יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:30
ליגת העל 24-25
132-155מכבי חיפה1
132-95מכבי ת"א2
104-85בית"ר ירושלים3
1010-116מכבי בני ריינה4
82-65הפועל ב"ש5
86-66הפועל חיפה6
88-46עירוני טבריה7
79-96מ.ס אשדוד8
710-46מכבי פ"ת9
66-56בני סכנין10
49-65הפועל ירושלים11
410-46עירוני ק"ש12
39-55מכבי נתניה13
38-36הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 3
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • 1 - 1
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

איתן טיבי: היינו טובים מהפועל, ניצן: שלא ייגמר

בק"ש חוגגים תואר ראשון העונה, אבוחצירא: "היתה הרגשה שננצח". אלישע: "הגיע לנו". עבד על הטיסה לגמר הצ'מפיונס: "מדהים, תודה לאיזי". צפו בתקציר

|
שחקני ק
שחקני ק"ש חוגגים עם הגביע (יוסי ציפקיס)

תואר ראשון מתוך שלושה? ימים יגידו. בינתיים בקרית שמונה יכולים לסמן וי גדול על התואר הראשון לעונת המשחקים 2011/12 לאחר ששמרו על גביע הטוטו אצלם בארון וניצחו בפנדלים את היריבה גם במאבק על האליפות הפועל תל אביב.

הניצחון מצטרף לרצף המשחקים בליגה (20 במספר) ללא הפסד כך שחגיגות הניצחון בקרית שמונה הפכו לשגרה שכל קבוצה היתה רוצה לחוות. דקות ארוכות נותרו שחקני הקבוצה על הדשא באצטדיון המושבה וחגגו יחד עם הגביע וכ-1,700 אוהדי הקריה שעשו את הדרך מהצפון על מנת להיות חלק מהחגיגה.

"היינו טובים יותר מהפועל תל אביב" אמר הבלם איתן טיבי שחוזר לכושר משחק. "אומנם הם גם הגיעו למצבים והיה משחק לא פשוט אבל השליטה הייתה שלנו, זה ניצחון מאוד מתוק ואנחנו שמחים להחזיר לבעלים על כל מה שהוא עושה למען הקבוצה".

מאמן הקריה רן בן שמעון אמר השבוע כי זה גביע הטוטו עם אמירה, טיבי התייחס לכך ואמר: "אני לא יודע אם זו הצהרת כוונות אנחנו כרגע עובדים קשה ונמשיך לעבוד קשה במטרה להגיע מוכנים וממקדים לכל משחק".

צפו בק"ש זוכה בגביע הטוטו בפנדלים

מי יעצור את הקבוצה הצפונית? "אני מקווה שאף אחד לא יעצור אותנו", הוסיף בחיוך טיבי שגם, איך לא, פרגן לאוהדים הצפוניים שכמו קבוצתם היו עדיפים על אלו מהצד השני: "הקהל זה משהו מדהים. לא רק שהם הגיעו הם גם עודדו כל הזמן ומגיע להם כל הכבוד. יש לנו הערכה גדולה אליהם".

החלוץ שמעון אבוחצירא טען כי ההרגשה שלו היתה שכך יגמר המשחק: "הייתה לי הרגשה שננצח בפנדלים, עשינו משהו שמח לכולם להנהלה לבעלים למאמן לשחקנים וגם לאוהדים שעשו דרך לא קצרה והיו יוצאים מהכלל".

החלוץ לא הסכים עם האמירות כי הליגה חלשה וטען: "אני לא חושב שהפועל לדוגמא קבוצה חלשה, הם טובים מאוד אבל אנחנו מוכיחים כבר זמן רב שאנחנו קבוצה יוצאת מהכלל ותמיד מתעסקים רק בעצמינו".

רן בן שמעון: כל תואר מכובד בשבילנו

על האליפות אמר אבוחצירא: "כרגע? אני לא חושב שיש טעם לדבר על זה. אנחנו חושבים על המשחק הבא ביום שני מול מכבי תל אביב". הקבוצה הצפונית עלתה עם הרכב ששילב בין שחקני ההרכב הראשון לשני אבוחצירא הסביר כי בק"ש אין הבדל: "כל הדרך אנחנו מראים שאין הבדל וכולם יודעים ועושים את העבודה בצורה יוצאת מהכלל".

עוד שחקן שבלט ושיתק את האגף השמאלי של האדומים הוא המגן אלעד גבאי שאמר: "זה ניצחון גדול במשחק קשה בו הצגנו הרבה לב והקרבה. אנחנו שמחים מאוד שהחזרנו לאיזי על כל מה שהוא עושה עבורנו, ומאושרים מאוד מהניצחון. אני יכול לספר גם שברגע שיצאנו לחימום וראיתי את כמות הקהל שהגיע מהקריה והעידוד החזק שלהם הייתה לי צמרמורת בכל הגוף, הם נתנו הצגה גדולה".

גבאי מול חוטבא (יוסי ציפקיס)
גבאי מול חוטבא. "שמחים שהחזרנו לאיזי" (יוסי ציפקיס)
 

החלוץ שלומי אזולאי שחוזר לכושר משחק וגרם להמון כאב ראש בהגנת הפועל אמר: "היה משחק קשה עם שתי קבוצות איכותיות שרצות חזק גם בצמרת של הליגה. הגענו במטרה לזכות והיה לנו מאוד חשוב לעשות את זה". החלוץ הסביר גם את הסיבה לרצון העז לזכות בתואר: "אני חושב שזה מעין פרס על עבודה קשה וגם משהו קטן שאנחנו יכולים לעשות למען הבעלים שכל כך מגיע לו. אנחנו שמחים מאוד שעשינו את זה".

אמש בחר בן שמעון לתת מנוחה לשוער דני עמוס ולהציב בשער את איתמר ניצן. ניצן שלא זוכה העונה לדקות רבות בשל היכולת הפנומנאלית של עמוס, הוכיח  כי לקבוצה הצפונית יש שני שוערים יוצאים מהכלל. "ניצחון מתוק מאוד וכזה שחשוב לנו להמשך הדרך" אמר ניצן: "אנחנו שמחים להביא הרבה גאווה לקהל שלנו, למועדון הזה ולעיר כולה". על המשך העונה הוסיף: "נעשה את הכל כדי שזה ימשך עוד ולא ייעצר".

אבוחצירא בועט, חוטבא משקיף (יוסי ציפקיס)
אבוחצירא בועט, חוטבא משקיף (יוסי ציפקיס)
 

קשר הקבוצה עדי אלישע שמשבוע לשבוע קונה את מקומו ב-11 של בן שמעון עם יכולת הגנתית והתקפית גבוהה אמר: "זו שמחה עצומה, הגענו למשחק במטרה לשמור על התואר אצלינו ועשינו את זה על הצד הטוב ביותר. התפתח כאן משחק מאוד לא פשוט כי גם הפועל קבוצה טובה אבל בסופו של דבר למרות שההכרעה הייתה בפנדלים עשינו את זה, הניצחון הגיע לנו ולאוהדים שעשו דרך של 3 שעות ודחפו אותנו בצורה יוצאת מהכלל".

החלוץ אחמד עבד התייחס למפעל גביע הטוטו ואמר: "אנחנו מגיעים לכל משחק בכל מסגרת במטרה לנצח ולשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו שמחים שעשינו את זה כי זה מאוד חשוב בשבילנו".

שחקני ק&qout;ש מניפים את רן בן שמעון (יוסי ציפקיס)
שחקני ק"ש מניפים את רן בן שמעון (יוסי ציפקיס)
 

הבעלים איזי שירצקי נכנס בסיום לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים כי המענק לניצחון הוא טיסה לגמר ליגת האלופות שיערך בגרמניה. עבד אמר: "זה פשוט מדהים וחלום, אנחנו מאוד מודים לו על הכל". גם מאמן קרית שמונה רן בן שמעון התייחס לכך לאחר שבשנה שעברה השחקנים ויתרו על האפשרות לטוס לגמר ליגת האלופות ואמר: "שנה שלמה השחקנים הצטערו שלא טסו לגמר וויתרו על המתנה הזו של איזי אני מאמין שהפעם הם לא יוותרו על החוויה".

כמו בקבוצה החליטו לכלול בסגל למשחק את השוער הוותיק אייל וקראט על מנת שאם הקבוצה תזכה בתואר הוא יניף את הגביע. בתום המשחק פירגן הקפטן אדריאן רוצט לשני השחקנים הותיקים אייל וקראט וסלאח חסארמה שהניפו יחד את הגביע. וקראט לא הסתיר את התרגשותו ואמר: "אני מודה לכולם על החוויה הזו. זה היה רגע מרגש מאוד וניצחון חשוב להמשך דרך".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */