יום רביעי, 18.09.2024 שעה 06:48

רם וארליך בחצי גמר זאגרב, סלע הודח בשמינית

הצמד גבר על בארצ'לי ורוסול 5:7 ו-6:7 (4:7) ויפגוש בחצי הגמר את בגדטיס ויוז'ני. סלע לא מצא תשובות לסרבים של קרלוביץ' הקרואטי ונכנע 6:3 ו-6:2

|
אנדיוני. חצי גמר שני העונה (אמיר לוי)
אנדיוני. חצי גמר שני העונה (אמיר לוי)

אנדי רם ויוני ארליך המשיכו היום (רביעי) את פתיחת השנה הטובה שלהם כשעלו לחצי גמר טורניר זאגרב. "אנדיוני" ניצחו בשתי מערכות צמודות את האיטלקי דניאלה בארצ'לי ואת הצ'כי לוקס רוסול 5:7 ו-6:7 (4:7).

הישראלים שרוצים להבטיח את מקומם באולימפיאדת לונדון 2012, פתחו את העונה עם גמר בטורניר צ'נאי, המשיכו עם הגרלה אכזרית והפסד בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה למדורגים 1 בעולם, האחים בראיין, והיום השיגו חצי גמר שני העונה. יריביהם בחצי הגמר יהיו מרקוס בגדטיס מקפריסין ומיכאל יוז'ני מרוסיה שגברו 5:7 ו-5:7 על בנג'מין בקר ואלכסנדר וואסקה הגרמנים.

אנדיוני השיגו שבירה מכרעת במצב של 5:5 במערכה הראשונה ל-5:6 והגישו בהצלחה למערכה. הצמד האיטלקי - צ'כי שבר ל-1:3 במערכה השניה והמשיך ל-1:4, אבל "אנדיוני" שברו בחזרה, חזרו ל-4:4 והמערכה הגיעה לשובר שוויון. במצב של 3:3, הישראלים ברחו ל-3:6 בדרך ל-4:7 ו-0:2 במערכות.

דודי סלע נכנע הערב בשמינית גמר טורניר זאגרב לענק הקרואטי, איבו קרלוביץ, 6:3 ו-6:2. קרלוביץ, שירה 12 אייסים במהלך המשחק לעומת שניים של סלע שבר ל-1:2 במערכה הראשונה וברח עם השבירה עד 3:5 אז שבר שוב את סלע שהיה מאוד מתוסכל מהסרבים הראשונים של הקרואטי בן ה-32.

במערכה השנייה פיספס סלע הזדמנות נוחה לשבור ל-2:3 אחרי שכדור שחבט נחת סנטימטר מהקו. קרלוביץ' שמר, שבר בעצמו ל-2:4 והמשיך משם לנצחון ושבירה נוספת במשחקון השמיני ל-2:6 והשלים את המלאכה תוך שעה ושש דקות.

דודי סלע באליפות אוסטרליה הפתוחה (רויטרס)
דודי סלע. יעפיל לרבע הגמר? (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
/* LAST / NEXT ROUNDs */