יום שני, 08.07.2024 שעה 02:20

סמית': רוצים לצאת לכל משחק כאילו הוא מלחמה

האמריקאי של מכבי תל אביב מרוצה מה-69:84 על שירוקי ("הצלחנו להתעלות") וחושב כבר על משחק הליגה מול אשדוד ב-19:15: "לא מזלזלים"

|
דווין סמית´ וקית´ לנגפורד חוגגים (משה חרמון)
דווין סמית´ וקית´ לנגפורד חוגגים (משה חרמון)

לא ברור האם את ההפסד לברצלונה ביום חמישי האחרון מכבי תל אביב יכולה לשכוח כל כך מהר אך דבר אחד בטוח, במפגש מול שירוקי בליגה האדריאטית השאירו הצהובים את ההפסד בצד וחזרו למסלול הניצחונות לאחר שניצחו 69:84 וביססו את מעמדם בראש הטבלה.

הערב תארח האלופה הישראלית את מכבי אשדוד בשעה 19:15 וביום חמישי הקרוב כבר תפגוש את קאנטו בחוץ למשחק השלישי בשלב הטופ 16 של היורוליג. בקבוצה מקווים כי עד המשחק ביום חמישי מצבו של הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס ישתפר היות ובמשחקים האחרונים הוא מתקשה לחזור לעניינים ואף לא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה.

שחקנה של הקבוצה, דווין סמית', שממשיך לשמור על יציבות סיכם את הניצחון על שירוקי: "מדובר בקבוצה טובה שגם רצתה את הניצחון כי יש לה סיכויים להגיע לפיינל פור ויש להם התקפה טובה לכן לקח לנו קצת זמן להכנס לעניינים אבל הצלחנו להתעלות על עצמנו בהתקפה, ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם ובסופו של דבר גם השגנו את הניצחון".

סמית' התייחס גם לחשיבות של הניצחון אחרי ההפסד לברצלונה ביורוליג ביום חמישי האחרון: "זה נוסחה ברורה שאחרי הפסד זה תמיד חשוב לחזור ולנצח כדי להחזיר את הביטחון, לחזור למסלול ולתקן את כל הטעויות. אנחנו תמיד רוצים לנצח בדרך הטובה ביותר ואני שמח שחזרנו למסלול הניצחונות".

עוד המשיך: "המשחק מול ברצלונה היה קשה, היינו צמודים אליהם במשך 35 דקות אבל בשורה התחתונה בחמש הדקות האחרונות הם הוציאו אל הפועל הרבה דברים יותר טוב מאיתנו והם חזרו הביתה עם הניצחון. ברוב המשחק הצגנו הגנה טובה אבל החטאנו יותר מדי. יש להם שחקנים הגנתיים טובים והם קבוצה מאוזנת וצריך לזכור שזה רק הפסד אחד".

מאיר טפירו. יגיע לנוקיה (יוסי ציפקיס)
מאיר טפירו. יגיע לנוקיה (יוסי ציפקיס)
 

לקראת המשחק מול מכבי אשדוד בליגה הוסיף: "נתאמן ונתכונן למשחק הזה כרגיל, אנחנו יודעים שיש לאשדוד שחקנים טובים וחוץ מזה שהשנה אנחנו ממש לא מזלזלים בשום יריבה. אנחנו רוצים לצאת לכל משחק כאילו הוא מלחמה על מנת לעשות את המיטב שלנו ולנצח ואני מקווה שנעשה זאת".

אשדוד עם שלושה זרים בלבד תנסה לחולל סנסציה
באשדוד נערכים למשחק החוץ הקשה ביותר של העונה. הקבוצה של עופר ברקוביץ' שיחררה בשבוע שעבר את אחד מכוכביה, הגארד האמריקני, ראמל בראדלי, ונשארה עם שלושה זרים בלבד, בצעד שמרמז אולי על בעיה כלכלית ואולי גם על ויתור על התברגות בחלק העליון של הטבלה.

ג´וש קרטר. ינסה לכפר על היכולת הדלה במפגש הקודם בין הקבוצות (משה חרמון)
ג´וש קרטר. ינסה לכפר על היכולת הדלה במפגש הקודם בין הקבוצות (משה חרמון)
 
ערב המשחק הפתיעה אשדוד עם ההודעה על החתמתו לעונה וחצי של רובי בוסטיין, גארד יהודי-אמריקני בן 28 (1.93 מ'), שהיה אחד הזרים הבולטים בליגה ההולנדית בשלוש העונות האחרונות ולא שיחק עדיין העונה אך עשוי להתגלות כמציאה לא קטנה בשל העובדה שלא ייחשב לזר אלא ישחק כישראלי מן המניין וכאמור יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

בכל מקרה, בוסטיין לא הגיע עדיין ארצה ולא ייטול חלק במשחק. בינתיים יצטרכו שאר שחקני הקו האחורי של אשדוד להתעלות והכוונה היא בעיקר לקפטן, מאיר טפירו, ולג'וש קרטר, שירצה לכפר על תצוגת הנפל שהייתה לו במפגש הראשון בין הקבוצות. בשבוע שעבר אשדוד לא שיחקה בליגה ובשל כך קיימה בסוף השבוע משחק אימון נגד מוליכת הלאומית, מכבי באר יעקב, אותו ניצחה בקלילות(76:96). 
            

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */