יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:35
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

סגל חסר לחיפה לקראת מכ' פ"ת: מבחן על אירופה

הירוקים נערכים למלאבסים הערב ב-20:00 ללא דוידוביץ', ססארץ', עזריאל, בוקולי ועותמאן, משומר ב-11. מתן אוחיון יפתח לצד מימון בהרכב של סיני

|
שחקני חיפה באימון. מבחן אופי (עמית מצפה)
שחקני חיפה באימון. מבחן אופי (עמית מצפה)

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי יצטרך להסתדר ללא מספר שחקני מפתח לקראת המשחק הערב (שני) מול מכבי פ"ת המתאוששת (20:00). הירוקים יחסרו מספר פצועים ביניהם ניר דוידוביץ', כמו גם שלושת החלוצים חן עזריאל, דניאל ססארץ' ו-וויהאם עמאשה, אליהם צריך להוסיף גם את גוסטבו בוקולי המוצהב ואת עלי עותמאן כל השישה לא בסגל למשחק.

תוצאות המחזור האחרון לא שיחקו לידיים של חיפה, כאשר הפועל ת"א, מ.ס. אשדוד, בני סכנין,הפועל ניר רמה"ש רמה"ש ובני יהודה זכו בניצחונות והתרחקו מחיפה שכל יעודה היום הוא להשיג כרטיס לאירופה.

נכון להיום (ראשון) לא רק שחיפה ערב המשחק מחר ירדה למקום התשיעי שמוביל לפלייאוף התחתון, אלא שסכנין שבמקום הרביעי שמוביל לאירופה התרחקה עד כדי שמונה נקודות מחיפה, מה שאומר שהמשחק הופך להיות חשוב במיוחד.

בחיפה אמרו: "המשחק הזה הוא מבחן אופי על המאבק לכרטיס לאירופה. הגיע הזמן שהאוהדים שלנו ייהנו מכדורגל טוב והקבוצה תשיג ניצחון".

בהגנה יחזור לעמדת המגן הימני אייל משומר על חשבון אוראל דגני, כאשר בחוד ישחקו מוחמד גדיר ואלון תורג'מן. בקישור הקידמי ניתן יהיה לראות את יניב קטן ועידן ורד. אייל גולסה יוסט לעמדת הקשר האחורי לצידו של יא יא סיידו במקום בוקולי המוצהב.

משומר באימון. ישוב להרכב (עמית מצפה)
משומר באימון. ישוב להרכב (עמית מצפה)
 

על פי האתר הרשמי חיפה שברה שיא משתתפים בעונה אחת: 31 שחקנים מאז הנשיא שחר רכש את הקבוצה.31 כדורגלנים שותפו עד כה בכל המסגרות, שחקן אחד יותר מאשר שותפו אצל רוני לוי בעונת 2007/08 שגם היא אינה זכורה לטוב. הסגל המעובה שתוכנן למסגרת האירופית ואורך הליגה בישראל זכה לתגבורת, לעתים כפויה, עם שיתופם של אחדים משחקני קבוצת הנוער, שובל גוזלן, ערן רוזנבאום ודור כוכב.

המאזן של מכבי חיפה עם אלישע לוי מול מכבי פ"ת הוא חמישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם (1:4) באצטדיון רמת-גן עם וויאם עמאשה שכבש שלושער. בסך הכל שמונה משחקים, שישה ניצחונות, הפסד ותיקו אפס בעונה הראשונה.

אלישע וצ´וצ´אליץ´ (עמית מצפה)
אלישע וצ´וצאליץ´ באימון. ימשיך את המאזן הטוב מול פ"ת? (עמית מצפה)
 

הרכב המשוער: ביואן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צ'וצאליץ', טאלב טואטחה, יא יא סיידו, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד, מוחמד גדיר ואלון תורג'מן.

עומר גולן: "זה שאני לא יכול לשחק זה כמו סטירה מצלצלת"
לצד הרצונות של הירוקים להתקדם בטבלה לעבר המקום בטבלה, בצד השני ינסה המאמן משה סיני להמשיך את המסע הקדום שלו במכבי פתח תקווה מאז מונה לתפקיד. כבר עתה ברור כי ההחלטה של ראשי המועדון לשים בידיו של סיני את המפתחות הייתה מוצדקת כאשר עד כה המאמן רשם מאזן מושלם של שני ניצחונות מתוך שני משחקי ליגה (על מכבי תל אביב והפועל ניר רמת השרון) בתוספת ניצחון על בני סכנין בגביע המדינה וכרטיס לשמינית הגמר.

המלאבסים ערכו  את האימון המסכם לקראת המפגש עם חניכיו של אלישע לוי במטרה להמשיך את מסלול הניצחונות ואולי אף להתקרב צעד נוסף אל עבר הפלייאוף העליון, מטרה שלפני שבועיים נראתה דמיונית ומופרכת. על פי האימון עושה רושם כי סיני מתכנן שני שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק הגביע נגד סכנין כאשר ויקטור מרעי יתפוס את מקומו של עומר גולן המוצהב ואילו מרוואן קבהא צפוי למלא את מקומו של איגור מאליש האוקראיני.

משה סיני. פתיחת הקסם תמשך? (משה חרמון)
משה סיני. פתיחת הקסם תמשך? (משה חרמון)
 

בשער ימשיך לפתוח לירן שטראובר שנמצא בכושר אישי מצוין בתקופה האחרונה כאשר במרכז ההגנה מתן אוחיון יקבל את הקרדיט לצידו של שי מימון שיפגוש את האקסית וחבריו לשעבר. מימון בחר שלא להתראיין לפני המפגש המסקרן אך ברור כי ישמח להוכיח לאלישע לוי שטעה לגביו כשלא נתן לו קרדיט והעדיף על פניו בלמים אחרים. את חוליית ההגנה ישלימו טל מעבי וחגי גולנדברג הצעיר שזוכה לקרדיט רב ומוצדק מאז בואו של סיני.

בקישור האחורי יפתח אורי אוזן לצידם של מריו צ'ארביץ' ומרוואן קבהא כאשר דני פרדה, טל בן חיים וויקטור מרעי יהיו אמונים על מלאכת כיבוש השערים. בסיום האימון סיני ערך אסיפת וידאו בה הקרין לחניכיו את משחק ההפסד של מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה.

המאמן לא שם דגש על שחקן ספציפי בחיפה כשבין היתר אמר לשחקנים: "יש כאן אווירה שמחה ואני רוצה שהיא תימשך גם אחרי המשחק אבל אנחנו בטח לא בעמדה שאנחנו יכולים לזלזל במכבי חיפה, הם קבוצה מצויינת. אנחנו בהרגשה טובה אבל חשוב להישאר מרוכזים כי אנחנו קרובים לפלייאוף העליון אבל קודם כל צריך לנצח את חיפה בשביל לכוון לשם".

ויקטור מרעי. יחליף את עומר גולן (יוסי ציפקיס)
ויקטור מרעי. יחליף את עומר גולן (יוסי ציפקיס)
 

הקפטן עומר גולן שלא יכלל בסגל בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים אמר: "חיפה היא עדיין האלופה למי ששכח ועכשיו כשאנחנו משחקים כל כך טוב ואני לא יכול לשחק אז זה כמו סטירה מצלצלת כי אני מאוד רוצה לשחק ונהנה מכל רגע כשהקבוצה נותנת מאה אחוז ונלחמת אחד בשביל השני".

הקשר אסי משיח שסבל מקרע בשריר הירך האחורי חזר להתאמן באופן מלא אך לא צפוי להיכלל בסגל. אוהדי הקבוצה אירגנו הסעה לקרית אליעזר אשר תצא בשעה 17:30 ממגרש האימונים במחיר של 10 שקלים בלבד.

הרכב משוער: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי, אורי אוזן, מרוואן קבהא, מריו צ'ארביץ', דני פרדה, טל בן חיים וויקטור מרעי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */