יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:48

דריקס: מי שלא רוצה לחץ שלא יתעסק בספורט

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מנכ"ל מכבי ת"א. יובל נעים: "לא נכשלתי, הלחץ היה גדול מדי, הייתי משאיר את בית"ר בליגה"

|
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-102FM

אופירה אסייג ופיני גרשון הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נעים: לא נכשלתי, לא יכולתי להשפיע עוד על הקבוצה
בשלב הראשון עסקנו בזעזועים האחרונים בבית"ר ירושלים אחרי עוד יום של חוסר שקט בבירה. יובל נעים בחוץ, הוא אומר שזו החלטה שלו, העיתונאים סבורים אחרת ובכלל לא שקט כשחנן אזולאי כבר העביר אימון ראשון בבית וגן. דיברנו עם מאמן בית"ר המתפטר לטענתו, יובל נעים, כמו גם עם מישל דיין ודני נוימן.

רווח לך? היה עד כדי כך קשה?
"תראי מי שמכיר אותי יודע שברגע שאני מאמן קבוצה אני לוקח את כל האחריות עליי, יש המון המון לחץ של תקשורת בבית"ר, המון לחץ של קהל, קיבלתי את ההחלטה הנכונה ואתן את הבמה למאמן אחר".

מצטער על מה שקרה עם אבו סובחי ובני לוד?
"אני עד עכשיו לא אמרתי כלום בנושא, לא לחצתי את היד של אבו סובחי כי ראיתי מה שהוא אמר ב-ONE ולא האמנתי למה שאני קורא, חשבתי שזה אחד באפריל. לא דיברתי בכוונה כדי לא להלהיט את היצרים, אמרתי לו אין לך מה ללחוץ לי את היד ותתקדם הלאה. יש לי קצת רקורד בכדורגל בשמונה השנים האחרונות".

"אני לא צבוע, המגזר הערבי לא אוהב את בית"ר ירושלים, בית"ר לא אוהבת את המגזר והמצב הזה יימשך, אבל בסה"כ לא אמרתי שום דבר גזעני".

אבו סובחי (שי לוי)
אבו סובחי. "לא היה לי מה ללחוץ לו את היד" (שי לוי)
 

אמרת שאתה לא לוקח אחריות ויום אחרי התפטרת?
"בכל דקה שאתה מאמן בית"ר אתה נמצא בלחץ נוראי, אני לקחתי באופן קשה מאוד את ההפסד 3:0 בבית לבני סכנין. לא הרמתי ידיים, לא עזבתי את האימון ולא עזבתי את חדר ההלבשה, איציק לא אמר לי כלום. עזבתי כי הרגשתי שאני לא יכול להשפיע יותר על השחקנים כמו שאני רוצה, אז העדפתי לעזוב. כמה מאמנים יש שויתרו על כל הכסף שמגיע להם? ויתרתי כדי שתהיה להם אפשרות להביא מאמן אחר".

מה יכול לעשות מאמן בזמן שנשאר עד סוף העונה?
"אני לא יודע זו כבר לא בעיה שלי, מבחינת מיקום המצב ריאלי מאוד כי אף מאמן לא רצה להגיע לבית"ר בתחילת העונה, אני באתי בלי תנאים וישר התחלתי לעבוד, אנחנו לא יותר טובים מב"ש, או ראשל"צ ואנחנו במצב טוב יותר מהם בטבלה".

פחדת להיות המאמן שחתום על ירידה של בית"ר?
"חד משמעית לא, אם היינו מנצחים את בני סכנין ואת לוד אין לי ספק שהייתי נשאר ומשאיר את בית"ר בליגה".

יובל נעים (שי לוי)
יובל נעים. "אין לי ספק שהייתי משאיר את בית"ר בליגה" (שי לוי)
 

בית"ר תישאר בליגה?
"מעריך שכן אבל זה ממש לא יהיה קל. יש לפעמים דברים בספורט שקשה להסביר, אותם שחקנים, אותם אימונים ולא אותה יכולת, הגיע הזמן שלא רק המאמנים ישלמו את המחיר, ואני לא בא בטענות לשחקני בית"ר. לא יכול להיות שתמיד המאמן הוא אשם, לא יכול להיות. מאמן נמדד לאורך זמן, לא יכול להיות שמאמן יבוא וינצח שלושה משחקים ויעשו ממנו קוסם".

נכשלת עם בית"ר?
"אני לא חושב שנכשלתי, אם הייתי נשאר ומשאיר את בית"ר בליגה זה היה הישג גדול. בליגה הזו זה לא ממש משנה מול מי אתה משחק כל המשחקים שווי כוחות. מוטי איווניר אולי יצליח יותר, נצטרך לחכות ולראות".

דני נוימן אמר: "יש מאמן ירושלמי, יש כמה, יש מאמן פנוי שוקראים לו מישל דיין והוא אחד מהמועמדים לאמן את בית"ר, אני חושב שצריך מאמן ירושלמי, גם תמיד יכול להיות שחנן אזולאי יישאר עד סוף העונה. בכל מקרה בית"ר תישאר בליגה".

מישל דיין שכרגע לא מאמן אף קבוצה אמר: "אף אחד לא דיבר איתי עדיין, אני לא בטוח שבית"ר תישאר בליגה כי היא נמצאת בלופ מקצועי, יש לפניה משחקים מאוד קשים, אם הפרזיטים בבית"ר לא יתעשתו על עצמם (בהתייחס לשחקנים) אז לא יהיה טוב".

מישל דיין (מתן להב)
מישל דיין. "לא בטוח שבית"ר תישאר בליגה" (מתן להב)
 

עברנו גם צפון מערבה, לכיוון אנגליה, שם שמענו על התפטרותו המפתיעה של קאפלו מנבחרת שלושת האריות. רדנאפ כבר רגל וחצי בפנים ומה יהיה עם טוטנהאם? בדקנו את הכל.

דריקס: מי שלא רוצה לחץ שלא יתעסק בספורט
כמו כן עברנו לכדורסל ועסקנו במשחקה של מכבי ת"א מול קאנטו במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. אחרי ההפסדים לברצלונה ומכבי אשדוד, הצהובים של בלאט עומדים בפני אחד המשחקים הקריטיים בשלב הזה ובמאבק על המקום השני בבית 8 אחרי שבשבוע שעבר הפסידו בשמונה הפרש לאיטלקים. דיברנו עם מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס.

"נשיא היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, בא לארץ כל שנה, אני נוסע לאסוף אותו והוא יבקר במשחק של מכבי ומחר ייסע חזרה לברצלונה. זה נוהל רגיל אין בזה שום דבר מיוחד. ברור שלא קל להשיג ספונסרים, אבל אנחנו מתכוננים לכל עונה מבעוד מועד וביולי כבר מוכנים לעונה שבפתח".

דריקס (יניב גונן)
דריקס. מכבי חייבת ניצחון משכנע על קאנטו (יניב גונן)
 

"למשחקים באדריאטית באים 8,000 צופים בבמוצע אז אני מניח שהקהל אוהב את זה, כי בליגה למשל באים רק 4,000 צופים. זה אומנם קשה מבחינה מקצועית אבל טוב מבחינת הקהל. אני לא יודע אם נהיה בפיינל פור, נהיה חכמים יותר אחרי היום בערב, אני מאוד מקווה שקאנטו תסיים בסוף אחרונה בבית ואז זה אומר שאנחנו נהיה במקום אחר בתקווה המקום השני. מי שלא מסוגל להתמודד עם לחץ שלא יתעסק בספורט".

כבכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה והשמענו למאזינים מוזיקה טובה.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */