יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:47
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

"מי שחושב שהעונה גמורה, לא מתאים למכבי ת"א"

השחקנים בצהוב יודעים ש"יש על מה להילחם" לקראת המשחק ב-17:20 מול מכבי פ"ת במושבה. פאביצ'ביץ' יחזור להגנה. צמח: "יש לי מקום במכבי"

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א: "יש לנו על מה להלחם" (ליאור טימור)

בסיבוב הראשון מכבי תל אביב אירחה את מכבי פ"ת אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה, והשיגה ניצחון מינימלי שעוד נתן תחושה במועדון שההפסד שבוע לפני כן היה מקרי. ב-17:20 יתארחו הצהובים באצטדיון המושבה בפ"ת, בידיעה שאליפות היא כבר מילה גסה, אבל המאבקים על הכרטיס לאירופה עוברים דרך פ"ת.

"זה לא יהיה נכון לומר שאין לנו על מה להילחם", אמר שחקן בקבוצה. “מכבי זה מועדון שחייב לעצמו ולאוהדים שלו, גם בעונה כזו להשתייך לצמרת הטבלה ואנחנו רוצים להשיג את המטרה הזו ואת הכרטיס לאירופה. מי שחושב שהעונה גמורה במכבי לא מתאים למועדון הזה".

לקראת המפגש עם פ"ת אמר גל אלברמן לאתר הרישמי: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ נגד קבוצה קשה ורוצים לקחת 3 נקודות על מנת לייצר מומנטום חיובי".

לוין דרש מהחלוצים שלו יותר ריכוז ליד השער השבוע. המאמן צפוי לשוב ולעלות עם ארבעה חלוצים, ששניים מהם ישחקו על הקווים, כשאלירן עטר ישוב להרכב על חשבונו של דור מיכה. בהגנה ישוב לשחק סאבו פאביצ'ביץ' על חשבונו של רוברטו פונצ'ץ. שרן ייני השלים הבוקר אימון מלא ונראה כי יהיה כשיר למשחק.

מי שלא השלים אימון מלא הוא השוער, גיא חיימוב, שסובל מפציעה ביד ולא יתלבש למשחק.

מעבר לזה לא נראה שהמאמן יערוך שינויים נוספים, מה שאומר שעל אף המשחק באמצע השבוע מול הפועל ירושלים בגביע המדינה, המאמן לא מתכוון לוותר על משחקי הליגה ודורש משחקניו להמשיך ולשפר את הליקויים בחלק ההתקפי וההגנתי.

הרכב משוער: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, סבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, גל אלברמן, מושיקו לוגסי, ברק יצחקי, מונס דאבור, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

ציון צמח: אלוהים לא רצה אותי במכבי, אני לא מאוכזב
מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר על הפועל "ניר" רמת השרון תארח מחר (שבת) ב-17:30 מכבי פתח תקווה את מכבי תל אביב באיצטדיון המושבה במשחקו הראשון של משה סיני במגרש החדש והמפואר. המלאבסים ערכו את האימון המסכם וההכנות האחרונות לקראת המפגש מול חניכיו של ניר לוין כשהמטרה היא לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה מאז המחזור השני אז ניצחו את הפועל חיפה ושבוע לאחר מכן את מכבי נתניה בחוץ.

ציון צמח ובוטבול (איתי ישראל)
ציון צמח. "כל משחק נגד מכבי מרגש" (איתי ישראל)
 

עבור סיני, אחד מהסמלים הגדולים בתולדות הפועל תל אביב, מדובר בסוג של דרבי מול הצהובים מתל אביב וניצחון יהיה עבורו מתוק מאוד. על פי האימונים במהלך השבוע האחרון המאמן צפוי להמשיך להציב את עומר גולן במרכז ההגנה לצידו של שי מימון.

השינוי היחיד בהרכב ביחס למשחק מול רמת-השרון יהיה חזרתו של דני פרדה מעונש הרחקה על חשבונו של מרואן קבהא שצפוי לרדת לספסל. אורי אוזן ומריו צ'ארביץ' יפתחו בקישור האחורי כשבחוד ההתקפה יהיו אלה טל בן חיים וויקטור מרעי שנראה חד באימונים השבוע.

שחקני הרכש החדשים, מתן אוחיון ונס זמיר, שערכו את אימון הבכורה ביום רביעי האחרון יפתחו את המשחק על הספסל בתקווה לקבל דקות משחק ראשונות. במועדון ממלאבס מרוצים מאוד מצירופם של השניים ומציינים כי זמיר מגלה יכולת גבוהה באימונים בהם הראה טכניקה גבוהה, זריזות וראיית משחק משובחת.

דני פרדה. חוזר להרכב (אלעד ירקון)
דני פרדה. חוזר להרכב (אלעד ירקון)
 

הקשר ציון צמח שצפוי לפתוח בהרכב מול הקבוצה ממנה הגיע בהשאלה בתחילת העונה סיפר על התחושות לקראת המפגש מול המועדון בו גדל: "כל משחק נגד מכבי תל אביב הוא מרגש ואני מתרגש לפגוש את החברים משם למרות שגם בעונה שעברה שיחקתי עם הפועל רמת גן נגדם. מכבי זה המועדון בו גדלתי מגיל שש ויש לי שם חוזה גם לעונה הבאה, אני מאוד אוהב את מכבי והקהל שתמך בי כל הזמן אבל כרגע הראש שלי רק במכבי פתח תקווה ובמטרות שלה".

"אני חושב שיש לי מקום בסגל של מכבי אבל מה שאלוהים מכוון זה מה שקורה, אם הוא לא רצה שאהיה במכבי העונה אז אני לא מאוכזב", אמר הקשר והוסיף: "אני מקווה שנצא מהמאבקים בתחתית כי המקום שלנו צריך להיות הרבה יותר גבוה, יש לנו שחקנים מצויינים בקבוצה אבל משהו לא התחבר בינתיים. מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת ומצפה לנו משחק לא קל בכלל אבל אני מקווה שנצליח לנצח סוף סוף במושבה לעיני הקהל שלנו אחרי כמה הפסדים בבית ששלחו אותו עצוב הביתה".

על השינוי שהביא עימו משה סיני הוסיף צמח: "הוא הביא רוח חדשה לקבוצה ולראייה הניצחון בשבוע שעבר. אומנם ניצחנו במשחק הבכורה שלו אבל עדיין לא עשינו כלום, אנחנו נמשיך לעבוד קשה כמו שנלחמנו נגד רמת השרון כי רק בעזרת לחימה ומשחק קבוצתי אנחנו נשיג ניצחונות ונעלה על דרך המלך. אני מקווה שנמשיך את המומנטום נגד מכבי תל אביב לפני המשחקים הקשים נגד מכבי חיפה ועירוני קריית שמונה".

נס זמיר ומתן אוחיון. יזכו לדקות ראשונות במכבי פ&qout;ת? (עומרי תבור)
נס זמיר ומתן אוחיון. יזכו לדקות ראשונות במכבי פ"ת? (עומרי תבור)
 

לסיום התייחס לחיזוק בדמותם של נס זמיר ומתן אוחיון: "הם שחקנים מצויינים ואני בטוח שהם יעזרו לנו להגיע למטרות שלנו ואני מאחל להם בהצלחה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, עומר גולן, טל מעבי, אורי אוזן, מריו צ'ארביץ', דני פרדה, ציון צמח, טל בן חיים וויקטור מרעי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */