקפץ במרץ רב, להחזיר כל כדור בעוצמה, ותוך דקות ספורות ניצחה 5:7 במערכה השנייה כשקרבר
האומללה , לא יודעת מה פתאום נפל עליה.

אבל הגרמנייה הוכיחה שהיא מזן של מנצחים, כשחזרה בגדול במערכה השלישית עם 0:4, ברטולי התחילה בקאמבק נוסף ל-2:4, אולם העייפות הכריעה אותה , הטעויות הגיעו, וקרבר הצליחה אחרי שהחמיצה 4 נקודות משחק ביתרון 2:5,  להגיש על האפס ולזכות בתואר עם 3:6, כשהיא בוכה מהתרגשות בסיום.

דניאלה הנטוחובה עם הצלחת בתאילנד (רויטרס)
דניאלה הנטוחובה עם הצלחת בתאילנד (רויטרס)
 
דניאלה הנטוחובה הסלובקית, הגנה  בהצלחה על תואר כאלופת טורניר "פטאייה" בתאילנד כשגברה בגמר על מריה קירילנקו מרוסיה 7:6, 3:6 ו-3:6 אחרי יותר משלוש שעות של מאבק צמוד בגמר. זה התואר החמישי של הנטוחובה והראשון עליו היא מצליחה להגן בקריירה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */