יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:41

"סלע קפיטל" תתמוך בקבוצת הנשים של הבקעה

שלט קבוע של החברה יוצב באולם הקבוצה ובנוסף לוגו החברה יופיע על גב המדים. יו"ר מ.כ. הבקעה, מוטי אמסלם: "שמחים על הקשר שנוצר"

|
ענבל מזרחי. ספונסר חדש לבקעה (יוסי ציפקיס)
ענבל מזרחי. ספונסר חדש לבקעה (יוסי ציפקיס)

העולה החדשה לליגת העל לנשים, מ.כ הבקעה שנמצאת במקום החמישי בטבלה חתמה היום (רביעי) על הסכם חסות עם קרן הריט, סלע קפיטל שתתמוך ותעניק חסות לראשונה בתולדותיה למועדון. הקבוצה חתמה עם החברה על הסכם פרסום, שיתוף פעולה ומתן חסות.

במסגרת ההסכם תפרסם סלע קפיטל, לכל אורך השנה, את לוגו החברה על גב חולצות קבוצת הנשים בכל המשחקים. כמו כן תפרסם החברה על הלוח האלקטרוני ותציב שלט קבוע באולם עד תום העונה.

גדי אליקם, חבר דירקטוריון סלע קפיטל ומנכ"ל חברת הניהול מסר בתגובה: "אנחנו שמחים השנה לתמוך, זו הפעם הראשונה, בספורט נשים. אנחנו מאמינים ביכולת הקבוצה ושמחים לשתף פעולה עם קבוצה חדשה ששואפת להגיע לפסגת ליגת העל בכדורסל נשים".

יו"ר מ.כ. הבקעה, מוטי אמסלם אמר: "אנחנו שמחים על הקשר שנוצר בין קבוצת הנשים של המועדון לבין חברת סלע קפיטל שנרתמה לתרומה לקהילה כשותפה לקידום ספורט הנשים".

מוטי אמסלם. &qout;שמחים על הקשר שנוצר&qout; (יוסי ציפקיס)
מוטי אמסלם. "שמחים על הקשר שנוצר" (יוסי ציפקיס)
 

ביום ראשון הבא, עם המדים החדשים של הקבוצה תצא הבקעה למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל ראשון לציון של שירה העליון שהצליחה לחזור למסלול הניצחונות במחזור האחרון אחרי שניצחה 77:86 את הפועל אריאל תל אביב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */