יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:47

הפועל תל אביב הפסידה 86:79 ללבסקי סופיה

האדומים ספגו את הפסדם ה-2 בליגה הבלקנית והם מדורגים במקום ה-2 בבית ב'. קלי קלע 28 והוסיף 8 ריבאונדים, 19 נק' לסטיט. 24 להארפר בצד השני

|
קרטיס קלי מאוכזב. הפועל במקום השני (איתי ישראל)
קרטיס קלי מאוכזב. הפועל במקום השני (איתי ישראל)

הפועל תל אביב ספגה היום (שלישי) את הפסדה השני במסגרת הליגה הבלקנית כשנוצחה בהדר יוסף ע"י לבסקי סופיה מבולגריה 86:79. גם ההפסד הראשון של הפועל בבלקנית היה לסגנית האלופה הבולגרית, שהשלימה למעשה ניצחון כפול על חניכיו של ארז אדלשטיין והבטיחה את מקומה בפיינל פור של המפעל כשבמאזנה שבעה ניצחונות ואפס הפסדים. הפועל לעומת זאת מדורגת במקום השני בבית ב' עם מאזן של חמישה ניצחונות ושני הפסדים בלבד.

לבסקי פתחה את המשחק מצוין, בעיקר בחלק ההתקפי, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:30 בהובלתם של שני האמריקאים, ארון הארפר ומרקוס הול, אבל הפועל חזרה ברבע השני בזכות יכולת הגנתית טובה ומשחק מצוין של שני הזרים שלה, קרטיס קלי ודמונטז סטיט', שהעלו את האדומים ליתרון 46:47.

המחצית השניה נפתחה כמו הראשונה, כשהבולגרים ברחו ליתרון דו ספרתי ושלטו בשני צידי המגרש בדרך ליתרון 59:74 בסיום הרבע השלישי. להבדיל מהמחצית השניה, הפעם לא הצליחו חניכיו של אדלשטיין לחזור למשחק והבולגרים חגגו ניצחון חשוב בדרך להבטחת המקום הראשון בבית ומקומם בפיינל פור.

שחקן הפנים המצוין, קרטיס קלי, הוליך את קלעי הפועל עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2 חסימות ודמונטז סטיט הוסיף 19. שאר הקלעים: מתן נאור 10, גל איתן ובר טימור 6 נק' כ"א, קורי קאר ויונתן שולדבראנד 4 נק' כ"א ואבירם זליקוביץ' 2. ארון הארפר הוביל את הבולגרים עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים ומרקוס הול סיים עם 12 נקודות כשואסיל אבטימוב הוותיק הוסיף 11 נקודות ו-7 כדורים חוזרים.

דמונטז סטיט (משה חרמון)
דמונטז סטיט. 19 נקודות שלו לא עזרו (משה חרמון)
 

בשבוע הבא תשחק הפועל תל אביב נגד השלישית בבית והאלופה המכהנת של הליגה,פני קדבארצ'י המקדונית, במשחק מכריע למאבקי המיקום בצמרת הבית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */