יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:46

טוטנהאם ואברטון עלו לשמינית גמר הגביע האנגלי

ואן דר וארט (43) קבע 0:1 בחוץ מול ווטפורד. סטראקוואלורסי ופלאייני (27, 73) הפכו פיגור משער של מרפי בפנדל (14) בדרך ל-1:2 מול פולהאם

|
ואן דר וארט מול ווטפורד. שער ניצחון (GettyImages)
ואן דר וארט מול ווטפורד. שער ניצחון (GettyImages)

הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נפתח הערב (שישי) עם שני משחקים מסקרנים - טוטנהאם יצאה למשחק חוץ מול ווטפורד מהצ'מפיונשיפ והשיגה ניצחון חוץ 0:1 ששווה שמינית גמר. אברטון אירחה בביתה את פולהאם לקרב על טהרת הפרמייר ליג והשיגה ניצחון 1:2 שקבע כי גם החבורה התוססת של דייויד מויס תהיה בהגרלת שמינית הגמר.

התרנגולים יצאו לויקרייג' רואד למשחק לא קל מול הקבוצה מהמקום ה-18 בליגת המשנה, במפעל שמפורסם בסינדרלות הרבות שנולדות בו מדי שנה.

השער היחידי במשחק הובקע בדקה ה-42, רפאל ואן דר וארט קיבל כדור מרחק 30 מטרים משער המארחת, התקדם מעט ושלח בעיטה שפגעה בדשא והקשתה על שוער ווטפורד, סקוט לואץ' להדוף - 0:1 שהייתה גם תוצאת הסיום.

להוציא את השער התקשו החניכים של רדנאפ להגיע למצבי כיבוש, ודווקא ווטפורד הייתה קרובה הרבה יותר לשיוויון אך קורה ושתי החמצות שלחו אותה חזרה למאבקי ההישרדות בליגה.

ואן דר וארט (רויטרס)
ואן דר וארט מבקיע את שער הניצחון (רויטרס)
 

במשחק נוסף גברה אברטון על פולהאם 1:2. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון לאחר שדני מרפי ניצל בעיטת עונשין מהנקודה הלבנה להעלות את קבוצתו ליתרון, זאת אחרי שבעיטה של דמיאן דאף נעצרה בידו של ג'וני הייטינחה שגם ראה את הכרטיס הצהוב.

הטופיס לא נשברו ובדקה ה-27 הארגנטיני בן ה-24, דניס סטראקוואלורסי, שקיבל הזדמנות בהרכב, הוכיח כי מקומו אכן שם לאחר שנגח פנימה הגבהה של לנדון דונובן המצוין.

אברטון (רויטרס)
סטראקוואלורסי מאברטון חוגג את השיוויון (רויטרס)
 

בדקה ה-73 הגיע השער ששלח את המארחים לשלב הבא, ושוב היה זה האמריקני המצוין דונובן, הפעם בבישול למרואן פלאייני שעשה את זה כמו שהוא יודע בנגיחה ולא השאיר לדייויד סטוקדייל סיכוי - 1:2 תוצאת הסיום, הקבוצה של מרטין יול תתנחם במאבקי הליגה עד לסיום העונה.

פלאייני ואברטון חוגגים רבע גמר (רויטרס)
פלאייני ואברטון חוגגים רבע גמר (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */