יום ראשון, 06.04.2025 שעה 03:56
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

פפ על תקן ז'וזה: מרגיז אותי ששופטים פוגעים בנו

מי אמר שרק בריאל בוכים? לפני חצי גמר הגביע מול ולנסיה ב-22:00, מאמן בארסה התלונן. קפטן מיראנדס, פבלו, אחרי ה-2:1 לבילבאו: "ננצח 0:2 בחוץ"

|
גוארדיולה. למד מהמיוחד (GettyImages)
גוארדיולה. למד מהמיוחד (GettyImages)

במצב רוח לא מרומם במיוחד, תתארח הערב (רביעי) ב-22:00 ברצלונה אצל ולנסיה במשחק הראשון בין השתיים בחצי גמר גביע המלך. בארסה שהדיחה אחרי קלאסיקו דרמטי את ריאל מדריד ברבע הגמר, רוצה להחזיר את הגביע לארון אחרי שעבר בשנתיים האחרונות בין סביליה לריאל.

בחצי הגמר של 2007/8 נפגשו שתי הקבוצות כאשר ידם של העטלפים הייתה על העליונה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים, בדרך אל זכייה בתואר. ברצלונה תגיע למסטאייה אחרי ה-0:0 המאכזב מול ויאריאל בליגה שהרחיק את הקטלונים שבע נקודות מהבלאנקוס שבמקום הראשון.

אחרי המשחק באל-מדריגל התלונן ליאו מסי על השיפוט, לאחר מכן נשיא המועדון, סנדרו רוסל הוסיף את הביקורת שלו על אנשי המשרוקית. קשר הלבנים, קאייחון, מיהר לכנות את אנשי בארסה "צבועים" ביחסם לשופטים וכעת הגיע המאמן, פפ גוארדיולה לעשות סדר.

"ברצלונה לא מתלוננת על שופטים", אמר המאמן הקטלוני אך באותה נשימה הוסיף: "אם להגיד שהגיע לנו פנדל זה נקרא להתלונן, אז אנחנו מתלוננים. נו באמת. זה מרגיז אותי ששופטים עושים טעויות שפוגעות בנו. מצד שני אני יודע, שיכול להיות משחק בו תהיה טעות לטובתנו, אז אין מה לעשות".

גוארדיולה התייחס לפער שבע הנקודות מריאל והגיב לביקורת האוהדים: "אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לזכות באליפות. אני מבין את האוהדים, הם מצפים שננצח כל משחק ויש להם את הזכות להתלונן".

גוארדיולה ומוריניו. כנראה שלא רק הפורטוגלי מתלונן (רויטרס)
גוארדיולה ומוריניו. כנראה שלא רק הפורטוגלי מתלונן (רויטרס)
 

לקראת המפגש מול חניכיו של אונאי אמרי בגביע אמר גוארדיולה: "בכל פעם ששיחקנו נגדם בארבע השנים האחרונות הם היו מצוינים. זה מבחן גדול עבורנו". בשבע המפגשים בין בארסה לוולנסיה תחת המאמן הספרדי, אמרי, לא הצליחו העטלפים לנצח כך שפפ יכול להיות רגוע, לפחות על פי העבר. חוסה מנואל פינטו, שיעמוד בין הקורות, הוסיף: "הקבוצה לא עייפה. אנשים צריכים להבין שזה כמעט בלתי אפשרי לגרום לכך שהדברים יעבדו בצורה מושלמת בכל פעם מחדש".

ולנסיה תחסר את הבלם הצרפתי, אדיל ראמי, הקשר פאבלו הרננדס ואילו אבר באנגה וממאט טואפל הפצועים בספק למשחק אחרי שנפצעו ב-2:2 מול סנטאנדר בליגה.

"הולכים 'למות' על הדשא של סן מאמס"
המסע המטורף של מיראנדס מהליגה השלישית עשוי להגיע לסיומו בחצי הגמר. הקבוצה הקטנה שהעיפה את אספניול ברבע הגמר אחרי שער דרמטי בתוספת הזמן (קודם לכן הדיחה את ויאריאל וסנטאנדר) הפסידה 2:1 בבית לאתלטיק בילבאו ותקווה לעוד סנסציה במשחק הגומלין בסן ממס.

פבלו אינפנטה (רויטרס)
אינפנטה ולאמבארי אחרי השער. יכולים לעשות שוב את הבלתי ייאמן? (רויטרס)
 

הקבוצה הצנועה נקלעה לפיגור מוקדם מצמד של פרננדו יורנטה בדקות ה-18 וה-27 כאשר אנדר לאמבארי השאיר המון תקווה עם שער מצמק בדקה ה-91. הכוכב הבלתי מעורער של הסינדרלה, הבנקאי הכי מוכר היום בספרד, פבלו אינפנטה, בטוח שהכל יכול להיות בגומלין: "אנחנו הולכים "למות" שם על הדשא, נעשה הכל כדי לעבור אותם. בילבאו עמדנו מצוין על המגרש והיה לנו קשה מאוד. התוצאה שאנחנו רואים לנגד עינינו היא 0:2".

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 127 תגובות ב-44 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
44
די סטפנו01/02/2012 20:53
לא זכור לי ששמעתי את פפ מדבר אחרי המחדל שקרה בחצי גמר האלופות נגד צ''לסי שהביא לברצלונה עוד תואר שנוי במחלוקת
השב   •  32
43
חשוב לקרוא01/02/2012 20:46
אני רואה סמל של אוהדי ריאל מדריד מה יצאתם עכשיו מהבונקר? חתיכת אוהדים בכיניים
השב   •  11
42
קטלוני אמיתי01/02/2012 20:06
פפ גוארדיולה צודק מוריניו הצליח להשפיע על השופטים מי משנה שעברה ועד דבר בהצלחה היום לברצלונה
השב   •  10
41
אופק01/02/2012 19:32
אתה זתם אוהד אכזבות מעפן שב בלול יאפסים אתם מדברים על קניית שופטים אתה לא מבין כלום בכדורגל
השב   •  02
40
דידי המדרידאי01/02/2012 18:55
vamos madrid si si real madrid champion
השב   •  40
39
הטוקבק בחסות פוגיקום01/02/2012 18:54
כל שחקני ההגנה לא רואים אותו והוא בינתיים מתקדם לשער
השב   •  31
38
מישו01/02/2012 18:50
מה קרה לבאסה נגד חטאפה ככה שאסור לזלזל בקטנות.
השב   •  11
37
ריאל בנשמה!01/02/2012 18:39
אח איזה כיף לראות את ברצלונה בוכים אחרי שהאליפות בורחת להם מהידיים ! תענוג !
השב   •  43
36
צ׳לסי01/02/2012 18:32
רק דבר אחד אני אגיד לך.. תן לי דוגמא של עוד שחקן שהורחק בצהוב שני על בעיטה לשער אחרי שריקה לנבדל.
אין פשוט אין, רק עם ברצלונה זה קורה ועוד במעמד הזה.
חוץ מזה, פפ עושה אותה גינטלמאן, כשטעו בעבר איתו, זה לא השפיע הרבה כי גם כך הוא הצליח לזכות בתארים, עכשיו הוא לא יכול לזכות באליפות לכן הוא מדבר. צבעוני
השב   •  44
ACM189901/02/2012 19:25
תראה מאיפה הוא בועט ובאיזה זלזול. יש הבדל בין לקבל את הכדור ברחבה ולגלות שיש נבדל ולבעוט, לבין לקבל את הכדור איפה שRVP קיבל ולבעוט סתם. אתה תראה את ההבדלים, הוא קיבל צהוב בצדק, למרות שלא כל השופטים היו שורקים.
השב   •  11
Winston Bogarde01/02/2012 19:27
אם להרחקה חוקית(אבל שיקול דעת לא נכון של השופט) במצב 1-1 של החלוץ אתה נותן יותר משקל לשופט מאשר לאפשרות שבארסה היתה יכולה לנצח 4-0 במשחק הראשון אם לא השיפוט, זה מראה הכל. מה שנוח לראות אתם רואים.
השב   •  00
ירוק בדם ובנשמה01/02/2012 20:26
זאת לא הייתה סתם בעיטה . . . השופט שרק לנבדל ואן פרסי שמע את השריקה אבל הוא המשיך ובעט לשער ולפי החוק זה צהוב והשופט לא צריך לחשוב פעמיים
השב   •  01
35
אמארה01/02/2012 18:20
השב   •  54
34
הנראזורי01/02/2012 17:47
איך אתם מעזים ביכלל לדבר על התרומה של זאנטי לניבחרת, הוא לא מסי ביכולת, אבל הוא ספורטאי פי אלף עליו, ויש דברים שלזאנטי יש ולמסי לעולם לא יהייה, פשוט בושה שמישהו מחמיא לזאנטי ועושים לו מינוסים. כולם כבר הפכו לשפוטי ריאל ובארסה פשוט ניהייה מגעיל
השב   •  65
33
אוהדת ריאל ! ;)01/02/2012 17:34
טוב תשמעו חבר''ה אני מפסיקה לאהוד את ריאל מדריד ! בגלל שרונאלדו מתחתן עם הרוסייה המעצבנת שלו :( אוףף
תעשו טובה תמליצו לי על קבוצות אחרות שיש בהם חתיכים שכדאי לאהוד אותם :) רצוי שיהיה לפחות חתיך אחד.
תודה ! :)
השב   •  54
הקוטל01/02/2012 17:50
השב   •  40
אוהדת ריאל ! ;)01/02/2012 17:52
מי שהגיב בשמי איזה בן אדם מסכן ! חסר חיים אתה האא ?! אז לא , אני לא אפסיק לאהוד את ריאל אף פעם ! למה אני אוהדת ריאל מדריד בגלל רונאלדו ?! ממש לא ! נכון שהוא פשוט חתיך הורס אבל אני לא אוהדת ריאל בגללו ! אני אוהדת את ריאל כי אני אוהבת את הקבוצה הזאת ואני אוהבת את הכדורגל שלה זה למה ! אז גם בברצלונה יש את סנצ''ס , אפליי ופיקה שהם חתיכים אז אני יעבור לאהוד בארסה !? קיצר חלאס עם כל השטויות האלה ! ילד מסכן מי שכתב את זה (;
השב   •  72
זה טוב, זה בארסה;)01/02/2012 18:09
השב   •  30
32
אוהד אמיתי01/02/2012 17:30
מושחטים ח הרגו אותי אוהדי ריאל ועוד הם אומרים על בארסה "אוהדי הצלחות" 7 אליפות בעידן המושחט של פראנקו זה גם משהו לא ?! אתם מדברים כיאלו לקח 7 אליפות תחת שחיטות זה בסדר ! ריאל המועדון הכי מושחט ומטונף בעולם!! תוסיפו לזה שמגדלים שם עבריינים לא תוסרת נתניה 1!!
השב   •  64
31
אובמה01/02/2012 17:08
הרי כל ה"זכיות" שלכם זה בעזרת השופטים,כל ההרחקות המוזרות של שחקני היריב,חבורת טינופות צדקנים,יאללה,כל העולם מתעב אותכם,"משחקים אותה" צדיקים גמורים,הנה ,כל החרא מתחיל לצוף,כי פתאום יש שופטים שלא שופטים לטובתכם,חבורת מסריחים !
השב   •  77
ACM189901/02/2012 17:50
השב   •  61
עומר01/02/2012 19:34
אתה לא הייתה אוהב ריאל אם היא לא הייתה שיא ההצלחות בליגה הספרדית למה לאהוד קבוצה שמשחקת כמוכם למה רק תגיד לי!?!?!תחשוב על הסגל הרעע שחושב רק איך לשחק מגעיל קיצר בנאדם יקר תנסה להנות מהאליפות שלכם מגיע לכם בפעם מיודע כמה
השב   •  00
30
אוהד01/02/2012 17:00
למה לא זוכרים את האדום אחרי הצגה של שחקן צ''לסי?בארסה שיחקו בעשרה שחקנים(לא רק ריאל משחקים בעשרה שחקנים) ולמרות זאת כבשו.
למה זוכרים רק את השריקה נגד פרסי(שהיא יותר שפעלת שיקול דעת לא נכונה מאשר טעות) ולא את השער החוקי של מסי או פנדל אחרי עבירה עליו ברחבה או נגיעת יד של שחקן ארסנל ברחבה?
אגב,פרסי נכנס בפראות באחד המהלכים במסי והשופט ויתר לו כשעוד היה לו צהוב את זה לא זוכרים.
מה עם המשחק הברוטאלי של ריאל?כולם מתמקדים בהצגה של אלבס ולא בזה שריאל באו לכסח בלי חשבון ושופט לא יוטדע מתי להוציא כרטיס במיוחד כשבסוף המשחק יחכה לו מוריניו וידבר על זה שקבוצה שלו לא מסיימת עם כל ההרכב(מעניין למה?) וככה שופט במשחק הגומליןם השאיר את מרסלו במשחק למרות כניסה ברוטאלית שלו במסי(אם פפה לא היה יוצא באדום מה שלא יהיה שחקן אחר היה צריך לצאת ואפילו 2 שחקנים).
איך אבידל לא יצא באדום במשחק הגביע?על זה לא מדברים?זוכרים את הפנדל בליגה שריאל קיבלו בתיקו 1:1 או השער של רונלדו מנבדל?את זה אתם זוכרים או אולי לא רוצים לזכור כדי שתוכלו להתבכיין?
השב   •  61
אנדרס01/02/2012 18:55
הבעיה היא שאנחנו בשקט כל פעם שיש טעות נגדנו, אבל כשיש טעות הכי קטנה נגד ריאל כל האוהדים, שחקנים, הנהלה, תקשורת . כולם ישר עושים מזה עניין, ובגלל זה אלו הדברים היחדים שזוכרים.

עדיין אני גאה להגיד שאני אוהד בארסה בלי הקיטורים האלה, גם אם בסוף אנחנו מפסידים מזה, אנחנו ווינרים, גברים וספורטיביים
השב   •  10
29
LM01/02/2012 16:40
איך תסבירו את זה שהסטטיסטיקה מראה שרונאלדו נופל יותר פעמים ממסי במשחק נתון.

יש לכך שתי אפשרויות(אחת מהם נכונה)
1)או שרונאלדו לא כזה חזק ושרירי כמו שעושים ממנו.
2)או שרונאלדו פשוט עושה הצגות,וצולל המון.

תחליטו אתם מה האפשרות הנכונה.
השב   •  65
Halla Madrid !!01/02/2012 17:03
איך תסביר את זה שטאקל קטן יכול להפיל הר אדם בזמן ריצה ?
יש לכך שתי אפשרויות :
1) או שאתה כל כך אוויל שלא יודע שגם הנגיעה הכי קלה ברגל מפילה אדם
2) או שפשוט אתה כל כך אדיוט גמור שאומר שצנים כמו מסי חזק יותר מרונאלדו.

לא יאמן כמה שהשכל שלך קטן יותר מאפונה !!
השב   •  34
מיכאל01/02/2012 17:06
או שפשוט נכנסים יותר ברונאלדו מאשר במסי. הנה תשובה הגיונית ואני מתפלא שלא חשבת עליה לבד אפילו אם אתה אוהד הצלחות של בארסה מה שאומר שאתה בן 10 או 13. עברת כבר בר מצווה חמוד?
השב   •  33
מדריד לתמיד01/02/2012 17:26
כריסטיאנו תמיד עושה הצגות כדי לסחוט בעיטות חופשיות ופנדלים.. אף פעם לא סבלתי את השחקן הזה גם כשהוא היה ביונייטד.
ןאני בניגוד להרבה מאוהדי ריאל,אני אוהד את ריאל מדריד!ולא את הבלוף הפורטוגלי!
השב   •  32
ראול מדריד01/02/2012 17:48
כי הוא שחקן יותר טוב. ילד מוגבל.
השב   •  21
28
אוהדת ריאל ! ;)01/02/2012 16:32
יאללה ולנסיה תנצחו אותם ! הנה כמו שאוהדי בארסה אומרים שאנחנו מתלוננים על שיפוט אז בבקשה גם מסי וגם פפ ! כל השופטים הולכים לטובתכם אז פעם אחת לא היו לטובת בארסה אז מתחילים להתלוננן האא ?! קיצר אנחנו בפער 7 נקדודת מבארסה אין מאושרת ממני (; יאללה ולנסיה ! ריאל בהצלחה בהמשך :-*
השב   •  78
Winston Bogarde01/02/2012 16:54
בכל הפעמים שטענתם שהשופט ניצח לבארסה את המשחק, השופט דפק אותה לא פחות אבל אתם ידעתם באלגנטיות להשכיח את זה ע"י בכייה עצומה, שלכם(של מי ששונא את בארסה) ושל המאמן שלכם(מוריניו). מי שבוכה הכי הרבה מרחמים עליו הכי הרבה ויודעים לבוא בטענות הכי הרבה לצד השני.
השב   •  33
קארים בן זמה01/02/2012 16:57
השב   •  03
תותחן01/02/2012 17:00
את מבקשה מולנסיה ?! ואים ולנסיה ילחמו זה ממש לא בשביל ריאל הלוזרים אלא אבל המועדון עצמו!! מה קרה אתם לא יכולים אחד ועל אחד מול בארסה על אותו המגרש אז אתם מתחננים לקבוצות אחרות ?! שונא את מדריד האפסים והעבריינים
השב   •  44
אוהדת ריאל ! ;)01/02/2012 17:35
אוהד אייקס אתה טועה ! כל הקלאסיקו שהיו בשנים באחרונות השופטים היו לטובת בארסה ! אם אתה זוכר שנה שעברה בקלאסיקו פפה לא נגע באלבס אבל השופט רצה להאמין להצדה של דני והרחיק את פפה ! כל משחק נגד בארסה אנחנו מקבלים אדומים לא בצדק ומוריניו אמר פעם אחת אני כבר הרגלתי את השחקנים שלי לשחק ב 10 שחקנים מול בארסה ! השופטים ממש לטובת בארסה ורואים את זה ! קארים בנזמה אני בחורה מאמי (; תותחן מה אתה דפוק אני מקוה שולנסיה ינצחו כי אני לא רוצה שבארסה תיקח ! ברור שולנסיה ילחמו בשביל המועדון שלהם אבל אם הם מנצחים את בארסה זה ניצחון גם בשבילנו כי בכל זאת שנה שעברה הגביע היה שלנו אז כן ניצחנו אותם וריאל יכולה על ברצלונה כפרה !
השב   •  26
אנדרס01/02/2012 18:58
שטויות שחבל על הזמן
גם אם פפה לא נגע באלבס הוא הלך לו ישירות לרגל, וזה צהוב שני, ואפילו אדום ישיר.

איזה אדום קיבלתם לא בצדק?

ראמוס על מסי? פפה?? תגידי לי עבירה אחת שלא הגיע לכם אדום בגללה
אם כבר יש הרבה יותר עבירות שמגיע לכם ואתם לא מקבלים, השופטים מרחמים עליכם ואתם סתם כאסחנים וזאת הוראה ממוריניו
גועל נפש של קבוצה תתעסקו בכדורגל לא בכסאח
השב   •  01
27
איתמר01/02/2012 16:29
בניגוד לריאל, הוא לא בא למסיבת עיתונאים אחרי משחק ואומר: "הפסדנו בגלל השופט", או "הקבוצה השנייה ניצחה במזל". אמירות כאלה בסוף משחק הן חוסר כבוד לקבוצה השנייה וכלפי השופט.מה שגווארדיולה אומר זה שברצלונה קופחה כמה פעמים שונות העונה, קורה, וזה מרגיז אותו, אבל הוא לא יבוא ויגיד "הפסדנו בגלל השופט". כי הוא יודע שזה לא נכון גם. סה"כ זה מתאזן והוא אמר גם" יכול להיות שהשופט יטעה גם לטובתנו". בקיצור, מנסים לעשות פה סיפור מכלום
השב   •  43
26
Winston Bogarde01/02/2012 16:24
מה לא חוקי בהרחקה של ואן פרסי? למה לא מגיע לו צהוב על זה שהוא בעט בזלזול כדור מזווית בלתי אפשרית אחרי שהשופט שרק וכל הקאמפ נואו שמע אותו? למה בארסה לא נדפקה מהשופט באותה התמודדות? מסי כבש שער חוקי שנפסל, שני פנדלים לא נשרקו, למה זה לא נחשב פתאום?אני אמשיך עם שאר הדברים אחר כך, בינתיים תענו לי על ארסנל בלי לסטות מהנושא.
השב   •  52
CR701/02/2012 21:30
ותראה איך אבידל ממשיך לרוץ עם הכדור ! לשמוע שריקה תוך 100000 בנאדם שורק בוז לא כזה קל
השב   •  00
25
אלמוג01/02/2012 16:02
נשמעת כמו עו"ד של פפ!.
אם הדברים פה סולפו כן גם דבריו של מוריניו סולפו באופן קבוע!.
ושפפ יפסיק לנסות לצאת יפה כל הזמן !. שהשופטים עושים טעויות, אבל שבסה"כ הם בני אדם וזה טבעי לטעות. אם הם זה טבעי לטעות מה אתה מתלונן?! ..או שאולי זה רמזים על למכור משחקים!?
השב   •  24
24
אלמוג01/02/2012 16:00
3 שנים על כל לטיפה שעשו על שחקן שלהם ישר שחקן היריב היה מורחק טעויות שיפוט מזעזעות שבריאל עד היום לא מקבלים מתנות כאלה.. יאללה חבור''ה של בכיינים באמת לכו תקנו טישו למרות שזה לא יעזור..
השב   •  710
מישהו01/02/2012 16:30
ואם לא בעבירה הזאת למשל אז הם היו צריכים לקבל על העברה הקודמת.
השב   •  21
אוהד01/02/2012 16:48
מרסלו וצ''אבי אלונסו במסי,קראבליו ופה המופרע או אדבאיור ששיחק יותר כלוחם ג''ואוג''ידסו מאשר כדורגל.
שופטים לא ידעון מתי להוציא כרטיס אדום מרוב הכניסות המלוכלכות של ריאל כשהם זוכרים כל הזמן את הבכיינות של מוריניו שמתלונן ששחקנים שלו יוצאים באדום והוא לא מסיים משחק עם כל ההרכב ולכן לדוגמא מרסלו בעבר למרקות כניסה מגעילה שלו במסי קיבל רק צהוב ולא אדום.
העיקר כשאתלטיקו שיחקו חזק מוריניו דיבר על כדורגל מגעיל מצידם.
השב   •  21
23
CR701/02/2012 15:05
ח ! לא רוצה לכנס לויכוח ארוך אז במילים אני יגיד את זה! לפני שתתלוננו על שופטים תזכרו איך זכיתם בגביע בכי יוקרתי בעולם 3 פעמים ! ואז לכו למגה-בול ולקנות כמה חבילות של טישו
השב   •  2112
מסי01/02/2012 15:59
מסי הגמד נגח לתוך הרשת של ואן דר סר
במשחק השני פירקנו אתכם כמו לגו
אז תתעסק בעיניים שלך
השב   •  1011
mes que un club01/02/2012 16:14
מתלכלכים על בארסה זו רק קינאה מגעילה.הרצון שתהיה תחלופה בפיסגה הספרדית ובצמפיונס. אין פה שום רקע מקצועי.
השב   •  36
ראול מדריד01/02/2012 16:29
שחקתם עם 14 שחקנים(4-3-3-3)
השב   •  45
מישהו01/02/2012 16:29
איך זכינו ?
שתיים מן הזכיות היו על חשבונכם להזכירך (אם היית אוהד יונייטד אז בכלל) 2-0 ו 3-1 ועוד זכייה בליגת אלופות שאינטר זכתה בה בזכות שער מנבדל של מיליטו.
השב   •  45
אוהד בדם01/02/2012 18:27
אני יודע שהיית מעדיף לפגוש את צ''לסי וריאל אבל בארסה לא נתנה לכם אפשרות כזאת :)
השב   •  23
CR701/02/2012 21:25
איך הגעתם לגמר ? צ"לסי ! ארסנל ! אדום פפה ! שער של שבצ"נקו ! חבל שיש לכם שיכרון סלקטיבי ולא זוכרים את הדרך בה הגעתם
השב   •  10
22
אנונימי01/02/2012 14:30
אני עוקב אחרי ברצלונה כבר למעלה מעשור ואני לא אשקר, לא ראיתי את ברצולנה משחקת שקרוייף היה מאמן והייתי ילד בן שבע שברצולנה זכו בפעם הראשונה בליגת האלופות. אל ברצלונה שמתי לב בפעם הראשונה בשעה שהגיע כוכב חדש לשורותיה בשם ריבאלדו ומשם הכל היסטוריה. כאוהד הקבוצה ואיתי רבים אחרים אני רואה בברצלונה סמל יותר מאשר כבוצת כדורגל. אהבתי לקבוצה היא לא בגלל התארים או הנצחונות שהיא משיגה אלה בגלל מה שהיא מיצגת כמו משחק הוגן, כדורגל התקפי בלי פחד, גידול וטיפוח שחקני בית וכמובן נשמה, הרבה נשמה שהראתה לנו שברוב המקרים הרבה יותר חשובה מכסף ורכישות. בנימה זאת אני חייב להגיד שהצגות של שחקנים ותלונות לשופטים הם דברים שאני לא מוכן לקבל. אני מעדיף לא לקחת שום תואר העיקר שהקבוצה שלי לא תסטה מהערכים שבגללם אני פותח טלוויזיה כל מוצ"ש ומשלם הון על מנת לראות אותם במשחקים חיים. טעויות שיפוט הם דבר ידוע והם חלק מהמשחק כמו שהרבה פעמים אנחנו הרווחנו מהם, ברצלונה גורמת אושר למילוני אוהדים בעולם בזכות ההצלחות שלה וגם בזכות הדרך שהיא עושה את זה אז בבקשה תנו לנו להינות, הפסדים אני מוכן לקבל אבל כמו גברים, לדעת להגיד שהיריבה שיחקה יותר טוב זה לא בושה זה גדולה שצריכה לאפיין קבוצות ברמה של ברצלונה. הוכחתם לנו שאתם הקבוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה תראו לנו שהסמל והערכים לא נפגעו בגלל זה.
השב   •  288
אילן01/02/2012 14:39
כמה כתבת פה!?
השב   •  60
בני01/02/2012 15:21
אחי גם אני אוהד ברצלונה ורואה אותם קרוב ל 7 שנים.
אני מסכים איתך שלא צריך להתלונן על השיפוט אבל אין מה לעשות זה טבע האדם, וגם במקרים שהם התלוננו הם עדיין היו יותר טובים מהיריבה אז ככה שתדייק במה שאתה אומר
השב   •  22
mes que un club01/02/2012 16:18
במשך שנים,בארסה נוהגת בגנטלמניות ולא מדברת על קבוצות אחרות ולא על שופטים. פפ רואה שהשתיקה עולה לו בהרבה נקודות ליגה וכנראה באליפות.אין מה לעשות, כששותקים לאורך זמן רק אוכלים אותה.צריך להיות דינמי,לשים לב לפרטים ולדבר מדי פעם אבל לא בהגזמה כמו מוריניו.
השב   •  12
אנונימי01/02/2012 16:31
מי היה יותר טוב במשחק? כל אחד ונקודת הראות שלו. אם תסתכל על הנתונים היבשים בארסה לא נתנו משחק גדול מול ויאריאל והחמיצו שני מצבים (מסי וססק) שביום רגיל היו מביאים לניצחון. ויאראל נתנו משחק גדול במובן ההגנתי ובארסה התקשתה ועל זה צריך להסתכל וללמוד למשחק הבא. במשחקים טובים של בארסה גם אם מורניו יהיה השופט היא תנצח.
השב   •  01
מכביסט01/02/2012 18:02
לא הייתה איבה ושנאה כלפיה, גם מצד ריאל, אלא רק כבוד הדדי.. יש שיקראו לברצלונה הנוכחית הטובה בהיסטוריה, אני, כאוהד ריאל אמנם אך אדם שמעריך את ברצלונה מזה שנים, רואה בה בעיקר קבוצה טובה שמורכבת משחקנים מגעילים (לא כולם כמובן) והתחסדות מכוערת. איפה רונאלדיניו כשצריך אותו? (בכוונה אני מסתכל על העבר הלא רחוק..)
השב   •  20
21
Jonathan dos Santos01/02/2012 14:24
תמשיכו לצנזר תגובות.לא יאומן כמה אפשר לסלף דברים! פפ אמר שהוא גם לא אוהב שהשופטים עושים טעויות, אבל שבסה"כ הם בני אדם וזה טבעי לטעות. לא יאומן כמה אתם לא יודעים לתרגם.
השב   •  143
20
הקוטל01/02/2012 14:17
אויויויויויו גנבו לי חטפו לי.
השב   •  75
זה טוב, זה בארסה;)01/02/2012 15:05
גמרו לי הרביצו לי פיצצו אותי מכות וקוראים ילד כאפות בשכונה. עוד משהו להוסיף?(וכל המרבה.)
השב   •  40
הקוטל01/02/2012 15:52
כל זה עשו לך ואתה עדיין מגיב!
תהיה חזק תוך 30 40 שנה זה יעבור.
השב   •  21
מישהו01/02/2012 16:26
אל תדחוף את האף שלך לכדורגל האירופאי תראה מכבי תל אביב מתאים יותר להבנה שלך בכדורגל.
השב   •  00
19
אנדרס01/02/2012 14:05
פפ לא בטענות והתחיל לעשות פרובוקציות כמו מוריניו, הוא לא חיכה לו ליד האוטו, ולא שלח את העוזר מאמן שלו לצייץ בטוויטר שטויות , ושחקנים שיתחילו להגיד שטויות כמו קייחון הילד הזה שכולו יומיים משחק בקבוצה הראשונה ובא לתפוס עלינו תחת.

אז חברה'' , הוא אמר את המציאות, וכולם יודעים שזה נכון, הוא לא הלך להתלונן הוא נתן דוגמא אחת שהיא אמיתית וקיימת
נא להרגיע
השב   •  81
mes que un club01/02/2012 16:22
רק בגלל זה צריכות כל הקבוצות והשופטים בליגה להכנס בו.עד שהגיע,זו היתה ליגה טהורה בלי ליכלוכים ופרובוקציות.
השב   •  20
18
אני01/02/2012 13:51
לא תלכו למשטרה להתלונן?וזה דבר שבאמת מגיע לכם! אני באמת לא מבין על מה העצבים?! מה שמגיע, מגיע ועל זה אין בכלל ספק. עכשיו, אוהדי ריאל בבקשה תכתבו בחיפוש: מוריניו ותראו מיליון כתבות לפחות(!)
על כל התלונות של מוריניו על השיפוט. ודעה שלי? מוריניו וריאל מאיימים על השופטים, כי רואים את זה כל כך ברור שאפילו אוהדי ריאל (האמיתיים והמפרגנים שבינים) יכולים להגיד כמה פאולים ריאל עושה על בארסה או כל קבוצה אחרת.
השב   •  45
17
ניר_:D01/02/2012 13:50
כל הזמן מוריניו הבונקיניו הזה בוכב שהשופטים לטובתנו ואז השופטים מפחדים אז מנסים להיות קשוחים איתנו ולהראות שהם לא לטובתנו והנה התוצאה במשחק של ויאריאל ריאל הקבוצה הכי לוזרית בעולם כמה שלא משקיעים בה הם נופלים
השב   •  73
16
בארסה ברבאק01/02/2012 13:43
האתר הזה עיוות לגמרי את מה שהוא אמר הוא בכלל נתן ביקורת על נשיא בארסה רוסל שאמר שהשופטים העונה נגד בארסה ושפפה היה צריך להיות מורחק הוא אמר שהוא צריך לייצג את המועדון בכבוד ולא להתלונן על השיפוט כמו ריאל אפילו שהשיפוט לטובתם
השב   •  124
מישהו01/02/2012 16:24
השב   •  60
ארגנטינאית 3> אוהדת בארסה01/02/2012 16:45
נכון גם אני ראיתי שזה מה שהוא אמר באמת!
השב   •  11
זה טוב, זה בארסה;)01/02/2012 18:30
השב   •  01
15
סשה01/02/2012 13:41
תפסיקו כבר כולם לבלבל במוח, המשחקים של בארסה וריאל לא נגמרו בגלל שיפוט ולא משנה מה קרה בסופו של דבר בארסה הייתה טובה יותר, אולי חוץ מהמשחק האחרון. אבל בשאר המשחקים הבכי והלחץ של מוריניו משפיעים על השופטים, והם לא שורקים פנדלים ברורים ולא שולפים צהוב שני! זה המלחמה שמוריניו מעולה בו, זה מה שהוא השיג בשנתיים שהוא בריאל ועוד שנה באינטר והיום זה עובד לטובתו.
השב   •  146
אני01/02/2012 13:59
אוהדי ריאל כולכם פוזלים, הרעב והתאבון והרצון הגדול לזכות באיזה תואר מסכן מסנוורים לכם את העיניים. מסכנים:(
השב   •  32
די סטפנו01/02/2012 20:51
תסתפק בגביע המלך
השב   •  10
14
dodo01/02/2012 13:35
לקרוא ולא להאמין ח אומרים שריאל מתלוננים ובכיינים אה? ומה עם הנבלות בעסלונה??
השב   •  79
מישהו01/02/2012 16:24
שהביאו אותך לעולם. מתי ראית את ברצלונה מתלוננים על שופטים - זו הפעם הראשונה אולי ב 4 העונות האחרונות. בונקריניו מתלונן אחרי כל משחק שהוא לא ניצחון.
השב   •  23
13
אני01/02/2012 13:25
לא לטובת ברצלונה עד שהם כבר ממש ממש לרעתה! זה כבר עובר כל גבול!
השב   •  2016
תותחן ירוק מהכרמל01/02/2012 13:40
השב   •  58
אוהב להיות בטופ01/02/2012 13:46
השב   •  22
אני01/02/2012 13:56
אתה צריך טישו, נשמה
השב   •  73
12
מוטי01/02/2012 13:24
בטח שיבכה כי רק בעזרת שופטים הוא יכול לקחת תואר כי דרך כדורגל הוא הבין שאין להם סיכוי אז תבינו שגם לשופטים נמאס מההצגות של הגמדים שנופלים מכל נשיפה פפ קח מוצץ !!
השב   •  1211
מישהו01/02/2012 16:22
אוהד בית"ר
השב   •  00
11
@01/02/2012 13:13
ברצלונה זאת הקבוצה הכי מסריחה בעולם!
השב   •  4135
שד אדום01/02/2012 15:08
ילוזרים אתה קורא לקבוצה הטובה בעולם "נבלות" תחשוב אים הנבלות האלה העיפו אותם מה זה אומר על הקבוצה הלוזרית שלך?!
חומר למחשב. ריאל זבל מהלך
השב   •  96
ראול מדריד01/02/2012 15:46
כל פעם אוהד קבוצה אחרת
השב   •  37
ריאל01/02/2012 16:01
איך אתה מסוגל להגיד שריאל מדריד הם לוזרים? לא ניצחם אפילו את באזל יא מסכנים.
השב   •  32
מישהו01/02/2012 16:20
ברור שאתה אוהד ריאל כי הם גם בטופ ויש שם כוכבים.
כמו תוכי אוהד הצלחות אוהד הצלחות.
השב   •  31
ראול מדריד01/02/2012 16:26
השב   •  11
ברצלונאי01/02/2012 17:32
כשאתם הפסדתם בהרכב מלא לקבוצה ליגה 3 ועוד 4-0.
השב   •  02
מתעב את צביעות ריאל01/02/2012 17:38
גם אתה הכי מסריח בעולם.
אז מה אני מתלונן?
השב   •  01
Winston Bogarde01/02/2012 20:01
יש לך את הכי הרבה תארים. זה לא הצלחה זמנית, זו הצלחה על זמנית. אם אוהדי ברצלונה ויונייטד אוהדי הצלחות, אוהדי ריאל הם אוהדי הצלחות על-זמניות, לא משנה מה יקרה תמיד תנפנפו את הסיבה שבגללה אתם אוהדי ריאל.
השב   •  00
די סטפנו01/02/2012 20:51
בהצלחה בליגה האירופית
השב   •  10
10
matan01/02/2012 13:13
כן, פסיכולוגיה על השופטים.. שיכלו לטובת הקבוצות הגדולות, ואם לא? יקבלו תלונות בכותרות עליהם בכל עיתונות ספורט בעולם. ככה זה עובד, גווארדיולה כבר הבין ממזמן את שם המשחק.
השב   •  80
9
Marom01/02/2012 12:51
היום הם היו מעל ריאל מדריד בטבלה.
השופטים הספרדים נכנעים ללחץ של ריאל, ונותנים להם מתנות.

הרגלים של מסי מלאים בפצעים על עבירות ברחבה שנעשו עליו ולא נשרקו.

מצד שני את ראונלדו האוויר מפיל.

אף פעם לא ראיתי באף עונה, באף ליגה, כמות כזאתי של פנדלים שמגיעה ולא נשרקת, השופטים לא עושים ש.ב?
זה פשוט עצוב שישנה ככל הנראה הטייה.

בגלל שבארסה לא מחו אף אחד לא התייחס היום שהם מדברים יגדירו אותם כבכיינים כי הפער7 נקודות
השב   •  3328
תותחן ירוק מהכרמל01/02/2012 13:25
וזה שאלבס ובוסקטס נופלים ממשב רוח זה צודק??
השב   •  1110
אוהב להיות בטופ01/02/2012 13:45
מסכים עם כל מילה
השב   •  72
Marom01/02/2012 14:17
או במקומות של בעיטות חופשיות ולא בצד של אמצע המגרש כמו שראונלדו עושה.

וגם אם הם נופלים מהרוח בניגוד לריאל זה רק נגד ריאל ולא נגד כל קבוצות הליגה, ויודע עוד משהו? גם אם הם עושים את זה ההצדקה הפשוטה לזה שהם לא רוצים לחטוף מריאל תמכות, שהם גם ככה חוטפים.

אם הם לא יראו כמישהו שנרצח השופט יתן לריאל להמשיך לפגוע. איך את הדריכה השופט לא ראה?

למה הוא מחכה ששחקני בארסה יחזירו מכות לריאל?
השב   •  14
8
זהר01/02/2012 12:36
השנה דופקים חזק את ברצלונה בליגה הספרדית והגיע הזמן שפפ יתחיל לדבר. הלחץ של מוריניו בשנתיים האחרונות השפיע על השופטים ומנגד פפ לא יכול לשבת בחיבוק ידיים..
השב   •  3115
מסי01/02/2012 16:02
השב   •  42
7
הצהוב01/02/2012 12:14
השב   •  913
ארגנטינאית 3> אוהדת בארסה01/02/2012 16:42
והפועל פ"ת הקבוצה הכי טובה בליגת העל. . . הצחקת.
השב   •  32
6
ארגנטינאי, חוויאר זנאטי הקפטן הנצחי01/02/2012 12:12
כשיש לך קשרים כמו ססק, צ''אבי ואינייסטה לצידך, והגנות של קונוסים מולך - לא קשה לבלף את כולם עם האשלייה שאתה "הטוב בעולם". כמה שאני שונא את ריאל, לדעתי - רונאלדו טוב ממנו, השחקנים שלצידו פשוט פחות טובים. דבר אחד בטוח, עד שלא נראה את מסי טוב בנבחרת ארגנטינה, אין מה לדבר עליו כאחד הגדולים באמת.
השב   •  5346
ארגנטינאי01/02/2012 13:30
אם אין לך תשובה אל תגיב יותר. מה חברך חבייר זאנטי האגדי עשה בנבחרת? הוא לא בלוף? כל התארים באינטר ומה בנבחרת נאדה גורניש.אז תפסיק לבלבל תמוח אוקיי.
השב   •  114
תותחן ירוק מהכרמל01/02/2012 13:40
מסי וזנאטי? זנאטי לא סופר את מסי הן בניסיון והן בתארים
אדיוט
השב   •  615
המגיב01/02/2012 13:50
הצלחת להצחיק אותי כבוד אהבתי. איך אתה מעז להשוות את ליונל מסי שנחשב לאגדה בגיל 25 לחביאר זאנטי שהוא שחקן נפלא. מה שליונל מסי עשה חביאר בחיים לא יעשה (3 גביעי אלופות,5 אליפויות, גביע המלך, 5 סופרקאפ, 2 אליפויות עולם ועוד ועוד.) אז זה שקוף שאתה אוהד ריאל מתוסכל קח טישו וצא מהכתבה.
השב   •  121
בארסה ברבאק01/02/2012 13:51
התגובה האידיוטית שלך אולי הייתה רלוונטית לפני כמה חודשים שעדיין אוהדי ריאל בני 5 היו משווים את רונאלדו למסי אבל עכשיו הבינו שמסי שחקן הרבה יותר טוב ובינתיים רונאלדו כובש רק מול שערים ריקים פנדלים שהוא מקבל במתנה מהשופטים ומצבי 1 על 1 קלילים
השב   •  103
ארגנטינאי, חוויאר זנאטי הקפטן הנצחי01/02/2012 13:52
איפה קראת חדשות לבקרים שזנאטי השחקן הטוב בעולם או שהוא המראדונה הבא? נ.ב. ד"ש לקופיפו.
השב   •  58
ח01/02/2012 13:55
ילד, לך תלמד קצת כדורגל לפני שאתה בא ושופך פה שטויות..
השב   •  33
תותחן ירוק מהכרמל01/02/2012 14:07
זנטי בן 38 מסי בן 25 איפה מסי ואיפה זנאטי ? מה שיש לזנאטי ברגל למסי לא יהיה בעוד 10 שנים תפסיקו להחזיק מהקופיף שלכם אלוף עולם כי בנבחרת הוא אפס ובקבוצה אחרת הוא יהיה בינוני.
השב   •  47
ארגנטינאי, חוויאר זנאטי הקפטן הנצחי01/02/2012 14:07
אולי מסי יותר טוב מרונאלדו, לא ציינתי עובדה - רק הבעתי את דעתי, מה שכן עובדה: מסי עוד לא עשה כלום בנבחרת ארגנטינה.
השב   •  53
ארגנטיני01/02/2012 14:18
זה לא משנה אם הוא על אותו משבצת או לא. אתה אומר שבזכות השחקנים של ברסה הוא מביא תארים והוא בלוף, אז אותו הדבר זאנטי כל התארים שלו הם בלוף כי כולם מסביבו כוכבים ושום הישג אין לו בנבחרת. עכשיו סתום
השב   •  54
בארסה ברבאק01/02/2012 16:57
אוהדים כמוך רק הורסים את מסי אי אפשר כל פעם מחדש לדפוק אותו בתפקיד שלא נותן לו חופש כמו קשר אמצעי ולהיתאכזב אם הוא לא כובש חמישייה תביאו מאמן נורמלי שיודע מה לעשות איתו ותזמנו גם קשרים איכותיים במקום 6 חלוצים כן אני שארגנטינה יש התקפה מפחידה אבל מי יספק להתקפה הזאת כדורים? שמסי עושה את זה ביכולת מטורפת אז אתם עדיין מתאכזבים ממנו כל פעם מחדש
השב   •  20
5
ערבי01/02/2012 12:11
השב   •  1213
4
דוד סירוצקי01/02/2012 12:11
שפפ זאת הפעם הראשונה שהוא בוכה על טעויות השופטים ומוריניו חמוריניו בונקריניו בוכה כל משחק.
המאמן הבכיין ביותר בעולם וכנראה אלי גוטמן למד זאת ממנו עוד שהיה בהפועל.
השב   •  2118
אייל01/02/2012 15:50
אבל תוכל לצפות לעוד פעמים בהם ברצה תפסיד את האליפות וגם בגביע האלופות
השב   •  62
3
ראול מדריד01/02/2012 12:06
כבר 4 שנים ברצף שהם מצליחים בגלל שופטים, ועוברים שלבים בצ''מפיונס רק בגלל החלטות הזויות ביותר(צ''לסי,ריאל,ארסנל),
שלא נדבר על זה שכל משחק מולם אדום לא קשור למציאות נשלף. אפילו בקלאסיקו האחרון. אז די לבכות. גם אם ישאירו אותכם ב5 שחקנים ותפסידו טכנית אין לכם זכות לדבר על שופטים. 4-3-3-3.
השב   •  8742
המגיב01/02/2012 12:39
השב   •  1417
Marom01/02/2012 12:48
לכם אולי לא צריך להיות.

בארסה הקבוצה הטובה בעולם במרחק עצום מכם הקבוצה ה-2 בעולם ועצום מכל השאר.

כשתראה אותם מרימים שוב את גביע אלופות תבכה כרגיל.

אתם בוכים על השופטים שלא בצדק. בארסה כן צודקת.

קבוצה שתוך חצי עונה כל כך דופקים זכותה להתחיל לשחרר קיטור על השופטים.

בצד 1 ראונלדו כובש מנבדל, בצד שני פוסלים לבארסה 2 שערים בטענת נבדל הזויה.

בצד 1 במשחק ראונלדו מקבל 2 פנדלים על בלרינות שהוא נופל מאוויר, בצד שני 50 פנדלים עם סימנים על רגלים של מסי שלא מתקבלים.

זה כל ההבדל בין בארסה השנה לשנה שעברה, היה שיוויון מבחינת הצדק אצל השופטים השנה ישנה הטייה לטובת ריאל.

להזכירכם שנה שעברה אם ריאל לא היתה ביתרון במחצית היא היתה מתחילה לכסח ולנהוג בחוסר ספורטיביות כלפי כל הקבוצות, השנה פשוט השופטים נותנים להם מתנות כגון פנדלים.

סתכלו כמה גולים ספגה ריאל ראשונה? מול מיורקה הם לא היו חוזרים לי השופט. במשחק ההוא שהיתה נגיעת יד בדקה ה-90 אני זוכר גם שהשופט עזר להם עוד לפני זה בגול שלהם מכתחילה.

בקיצור פעם נהנהתי לראות את ריאל כי הם הציגו כדורגל, העונה הכל הולך עם השופטים גם במשחקים נגד סארגוסה.
השב   •  1917
זהר01/02/2012 13:27
השב   •  134
בארסה ברבאק01/02/2012 13:47
אתם מקבלים את האליפות על מגש והכל בגלל המערך החדש של מוריניו 8-1-1-3
השב   •  97
ראול מדריד01/02/2012 14:58
כל אלה שאומרים שהגול של רונאלדו מנבל טועה,אוזיל עבר כבר את כל ההגנה, ולכן הקו שלו נחשב לקו הנבדל החדש. וברצה תבינו, שנים כבר קבוצות באות בפחד ופותחות רגליים מולכם. השנה קבוצות לא פותחות רגליים מולנו, הם מכניסות הרבה גולים ומתאמצות, אבל אנחנו פשוט קבוצה הרבה יותר טובה ממכם, ומכניסים הרבה יותר גולים, ולא נרתעים מגול בדקה 10 שהקבוצה השנייה מכניסה. זה למה גם חזרנו מ2-0 ל2-2 בקאמפ נואו. והשנה כח המחץ וההרתעה שלכם ירד כל כך הרבה עד שלאוססנה אתם לא מצליחים להכניס גולים. שלא נדבר על כל השריקות הקטנות שתמיד אבל תמיד לטובתכם. אז תעשו טובה, סתמו תפה ילדים קטנים, ותתחילו להבין- אתם כבר לא כל כך מפחידים.
השב   •  64
מסי01/02/2012 15:22
מוריניו זכה בתארים שלו ע''י טעויות שיפוט מישהו מזכיר את זה
חוץ מזה ריאל צריכה לקבל 7 אדומים בכל משחק מול בארסה
וארסנל נפסל גול של בארסה במצב של 1:0 בחוץ
חוץ מזה אם נזכיר את כל התארים של ריאל שלא כשרים ריאל תישאר עם 6 אליפויות בלחץ
השב   •  48
ראול מדריד01/02/2012 16:26
המפעל היחידי שמחליט בעצמו מי האלופה לפי הרייטינג. כנ"ל על כדור הזהב שמסי האפס הזה מקבל 3 פעמים ברצף. העיקר מול אוססונה הוא מפספס מול שער ריק.
השב   •  63
mes que un club01/02/2012 16:29
שומעים על בכי של חצי אירופה בגלל שבארסה טובים יותר. מוריניו הבכיין הזה אפילו כשלקח אליפוות עם אינטר הוא נעזר ב10 בלמים על המגרש שכיסחו ובעטו ליציע ובמזג אויר שפעל לזכותו בחצי גמר וכשהיה בפורטו שיחק עם מערך הגנתי שנתן לו את הצמפיונס. גם באנגליה הוא בכה המון. לעומתו פפ שומר על קור רוח ומוותר לשופטים שעושים טעויות אבל נמאסס כי זה עולה לבארסה באליפות העונה ובהמון פצועים.
השב   •  03
אוהד01/02/2012 16:44
שבכל קלאסיקו משקשק ונוגח.מול שער ריק החוצה?
מסי לפחות במשחקים גדולים מוכיח עצמו.
תבדקו כמה פעמים מהלכים של מסי כרמו לריאל להחליף צבע מרוב תסכול.
השב   •  13
ראול מדריד01/02/2012 17:46
ומסי אפס.
השב   •  81
אחוק01/02/2012 19:48
באלופות בחצי גמר אחרי שפרפר את ריאל בברנבאו. אה גם בסופרקופה שער נצחון דקה 87, ועוד אחד לפני, שרונלדו שוכב על הברכיים ומתפעל. גם בליגה. רונאלדו ??
השב   •  11
2
חסוי01/02/2012 12:02
השב   •  139
1
צחי גמל אדום01/02/2012 12:02
בהצלחה לכוכבים של גוארדיולה מול ולנסיה. נקווה לחצי גמר מעניין עם המון שערים תנו בכחול (:
השב   •  4435
אוהב להיות בטופ01/02/2012 13:26
השב   •  76
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */