יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:02

שירזי: אני מחכה שק"ש תפקשש ונרוץ לאליפות

מאמן הפועל ת"א התארח בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. גיא צרפתי: "לא הרמנו ידיים, אנחנו מפיקים את המירב, יש אווירה שונה בקבוצה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ניצן שירזי: אני מחכה שק"ש תפקשש ונרוץ לאליפות
הפועל תל אביב איבדה ככל הנראה את החלוץ טוטו תמוז שטס לצרפת כדי לחתום במונאקו מהליגה השניה בצרפת. כמו כן הקשר הפורטוגלי, ארתור, שהיה אמור להגיע, לא יחתום בשורות האדומים. ללא תמוז, גברה הקבוצה אמש (ראשון) 2:3 על הפועל פ"ת כשאת השער השלישי כבש מהראן לאלה. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, התארח בתוכנית.

שירזי ובאדיר (משה חרמון)
שירזי ובאדיר (משה חרמון)
 

ניצן, ניצחתם אתמול אבל אתם תלויים גם בק"ש, זה מבאס אותך?
"בטח, אבל זה מצב נתון. הדברים מאוד מורכבים אנחנו צריכים להתעסק בשלנו. הם נהנים מעדיפות ברמת היכולת ובמספר הנקודות. אנחנו צריכים לייצר רצף ולהציג יכולת טובה יותר ואז להתפלל שק"ש תפקשש אבל זה לא נראה באופק. אם נעשה את שלנו ונתקרב אז נוכל לחשוב מעבר".

אתה רואה שיפור?
"אני עוד לא יכול לומר שיש שינוי רציני. אנחנו בתקופה שהכל צפוף, הרבה משחקים, אין הרבה זמן לעבוד ולתרגל. אתמול שלטנו בכדור, ניצול מצבים היינו בסדר, נגדנו לא מחמיצים, כשמגיעים למצבים מבקיעים נגדנו".

טעית עם שולר?
"הוא הגיע לפני שבאתי. הוא שחקן טוב, צריך לתת לו זמן. הוא התחיל לא טוב, זה לא שיש לי עוד 4 בלמים לתמרן ביניהם. הוא ובאדיר הבלמים המובילים שלנו כיום".

שולר (יוסי ציפקיס)
שולר עם אבוטבול וידין. הסלובני פתח לא טוב (יוסי ציפקיס)
 

מה זה אומר על באדיר שהוא המצטיין אצלכם?
"שהוא גיבור".

זה אומר שהחלוצים של הליגה חלשים לא?
"זה נכון, וואליד חשוב, הוא מנהיג, שייך לדור האמיתי שיודע מה זה להביא לב ונשמה למשחק. אני יכול לקוות שוואליד לא יפרוש, אנחנו מסתכלים על כל הפועל ת"א והוא ציר חשוב".

כמה העזיבה של טוטו תפגע בכם?
"ברמה המקצועית ברור שניפגע. אם נוכל להביא מחליף ראוי נביא. טוטו היה דומיננטי אבל נשרוד את העזיבה שלו, הפועל גדולה מכל שחקן".

ניצן שירזי (יוסי ציפקיס)
ניצן שירזי. "הפועל גדולה מכל שחקן" (יוסי ציפקיס)
 

לאלה חוזר לעניינים? מה מצבו הבריאותי?
"הוא אחרי פציעה, מה שפגע לו בביטחון. הוא היה אופציה שלישית אחרי דמארי ותמוז, היום מן הסתם הוא מקבל יותר דקות. הוא נראה טוב יותר, פיזית הוא בסדר גמור, הוא צריך ביטחון והוא יהיה טוב"

פניתם ליואב כץ וביקשתם את חנן ממן?
"דיברתי עם יואב כץ בבוקר לגבי חנן, אני בקשר איתו בלי קשר, הוא איש מאוד מעניין".

יש מקום לאליפות?
"אנחנו לא שם מבחינת היכולת והנקודות. אם נחבר ניצחונות ותהיה מגמה של התקרבות לק"ש אז נחשוב על זה. אם נגיע לפלייאוף במרחק של שני משחקים ומטה זה בסדר, יותר מזה זה מורכב מדי".

טוטו תמוז (יוסי ציפקיס)
טוטו תמוז ביציע. שירזי ימצא מחליף? (יוסי ציפקיס)
 

איך אתה מסתדר עם טביב?
"בסדר גמור, יש לי ניסיון בזה שבעל בית מנהל את הקבוצה מחו"ל".

כואב לך על המצב עם האוהדים?
"המצב לא בריא. אנחנו מבינים את החשיבות של טביב כבעלים. אנחנו יודעים מה הוא עושה בשביל לחזק את הקבוצה, אני מייחל ליום שכל המערכת תעבוד בשיתוף פעולה. אנחנו יודעים כמה חשוב הקהל להפועל ת"א ומה המקום שלו בקבוצה".

יש סיכוי?
"לא נהיה נאיביים, צריכים לקרות הרבה דברים אבל אני מקווה שזה יקרה. אני במועדון כמעט שלושה שבועות והוא מתנהל, מסודר, לא חסר שום דבר, המשכורות בזמן".

גיא צרפתי: "לא הרמנו ידיים, אנחנו עושים את המירב"
האדומים של ניצן שירזי הנחילו את ההפסד לכחולים של גילי לנדאו. הפועל פ"ת נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. במאזנה של הקבוצה מאם המושבות 10 נקודות, בהתחשב כמובן בתשע שהורדו לה בטרום העונה, וההפסד להפועל ת"א היה הרביעי ברציפות. קשר הקבוצה, ואחד הוותיקים בה, גיא צרפתי, התארח בתוכנית.

גיא צרפתי עובר את שי אבוטבול ונאאל חוטבא (יוסי ציפקיס)
גיא צרפתי עובר את שי אבוטבול ונאאל חוטבא. זה לא הספיק (יוסי ציפקיס)
 

אתם עדיין נלחמים?
"לא הרמנו ידיים, אפשר לראות את זה על המשחק שלנו".

האווירה בחדר הלבשה היא של ליגה לאומית, סוף עונה?
"לא, ידענו לקראת מה אנחנו הולכים. זה לא בא לנו בהפתעה, אבל בכל זאת חשבנו שיכולנו לעשות תוצאות טובות יותר. התחלנו בצורה שאף אחד לא האמין, עשינו תוצאות טובות, היתה אווירה טובה. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים אלמוניים. אנחנו עולים למשחק כשתיקו לא טוב לנו. אחרי הכל מדובר בשחקני כדורגל וצריך איכות. אנחנו מוציאים את המירב מהפועל פ"ת".

זאת לא גניבת דעת?
"אני לא אומר שהכל נהדר. במבחן התוצאה, לא הינו צריכים להפסיד להפועל ת"א. אי אפשר להגיד שלא היה לנו מזל. הגענו מול השער ובאדיר הציל מהקו, שחקן בן 38 שאני מוריד בפניו את הכובע. למרות הכל, ההתנהלות והאווירה בקבוצה שונה מזו שהיתה לפני שנה או שנתיים".

גיא צרפתי (יוסי ציפקיס)
סטולר. השחקנים לא הרימו ידיים (יוסי ציפקיס)
 

דני דבורין: "אני נרגש, עדיין מרגיש בן 25"
ב-28 בפברואר יקבל אחד מאנשי התקשורת הוותיקים והמובילים בישראל, השדר שני דבורין את פרס העובד המצטיין של רשות השידור. דבורין יהיה הראשון מתחום הספורט שמקבל את הפרס ולרגל הזכייה המרגשת, התארח בתוכנית.

"אני חייב להגיד שאני נרגש, אצלנו במדינה המילה פירגון לא תמיד קיימת וכשאתה זוכה בה לעמיתיך למקצוע זה מחמם את הלב. מדובר בפרס של מנכ"ל רשות השידור שניתן אחת לשנה וכל כולו כבוד על מי שהשקיע ומשקיע בנאמנות ובאהבה", אמר דבורין.  

מה היה המשחק הראשון ששידרת?
"אני פשוט לא זוכר. התחלתי את הקריירה בהיותי ילד, בתור עיתונאי. הגעתי לכל ישראל דרך נחמיה בן אברהם ולאט לאט התחלתי לעשות כתבות שונות ומשם התגלגלתי לשידור".

מה אתה אומר על הצעירים שנכנסים וחלקם תופסים את המקום שלכם?
"קודם כל העולם שייך לצעירים אבל אסור לשכוח את הניסיון. צריך למצוא את השילוב בין הסוסים הרעבים והדוהרים לבין המנוסים יותר".

בן שמעון (עמית מצפה)
דני דבורין עם רן בן שמעון (עמית מצפה)
 

משהו השתנה בך?
"לא יודע, לי קשה להצביע על זה. אני גם לא רואה את עצמי בגילי כיום, עדיין נראה לי שאני בן 25. אבל מדובר במאמץ פיזי לא מבוטל, כמו שחקן כדורגל, אם אתה נותן את הנשמה, ויש לך תיאבון ואדרנלין, אז זה מאמץ פיזי גדול".

מה אביך זכרונו לברכה היה אומר על הפרס הזה?
"זו הנקודה הכי רגישה בעולם. כשמזכירים לי את הוריי זה צובט את הלב אבל אני ממשיך הלאה".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה והשמענו למאזינים מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */