יום שישי, 13.09.2024 שעה 17:08

יועד בית יוסף: יש אצלנו שחקנים שרעבים להצלחות

באר יעקב ניצחה 86:91 ביבנה, הרכז מרוצה: "זה אולם קשה, וקבוצה מצוינת. אנחנו מתאמנים חזק ומכינים אותנו מצוין, הכי חשוב שנגיע מוכנים לפלייאוף"

|
בית יוסף. יש רעב להצלחה בבאר יעקב (יניב גונן)
בית יוסף. יש רעב להצלחה בבאר יעקב (יניב גונן)

מכבי באר יעקב המשיכה לשמור על פסגת טבלת הליגה הלאומית, כשאמש (שלישי) השיגה ניצחון רביעי ברציפות כשגברה בחוץ 86:91 על אליצור יבנה במסגרת המחזור ה-16.

אולמה הביתי של יבנה ידוע בביתיות שמקשה על היריבות ולמרות הפתיחה שהייתה מעט מהוססת, חניכיו של עידן פלדה הצליחו לצאת ממנו עם ניצחון יוקרתי, שהעלה את מאזנם ל- 14 ניצחונות מול שני הפסדים בלבד (להפועל נס ציונה ולהפועל עפולה). מן הצד השני, ניצחון זה קטע רצף של חמישה ניצחונות של יבנה, שנשארה במקום השלישי כשבאמתחתה 27 נקודות, במרחק שלוש נקודות מהפסגה.

רכז הקבוצה, יועד בית יוסף, שקולע בבמוצע 20.3 נקודות ומוסר 5.3 אסיסטים למשחק, התייחס לניצחון ואמר: “האולם ביבנה הוא אולם שמאד קשה לשחק בו, הרבה קבוצות טובות לא הצליחו בו וגם יבנה היא קבוצה מצוינת שנמצאת במומנטום טוב, אז ידענו שהמשחק יהיה צמוד. פתחנו לא טוב אבל אני שמח שכשהיינו בפיגור הראנו אופי, נשארנו ביחד ובמשחק קבוצתי טוב ניצחנו".

כשנשאל איך שומרים על הכושר, היכולת והרעב לאורך זמן ועד למשחקי הפלייאוף החשובים אמר: “אנחנו מתאמנים חזק ומתכוננים לכל משחק הכי טוב שאפשר, עידן פלדה ועוזריו מכינים אותנו מצוין ואנחנו לא מזלזלים באף קבוצה. אנחנו יודעים שכל משחק שלא ניתן בו את המאה אחוז יכול להסתיים בהפסד".

“יש אצלנו שחקנים שרעבים להצלחות. אנחנו לא נכנסים לשאננות ולעידן ולהנהלה יש חלק גדול בזה. אומהם הפלייאוף עוד רחוק אבל אנחנו חושבים עליו, רוצים להבטיח את הביתיות ויודעים שצריך לשמור כוחות. הכי חשוב הוא שנגיע מוכנים לפלייאוף ובו ניתן את כל כולנו", סיכם הרכז.

בית יוסף וסימין מרוצים בסיום. באר יעקב (יניב גונן)
בית יוסף וסימין מרוצים בסיום. "לא מזלזלים באף קבוצה" (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
נגןתאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
תאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
נגןהסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
הסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
נגןראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
ראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
/* LAST / NEXT ROUNDs */