יום חמישי, 19.09.2024 שעה 13:24

שוק ראשל"צ: מכ' הפסידה לאס"א, הפ' חילצה תיקו

כדוריד: הדאבליסטית נכנעה לריצת 9:2 בסיום, הפסידה 25:22 וירדה למקום ה-3. האדומים חילצו 27:27 אצל נועלת הטבלה, נס ציונה. ניצחון למכבי ת"א

|
נאמן ולוזון מאוכזבים בסיום (קובי אליהו)
נאמן ולוזון מאוכזבים בסיום (קובי אליהו)

המחזור העשירי בליגת הכדוריד נערך הערב (שישי) ובמרכזו עמד המשחק המסקרן בין האלופה, מכבי ראשל"צ, לסגניתה, אס"א ת"א. בסיום היתה זו הסגנית שחגגה ניצחון גדול - 22:25, שהעלה אותה למקום השני בליגה, על חשבון הצהובים של גלעד מאור.

הצהובים פתחו טוב יותר, עם המשך למומנטום מהניצחון על הפועל ראשל"צ במחזור הקודם, ובמחצית הוליכו 10:13 במשחק סוער עם ריבוי מורחקים. במחצית השניה ראשל"צ עוד הוליכה 16:20, אך אז פיניש מצויין של אס"א בשש הדקות האחרונות, שכלל ריצת 2:9, העניק להם את הניצחון. 

הבקיעו לאס"א ת"א: אנדריי טרנבוי 9, ויורל מאזילו 6, דן נתן ואלירן מצקי 3 כ"א, עידו טוראל, אלכס בזברחני, דן מירקוס וגיל פומרנץ שער כ"א. הבקיעו למכבי ראשל"צ: אריאל רוזנטל 5, חן בירנבוים, אמיר לנגליב, דור גבע 3 כ"א, עמיר אהרון, יוהן רושקה, פיליפ מריאן ויואב נאמן 2 כ"א.

היריבה העירונית הפועל ראשל"צ לא הצליחה להתאושש מההפסד בדרבי גם מול היריבה הנוחה ביותר - נועלת הטבלה מנס ציונה. האדומים אפילו פיגרו 26:24 שלוש דקות לסיום המשחק, אך הצליחו להתאושש בדרך ל-27:27 מאכזב בסיום. 

הבקיעו לנס ציונה: גיל כרמין 7, רועי ביטון ובוריס גרק 6 כ"א, עמית כהן 5, עומרי גדות, ניב יסקולקה ואסף פאר 1 כ"א. הבקיעו להפועל ראשל"צ: סשה צ'ודנובסקי ובויאן בוטוליה 6, טל הרשקוביץ 5, גיא כהן 3, עידן מימון 2, דדי פרץ ועוז חממי 1 כ"א.

עידן מיימון. הפועל ראשל&qout;צ שוב לא ניצחה (אלעד ירקון)
עידן מיימון. הפועל ראשל"צ שוב לא ניצחה (אלעד ירקון)
 

מ.כ. חולון השיגה ניצחון חוץ 24:27 על בני הרצליה, ניצחון שני העונה במאבק ההישרדות. קרית מוצקין השיגה ניצחון חוץ על הפועל אשדוד 26:30, פיליפ שצ'פנוביץ' הוליך עם 7. מכבי טיירק ת"א ניצחה את רמה"ש 22:25 והתבססה במקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו זה של מכבי ראשל"צ.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */