יום רביעי, 18.09.2024 שעה 06:42

אבי לוזון פורש מבנק דיסקונט אחרי 35 שנים

בלעדי: ההנהלה קיבלה את בקשת לוזון לצאת לפנסיה מוקדמת ולקבל פיצויי פיטורים גבוהים במיוחד. לוזון: "מודה לכולם. הבטחתי לאשתי שאפרוש"

|
לוזון:
לוזון: "הבטחתי שאפרוש לפני הפנסיה" (שי לוי)

בלעדי: יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, התפטר מתפקידו בבנק דיסקונט לאחר 35 שנה. ל-ONE נודע שבחודש אוקטובר 2011 הודיעה הנהלת בנק דיסקונט שעובד המעוניין לצאת לפנסיה מוקדמת בגיל 50 מוזמן להגיש בקשה ולקבל פיצויי פיטורים גבוהים במיוחד.

במסגרת עידוד ראשי בנק דיסקונט לפרישה מוקדמת, למעלה מ-300 עובדי הבנק חתמו בשנה האחרונה על הסכם פרישה מוקדמת לגמלאות שהחל בינואר השנה. לוזון ביקש מראשי דיסקונט להצטרף לקבוצת הפורשים ובימים אלה חתם על הסכם פרישה מוקדמת לגמלאות. בתיאום עם ראשי הבנק, ימשיך בתפקידו עד מארס 2012.

אבי לוזון אישר את הידיעה ומסר באמצעות משרד יחצי הציבור "רימון, כהן שיקמן": "ברצוני להודות ליו"ר הדירקטוריון יוסי בכר, מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל, יובל גביש ראש החטיבה הבנקאית ויוסי פרץ, מנהל משאבי האנוש שהעניקו לי הזכות להיות חלק בלתי נפרד בשדרה הניהולית של דיסקונט. לפני 15 שנים הבטחתי לרעייתי שבגיל 57, עשר שנים לפני גיל הפנסיה, אפרוש".

אחרי 35 שנות פעילות בבנק, יקבל לוזון פיצויים של כמה מיליוני ש"ח. במשפחתו אף הוסיפו שהם היו שמחים אם הוא היה מסיים את תפקידו גם בהתאחדות לכדורגל שם כלשונם - "העבודה והכותרות הלא מחמיאות גובות ממנו בריאות".

אבי לוזון. סיים את דרכו בבנק (שי לוי)
אבי לוזון. היה אחרי על מרכז העסקים (שי לוי)
 

דרכו של אבי לוזון בבנק דיסקונט
מיד לאחר שירותו הצבאי החל לוזון לעבוד בבנק דיסקונט כיועץ השקעות בסניף מקומי בפתח תקווה. כעבור מספר שנים מונה לסגן מנהל הסניף המקומי. בתחילת שנות ה-90 מונה לאחראי על המחלקה העסקית ולסגן מנהל הסניף המרכזי של דיסקונט ברמת השרון.

ב-1996 מונה למנהל סניף בפולג שבנתניה ומיד לאחר מכן נתבקש לכהן כמנהל הסניף המרכזי בפתח תקווה ובתום תפקידו נתמנה למנהל הסניף המרכזי של דיסקונט בהרצליה. ב-1999 מונה למנהל מרכז העסקים בתל אביב. לאחר כשלוש שנים מונה לממונה על מרכז העסקים במחוז חיפה והצפון ומנהל הסניף הראשי והמרכזי של בנק דיסקונט בחיפה.

אבי לוזון בהתאחדות לכדורגל (יניב גונן)
אבי לוזון בהתאחדות לכדורגל (יניב גונן)
 

ב-2007 מונה לוזון למנהל ב"מנהלת האגף המסחרי" שבחטיבה העסקית, האחראית על כל מרכזי העסקים בישראל. כעבור זמן מה החל לכהן כמנהל האגף לפיתוח עסקי בחטיבה הבנקאית. במקביל לתפקיד זה, החל לכהן כיו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, תפקיד שאותו נושא ללא שכר.

במקביל לפעילותו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, בכוונת לוזון להקדיש את זמנו לשהייה לצד משפחתו, לפעילותו כיו"ר הועד המנהל של אופ"א ולעשייה ציבורית. 

אבי לוזוןמרים כוסית. סיומה של תקופה (אלעד ירקון)
אבי לוזון מרים כוסית. סיומה של תקופה (אלעד ירקון)
 

אסור לפספס
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
/* LAST / NEXT ROUNDs */