יום חמישי, 19.09.2024 שעה 13:30

רועי בקל ואלקי לרנקה עצרו את אנורתוסיס ורוני לוי

הקשר שיחק 90 דק' ב-0:0 המפתיע בחוץ. אנורתוסיס עלתה לפסגה אך איבדה נקודות יקרות. המרוויחה: אומוניה של שפונגין ובן דיין, שעשוי לערוך בכורה

|
רועי בקל. ממשיך לפרוח בקפריסין
רועי בקל. ממשיך לפרוח בקפריסין

רועי בקל וקבוצתו הקפריסאית אלקי לרנקה אולי לא יהיו בפלייאוף העליון העונה אבל הם בהחלט הצליחו להשפיע על צמרת הליגה הקפריסאית אחרי 0:0 אצל אנרתוסיס פמגוסטה הדוהרת של רוני לוי.

אלקי, שנמצאת במקום השמיני בעקבות הנקודה שצברה, פתחה עם בקל בפעם הרביעית ברציפות מאז שהגיע שחרורו של הקשר ממכבי פ"ת. אחרי הניצחון על אפואל ניקוסיה היא הצליחה לעצור גם רצף מרשים של מוליכת הטבלה החדשה (לפחות עד סיום המחזור) ושישה ניצחונות רצופים של קבוצתו של רוני לוי הסתיימו עם 0:0 מאכזב.

בקל השלים 90 דקות במשחק ואף שיחרר בעיטה מסוכנת ממרחק רב בדקה ה-87, בעיטה שאיימה על השער אך חלפה מעט מעל למשקוף.

בעקבות התיקו עלתה אמנם אנרתוסיס למקום הראשון על חשבון אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין ודדי בן דיין, אך הירוקים-לבנים יפגשו את ארמיס אראדיפו מהתחתית והם צפויים להחזיר את היתרון בצמרת, שאבד אחרי שאנרתוסיס ניצחה באחד ממשחקי העונה הרבים שיש לצמרת הצפופה בקפריסין להציע. אגב, בן דיין צפוי לקחת חלק במשחק וללבוש לראשונה במשחק רשמי את המדים של אומוניה.

יובל שפונגין ודדי בן דיין באימון אומוניה. בכורה למגן השמאלי? (סיגמה)
יובל שפונגין ודדי בן דיין באימון אומוניה. בכורה למגן השמאלי? (סיגמה)
 

אחרי המשחק הנוכחי נמצאים חניכיו של רוני לוי במקום הראשון עם 38 נקודות ומשחק עודף. שפונגין, בן דיין ומאומוניה נמצאים במקום השני עם 37 נקודות בעוד א.א.ל. נמצאת עם אותו מספר נקודות במקום השלישי. אפואל ניקוסיה היא הקבוצה הרביעית שעדיין חזק בעניינים עם 36 נקודות במקום הרביעי בצמרת המשוגעת של הליגה הפריסאית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */