יום שני, 08.07.2024 שעה 02:08
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

דרוקר: רק עבודה קשה תעזור, נילחם וניתן הכל

ירושלים מחוזקת בבראדלי תארח ב-19:00 את נתניה, המאמן: "שלושה ימים זה לא מספיק זמן לשחקן להתאקלם". תומאס: "אני יודע שאני יכול לתרום"

|
דרוקר ונעימי. סוף סוף ינצחו? (גיא בן זיו)
דרוקר ונעימי. סוף סוף ינצחו? (גיא בן זיו)

האם הפועל ירושלים יכולה סוף סוף לקטוע את רצף ההפסדים ולשוב לנצח? הערב (ראשון, 19:00) ינסו האדומים מעיר הבירה לספק את התשובה לשאלה המטרידה הזו כאשר יארחו במלחה את ברק נתניה.

מאז הגעתו של שרון דרוקר לירושלים השיגה הקבוצה ניצחון אחד בודד על בני השרון והספיקה על הדרך להיות מודחת גם מגביע המדינה, זאת לאחר שבתקופתו של עודד קטש במועדון הודחה גם מאירופה מה שהותיר לה מסגרת אחת בלבד להתמודד בה, הליגה הישראלית, ורק תואר אחד להלחם עליו, אליפות המדינה.

הרכז דמיטרי מקיימי שהגיע לירושלים רק לפני מספר שבועות שוחרר בסוף השבוע האחרון, לאחר שבקבוצה השלימו את עסקת העברתו של רמאל בראדלי מאשדוד לבירה. בצוות המקצועי הביעו חוסר שביעות רצון מהיכולת של מקיימי להשתלב והחליטו כי הוא אינו מתאים לסגל ואף העלו אותו על הטיסה הביתה יחד עם ג'רוויס ורנאדו ששוחרר אף הוא מהקבוצה.

המאמן, שרון דרוקר, סיפר על כלל השינויים שעברה הקבוצה בימים האחרונים: "ורנאדו ביקש להשתחרר, בעיני זו בקשה לא ראויה כשקבוצה במשבר ואתה אחד מהשחקנים המובילים, לברוח מהספינה זה לא משהו שאני מאמין בו. אנחנו במועדון מחפשים אנשים מחויבים שרוצים להיות פה, יעבדו קשה ויתנו הכל. תומאס יהיה במקומו".

דרוקר המשיך: "החלפנו את דימיטרי שנכנס לסיטואציה קשה, הבאנו את בראדלי שמכיר את הליגה ולדעתי גם יותר מתאים. אין לנו קדם עונה, הליגה לא מחכה לנו ואנחנו מקווים להתגבש ולהיראות יותר טוב".

ראמל בראדלי. חיזוק לירושלים, מכיר את הליגה (יוסי ציפקיס)
ראמל בראדלי. חיזוק לירושלים, מכיר את הליגה (יוסי ציפקיס)
 

דרוקר התייחס גם לתוספת הכח שיעניק לו בראדלי אולי אפילו כבר הערב: "שלושה ימים זה לא מספיק זמן להתאקלם, אבל אנחנו צריכים להתחבר. הוא צריך להכיר את השחקנים, ומה שחשוב זה שהוא מכיר את הליגה ויודע מה זה הפועל י-ם".

לסיום אמר: "בשבילנו כל משחק הוא קשה והשחקנים לא בתקופה הכי טובה, כמובן שניצחון יכול להיות תרופה מעולה. הכי קל להוריד את הראש ולחכות שהעונה תיגמר, אני מאמין בפייטרים, באנשים שנלחמים ונותנים הכל. אין רק הצלחות ועונות טובות, יש גם עונות קשות כמו השנה והסברתי לשחקנים שרק בעבודה קשה אפשר להתקדם".

דרוקר (משה חרמון)
דרוקר. "יש גם עונות קשות, מאמין בפייטרים שנותנים הכול" (משה חרמון)
 

גם הסנטר, ג'ון תומאס, שזכה מן ההפקר ומעזיבתו של ורנאדו לאחר שישב תקופה ארוכה בחוץ ולא זכה לקרדיט מהמאמנים התייחס על ההכנות למשחק מול נתניה: "כדי לצאת מהמצב הקשה צריך להיות מקצוענים ולהבין מה אנחנו צריכים לעשות. היו כמה שינויים ואנחנו חייבים להישאר חיוביים. לדעתי, אם נסתכל על הקבוצה שלנו, כל העניין זה לשחק עם תשוקה ולב ואת השאר אפשר לשים בצד".

"מבחינתי אם לא תיתן מאמץ לא תנצח. כל עוד נסתכל על עצמנו במראה בסוף הערב ונדע שעשינו כל מה שאנחנו יכולים, מאמין שגם ננצח. מקווה שהשינויים יעזרו לנו ושהסגל הזה יישאר עד הסוף. תמיד רציתי להיות חלק מהקבוצה הזאת ואני יודע שאני יכול לתרום".

תומאס ורנדל (משה חרמון)
תומאס. "תמיד רציתי להיות חלק מהקבוצה הזאת" (משה חרמון)
 

ירושלים תקדיש את המשחק למען ילדי שלווה וכל ההכנסות מהמשחק ייתרמו לטובת הארגון שנוסד ב-1990 מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה ולהיות חלק ממנה. "שלווה" משרתת במרכזיה מאות פעוטות, ילדים ונוער בתוכניות ייחודיות ותראפיות סביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, בכל ימות השנה. כל השירותים של ארגון שלווה ניתנים לכל האוכלוסייה הישראלית וללא תשלום.

גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הוזמן למשחק. יו"ר הקבוצה, דני קליין, אמר לקראת המשחק: "צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה שלנו לפעול רבות למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה. יש לנו הזכות לשמר דוגמא לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לארגון ולפועלו. הקדשת המשחק עבור ילדי שלווה הפכה למסורת מבורכת עבור המועדון שלנו וכולי תקווה שהיא תמשיך עוד שנים ארוכות. צפויה לנו חגיגה אמיתית ומרגשת במלחה".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */