יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:45

חטפה מילדה חולצה של 'נולה' ומכרה אותה לאימה

אימה של מליסה קוק לא יכלה לראות את צער בתה כשהחולצה של ג'וקוביץ' מהגמר באוסטרליה נחטפה מידיה, וקנתה אותה מהחוטפת ב-5,877$ שיועברו לצדקה

|
נולה מעיף חולצה ששווה לא מעט כסף (GettyImages)
נולה מעיף חולצה ששווה לא מעט כסף (GettyImages)

אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס סיפקה גמר בלתי נשכח אך גם סיפור ביזארי במיוחד.

כפי שנוהגים כוכבי טניס רבים, נובאק ג'וקוביץ' העניק במהלך הגמר מול רפאל נדאל את אחת מחולצות המשחק שלו למעריצה צעירה ביציע. אלא שברגע שמליסה קוק בת ה-14 הניחה את ידה על החולצה היא נחטפה ממנה על ידי אמא לשלוש בשם יעל רוטשילד (לא ידוע על קשר לישראל).

קוק הצעירה לקחה קשה את אובדן החולצה ופרצה בבכי, "לא יכולתי להאמין, לחולצה הזו היתה משמעות אדירה עבורי והיא פשוט נלקחה ממני. יש לי קיר שלם שמוקדש לנובאק בחדר, ורציתי לתלות שם את החולצה. צעקתי לו כל המשחק והוא שם לב אליי והביא לי את החולצה", סיפרה קוק בצער.

מצלמות הטלוויזיה מוכיחות ללא ספק כי החולצה נחטפה מידיה של הילדה, אך רוטשילד עצמה מכחישה זאת, "כשהחולצה נזרקה היו בערך 20 אנשים נלהבים ששלפו ידיים. אלה החיים, לא הייתי יכולה לחטוף חולצה ממישהי שישבה שלושה כסאות ממני".

ההתנהגות של רוטשילד זכתה לביקורת קשה באוסטרליה ובסופו של דבר הושגה פשרה כשהציעה את החולצה למכירה פומבית שכל הכנסותיה יוקדשו להגנה על ילדים מאלימות והתעללות. ומי היתה הקונה המאושרת? אימה של מליסה קוק שהוציאה מכיסה 5,877 דולרים כדי שבתה תקבל את החולצה שכה רצתה. כנראה, שסמדר שיר לא טעתה כשאמרה ש"אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא".

נובאק ג´וקוביץ´. הושגה פשרה לגבי חולצתו (GettyImages)
נובאק ג´וקוביץ´. הושגה פשרה לגבי חולצתו (GettyImages)
 
ריימונד רוטשילד, בעלה של יעל סיפר כי אשתו החליטה למכור את החולצה בגלל שחשה מאויימת, "אשתי הותקפה ברשתות החברתיות ועל ידי התקשורת כתוצאה מאי הבנה. אנשים פירסמו את הכתובת שלנו בפייסבוק וזה גרם להטרדות ואיומים".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */