יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:30
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

דוויין מיצ'ל: רוצה אליפות, לא אסתפק במקום שני

האמריקני של אשקלון חושב רחוק אחרי ה-71:73 על חולון. יבזורי אחרי שלשת הניצחון ב-74:75 על ראשל"צ: "מצבי היה רע אם לא הייתי קולע". צפו בתקציר

|
מיצ´ל חוגג עם ברקוביץ´ (משה חרמון)
מיצ´ל חוגג עם ברקוביץ´ (משה חרמון)

עירוני אשקלון של אריק אלפסי רשמה הערב (ראשון) ניצחון חשוב בביתה, 71:73 דרמטי על הפועל "יונט" חולון, ניצחון שהעלה את הקבוצה של אריק אלפסי למקום הרביעי כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו יריבתה שבמקום השלישי.

אלפסי אמר בסיום: "היה לי ברור שיהיה משחק צמוד עד הסוף. אני שמח שידענו לעמוד באינטנסיביות ובאגרסיביות של חולון ולתת מלחמה על כל כדור. רצינו לעצור את משחק הריצה ואת ריבאונד ההתקפה ונדמה לי שעשינו את זה בצורה יפה. ברבע האחרון הלחץ והמתח השפיעו, אבל אני שמח שמיצ'ל ידע לתקן את זה בסוף".

"הניצחון הזה חשוב עבורנו ואני מאוד שמח. השחקנים בוטחים במיצ'ל, הוא יודע לקחת את המשחק עליו והוא המנהיג של הקבוצה הזו. זו הפתעה נעימה בשבילי ובשביל המערכת לראות אותו מתבגר מול העיניים ומנהיג את השחקנים. הם מאוד סומכים עליו. יש לנו ליגה טובה וכולם ראו אולם מלא עם קבוצות שבאות להילחם על כל כדור. צריכים לעודד את הכדורסל בליגה הזו, ולא לקטול אותו".

דוויין מיצ'ל, שקלע 27 נקודות וניצח את המשחק, אמר: "המהלך האחרון היה מהלך של מישהו שרוצה לנצח. מאוד רציתי את זה ורציתי לתת הצהרה שקבוצות יידעו שאנחנו יכולים לשחק טוב ולהיות פאקטור משמעותי בליגה. אני מברך על זה שיש לי ההזדמנות לשחק באשקלון ולשחק כדורסל בכלל. אני מכיר כאלה שאין להם את ההזדמנות לשחק כדורסל ולכן אני בא לכל אימון עם הרבה מוטיבציה להצליח. ידענו שיהיה מאבק קשה, ידענו שלא משנה כמה טוב נשחק, הם ירוצו וינסו להישאר במשחק. אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור ולזכות באליפות. אני לא רוצה להיות מקום שני".

צפו ב-71:73 של אשקלון על חולון

מן הצד השני לא היה קשה לזהות את האכזבה. טזמין מיצ'ל אמר: "אני לא יודע מה קרה. דוויין מיצ'ל לקח את הריבאונד האחרון, דברים כאלה קורים. היה משחק קשה ולדעתי לא היה לנו משחק טוב כקבוצה, אבל היו לנו הזדמנויות לנצח ולא ניצלנו אותן. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שעשינו ולהמשיך לשחק את הכדורסל של חולון. נבוא לאימון ונעבוד קשה".

המאמן, דן שמיר, סיכם: "היה משחק פלייאוף יותר מאשר משחק ליגה. בשביל משחקים כאלה משחקים כדורסל. הצד המפסיד הולך הביתה וסופר את הטעויות, והיו כאלה לשני הצדדים. כמו בכל יום, עשינו את כל מה שיכולנו והיינו קצת פחות טובים מאשקלון. המשחק הזה היה אולי תשובה לאלה שחושבים שהמשחקים בשלב הזה לא חשובים. יש לנו לא מעט טעויות להסתכל עליהן".

יבזורי: מצבי היה רע אם לא הייתי קולע את השלשה
ללא צ'ייסון אלן שעזב ועידו קוז'יקרו הפצוע, רשמה גלבוע/גליל 74:75 דרמטי על מכבי ראשון לציון משלשת ניצחון מטורפת של דגן יבזורי. "לא עבר לי הרבה בראש, ראיתי שיש שש שניות והיה הרבה מזל", אמר יבזורי בסיום. "אחרי איבוד כזה אם לא הייתי קולע, מצבי לא היה טוב. היה לנו קשה ולא מצאנו איך להעניש", הוסיף הרכז המצויין.

צפו בסל הניצחון המשוגע של יבזורי

"רציתי ללכת לקורטני פלס בהתקפה האחרונה, זה היה מהלך שבשבילו לקחתי פסק זמן, וראיתם איזה פסק זמן", ציין ליאור ליובין. על עזיבתו של צ'ייסון אלן אמר המאמן: "אני מבין את צ'ייסון, הוא שחקן מאוד מוכשר עם פוטנציאל גדול ואישיות יוצאת דופן. כואב לי שהוא הלך".

המאמן המפסיד, אפי בירנבוים, אמר: "בחצי השני שיחקנו טוב מאוד. אני אצטרך ללמוד מזה והפנים שלנו קדימה, זה משחק רציני מאוד שהיה פה ודי ברמה גבוהה. צריך ללמוד מהמשחק הזה, וכבר בשבוע הבא להתחיל רצף חדש".

אפי בירנבוים לא מבין מה קרה. &qout;הפנים שלנו קדימה&qout; (משה חרמון)
אפי בירנבוים לא מבין מה קרה. "הפנים שלנו קדימה" (משה חרמון)
 

הגארד עמית בן דוד הוסיף: "בסיטואציה הזאת החלטנו שאנחנו הולכים עם ההגנה ולא מנסים לעשות עבירה. זה הוכיח את עצמו שחטפנו וקלענו. דגן נתן שלשה גדולה, במהלך המשחק ידענו שזה הולך להיות הסגנון, גליל קבוצה מאומנת וקשוחה. עמדנו ברוב המפתחות הצבנו לעצמנו. זה יכול ללכת לפה ולשם. זה היה אכזרי, ובאותו מצב יכולתי לחייך חיוך גדול של ניצחון".

בית הלחמי: "היה פה מאמץ גדול של כולם"
בני השרון/הרצליה גברה 92:95 על מ.כ. הבקעה לאחר משחק שוויוני. העולה החדשה הראתה הרבה אופי אך נכנעה וספגה את הפסדה השמיני העונה.

צפו בניצחון של בני השרון על הבקעה

אריאל בית הלחמי אמר לאחר הניצחון: "היה פה מאמץ גדול של כולם. זה מאמץ מתמשך של כל המערכת שמשדרת כל הזמן שאסור לאבד תקווה. השחקנים הרבה יותר חזקים בצד המנטאלי והיינו ראויים לניצחון. לא רוצה לתת מחמאות לשחקנים באופן אישי, כולם נתנו מאמץ אדיר".

המאמן אבי אשכנזי אמר: "מאוכזב, בעטנו בדלי. כבר הובלנו עשר בדקה וחצי ואיבדנו את כל היתרון. זה הפסד מיותר, לא חושב שיש קשר בין מה שקרה פה לגביע. נכין את הקבוצה הכי טוב למפגש עם ראשל"צ".

אבי אשכנזי (משה חרמון)
אבי אשכנזי: "בעטנו בדלי, מאכזב" (משה חרמון)
 

"היינו בפיגור של שבע ורציתי ניצחון, לא ראיתי בעיניים אמרתי מה שיהיה יהיה ונתתי הכל", אמר גיא לביא, "אני שמח שכולנו הצלחנו במאמץ לנצח כאן. הכל מתחיל באימונים, האימונים נראים הרבה יותר טוב, כולם מפוקסים וכולם במטרה לנצח ורואים את זה במגרש. לפני כן היה נראה שאנחנו לא יחידה אחת וכל אחד שיחק לבד, חזרה לנו האמונה שאם נגיע נחושים ועם מטרה לנצח זה אפשרי. רואים את זה באמת על כל אחד ואחד מאיתנו. אין ספק שגם אריאל עשה את ההבדל".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */