יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:39

האריס הגיעה לרמלה: לא ידעתי שיש ליגה בישראל

אקסית ה-WNBA נחתה בארץ וסיפרה: "צריכה להכנס לעניינים מהר". השחקנית (1.96) צפויה לשחק כבר מול רמת חן. האם תהיה הראשונה שתטביע בישראל?

|
האריס ומור מהימים בלינקס (WNBA)
האריס ומור מהימים בלינקס (WNBA)

רק בשבוע שעבר הציגה אליצור רמלה את סגל השחקניות החדש שלה אחרי עזיבת שי דורון, ביום שני האחרון הצליחה רמלה, במתכונת החדשה, לנצח 66:79 את אליצור חולון וכבר בסוף השבוע הצטרפה לקבוצה שחקנית חיזוק נוספת, אמבר האריס שנחתה בארץ והצטרפה לאימוני אליצור רמלה.

האריס סיפרה: "אף פעם לא חשבתי שאשחק בישראל, חשבתי על מקומות כמו ספרד או איטליה שאלו מקומות באירופה שאני יודעת שיש שם ליגות טובות. אפילו לא ידעתי שיש ליגה בישראל, אני שמחה מאוד שקיבלתי את ההזדמנות להגיע לכאן. אני עדיין עייפה מהטיסות ומההתרשמות הראשונית שלי אני יכולה להגיד שהאימונים פה קשים אבל טובים. אני יודעת שאני צריכה להיכנס לעניינים מהר ואשתדל לעשות זאת כדי להיות מוכנה למשחק נגד רמת חן ביום ראשון הקרוב".

האריס שיחקה בעונה האחרונה במדי המינסוטה לינקס, אלופת ה-WNBA שם העמידה ממוצעים של 3 נקודות למשחק שם היא שיתפה פעולה עם אגדה אחרת ששיחקה ברמלה העונה, טאג' מקוויליאמס, ועם כוכבת הקבוצה מאיה מור שהיתה הבחירה הראשונה בדראפט ונבחרה לרוקית העונה. באותו דראפט אגב, נבחרה האריס במקום הרביעי, גם על ידי הלינקס.

מעבר לכך, האריס נחשבת לאחת מהשחקניות הגבוהות ששיחקו בארץ (1.96) כשביוטיוב מככב סרטון שבו היא מראה שגם היא יודעת להטביע. האם היא תצליח לעשות היסטוריה קטנה ולהטביע בליגה הישראלית? לזה נצטרך לחכות ולראות. בכל מקרה הופעת הבכורה של האריס תהיה ביום ראשון במשחק הבית החשוב של הקבוצה נגד מכבי רמת חן.

לקו ווילינגהאם ועדן ענבר. קיבלו חיזוק (יניב גונן)
לקו ווילינגהאם ועדן ענבר. קיבלו חיזוק (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */