יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:39

ספורטאיות "אתנה" יעברו סדנת חשיפה תקשורתית

לקראת אולימפיאדת לונדון, ילמדו הספורטאיות מה לא לעשות בעת הופעה בטלוויזיה, איך ראוי לענות על שאלות בראיון וכיצד להופיע מול מצלמה

|
קורזיץ. שגרירה לאומית (GettyImages)
קורזיץ. שגרירה לאומית (GettyImages)

אחת לארבע שנים, כשהאולימפיאדה בפתח, צומחת מידת החשיפה של הספורטאים האולימפיים באופן משמעותי. ספורטאים אשר לרוב לא זוכים לכותרות ראשיות נמצאים לפתע מתחת לאור הזרקורים וצריכים להתמודד לא רק עם המשוכות במסלול או עם היריבים בזירה אלא גם עם השאלות הלעיתים פולשניות של התקשורת.

בדיוק לשם כך תשתתפנה ספורטאיות פרוייקט "אתנה טופ טים" של היחידה לספורט הישגי בסדרת סדנאות להכנה לחשיפה תקשורתית ב"ברזל 23", בית הספר למקצועות הטלוויזיה של "רשת".

הסדנאות יעסקו בדמותה של של הספורטאית כאשת מקצוע אינדיבידואליסטית מחד וכשגרירה לאומית בתקשורת מאידך. בין הנושאים שילמדו: הופעה מול מצלמה, עשי ואל תעשי בהופעה בטלוויזיה, הכנה לראיון, שפת גוף וחידוד הכללים בהופעה ברדיו ומול התקשורת הכתובה.

במפגש ביום שלישי הקרוב תשתתפנה: אלופת העולם בגלישת רוח, לי קורזיץ, מדליסטית הארד באליפות העולם בהתעמלות אומנותית, נטע ריבקין, הג'ודוקא, אליס שלזינגר וירדן ג'רבי, הקופצת לגובה, מעין פורמן, השחייניות האומנותיות, אנסטסיה גלושקוב, אינה יופה, נבחרת ההתעמלות האומנותית ואחרות.

נטע ריבקין. האולימפיאדה בפתח (עופר ביידה)
נטע ריבקין. האולימפיאדה בפתח (עופר ביידה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */