יום שישי, 13.09.2024 שעה 17:07

פרשה כנף: הפועל י-ם ביקרה בבסיס חיל האוויר

מעודדים מהניצחון על נתניה, האדומים סיירו בפלמחים, נכנסו למסוקים, הפסידו במשחק ראווה לקצינים ובעיקר התגבשו. דרוקר: "חוויה". קוקיה: "כיף"

|
הפועל ירושלים בצילום קבוצתי ליד המסוק (משה חרמון)
הפועל ירושלים בצילום קבוצתי ליד המסוק (משה חרמון)

לאחר שהצליחה סוף סוף לנצח ביום ראשון האחרון, התארחה היום (רביעי) הפועל ירושלים בבסיס חיל האוויר בפלמחים, זאת במסגרת אירוע התקרבות לקהילה שארגנה מנהלת הליגה בכדורסל שכלל בין היתר ארוחת צהריים חגיגית, סיור בבסיס ומשחק כדורסל.

הצוות המקצועי, ההנהלה והשחקנים התרשמו מאוד מהסיור בבסיס, זאת כאשר רוב השחקנים הזרים כלל לא ביקרו בעבר בבסיס צבאי והיתה זו עבורם הפעם הראשונה שגם הגבירה את ההתלהבות מסביב. במהלך הסיור נכנסו השחקנים אל המסוקים בבסיס, לבשו סרבלים, חבשו קסדות ונטעמו היטב באוכלוסיה המקומית.

לאחר הסיור נערך משחק ראווה מלהיב בין הירושלים לבין נבחרת הקצינים הבכירים של חיל האוויר בהנהגתו של מפקד החיל, האלוף עידו נחושתן. האדומים מעיר הבירה נכנסו לעניינים היטב והצליחו במחצית הראשונה, שארכה כעשר דקות, להרתיע את המארחת שנותרה חסרת אונים ונאלצה לקבל חיזוק אדום במחצית השניה, כאשר אורי קוקיה הצטרף אליה.

נבחרת הקצינים הצליחה לחזור למשחק במחצית השניה ויחד עם צירופו של בראיין רנדל אף קבעה מהפך בדרך לניצחון 49:52, הרבה בעזרתם האדיבה של שחקני הפועל ירושלים, שקיבלו את ה'הפסד' בחיוך.

הירושלמים עשו כל הטעויות האפשריות במחצית שניה, אפשר לומר שאף בכוונה, העבירו גם את בראין רנדל לנבחרת הקצינים היריבה ובסופו של דבר הפסידו 52:49 במשחק בו נהננו מכל דקה ואף הפסידו באהבה גדולה.

מה קרה כשי-ם ביקרה בבסיס חיה"א?

מאמן הקבוצה שרון דרוקר סיפר על יום הגיבוש הארוך עם קבוצתו: "מאוד נהנינו לבקר פה והיה כיף גדול. זה מצוין שגם הזרים וגם הישראלים ביקרו פה כי בסיס כזה זה סמל למצוינות, מדובר באנשים שהם מלח הארץ שלנו ושומרים עלינו, ראינו כאן דברים מרתקים וזו חוויה הן כקבוצה והן כאנשים בודדים".

מזרחי שם את הקסדה על כדיר (משה חרמון)
מזרחי שם את הקסדה על כדיר (משה חרמון)
 

עוד אמר דרוקר: "ראינו משימה של מסוק קוברה מעלינו שדיבר על עזרה והגנה על החיים שזו השוואה ברורה לספורט. אם אנשים יקריבו ויחפו אחד על השני בכל דבר אז אנחנו גם נשיג את המטרה".

מפקד חיל האוויר עידו נחושתן עם אבנר קופל (משה חרמון)
מפקד חיל האוויר עידו נחושתן עם אבנר קופל (משה חרמון)
 

דרוקר התייחס גם לניצחון החשוב על ברק נתניה בתחילת השבוע אחרי תקופה ארוכה של כישלונות והפסדים: "היו סוף סוף ניצוצות של משחק קבוצתי, עשינו קצת סדר בקבוצה, אין כאן 15 שחקנים וכל אחד יודע את מקומו ואני מקווה שהדרך הזו תוביל אותנו קדימה ושניראה עוד יותר כמו קבוצה מגובשת כי זה הדבר הכי חשוב כרגע. נותרו עוד כמה חודשים לעונה הזו ואנחנו רוצים לסיים אותה עם טעם טוב בפה".

ג´ון תומאס מטביע (משה חרמון)
ג´ון תומאס מטביע (משה חרמון)
 

הפורוורד אורי קוקיה הוסיף: "במחצית העבירו אותי לחיל האוויר, אז ניצחתי. דווקא היה כיף, היתה חוויה טובה ונהנינו להיות פה, הלוואי ומצב הרוח רק ימשיך ככה. היה סיור מאוד מעניין, גם בשבלינו, הישראלים ששירתו בצבא וגם עבור הזרים, שזו פעם הראשונה שלהם בבסיס. המצב רוח שלנו משתפר, אנחנו מרגישים טוב אחרי הניצחון על נתניה, יהיה קשה מול אשדוד, אבל נקווה שיהיה בסדר. הם עשו עבודה יפה מאוד מול מכבי".

אלישי כדיר מלהטט (משה חרמון)
אלישי כדיר מלהטט (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
נגןתאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
תאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
נגןהסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
הסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
נגןראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
ראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
/* LAST / NEXT ROUNDs */