יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:37

אלגרי מזהיר: יובנטוס קבוצה רעבה עם אופי אדיר

ללא פאטו ופצועים נוספים אך עם זלאטן שיחל לרצות את עונש ההרחקה רק במשחק הבא, תפגוש מילאן את "הגברת הזקנה" ב-21:45 בחצי גמר הגביע האיטלקי

|
זלאטן ופירלו במפגש הקודם (GettyImages)
זלאטן ופירלו במפגש הקודם (GettyImages)

שתי מוליכות הליגה האיטלקית, מילאן ויובנטוס, תפגשנה היום (רביעי) ב-21:45  במשחק הראשון במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי בסאן סירו.

מעבר לכל הפיקנטריה סביב משחק זה מדובר במפגש בין ההתקפה הטובה ביותר באיטליה של מילאן להגנה הטובה ביותר של יובנטוס. המפגש הישיר בין הקבוצות לא הסתיים בתוצאת תיקו מאז מאי 2009 והגברת הזקנה לא רוצה להפסיד בפעם הראשונה מפתיחת העונה בזמן שמילאן לא רוצה להפסיד שנה שנייה ברציפות בשלב חצי הגמר.

למרות עונש ההרחקה משלושה משחקים שספג, זלאטן איברהימוביץ' יוכל לקחת חלק במפגש מול האקסית מכיוון שיחל לרצות את העונש רק במשחק הבא.

אלגרי ייאלץ להסתדר עם בעיית הפציעות הקשה ממנה סובלת קבוצתו. אנטוניו קסאנו טרם חזר לכשירות, וכך גם הפצועים הרבים: אלסנדרו נסטה, אלשנדרה פאטו, קווין פרינס בואטנג, אלברטו אקווילאני, מאת'יה פלאמיני, אלכסנדר מרקל וג'נארו גאטוסו.

פאטו. יחמיץ את המשחק (רויטרס)
פאטו. יחמיץ את המשחק (רויטרס)
 
אלגרי אמר לקראת המפגש מול הגברת הזקנה: “יובנטוס היא קבוצה עם אופי אדיר. כל השחקנים שלה מראים בכל משחק עד כמה הם רעבים וזו ההזדמנות הראשונה שלהם להחזיר תארים למועדון".

בהיעדר פאטו הפצוע מי שצפוי לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון הוא סטפן אל שראווי הצעיר. בחוליית הקישור אלגרי מעדיף ניסיון כאשר יפתח עם אנטוניו נוצ'רינו, "הצעיר" בן ה-26, שישתף פעולה עם קלארס סיידורף, מארק ואן בומל והקפטן, מאסימו אמברוסיני, שהגיל הממוצע של שלושת הוותיקים הוא 34.3. בהיעדרו של נסטה, דניאלה בונרה או פיליפ מקסס, יחליפו אותו בהרכב.

גם אצל הביאנקונרי יש פציעות אך בכמות קטנה בהרבה. הקיצוני, סימונה פפה, הוא היחיד שייעדר עקב פציעות ועל אף כל זאת יבצע אנטוניו קונטה מיני מהפיכה בהרכב. ג'יאנלואיג'י בופון ואלסנדרו מאטרי יזכו למנוחה בזמן שמארקו סטורארי ומארקו בוריילו שהגיע בחורף יקבלו את חולצת ההרכב.

דל פיירו. נסיך על הספסל (GettyImages)
דל פיירו. נסיך על הספסל (GettyImages)
 
שחקנים בולטים נוספים שיפתחו כנראה על הספסל הם אלסנדרו דל פיירו, פאביו קוואליירלה ומירקו ווצ'יניץ' בזמן שבחוד לצידו של בוריילו יפתחו עמנואלה ג'יאקריני ומירקו ווצ'יניץ'.

“שתי הקבוצות רוצות להעפיל לגמר וייתנו הכל", סיפר אנטוניו קונטה. “המשחק הראשון עומד להיות חשוב ביותר. ברור שהייתי מעדיף לזכות בהגרלה פשוטה יותר בשלב זה עם סיכויים גבוהים יותר להעפיל אך עכשיו לשתי הקבוצות יש סיכויים שווים להעפיל לגמר באולימפיקו".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */