יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:43

שי דורון: רמלה תזכה בדאבל, עוד אחזור לשם

הגארדית המריאה לרוסיה כדי להצטרף ליאקטרינבורג כפי שפורסם לראשונה ב-ONE: "הזדמנות של פעם בקריירה". בראשון, רמלה תציג את הרכש במסע"ת

|
שי דורון. המריאה לרוסיה (יוסי ציפקיס)
שי דורון. המריאה לרוסיה (יוסי ציפקיס)

גארדית נבחרת ישראל, שי דורון המריאה הבוקר (שישי) לרוסיה במטרה להצטרף לאלופה הרוסית, קבוצת יאקטרינבורג , כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. הרבוצה הרוסית נחשבת לקבוצה בכירה מאוד בכדורסל הנשים וכמועמדת העיקרית לזכות השנה בתור אלופת היורוליג.

דורון, שהצטרפה לאליצור רמלה בתחילת העונה שעברה והיתה הקפטן של הקבוצה איתה זכתה בעונה שעברה בדאבל היסטורי בחרה להיפרד מהאוהדים ואמרה: "אוהדים יקרים, רציתי להודות לכם על התמיכה גם בשנים ששיחקתי ברמלה וגם עכשיו כשאני עוברת לקבוצה חדשה. תמיד אהיה ותמיד ארגיש חלק ממשפחת אליצור רמלה. נפלה בחלקי הזדמנות של פעם בקריירה ואני מודה להנהלה על ההבנה ושיתוף הפעולה בתקופה לא פשוטה זו. רמלה היא הבית ואליו עוד אחזור״.

קפטנית רמלה לשעבר התייחסה גם לשינויים שעוברים על המועדון כשאמרה: ״אני בטוחה שעם ההרכב החדש רמלה תזכה באליפות ובגביע״.

ובינתיים ברמלה מתחילים להתרגל ליום שאחרי שי דורון שביום ראשון הקרוב צפויה הקבוצה לקיים מסיבת עיתונאים בה יציגו את ההרכב החדש של הקבוצה שמי שאמורות להיות מוצגות הן לקו ווילינגהאם שתחזור לקדנציה שניה בקבוצה, אלנה בירד ומיכל אפשטיין ששוחררה בחודש שעבר ממכבי רמת חן וצפויה לחתום ולהצטרף לקבוצה של עדן ענבר. כמו כן תציג הדאבליסטית הישראלית את הקפטנית החדשה שצפויה להחליף את דורון בתפקיד.

מיכל אפשטיין תחתום ברמלה (יוסי ציפקיס)
מיכל אפשטיין תחתום ברמלה (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */