יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:40

כרטיס להצגה הכפולה מול אוקראינה יעלה 20 ש"ח

ההתאחדות החליטה על מחיר אחיד למשחקי הנבחרות הצעירה (ב-16:00) והבוגרת (19:00) ב-29 בפברואר. ורמוט צפוי לשוב לסגל, גם גבאי וטיבי על הכוונת

|
אוהדי הנבחרת. יגיעו למושבה? (שי לוי)
אוהדי הנבחרת. יגיעו למושבה? (שי לוי)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, אמור לפרסם ב-22 לפברואר את הסגל לקראת משחק הידידות מול אוקראינה שייערך ב-29 לחודש. אמנם הסגל הסופי עוד לא גובש לחלוטין, אבל נראה שגילי ורמוט יקבל זימון לאחר שעבר לאחרונה לדה גראפשחאפ מהליגה ההולנדית.

גוטמן שלומד בימים אלה את שיטת המשחק של האוקראינים, צפוי לזמן גם שחקן או שניים מעירוני קרית שמונה כאשר על הכוונת נמצאים אלעד גבאי ואיתן טיבי.

המשחק מול אוקראינה יהיה כחלק מהצגה כפולה שתתקיים באצטדיון המושבה. הנבחרות הצעירות של המדינות יתמודדו ב-16:00 אחת מול השניה, בעוד שב-19:00 ייפגשו הנבחרות הבוגרות.

מחירי הכרטיסים להצגה הכפולה יהיו אחידים ויעמדו על 20 ₪ לכל הגילאים (המחיר אינו כולל את עמלת משרד כרטיסים). מכירת הכרטיסים לקהל הרחב החלה היום באמצעות משרדי הכרטיסים השונים.

אתמול בית המשפט המחוזי בת"א דן בעתירה נגד מינויו של גוטמן למאמן הנבחרת. השופט איתן אורנשטיין שמע את טענות העותר והציע לו למשוך את עתירתו, שאם לא כן, יחויב בהוצאות גבוהות. מדובר בעתירה שממילא לא היה בה כדי לפגוע במינוי של גוטמן.

אלי גוטמן (יניב גונן)
אלי גוטמן. יפרסם את הסגל ב-22 לחודש (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */