יום חמישי, 19.09.2024 שעה 13:39
ליגה לאומית 24-25
125-164הפועל כפר שלם1
84-84בני יהודה2
75-84הפועל ראשל"צ3
73-53הפועל פ"ת4
610-44הפועל ר"ג5
55-74מכבי יפו6
52-43מ.ס כפר קאסם7
56-64הפועל ת"א8
57-64הפועל רעננה9
55-44הפועל כפ"ס10
47-54הפועל נוף הגליל11
35-53הפועל עפולה12
38-74הפועל ניר רמה"ש13
34-23הפועל עכו14
211-64מכבי הרצליה15
08-24הפועל א.א. פאחם16
לוח משחקים
  • הפועל עפולה
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל פ"ת
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל עכו
  • הפועל רעננה
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל נוף הגליל
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל ת"א
  • בני יהודה
  • שני, 23/09, 19:00
  • מכבי יפו
  • הפועל ראשל"צ
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל כפר שלם
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל א.א. פאחם

הפועל ר"ג ניצחה, האוהדים קראו לפרדי להתפטר

מלכה (עצמי) ועזריה נתנו 0:2 בוצי בדרבי, הקהל יצא נגד המאמן. החמצת ענק לממאדו. ניסים: "כיף להתלכלך". 1:2 לי-ם על נס ציונה, 0:3 לרעננה על כפ"ס

|
פרדי דוד ואוהדי הפועל ר
פרדי דוד ואוהדי הפועל ר"ג (יניב גונן)

אולי לא היו שם 15,000 צופים כמו במשחקי הדרבי בת"א ובחיפה, אפילו לא היו שם 1,000 צופים, אבל המשחק בווינטר בין הכח/עמידר ר"ג לבין הפועל ר"ג, היה דרבי של כל דבר, והסתיים ב-0:2 לאורדונים, סוג של נקמה קטנה לאחר ה-1:0 בסיבוב הראשון והתאוששות מההפסד למכבי הרצליה והתיקו עם רעננה.

הפועל ר"ג שמרה על מקומה הראשון בטבלה בזכות שער עצמי של חיים מלכה (9) ושער של אביב עזריה ממש בסיום (93), אך שני דברים ייזכרו מהמשחק הזה יותר מהניצחון ויותר מהשערים.

הראשון: החמצתו הבלתי נתפסת של צ'אם ממאדו בתחילת המחצית השניה, כשהגיע לכדור חוזר מהמשקוף, לא ניצל את העובדה שאריק ינקו היה מבולבל מהבעיטה שפגעה בשערו ובעט ישר לידיו, כששער של 7 מטרים, כמעט במלואו, חשוף לפניו.

השני: מזג האוויר שקיבל את פניהם של 500 הצופים, האמיצים יש לומר, שסלבו מגשם בלתי פוסק, אך לפחות לא התפלשו שוב ושוב בבוץ כמו השחקנים על הדשא, אם ניתן בכלל להגדירו ככזה. במחצית החליפו שחקני הכח את הסגול המסורתי בטורקיז, אך אפילו זה לא עזר.

פרדי דוד מדבר עם אוהדי הפועל ר"ג

אורן ניסים ערך בכורה בהפועל ר"ג והוכיח שיש לו הרבה מה לתרום בליגה השניה והוא בהחלט מסוגל להשלים עליה שני ברצף לאחר שעשה זאת עם רמה"ש בעונה שעברה.

אוהדי הפועל ר&qout;ג. עודדו במהך המשחק, זעמו על פרדי אחריו (יניב גונן)
אוהדי הפועל ר"ג ביציע. ניסים: "אנחנו צריכים אותם איתנו" (יניב גונן)
 

אוהדי הפועל ר"ג קראו לפרדי להתפטר, ניסים: "יש קהל טוב"
בסיום המשחק לא הגיעו שחקני הפועל ר"ג אל הקהל שרצה להודות להם על המשחק, וזכו לקללות. גם המאמן פרדי דוד, שמע קריאות שדרשו ממנו להתפטר ובחוץ חיכו לו כ-50 אוהדים. פרדי דוד וטל חן דיברו ארוכות עם האוהדים שחיכו מחוץ לאיצטדיון. טל חן הסביר לאוהדים שזו לא ייתה החלטה של פרדי לא לגשת לאוהדים בסיום המשחק, אלא החלטה של כל השחקנים. זאת מפני שבמהלך המשחק התרחש עימות בין שני אוהדים לפרדי, והשחקנים טוענים כי שני האוהדים הללו פגעו בפרדי ולכן גם בהם. גם אלי לוי, הבלם, יצא אל האוהדים ושני השחקנים עשו סולחה עם הקהל.

טל חן והאוהדים (יניב גונן)
טל חן והאוהדים (יניב גונן)
 

אנשי אבטחה ואוהדי הפועל ר&qout;ג (יניב גונן)
אנשי אבטחה ואוהדי הפועל ר"ג (יניב גונן)
 

החלוץ, אורן ניסים, שערך בכורה, אמר על הקהל: "אני לא יודע בדיוק מה קרה, אני רק יום אחד בקבוצה. להפועל ר"ג יש קהל טוב ואנחנו צריכים אותו איתנו".

על המשחק עצמו אמר ניסים: “החיוך שלי חזר, אני שמח לשחק, לרוץ ולהתלכלך. הגעתי למועדון טוב שמנוהל בצורה נכונה. יש פה שחקנים נחמדים ואני מודה לרמת השרון, שאפשרו לי את המעבר הזה. אמרתי לחברים שהמטרה היא להצליח לאורך זמן והמטרה היא כמובן לעלות ליגה. אני מאד שמח שניצחנו היום אבל המטרה היא לנצח לאורך זמן"

ניסים וממאדו מול קליסטוס. &qout;כיף להתלכלך&qout; (יניב גונן)
ניסים וממאדו מול קליסטוס. "כיף להתלכלך" (יניב גונן)
 

בלם הכח/עמידר, חיים מלכה, שכבש שער עצמי: “יכוללהיות שהפועל ר"ג רצו יותר מאיתנו. בגלל תנאי המגרש ומזג האוויר זה היה משחק של מי יטעה ראשון, ולצערי אנחנו טעינו. אני מצטער על ההפסד הזה בשביל האוהדים".

על הגול עצמי אמר: “זה לא נעים לתת גול עצמי, במיוחד לא בדרבי. זה קרה בגלל תנאי המגרש".

חיים מלכה מנחם את בן ישראל (יניב גונן)
חיים מלכה מנחם את בן ישראל (יניב גונן)
 

מחצית ראשונה
וינטר לא מלא, כמובן, אך חלים זטמה הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-500 צופים אמיצים שהגיעו במזג אוויר סוער ומספקים הרגשת דרבי.

ליאור אסולין והגרעינים ביציע (יניב גונן)
ליאור אסולין והגרעינים ביציע (יניב גונן)
 
הבוץ בווינטר (יניב גונן)
הבוץ בווינטר (יניב גונן)
 

השלוליות בווינטר (יניב גונן)
השלוליות בווינטר (יניב גונן)
 

כבר לאחר 3 דקות הגיעו הסגולים להזדמנות ענקית. הגנת הפועל ר"ג טעתה, כנראה בגלל השלוליות, טל שמעיה הגיע לבדו מול ארקין אך בעט לרגליו. דקה לאחר מכן ספג וובה בראון את הכרטיס הצהוב בעקבות עבירה על רפס.

האוהדים בגשם בווינטר (יניב גונן)
האוהדים בגשם בווינטר (יניב גונן)
 

דקה 9, 0:1 להפועל רמת גן - טל שמעיה לא ניצל את מזג האוויר מצד אחד, וחיים מלכה נכנע לו מהצד השני. המגרש מלא בבוץ ובשלוליות, ונסיון הרחקה של בלם המארחים, לכדור רוחב של יוגב בן סימון, נגמר בשער עצמי אומלל.

הכדור ברשת של הכח לאחר השער העצמי (יניב גונן)
הכדור ברשת של הכח לאחר השער העצמי (יניב גונן)
 

החגיגה של הפועל ר&qout;ג (יניב גונן)
החגיגה של הפועל ר"ג (יניב גונן)
 

בדקה ה-16 הציל אריק ינקו את הסגולים בעצירה ענקית לבעיטה של פול קסאני מ-16 מטרים. בדקה ה-20 זטמה טעה והעניק להפועל ר"ג בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה עקב טענה להחזרת כדור בלתי חוקית לינקו, דבר שלא קרה, כשבעצם ההגנה ניסתה להרחיק כדור וינקו תפס בצורה חוקית.

זטמה טועה ושורק (יניב גונן)
זטמה טועה ושורק (יניב גונן)
 

בדקה ה-31 היינו קרובים לשער השנה בלאומית. אדריאן פרננדס הגיע לכדור של אופיר חמו, ומכ-18 מטר בעט מהאוויר מעט מעל השער. בדקה ה-34 שוב הגיע שמעיה למצב נפלא, אך נעצר אצל ארקין. שתי דקות לאחר מכן הוצהב גם עוז יפרח לאחר עבירה קשה על ישראל בן ישראל. אופיר חמו כנראה קינא ביפרח ובבראון וספג גם הוא צהוב אצל האורחים.

קסאני טובע בבוץ (יניב גונן)
קסאני טובע בבוץ (יניב גונן)
 

מחצית שניה
הבגדים הרטובים כנראה הפריעו מאוד להכח, שחזרה לחצי השני עם חלוצות בצבע טורקיז/ירוק במקום הסגול המסורתי.

הכח והמדים החדשים (יניב גונן)
הכח והמדים החדשים (יניב גונן)
 

כבר לאחר דקה בחצי השני, הגיעה אחת מהחטאות העונה בכדורגל, ולא רק הישראלי. בעיטה מצוינת למשקוף חזרה לרגליו של צ'אם ממאדו, שהגיע מעולה לכדור, מהאוויר וממרחק של 4 מטרים, מול אריק ינקו שבקושי התאושש מהבעיטה אך ממאדו בעט ישר לידיו.

בדקה ה-53 גיא עובדיה ספג את הכרטיס הצהוב, השני של הכח במשחק. יוגב בן סימון ראה שהכח מצמקת את הפער בצהובים וספג גם הוא צהוב משלו בדקה ה-56. בדקה ה-61 הגיע רגע של מחלוקת כשאורן ניסים כבר עבר את ינקו, שספק נגע ברגלו של החלוץ, שנפל ברחבה אך לא זכה לפנדל.

אופיר חמו נאבק על הכדור בבוץ (יניב גונן)
אופיר חמו נאבק על הכדור בבוץ (יניב גונן)
 

בדקה ה-90 נגח עומר רפס לרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 93, 0:2 להפועל ר"ג - אביב עזריה המחליף נעזר בשלוליות שעצרו החזרת כדור לינקו, עבר את השוער וכבש מול שער ריק פנימה כדי להכריע את הדרבי.

שחקני הפועל ר&qout;ג חוגגים עם עזריה (יניב גונן)
שחקני הפועל ר"ג חוגגים עם עזריה (יניב גונן)
 

הכח/עמידר ר"ג: אריק ינקו, ישראל בן ישראל, חיים מלכה, אנזו קליסטוס, רומן מלכוב, גיל קין, מתן בן נעים, גיא עובדיה, מוחמד דרוויש (מאור לובין, 69), טל שמעיה (אור דירו, 86) ועומר רפס.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, יוגב בן סימון, טל חן, עוז יפרח, עידן בלסטרה, וובה בראון, פול קאסני, אופיר חמו (טל מאיר, 70), אדריאן פרננדס (אביב עזריה, 75), צ'אם ממאדו (קרלוס צ'קאנה, 87) ואורן ניסים.

הפועל ירושלים ניצחה 1:2 את נס ציונה
הפועל ירושלים ניצלה את הביתיות ואת הקבוצה המוכשרת כדי להשיג 3 נקודות ביתיות וחשובות ב-1:2 על נס ציונה. אדם מזרחי כבש אחרי בצורת ארוכה בדקה ה-32, אוסקר גררו הכפיל בדקה ה-75 מבישול של אריק רומאו, ובן ביטון רק צימק בדקה ה-78. המארחים במקום הרביעי ובתקופה טובה, האורחים נראים בדרך לעונה של אמצע טבלה.

אדם מזרחי בזרועות אוהדי הפועל ירושלים (איתי ישראל)
אדם מזרחי בזרועות אוהדי הפועל ירושלים (איתי ישראל)
 

0:3 גדול לרעננה על הפועל כפ"ס
הפועל רעננה השיגה ניצחון ביתי גדול 0:3 על הפועל כפ"ס, שסיימה את המשחק ב-10 שחקנים. מוחמד פודי כבש את הראשון בדקה ה-40, ובדקה ה-57 היה זה עקיבא מגרלשווילי שהכפיל בשער נפלא מ-35 מטרים. 3 דקות לאחר מכן הורחק אברהם צ'קול האורח בצהוב שני, ובדקה ה-65 קבע אופיר מלמד את תוצאת המשחק.

שחקני רעננה חוגגים עם פודי (יניב גונן)
שחקני רעננה חוגגים עם פודי (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */