יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:49
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13 הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

ללה יפתח במקום תמוז, אנטבי חוזר ישר להרכב

בהפועל ת"א ביקרו את טביב שלא איפשר לחלוץ לעזוב: "הוא דפק אותו". תמוז יישב על הספסל ב-20:15 מול אשדוד, המגן ב-11. פטי: "אסור לנו להפסיד"

|
אנטבי וללה עם אבוטבול. השלושה בהרכב (דרור רוזנפלד)
אנטבי וללה עם אבוטבול. השלושה בהרכב (דרור רוזנפלד)

יממה לאחר שנחשפו ב-ONE לראשונה, הנסיבות שהובילו לפיצוץ מעברו של טוטו תמוז במונאקו, והנושא הוא עדיין המדובר ביותר בחדר ההלבשה של הפועל ת"א.

"אף אחד לא יכול לבוא בטענות לטוטו", אמרו שחקנים בקבוצה על הפרשה שנחשפה והוסיפו, "אף בן אדם שפוי לא היה מוותר על כל כך הרבה כסף. טביב 'דפק' את טוטו, ואין ספק שהוא לא יעבור בשתיקה על הפסד של סכום כזה, הרי היה פסק בורר שטביב היה צריך לעמוד בו, והוא הפר אותו".

עם זאת, בקבוצה שמחו לקבל את מלך השערים שלהם בעונה שעברה בחזרה, ואמרו כי למרות הבלאגן בין תמוז לבעלים, אין להם ספק שהוא ימשיך לתת קבלות על המגרש וינהג כמקצוען. "מה שבטוח" אמרו שחקנים בקבוצה: "טביב הפסיד את השחקן האחרון שהגן עליו בכלי התקשורת".

"העובדה שתמוז נשאר איתנו חוסכת המון כאב ראש להנהלה", אמר חברו לקבוצה של תמוז, אלרואי כהן, על הסאגה: "לא יכלו למצוא שחקן ברמה של תמוז ואני שמח שהוא נשאר. אני מאמין שבעתיד הוא עוד יתקדם ושבסוף העונה אפילו קבוצה מליגה יותר טובה תרצה אותו, אנחנו מאושרים שהוא חזר".

תמוז לא צפוי לפתוח לאחר שלא התאמן באופן מסודר כל השבוע, אך אמור להיות בסגל, כאשר מהראן ללה, שכבש במשחק הקודם, יפתח לצידו של עומר דמארי בחוד ההתקפה. מגן הרכש, יגאל אנטבי, אמור לפתוח בהרכב ולרשום בכורה מחודשת במדים האדומים.

טוטו תמוז (שי לוי)
טוטו תמוז. שחקנים בקבוצה: "אף אחד לא יכול לבוא אליו בטענות" (שי לוי)
 
באסיפה המסכמת אמר ניצן שירזי לשחקנים שלו: "אנחנו צריכים להודות שאנחנו עדיין לא ביכולת מספיק טובה כדי להסתכל למעלה בטבלה וגם התוצאות שלנו לא משהו. אנחנו צריכים ליצור רצף של ניצחונות ולהסתכל משחק אחרי משחק ולא חודש קדימה. תשימו לב להצטרפות של אמברוז להתקפות של אשדוד, ותיזהרו מהמצבים הנייחים של רביבו".

על המשחק מול מ.ס אשדוד אמר אלרואי כהן: "משחק עונה? עובדה שזה משחק בין קבוצה במקום השני לקבוצה במקום השלישי. אשדוד קבוצה מצוינת ויהיה משחק קשה, אני לא אוהב להשתמש בביטויים של משחק עונה כי זה כל הזמן משתנה, אבל אנחנו צריכים לנצח מול האוהדים שלנו.

כל משחק עד סוף העונה הוא 'Must' מבחינתנו, לא משנה איך נגדיר את זה ואיפה הוא יהיה, אנחנו צריכים להראות אופי ולנצח את המשחק הזה אם אנחנו רוצים ללכת קדימה. אם לא נעשה את זה, נהיה בבעיה. אנחנו לא מסתכלים על ק"ש, אנחנו מנצחים רק שני משחקים ברציפות, כך שאנחנו לא יכולים להסתכל עליהם אלא רק על עצמנו. אם הם יאבדו עוד נקודות זה יהיה מעולה, אבל כרגע אין טעם להסתכל עליהם.

ניצן שירזי (יוסי ציפקיס)
ניצן שירזי. "היכולת שלנו לא מספיק טובה" (יוסי ציפקיס)
 
אנחנו לא יכולים אפילו לחשוב על הפסד במשחק הזה, ברור שאפשר להגיד שאם זה יקרה זה יוריד לנו את הסיכויים לעשות משהו, אבל אנחנו לא יכולים לחשוב על זה אלא רק על ניצחון", הוסיף כהן על המשחק.

ואי אפשר בלי התייחסות לבלאגן ומחאות האוהדים, ועל כך אמר הקשר: "אין מה לעשות, אנחנו חייבים להתרכז בכדורגל. אנחנו לא עיוורים ולא חרשים, אנחנו רואים ושומעים הכל, אבל כשעולים על הדשא נותנים את כל מה שיש ולא חושבים על זה. אני מקווה שהבעיות ייפתרו כי עדיף שיהיה שקט, אבל גם כשאין שקט אנחנו צריכים להתעלם מהכל ולעשות את העבודה".

חן עזרא. שחקנים: &qout;רק בקבוצה כמו שלנו זה יכול לקרות&qout; (שי לוי)
חן עזרא. שחקנים: "רק בקבוצה כמו שלנו זה יכול לקרות" (שי לוי)
 
גם סאגת העברתו של חן עזרא שלא יצאה לפועל הייתה מושא לשיחות במתחם חודורוב, כשבנושא הזה אמרו שחקנים: "רק בקבוצה שכונה כמו שלנו זה יכול לקרות. ככה זה כשאין הנהלה מסודרת והכל מתנהל בצורה הזויה. הוא יכול היה להיות חיזוק טוב, חבל".

הרכב משוער: אדל אפולה, נאאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, אלרואי כהן, אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, עומר דמארי ומהראן ללה.

יאיא פטי: כדורגל זה לא מתמטיקה, אסור לנו להפסיד
מ.ס. אשדוד סופרת שלושה משחקים ללא ניצחון ורק אחד כזה בששת המשחקים האחרונים. מנגד, שלוש שנים בדיוק חלפו מאז ההפסד האחרון של אשדוד בבלומפילד, ובקבוצה מעיל הנמל רוצים להמשיך גם מחר (שבת, 20.15) את הסטטיסטיקה הטובה מול האדומים בשנים האחרונות.

סוארז מנסה לעצור את קולה (יניב גונן)
קולה. חוזר להרכב (יניב גונן)
 

הבלם יאיא פטי התייחס לתקופה האחרונה שבה הקבוצה מציגה יכולת פחות טובה. "סיימנו בתיקו במשחקים האחרונים שהיו לנו קשים יותר", אמר הבלם ל-ONE, "אנחנו צריכים לחזור ולהציג את היכולת שאיפיינה אותנו בתחילת העונה ונקווה שהקהל יגיע לדחוף אותנו".

"אנחנו מתכוננים טוב מאוד למשחק הזה", התייחס פטי למפגש הישיר מול האדומים על המקום השני בטבלה, "כי זה משחק חשוב מאוד עבורנו וגם עבורם, אבל אסור לנו להפסיד. אנחנו באים לקחת נקודות כי כדורגל זה לא מתמטיקה ואם אתה משחק טוב, אתה יכול לקחת נקודות. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה ויש לה שחקנים טובים אבל אנחנו באים לשחק כדורגל נגדם", סיכם הבלם.

יאיא פטי. &qout;נקווה שהקהל יגיע לדחוף אותנו&qout; (משה חרמון)
יאיא פטי. "נקווה שהקהל יגיע לדחוף אותנו" (משה חרמון)
 
החלוץ רוגר'ס קולה שלא פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים כיוון ששהה בזמביה, יחזור ל-11 על חשבונם של סמואל יבואה ומשה בן לולו שעזבו את הקבוצה. במועדון רצו להתחזק בחלוץ נוסף לפני תום חלון העברות, אך הדבר לא יצא לפועל והם יצטרכו להסתפק בסגל הקיים עד תום העונה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפא אמברוז, ניר ביטון, דוד רביבו, תמיר כחלון (בן בוטבול), עידן שריקי, רוגר'ס קולה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */