יום שישי, 13.09.2024 שעה 17:02

פפ על תקן ז'וזה: מרגיז אותי ששופטים פוגעים בנו

מי אמר שרק בריאל בוכים? לפני חצי גמר הגביע מול ולנסיה ב-22:00, מאמן בארסה התלונן. קפטן מיראנדס, פבלו, אחרי ה-2:1 לבילבאו: "ננצח 0:2 בחוץ"

|
גוארדיולה. למד מהמיוחד (GettyImages)
גוארדיולה. למד מהמיוחד (GettyImages)

במצב רוח לא מרומם במיוחד, תתארח הערב (רביעי) ב-22:00 ברצלונה אצל ולנסיה במשחק הראשון בין השתיים בחצי גמר גביע המלך. בארסה שהדיחה אחרי קלאסיקו דרמטי את ריאל מדריד ברבע הגמר, רוצה להחזיר את הגביע לארון אחרי שעבר בשנתיים האחרונות בין סביליה לריאל.

בחצי הגמר של 2007/8 נפגשו שתי הקבוצות כאשר ידם של העטלפים הייתה על העליונה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים, בדרך אל זכייה בתואר. ברצלונה תגיע למסטאייה אחרי ה-0:0 המאכזב מול ויאריאל בליגה שהרחיק את הקטלונים שבע נקודות מהבלאנקוס שבמקום הראשון.

אחרי המשחק באל-מדריגל התלונן ליאו מסי על השיפוט, לאחר מכן נשיא המועדון, סנדרו רוסל הוסיף את הביקורת שלו על אנשי המשרוקית. קשר הלבנים, קאייחון, מיהר לכנות את אנשי בארסה "צבועים" ביחסם לשופטים וכעת הגיע המאמן, פפ גוארדיולה לעשות סדר.

"ברצלונה לא מתלוננת על שופטים", אמר המאמן הקטלוני אך באותה נשימה הוסיף: "אם להגיד שהגיע לנו פנדל זה נקרא להתלונן, אז אנחנו מתלוננים. נו באמת. זה מרגיז אותי ששופטים עושים טעויות שפוגעות בנו. מצד שני אני יודע, שיכול להיות משחק בו תהיה טעות לטובתנו, אז אין מה לעשות".

גוארדיולה התייחס לפער שבע הנקודות מריאל והגיב לביקורת האוהדים: "אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לזכות באליפות. אני מבין את האוהדים, הם מצפים שננצח כל משחק ויש להם את הזכות להתלונן".

גוארדיולה ומוריניו. כנראה שלא רק הפורטוגלי מתלונן (רויטרס)
גוארדיולה ומוריניו. כנראה שלא רק הפורטוגלי מתלונן (רויטרס)
 

לקראת המפגש מול חניכיו של אונאי אמרי בגביע אמר גוארדיולה: "בכל פעם ששיחקנו נגדם בארבע השנים האחרונות הם היו מצוינים. זה מבחן גדול עבורנו". בשבע המפגשים בין בארסה לוולנסיה תחת המאמן הספרדי, אמרי, לא הצליחו העטלפים לנצח כך שפפ יכול להיות רגוע, לפחות על פי העבר. חוסה מנואל פינטו, שיעמוד בין הקורות, הוסיף: "הקבוצה לא עייפה. אנשים צריכים להבין שזה כמעט בלתי אפשרי לגרום לכך שהדברים יעבדו בצורה מושלמת בכל פעם מחדש".

ולנסיה תחסר את הבלם הצרפתי, אדיל ראמי, הקשר פאבלו הרננדס ואילו אבר באנגה וממאט טואפל הפצועים בספק למשחק אחרי שנפצעו ב-2:2 מול סנטאנדר בליגה.

"הולכים 'למות' על הדשא של סן מאמס"
המסע המטורף של מיראנדס מהליגה השלישית עשוי להגיע לסיומו בחצי הגמר. הקבוצה הקטנה שהעיפה את אספניול ברבע הגמר אחרי שער דרמטי בתוספת הזמן (קודם לכן הדיחה את ויאריאל וסנטאנדר) הפסידה 2:1 בבית לאתלטיק בילבאו ותקווה לעוד סנסציה במשחק הגומלין בסן ממס.

פבלו אינפנטה (רויטרס)
אינפנטה ולאמבארי אחרי השער. יכולים לעשות שוב את הבלתי ייאמן? (רויטרס)
 

הקבוצה הצנועה נקלעה לפיגור מוקדם מצמד של פרננדו יורנטה בדקות ה-18 וה-27 כאשר אנדר לאמבארי השאיר המון תקווה עם שער מצמק בדקה ה-91. הכוכב הבלתי מעורער של הסינדרלה, הבנקאי הכי מוכר היום בספרד, פבלו אינפנטה, בטוח שהכל יכול להיות בגומלין: "אנחנו הולכים "למות" שם על הדשא, נעשה הכל כדי לעבור אותם. בילבאו עמדנו מצוין על המגרש והיה לנו קשה מאוד. התוצאה שאנחנו רואים לנגד עינינו היא 0:2".

אסור לפספס
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
נגןתאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
תאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
נגןהסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
הסיפור מאחורי הכלב שהפך לכוכב פוצ'יוולי
נגןראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
ראוי או בזוי? האוהד תפס ילד שברח ליציע
/* LAST / NEXT ROUNDs */