יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:07

באלוטלי צפוי להיעדר, אנריקה: רוצים דייט בוומבלי

חצי גמר גביע הליגה: סיטי לא צפויה לערער על עונשו של החלוץ ותגיע לאנפילד בלעדיו ובפיגור 1:0. מגן ליברפול: "עזבתי את ניוקאסל עבור מעמדים כאלו"

|
חוסה אנריקה מול יאיא טורה וריצ´רדס (GettyImages)
חוסה אנריקה מול יאיא טורה וריצ´רדס (GettyImages)

ליברפול תארח הערב (רביעי) ב-21:45 את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה האנגלי ותנסה להשלים את העבודה אחרי שניצחה 0:1 בחוץ במשחק הראשון.

קני דלגליש צפוי לפתוח עם מערך התקפי שיכלול את מקסי רודריגס, קרייג בלאמי ואנדי קארול כאשר גם דירק קאוט וסטיוארט דאונינג נמצאים בתמונה ועשויים לפתוח בהרכב. בקישור, צפויים לפתוח סטיבן ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון וצ'רלי אדם.            

"המשחק הזה לא הולך להיות קל למרות שיש לנו יתרון של שער", אמר המגן הספרדי, חוסה אנריקה. "המשחק חשוב מאוד לי ולקבוצה. המועדון לא הגיע לגמר כלשהו כבר הרבה זמן ועכשיו אנחנו רחוקים 90 דקות מ'דייט' בוומבלי".

"עזבתי את ניוקאסל בקיץ כדי לחוות מעמדים כאלה, להיות בגמרים ולזכות בתארים. לכן, אני מרוצה עד עכשיו מהצעד שעשיתי", הוסיף אנריקה. 

מריו באלוטלי. לא צפוי לשחק (רויטרס)
מריו באלוטלי. לא צפוי לשחק (רויטרס)
 

מן העבר השני, רוברטו מנצ'יני צפוי לפתוח עם אותו הרכב שניצח 2:3 את טוטנהאם ביום ראשון. סטפן סאביץ' אמור להמשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה לצד ג'וליאון לסקוט ובקישור ישחקו גארת' בארי וג'יימס מילנר. סמיר נאסרי, דוד סילבה וקון אגוארו ישחקו מתחת לאדין דזקו.

מריו באלוטלי, שהושעה לארבעה משחקים בעקבות הבעיטה ללא כדור בסקוט פארקר, צפוי להתחיל לרצות את העונש כבר באנפילד. סיטי תוכל לערער על עונשו של החלוץ האיטלקי עד 20:00, אך לפי ההערכות היא לא תעשה זאת. האורחים, שלא ניצחו את ליברפול בחוץ מאז 2003, יחסרו כמובן גם את האחים טורה שנמצאים באליפות אפריקה ואת וינסנט קומפני המורחק.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */