יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:35

מדליות זהב וכסף לריבקין ביום הנעילה באסטוניה

המתעמלת סיימה הופעה פנטסטית בתחרות "מיס ואלנטיין" כשניצחה באלות ודורגה שניה בסרט. ריבקין: "הביצועים עוד לא מושלמים אבל זה בסדר"

|
נטע ריבקין. רשמה הצלחה גם עם הכדור (רויטרס)
נטע ריבקין. רשמה הצלחה גם עם הכדור (רויטרס)

המתעמלת האומנותית, נטע ריבקין סיימה תחרות פנטסטית באסטוניה כשהוסיפה למאזנה מדליית זהב בתרגיל האלות עם 26.75 נקודות ומדליית כסף בתרגיל הסרט עם 26.90 נקודות.

ריבקין שזכתה בזהב גם בחישוק הקדימה בתרגיל האלות פעם השניה בתחרות את המתעמלת האזרית המעולה, אלייה גרייבה שהסתפקה ב-26.33 נקודות. גרייס נעימי רשמה את הישגה הטוב ביותר עד כה בתחרות כשסיימה במקום העשירי עם 23.43 נקודות. נור זיידן סיימה במקום 37 עם 19.78 נקודות.

לאחר מכן הצליחה גרייבה לנקום בתרגיל הסרט עם ניצחון בזכות 27.50 נקודות. ריבקין וגרייבה התחלקו בכל מדליות הזהב והכסף בתחרות, כשכל אחת מהן קוטפת שתי מדליות ושתי מדליות כסף. נעימי שיחזרה את הישגה מהאלות וסיימה שוב במקום העשירי הפעם עם 23.98 נקודות. נור זיידן סיימה במקום 38 עם 18.10 נקודות.

אתמול זכתה ריבקין במדליית כסף בתרגיל הכדור עם 27.10 נקודות, כשהפעם גרייבה הקדימה אותה וזכתה בזהב עם 27.33 נקודות. ויקטוריה בוגדנובה הבולגרייה סיימה במקום השלישי הרחק מאחור עם 24.83 נקודות.

נטע ריבקין. מככבת באסטוניה (עופר ביידה) (ONE)
נטע ריבקין. מככבת באסטוניה (עופר ביידה)
 

ריבקין יכולה להיות מאושרת מהופעותיה המוצלחות במיוחד נוכח העובדה כי בתחרות באסטוניה הציגה לראשונה את תרגיליה החדשים שישמשו אותה גם באולימפיאדת לונדון 2012 ונראה כי הם זכו להערכה גדולה מצד השופטים.

"זו תחושה טובה לחזור עם מדליות כבר מהתחרות הראשונה", סיפרה ריבקין ל-ONE לאחר התחרות, "כמובן שהביצועים עדיין לא מושלמים, ויש הרבה על מה לעבוד אבל זה צריך להיות כך וזה חלק מתהליך ההכנה לקראת האולימפיאדה".

גרייס נעימי סיימה במקום 21 בתרגיל הכדור עם 21.95 נקודות. נור זיידן סיימה במקום 38 עם 19.13 נקודות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */