יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:17

גרנט: הגיבור שלי הוא ג'ורדן, הכדורגלן - מראדונה

מאמן פרטיזן מצא זמן לחשוף: "ראיתי את מייקל מתאמן וזה היה נהדר, דייגו מדהים". מי תרם הכי הרבה לפרמייר ליג? "אריק קאנטונה עשה דברים גדולים"

|
גרנט. סיפר על גיבוריו
גרנט. סיפר על גיבוריו

תקופה פורה עברה על אברהם גרנט. המאמן שנקשר בחודשים האחרונים ללא מעט קבוצות כמו טוונטה, לסטר, בלקבורן, אנז'י מחצ'לקה והארטס ושמו אף נקשר לאימון נבחרת אירלנד, בחר בסופו של דבר בפרטיזן בלגרד.

בתחילה, האוהדים הסרבים יצאו נגד פיטוריו של המאמן, אלכסנדר סטויינוביץ' ומחו נגד מינויו של גרנט אבל העניינים נרגעו לפחות בזמן האחרון והישראלי החל לעבוד בשקט.

לאחר שדובאי סירבה להעניק למאמן אשרת כניסה החליט גרנט להגיע לישראל עם קבוצתו החדשה למחנה אימון. הסרבים גברו 0:3 על מכבי חיפה במשחק האימון הראשון ובשני רשמה 0:2 על הפועל אשקלון.

אחרי שסיים בהצלחה את "מסע" המשחקים בישראל עם קבוצתו, מצא המאמן זמן כדי לספר בראיון מי הגיבור הספורטיבי שלו, מי היה הפייבוריט שלו על הדשא והתחמק באלגנטיות מהשאלה מי השחקן הכי מוכשר אותו הוא אימן.     

גרנט ציין: "הגיבור הספורטיבי שלי הוא מייקל ג'ורדן. ראיתי אותו מתאמן ועבורי זה היה נהדר. אף אחד לא יכול לחיות על כישרון בלבד וג'ורדן תמיד ניסה לשפר את עצמו עוד ועוד. לעיתים אני מביא אותו כדוגמא עבור שחקני כדורגל. בצ'לסי ניסיתי לשפר שחקנים וזו הצלחה עבורי - להצליח לגרום לשחקן להשתפר".

מייקל ג´ורדן (רויטרס)
מייקל ג´ורדן חוגג. "תמיד ניסה לשפר את עצמו" (רויטרס)
 

על הכדורגלן הפייבוריט שלו, אמר המאמן: "דייגו מראדונה. הוא עזר לנאפולי לזכות באליפות באיטליה כאשר הוא היה במיטבו, מראדונה היה פשוט מדהים".    

על השאלה איזה שחקן תרם בצורה הכי משמעותית לפרמייר ליג לדעתו, ענה גרנט: "לאריק קאנטונה הייתה השפעה גדולה. קאנטונה הגיע למנצ'סטר יונייטד אחרי 26 שנים בהן לא זכתה הקבוצה באליפות וסר אלכס פרגוסון ידע איך להוציא ממנו את המיטב. האיכות של הכדורגל שלו הייתה מדהימה, הוא כבש שערים וזכה באליפויות עם הקבוצה. קאנטונה עשה הרבה דברים גדולים עם מנצ'סטר יונייטד".

עם קאנטונה בדאבל של 1995/96 (GettyImages)
קאנטונה עם פרגוסון. "האיכות שלו הייתה מדהימה" (GettyImages)
 

גרנט נשאל גם איזה שחקן הכי מוכשר עבר תחתיו אבל ענה בדיפלומטיות: "היו הרבה מכדי להזכיר שם אחד. זה כאילו שיש הרבה ילדים ואתה לא יכול לומר את מי אתה אוהב יותר. יש הרבה יותר משחקן אחד שהייתי גאה לאמן אותו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */