יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:57

ג'ון היגינס: אני לא מתאמן מספיק חזק כמו פעם

אלוף העולם בסנוקר זיהה את הסיבה לכישלונות העונה וגם מצא פיתרון: "אני בונה חדר סנוקר בבית שלי, עכשיו אוכל להתאמן בלי לנסוע למועדון"

|
ג´ון היגינס. עונה מאכזבת לאלוף העולם (GettyImages)
ג´ון היגינס. עונה מאכזבת לאלוף העולם (GettyImages)

אחרי סיום חלומי לעונה שעברה שכלל זכיות באליפות בריטניה, אליפות ווילס והדובדבן שבקצפת, אליפות העולם, נראה היה כי שחקן הסנוקר הסקוטי, ג'ון היגינס יסתער על עונת 2011/12 בכל הכח.

בפועל דברים נראים אחרת עבור אלוף העולם בן ה-36. היגינס טרם זכה העונה בתואר והגמר היחיד שהעפיל אליו היה באירוע של סבב השחקנים הנחשב לזניח בחשיבותו.

הסיבה לכך נעוצה לדעת היגינס בהורדת הקצב באימונים, אך בקרוב הוא מתכוון לעשות שינוי בנושא. "אני לא מתאמן חזק כמו שהייתי צעיר, אבל זה ישתנה בקרוב כי אני בונה חדר סנוקר בבית שלי", סיפר היגינס.

"לפני המאסטרס ישבתי הרבה בבית כי זו היתה תקופה של חג המולד ובקושי התאמנתי, עכשיו תהיה לי האפשרות להתאמן בלי לנסוע למועדון", הוסיף האלוף הסקוטי, "בעבר תמיד רציתי לנסוע למועדון כדי להתאמן כי הרגשתי שאני הולך לעבודה. אבל למדתי משחקנים אחרים המחזיקים שולחן בבית, הלוואי והיתה לנו אקדמיה בסקוטלנד שבה היינו מתאמנים ביחד אבל כרגע אין דבר כזה".

"יש באז סביב הסנוקר בתקופה האחרונה, הסבב גדל, ויש שחקנים מעולים. זה זמן נפלא להיות שחקן וגם להיות צופה", אמר היגינס שינסה בשבוע הבא להגן על תארו כאלוף ווילס.

היגינס. ינסה לזכות בתואר בווילס (GettyImages)
היגינס. ינסה לזכות בתואר בווילס (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */