יום ראשון, 06.10.2024 שעה 11:44

גלבוע/גליל הביסה 67:92 את מורנאר המונטנגרית

בלקנית: הקבוצה של ליובין עלתה למאזן 1:6 ושמרה על המקום הראשון. טראוויס בלט עם 22 נק' ו-10 ריב'. טישמן: "רוצים לזכות בליגה הזו". צפו בתקציר

|
אבישי גורדון וג´וזף ג´ונס חוגגים (לי נוף)
אבישי גורדון וג´וזף ג´ונס חוגגים (לי נוף)

גלבוע/גליל שמה מאחוריה את ההפסד הראשון שלה בליגה הבלקנית לרילסקי במחזור הקודם והביסה 67:92 בבית את מורנאר באר במסגרת המחזור השביעי. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 וב-ONE TV LIVE.

זהות המנצחת במשחק כמעט ולא הוטלה בספק לכל אורכו, כאשר המונטנגרים בעיקר הפציצו משלוש ונשארו במשחק כל עוד הזריקות נכנסו, אבל הבריחה של המארחים היתה רק עניין של זמן והיא התרחשה בפתיחת הרבע השני.

נמרוד טישמן, שקיבל הזדמנות להראות מה הוא יודע במחצית הראשונה, היה טוב וגם ניסיון של איבן ילניץ' להשאיר את מורנאר במשחק לא ממש עזר. במחצית השניה הלכה גלבוע/גליל פנימה לשני הגבוהים המאסיבים שלה, ג'וזף ג'ונס ורומאו טראוויס, שחגגו מול האורחים נטולי האגרסיביות ומשם הדרך לניצחון היתה קלה.

גלבוע/גליל עלתה למאזן 1:6 בליגה הבלקנית והיא נמצאת במקום הראשון בבית 1, בעוד מורנאר ירדה למאזן 3:4.

תקציר: גלבוע\גליל - מורנא באר

קלעו לגלבוע/גליל: רומאו טראוויס 22 ו-10 ריבאונדים, ג'וזף ג'ונס 19, יאן מרטין וקורטני פלס 12 כ"א, דגן יבזורי 10, נמרוד טישמן 9 ו-7 אסיסטים, כריס תומאס 5, אופיר פרחי 3. בלטו במורנאר: אקים סקוט 22, לזאר רדוסבלייביץ' 15, איבן ילניץ' 10.

ליובין: "למדנו את הלקח מהמשחק בבולגריה"
מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין, אמר לאחר המשחק: "שמח שעשינו את העבודה, שיחקנו טוב. כל משחק חשוב. היינו קצרים ברוטציה וידענו להסתדר. שמח שכולם עלו עם גישה נכונה, מחויבות ומאמץ. למדנו את הלקח מהמשחק בבולגריה. הרוח והגישה מעודדים אותי, על התוצאה לא תמיד אנחנו אחראים".

ליאור ליובין. &qout;שמח שכולם עלו עם גישה נכונה&qout; (לי נוף)
ליאור ליובין. "שמח שכולם עלו עם גישה נכונה" (לי נוף)
 

הסנטר ג'וזף ג'ונס הוסיף: "רצינו לתת מאמץ כדי להמשיך הלאה בליגה הבלקנית. בליגה הזו אין סקאוטינג כמו בליגה הישראלית ולכן אני יכול לבטא את היכולת שלי".

נמרוד טישמן: "אני לומד, משפר ועובד קשה. אני שמח שליאור נתן לי קרדיט לפתוח ולשחק יותר דקות. בגדול הכי חשוב שניצחנו, כולם יודעים כמה הליגה הבלקנית חשובה לנו. המטרה שלנו היא לקחת את הליגה הבלקנית".

רבע ראשון - 23:27 לגלבוע/גליל
המארחים עלו ל-2:7 מהיר אחרי סל של נמרוד טישמן, אבל סקוט ורדוסבלייביץ' צימקו ל-11:10 עם שתי שלשות. 04:36 לסיום הרבע ספג ג'וזף ג'ונס את העבירה השניה שלו ונאלץ לרדת לספסל. נקודות של טישמן במתפרצת ועוד אסיסט של הגארד הצעיר לדאנק של פלס העלו את המארחים ל-12:17.

טישמן שומר על רדוסבלייביץ´ (לי נוף)
טישמן שומר על רדוסבלייביץ´ (לי נוף)
 

הריצה של גלבוע/גליל המשיכה והשלשה הראשונה של יאן מרטין מול האין-הגנה של מורנאר עשתה 14:23. למרות היתרון, לגלבוע/גליל לא היתה תשובה לילניץ', שקלע שמונה נקודות רצופות ועזר לאורחים לצמק ל-27:22 בלבד. בסיום הרבע 23:27 לגלבוע/גליל.

מחצית - 39:52 לגלבוע/גליל
גלבוע/גליל פתחה את הרבע עם ריצת 0:6 ששוב נתנה להם יתרון דו ספרתי. עוד דאנק מפלצתי של פלס העלה ל-26:39 כשבצד השני מורנאר בעיקר הסתמכה על הזריקות מחוץ לקשת ושאראיליה צימק ל-39:29. רדוסבלייביץ' השחיל את השלשה השלישית שלו והשביעית בסה"כ, אבל זה לא ממש עזר.

פלס מעל כולם (לי נוף)
פלס מעל כולם (לי נוף)
 

מהלך של סל ועבירה מצד קורטני פלס שוב החזיר את הפער לדו ספרתי, 35:46. הזריקות של מורנאר התחילו לצאת החוצה והעובדה שבחלק ההגנתי אין להם ממש מצ'-אפ מול השחקנים של גלבוע/גליל התחילה לתת את אותותיה. במחצית 39:52 לקבוצה המארחת.

רבע שלישי - 56:74 לגלבוע/גליל
גם בפתיחת המחצית השניה ההגנות היו בגדר המלצה בלבד וזה היה מתאים לגלבוע/גליל ששמרה על היתרון, 48:64 אחרי ארבע דקות. המשחק התנהל לאיטו, כשהמונטנגרים לא ממש מראים סימנים של מי שמסוגלים לחזור לעניינים. דקה לסיום הרבע הוליכו המארחים 55:72. מרטין סגר את הרבע על 56:74.

המעודדות של גלבוע/גליל מפזזות (לי נוף)
המעודדות של גלבוע/גליל מפזזות (לי נוף)
 

סיום - 67:92 לגלבוע/גליל
גלבוע/גליל הלכה פנימה לג'ונס, שסיפק את הסחורה והעלה אותה ל-60:80 כשנותרו שש דקות לסיום המשחק. היתרון קפץ ל-60:83 אחרי שלשה של יבזורי ומכאן ועד הסיום היה מדובר בגארבג' טיים בלבד. בסיום 67:92 לגלבוע/גליל, ניצחונה השישי במפעל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */