יום רביעי, 18.09.2024 שעה 06:48

עוד ערוצי ספורט ועוד תשלום לצרכן הספורט

התשלום עבור שידורי ספורט כבר מזמן נותר ללא גבול: 3 ערוצי ספורט נוספים יעלו לאוויר כשכולם יעלו עוד. ספורט בחינם? לא אם זה תלוי בהם

|
מסי ורונאלדו. תתכוננו לשלם יותר (GettyImages)
מסי ורונאלדו. תתכוננו לשלם יותר (GettyImages)

אם לא די בסכומי הכסף הגדולים שמשלמים חובבי הספורט מדי חודש עבור ערוצי הספורט, מתברר כי בתקופה הקרובה צפויים לעלות שלושה ערוצים נוספים, כולם, כמובן, יהיו כרוכים בתשלום נוסף.

בימים הקרובים מתוכנן לעלות ערוץ נוסף של ערוץ הספורט כאשר מדובר בערוץ מראה ל-'5 LIVE' הקיים. התכנים שישודרו יהיו זהים ויועברו באיכות HD. אלא שהערוץ יינתן בתשלום נוסף של 4.99 ש"ח לחודש, רק לצופי הערוץ הרגיל, שכבר משלמים 31.90 שקל בעבור ערוץ הפרימיום. אם ירצה מנוי לצפות בערוץ HD החדש לבדו, הוא יצטרך לשלם סכום גבוה עוד יותר של 39.90 שקל וזה רק עבור הערוץ הזה. 

ופה זה לא נגמר: גם חברת צ'רלטון בוחנת העלאת שני ערוצים - ערוץ HD מראה ל'ספורט2' וערוץ שנמצא בבחינה ראשונית לעליה, ערוץ 'ספורט3' שיכיל תכנים נוספים. על-פי ההערכה, ערוץ זה עשוי להיתקל בקשיים באישורו במועצת הכבלים והלוויין מחשש לזליגת תכנים לערוצים בתשלום.

המשמעות: מי שאוהב ספורט וירצה לראות את כל השידורים אצלו בסלון ייאלץ להיפרד מ-60 ש"ח עבור חבילת ערוצי צ'רלטון ו-40 ש"ח עבור חבילת ערוצי הספורט, סכום מוגזם לכל הדעות.

כמה יעלה לאוהד הספורט לצפות במשחקים? רויטרס)
כמה יעלה לאוהד הספורט לצפות במשחקים? רויטרס)
 

במועצה מנסחים בימים אלה נייר עמדה המבקש להעביר לידי הרגולציה את הסמכות בניטור עלויות ערוצי הספורט בישראל. כיום, למועצה אין סמכות לשלוט בתחום זה והיא אחראית בעיקר על הגנה על הערוצים הפתוחים הנוגעים לקהל הרחב ולא עוסקת בערוצי הפרימיום.

אסור לפספס
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
/* LAST / NEXT ROUNDs */