יום רביעי, 18.09.2024 שעה 06:43

אברמוביץ': טוב להסיר חלודה לפני הסיבוב השני

הקיצוני של הרצליה מתכונן למשחק מול הפועל ראשל"צ ב-17:00: "קל זה לא יהיה, אבל כיף". במשחקים נוספים: מכבי ת"א - מוצקין, חולון - אשדוד

|
אברמוביץ´ במרכז:
אברמוביץ´ במרכז: "זה לא יהיה קל"

עונת כדוריד מטורפת שכזו לא זכורה שנים רבות בכדוריד הישראלי ולא מן הנמנע כי מגמה זו תימשך גם במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון. ארבעת הגדולות מעוניינות לסיים משחקים לא קלים בניצחונות בכדי ליצור סדר מתוך אי היציבות אשר עטף אותן בשבועות האחרונות.

מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון, תארח הערב (שישי) ב-17:00 את בני הרצליה לאחר שאף אחד במועדון לא האמין שלאחר תבוסה כואבת, 32:22 בדרבי, ו-27:27 בקושי מול א.כ נס ציונה מהתחתית הקבוצה תישאר במקום הראשון בזכות תוצאות יריבותיה לצמרת.

על אף התוצאות הלא מחמיאות המערכת האדומה שומרת על שקט בשונה מעונות קודמות. בגיזרת הפצועים יוני רוזנטל חזר לאימונים מלאים, יותם טל ערך אימונים "קלים" בצידי האולם תחת שחקן העבר, ג'וני אולייניק, בצוותא עם דניס זכארוב הצפוי לחזור במרץ. בזמן הקרוב צפוי הפיבוט האסטוני, מאריוס לפ, לעבור בדיקת MRI שתקבע את מצב ברכו הנפוחה.

בהרצליה זו תהיה הזדמנות גדולה לקיצוני, ערן אברמוביץ' להוכיח כי בתקופה בה הוא היה מחוץ למגרשים הוא לא שכח לשחק כדוריד. הקיצוני זכור כאחד שבכל הקבוצות בהן שיחק הקשה מאוד על הגנת היריבה וגם על התקפתה בזמן שהוא לרוב שומר בעמדה קדמית בהגנות קבוצתו במרוצת השנים.

אברמוביץ' סיפר: “זהו משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו ממש לא מקלים ראש. כיף לחזור ולקבל כמה משחקי שפשוף והסרת חלודה לפני שמתחיל הסיבוב השני ויש לנו גם משחק השלמה נגד מוצקין בחוץ. לשחק נגד הפועל זה משחק קשה. הם מוליכים את הליגה וחוץ משני משחקים, לאחרונה הם מראים יכולת טובה ותמיד כיף לשחק נגד קבוצות מהרמות הגבוהות"

"בתור קבוצה צעירה שבשלבי למידה כיף להגיע למשחקים הללו. השאיפה של כולם היא להגיע למאני טיים וזו אכן הכנה טובה לכדי השלמת המטרה של הניצחון. קל זה לא יהיה אבל כיף".

איציק חליפי (דוד פליגל, איגוד הכדוריד) (ONE)
איציק חליפי ממכבי ת"א מפגש קשה מול מוצקין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

משימות קשות מאוד מצפות ליתר הגדולות. מכבי תל אביב תצא לגושן בו היא תפגוש את מכבי קריית מוצקין ב-16:30. כזכור, במשחק השלמה מאמצע השבוע התקשתה הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, וחילצה תוצאת תיקו 20:20 מאחד האולמות הביתיים בליגה.

חניכיו של גלעד מאור ייארחו את הקבוצה הלוהטת של המשחקים האחרונים, א.כ נס ציונה, ב-16:00. מאז קידומו של עוזר מאמן הטייגרים ונבחרת הנוער, אסף לוי, לעמדת המאמן נראה כי השחקנים המוכשרים בקבוצה זו חזרו להציג את יכולתם האמיתית. לאחר שמונה מחזורים בהם השיגו נקודה אחת בלבד בשני האחרונים תחת לוי הם הוסיפו למאזנם שלושה נוספים שהקפיצו אותם מהמקום האחרון לעשירי.

נס ציונה - הפועל ראשל&qout;צ (עדי בן ברון)
שחקן נס ציונה עמית כהן משמאל (עדי בן ברון)
 

אס"א תל אביב שהפסידה בדרבי באמצע השבוע מעוניינת לא למעוד ב-17:00 מול א.ס סביון וגיל יעקב. כזכור, מוקדם יותר העונה הסביונים הדהימו את מכבי ת"א בביתם עם ניצחון 22:25. באותה השעה, מ.כ חולון והפועל אשדוד תיאבקנה במשחק שיקבע מי תסגור את טבלת ליגת ווינר בתום הסיבוב הראשון.

ב-16:30, מכבי רחובות עם מאמנה, וובה זייקמן, תנסה לסיים סיבוב ראשון נפלא עם מאזן ניצחונות חיובי מול א.ס רמת השרון.

אסור לפספס
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
/* LAST / NEXT ROUNDs */