יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:57

סבב ישרוטל: אמיר וינטרוב זכה במקום הראשון

המדורג 1 בתחרות ניצח בגמר 1:6 ו-1:6 את האיטלקי קלאודיו גראסי בפחות משעה: "שמרתי על העליונות לאורך המשחק ואני שמח שהשבוע נגמר עם תואר"

|
אמיר וינטרוב. זכה בפיוצ´ר באילת (יניב גונן)
אמיר וינטרוב. זכה בפיוצ´ר באילת (יניב גונן)

תחרות הפיוצ'ר (10,000 דולר) השלישית באילת, שנערכה במסגרת סבב ישרוטל, הגיעה היום (שבת) לסיומה. לאחר שבשתי התחרויות האחרונות זכו שחקנים זרים, היה זה אמיר וינטרוב שהשלים סיום מתוק לסבב כשזכה במקום הראשון.

וינטרוב (1 בתחרות, 220 בעולם) פגש במשחק הגמר את קלאודיו גראסי (7 בתחרות, 430 בעולם) שזכה בתחרות הראשונה. הישראלי היה נחוש שלא לתת לגראסי להשלים את הסבב עם דאבל וסגר עניין עם 1:6,1:6, תוך 56 דקות בלבד.

וינטרוב פתח את המשחק היטב ועלה תוך כ-20 דקות ל-0:5, לאחר שהשיג שתי שבירות. לאחר מכן האיטלקי עלה ל-15:30 ו-30:40 ואף הצליח לשמור על ההגשה לראשונה במשחק, בדרך ל-1:5. במשחקון האחרון וינטרוב שוב לחץ, עלה ל-15:40 והשלים ל-1:6 תוך פחות מחצי שעה.

במערכה השנייה וינטרוב המשיך במומנטום ושבר ל-0:1. במשחקון השני האיטלקי עלה ל-30:40 מול ההגשות של הישראלי, אך וינטרוב השווה ושמר ל-0:2. ההגשות חזרו לאיטלקי שעלה ל-15:40, בדרך הנכונה לזכות במשחקון. אלא שוינטרוב שבר שוב, זכה במשחקון ועלה ל-0:3.

את המשחקון הבא לקח וינטרוב על האפס עם הגשות אימתניות, תוך פחות מדקה. האיטלקי המיואש שוב הגיש, אך הפעם זכה במשחקון וצמצם ל-1:4. לאחר מכן וינטרוב עלה ל-1:5 ובנקודת המשחק הרביעית השלים ניצחון חלק עם 1:6.

וינטרוב: &qout;ברגכ ששברתי לא היה לו הרבה סיכוי&qout; (יניב גונן)
וינטרוב: "ברגכ ששברתי לא היה לו הרבה סיכוי" (יניב גונן)
 

"שיחקתי טוב מאוד היום, ובכל התחרות. אני שמח שהשבוע זה נגמר עם תואר", אמר וינטרוב בסיום. "התחלתי היום טוב מאוד ושמרתי על העליונות לאורך המשחק. ברגע ששברתי לא היה לו הרבה סיכוי. התחרויות האלה בארץ, שיש בהן הרבה משחקים קשים, תורמות לביטחון שלי וגם עוזרות מבחינת ניקוד".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */