יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:51

אבוקסיס: אני רק בן אדם, לוקח את העקיצה בחזרה

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן בני יהודה שהתייחס לבעיות עם הקהל: "מדובר בבודדים, אני לא יודע מה הם רוצים ממני"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו כמובן בתקרית האלימה בין שחקן הפועל תל אביב, שי אבוטבול, לבין אוהד הקבוצה אמש (שבת). הכדורגלן נעצר הלילה (בין שבת לראשון) ושוחרר לאחר שאוהד מהקבוצה שלו התלונן שהכדורגלן הכה אותו לאחר דין ודברים במועדון לילה ברחוב קרליבך שבתל אביב. הקשר נחקר שעות ארוכות במרחב ירקון ובסופו של דבר שוחרר בערבות. האוהד טען: "הוא היכה אותי באגרופים ודיממתי, הוא היה שיכור".

מישל דיין: "לא חושב שמוטי איווניר יגיע לבית"ר ירושלים"
בית"ר ירושלים רשמה עוד הפסד ליגה כשנכנעה 2:0 להפועל ניר רמת השרון. עם חנן אוזלאי על הקווים לא הצליחו הבית"רים להתעלות והמשיכו את התקופה הרעה שלהם אחרי ההדחה מהגביע באמצע השבוע.

בן שושן ואיקנדה מאוכזבים בסיום (גיא בן זיו)
בן שושן ואיקנדה מאוכזבים בסיום (גיא בן זיו)
 

"קרו דברים שלא מריחים כל כך טוב", אמר המאמן מישל דיין, "לא נראה לי שמוטי איווניר יסכים לאמן את בית"ר. אין הרבה סיכויים להצליח שם כיום. הביטחון של השחקנים מאוד נמוך. המזל של בית"ר שיש את הפועל ראשל"צ והפועל ב"ש. לא הייתי פוסל את מינויו של גיא עזורי לקבוצה".

יוסי אבוקסיס: "לא כל כך יודע מה הקהל רוצה ממני"
עסקנו גם במכבי תל אביב, גם בה ממשיכים להתדרדר משבוע לשבוע. אמש ספגו הצהובים עוד הפסד ליגה, מספר 11 העונה - 1:0 לבני יהודה בבלומפילד. ניר לוין לא מצליח להרים את החבורה בצהוב וכרגע נראה שהם בדרך הבטוחה לשום מקום. דיברנו עם הצד המנצח, עם מאמן הכתומים.

"אני לא כל כך יודע מה הקהל רוצה ממני", אמר מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, "חבל שאחרי ניצחון זה מה שקורה. השחקנים נלחמו לאורך כל הדרך, מגיע להם כל הכבוד. רוב הקהל של בני יהודה מעודד, יש כמה בודדים שנגדי, חבל. לא יודע את הסיבה לכך. לא הייתי צריך להגיד את מה שאמרתי. אני לא רוצה שהקהל יעודד אותי, אלא את השחקנים".

יוסי אבוקסיס (יוסי ציפקיס)
יוסי אבוקסיס: "יש כמה בודדים בקהל שנגדי" (יוסי ציפקיס)
 

המאמן הוסיף: "אני בסך הכל בן אדם, לוקח את העקיצה בחזרה. אני לא יודע אם אאמן בעונה הבאה, לא יודע אם ירצו אותי. כרגע לא אתן תשובה לשום דבר, זה לא נכון. לא הגיוני להתעסק חמישה חודשים קדימה בכדורגל הישראלי".

פייגנבוים: "אנחנו ממש כמו משפחה, זה סוד ההצלחה"
הפועל ניר רמת השרון ממשיכה להיראות טוב אחרי עוד ניצחון, הפעם על בית"ר ירושלים. דיברנו עם מאמן הקבוצה, שייע פייגנבוים. "אני חי את המשחק ומכוון הרבה את השחקנים", אמר פייגנבוים, "אני ומנחם קורצקי עובדים ביחד, מנתחים ביחד מצבים. מאיר יצחקי מגיע מדי פעם לפני משחק כדי לדרבן את השחקנים. חשבתי שרמה"ש זה משהו חולף, כמו שחשבו בנושא ק"ש".

פייגנבוים (גיא בן זיו)
פייגנבוים. יכול להיות גאה בקבוצתו (גיא בן זיו)
 

המאמן הוסיף: "לא תראה אצלנו מכות באימון ולא ריב בין שחקנים. יש אחווה. אני מופתע, ממש כמו משפחה טובה וזה סוד ההצלחה".

כבכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה והשמענו למאזינים מוזיקה טובה.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */