יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:01
ליגת העל 24-25
132-155מכבי חיפה1
132-95מכבי ת"א2
104-85בית"ר ירושלים3
1010-116מכבי בני ריינה4
82-65הפועל ב"ש5
86-66הפועל חיפה6
88-46עירוני טבריה7
79-96מ.ס אשדוד8
710-46מכבי פ"ת9
66-56בני סכנין10
49-65הפועל ירושלים11
410-46עירוני ק"ש12
39-55מכבי נתניה13
38-36הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 3
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • 1 - 1
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

הנה היא עולה: 1:3 למכבי חיפה על הפועל ב"ש

הירוקים חיברו ניצחון שני ברצף בפעם השניה ועלו למקום ה-6. גולסה, גדיר ותורג'מן כבשו. קינן לא ראה יריקה של ורד על מלכה, שגם צימק. צפו בתקציר

|
שחקני חיפה חוגגים עם גדיר (עמית מצפה)
שחקני חיפה חוגגים עם גדיר (עמית מצפה)

אלופת ליגת העל, מכבי חיפה, ממשיכה להתאושש. אחרי ה-1:2 על מכבי תל אביב ביום שני, הגיע הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות הפעם 1:3 על הפועל באר שבע, שוב בקרית אליעזר, בדרך למקום השישי בטבלה עם 34 נקודות.

זו הייתה הפעם השנייה בלבד העונה שהירוקים רשמו ניצחון שני ברציפות ועכשיו, אחרי שהתחזקו באדין צוצאליץ' ובדניאל ססארץ' שישב ביציע, עושה רושם שאלישע לוי וחניכים שוב על הדרך המלך.

אייל גולסה (דקה 11) היה זה שפתח את החגיגה הירוקה לעיני כ-8,000 צופים באצטדיון הביתי אחרי ששלח בעיטה חדה ויפה לרשת של אוהד לויטה מכ-18 מטרים. הירוקים היו עדיפים והקפטן יניב קטן כמעט והכפיל אך נבלם במשקוף בדקה ה-45.

במחצית השנייה המגמה נמשכה ובדקה ה-51 מוחמד גדיר במבצע אישי נהדר בתוך הרחבה השכיב את איבן גארידו והכפיל. הקשר עידן ורד, שהיה הטוב במשחק, ניסה להגדיל את היתרון וכמוהו גם המגן אוראל דגני, אך לויטה היה פעם אחר פעם במקום במשחק נהדר מבחינת השוער.

חיפה חוזרת לעצמה: צפו ב-1:3 על ב"ש

שבע דקות לסיום ובמצב המסוכן היחיד שלהם במשחק, האורחים הצליחו לצמק מרגלי מוטי מלכה אחרי מקבץ טעויות של אוראל דגני, אדין צוצאליץ' וטאלב טוואטחה בהגנה הירוקה. בתוך תוספת הזמן, שובל גוזלן רשם בישול בכורה לאלון תורג'מן שחתם את תוצאת המשחק. כעת לגיא לוי וחניכיו עוד עבודה רבה בניסיון שלהם להיחלץ מהתחתית ולשרוד בליגת העל כשהם במקום ה-13, נקודה מעל הקו האדום (22 לעומת 21 של הפועל חיפה).

אלישע לוי: הביטחון חזר לנו

לצד המשחק המהנה היתה גם תקרית שהעיבה על הכל ובמיוחד על המשחק הטוב של עידן ורד. בדקה ה-65 הקשר ירק לעברו של מוטי מלכה לאחר עבירה שביצע עליו ולמזלו, השופט אסף קינן לא ראה את האירוע המכוער.

גולסה, עמאשה וססארץ´ מרוצים (עמית מצפה)
גולסה, עמאשה וססארץ´ מרוצים (עמית מצפה)
 
אלון תורג´מן חוגג עם טוואטחה (עמית מצפה)
אלון תורג´מן חוגג עם טוואטחה (עמית מצפה)
 
שחקני חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני חיפה חוגגים (עמית מצפה)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: 8,000 הצופים ביציעי קרית אליעזר קיבלו פתיחה מנומנמת למדי וללא מצבים מול השערים. הירוקים שולטים במרכז השדה אך בניסיון היחיד שלהם בתוך הרחבה לא מצאו שחקן שיסיים אחרי הגבהה של טאלב טוואטחה מצד שמאל.

אדין צוצאליץ´ מקדים את דובב גבאי (עמית מצפה)
אדין צוצאליץ´ מקדים את דובב גבאי (עמית מצפה)
 

דקה 11 - מכבי חיפה עולה ל-0:1: פתיחה רדומה? לעידן ורד נמאס, אז הוא פרץ במרכז השדה, העביר לאייל גולסה והקשר שיחרר כדור חד וטוב לפינה הרחוקה של אוהד לויטה מכ-18 מטרים ולרשת.

אייל גולסה חוגג (עמית מצפה)
אייל גולסה חוגג (עמית מצפה)
 
גם יניב קטן מגיע כדי לברך (עמית מצפה)
גם יניב קטן מגיע כדי לברך (עמית מצפה)
 

דקה 22: האורחים שלא ממש היוו פקטור בדקות האלו ניסו למצוא את שער השוויון. דיא סבע קיבל את הכדור בצד ימין, ניסה לעבור את טאלב טוואטחה בתוך הרחבה עם תרגיל שכנראה רק ליאו מסי יכול להוציא לפועל וכך ההזדמנות היחידה של ב"ש עד כה הלכה לאיבוד.

גוסטבו בוקולי מול יוסי שבחון, שתופס תנומה קלה? (עמית מצפה)
גוסטבו בוקולי מול יוסי שבחון, שתופס תנומה קלה? (עמית מצפה)
 

דקה 31: הירוקים יצאו קדימה פעמיים תוך דקה ובשתי ההזדמנויות אוהד לויטה מנע מהם להגדיל את היתרון. בפעם הראשונה גולסה שלח כדור עומק נפלא לגדיר שבעט מקרוב על השוער במקום להקפיץ מעליו, בפעם השנייה קטן הכניס את החלוץ במסירה טובה אך לויטה הגיע לפניו.

דיא סבע פורץ, יאיא סיידו משקיף (עמית מצפה)
דיא סבע פורץ, יאיא סיידו משקיף (עמית מצפה)
 

דקה 38: מוחמד גדיר נשלח שוב בכדור עומק לרחבה, הוריד עם העקב לגוסטבו בוקולי שמכ-14 מטרים אלכסונית שיגר כדור חזק שאוהד לויטה הצליח בקושי להדוף ועודד גביש הרחיק את הסכנה.

ניר דוידוביץ´ מעל כולם (עמית מצפה)
ניר דוידוביץ´ מעל כולם (עמית מצפה)
 

דקה 45: ממש לפני הירידה להפסקה מוחמד גדיר שוב נשלח בכדור עומק, ניסה לעבור את איבן גארידו בדרכו למפגש נוסף מול אוהד לויטה אך הבלם הכשילו כ-20 מטרים מהשער. יניב קטן לקח עליו את הבעיטה וסובב את הכדור למשקוף של לויטה.

טאלב טוואטחה סוגר את עידו אקסברד (עמית מצפה)
טאלב טוואטחה סוגר את עידו אקסברד (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 48: טעות של גוסטבו בוקולי הסתיימה במתפרצת מסוכנת של האורחים, דובב גבאי קיבל את הכדור בתוך הרחבה וניסה להכניע את דוידוביץ' עם בעיטה ברגל שמאל אך הכדור שלו טס מעל המשקוף.

דקה 51 - מכבי חיפה עולה ל-0:2: שיתוף פעולה יפה בין עידן ורד ויניב קטן הסתיים במסירה של הקפטן לרחבה, איבן גארידו ניסה להרחיק אך הכדור הגיע למוחמד גדיר. החלוץ השתלט ובמבצע אישי נהדר השכיב את בלם ב"ש על הדשא ושלח בעיטה מדוייקת לפינה התחתונה של לויטה. שער יפהפה לחלוץ.

מוחמד גדיר כובש (עמית מצפה)
מוחמד גדיר כובש (עמית מצפה)
 
שחקני חיפה חוגגים עם גדיר (עמית מצפה)
שחקני חיפה חוגגים עם גדיר (עמית מצפה)
 

דקה 59: הירוקים, משולהבים מהשער השני, ניסו לכבוש עוד אחד אך בעיטה של עידן ורד מחוץ לרחבה נהדפה על ידי אוהד לויטה, היחיד שהגיע לעבודה בב"ש.

דקה 64: עידן ורד, הטוב במגרש, ניסה פעם נוספת למצוא את הרשת אחרי מהלך אישי באגף שמאל שהסתיים בבעיטה לפינה הרחוקה של לויטה, השוער התעופף והציל שוב. דקה לפני כן הקשר ירק על מוטי מלכה לאחר עבירה שבוצעה עליו, השופט אסף קינן, למזלו של ורד לא, ראה את האירוע.

עידן ורד בורח לאופיר דוידזאדה (עמית מצפה)
עידן ורד בורח לאופיר דוידזאדה (עמית מצפה)
 

דקה 66: אוראל דגני בפריצה נפלאה עבר שני שחקנים, השאיר את וויליאם סוארס מאחור וברגל שמאל ניסה להכניע את לויטה ששוב, היה במקום. משחק נפלא לשוער.

דקה 80: טאלב טוואטחה קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוריד אחורנית ליאיא סיידו שמכ-20 מטרים שלח בעיטה נהדרת שכבר הכניעה את אוהד לויטה אך נעצרה בקורה.

אוראל דגני עובר את ננאד קיסו (עמית מצפה)
אוראל דגני עובר את ננאד קיסו (עמית מצפה)
 

דקה 83 - הפועל ב"ש מצמקת ל-2:1: מקבץ טעויות בהגנה הירוקה. תחילה אדין צוצאליץ' הרחיק לא טוב מסירה של דגני לעברו, זה המשיך בגלישה לא מספיק טובה של טוואטחה ברחבה בניסיון לעצור את אקסברד ומי שהגיע לכדור, לבדו מול דוידוביץ', הוא מוטי מלכה שכבש באין מפריע ובניגוד גמור למהלך המשחק.

דקה 90+3 - מכבי חיפה ב-1:3: הירוקים יצאו להתקפה מתפרצת מול האין הגנה של ב"ש, שובל גוזלן הגיע לאחד על אחד מול אוהד לויטה ובמקום לנסות לכבוש את שער הבכורה שלו, פרגן כמו שחקן גדול לאלון תורג'מן שכבש מקרוב.

אלון תורג´מן ושובל גוזלן חוגגים (עמית מצפה)
אלון תורג´מן ושובל גוזלן חוגגים (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טוואטחה, יאיא סיידו, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (אלון תורג'מן, 72), עידן ורד, יניב קטן (דלה ימפולסקי, 80) ומוחמד גדיר (שובל גוזלן, 86).

הפועל ב"ש: אוהד לויטה, אבי יחיאל, איבן גארידו (איציק וקנין, 65), עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו (יוסוף אבו לאבן, 87), דיא סבע, יוסי שבחון, עידו אקסברד ודובב גבאי (מוטי מלכה, 54). 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */