יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:17

התגבורת הגיעה: עמית תמיר חתם בעירוני ר"ג

הסנטר המנוסה שהחל את העונה בראשל"צ, ינסה לעזור לקבוצה של דני גוט המסובכת בתחתית הלאומית. ברנר: "שחקן נבחרת לשעבר שיתרום רבות לקבוצה"

|
עמית תמיר בראשל
עמית תמיר בראשל"צ. עבר לר"ג (שי לוי)

חיזוק משמעותי לעירוני רמת גן מהליגה הלאומית: הסנטר הוותיק עמית תמיר, שהתחיל את העונה במכבי ראשון לציון ושוחרר בסוף חודש נובמבר, חתם בקבוצה.

לזכותו של תמיר, שחקן נבחרת ישראל לשעבר שגדל בהפועל ירושלים, עומדת קריירה ענפה ומרשימה. את דרכו הוא התחיל בקבוצה מהבירה ובישראל הוא עבר בקבוצות רבות ביניהן הפועל חולון איתה זכה באליפות היסטורית ועירוני אשקלון.

גם מעבר לים הסנטר עשה חיל. בתחילת דרכו שיחק באוניברסיטת קליפורניה-ברקלי בליגת המכללות ובהמשך בקבוצות רבות כמו: פאוק סלוניקי, א.א.ק. אתונה ואולימפיה לאריסה מהליגה היוונית, שרלרואה הבלגית וצ'רקסי מנקיז האוקראינית.

הקבוצה מר"ג, שעוברת עונה לא קלה שכללה חילופי מאמנים, נמצאת מתחת לקו האדום במקום ה-13 כשבאמתחתה מאזן עגום של ארבעה ניצחונות בלבד ועשרה הפסדים.

עמית תמיר. יציל את ר&qout;ג מעונה קשה? (שי לוי)
עמית תמיר. יציל את ר"ג מעונה קשה? (שי לוי)
 

בקבוצה של דני גוט סומכים על הניסיון הרב ויהכולת הגבוהה של תמיר ובטוחים כי הוא יעזור לקבוצה להתרומם. יו"ר הקבוצה, בני ברנר, התייחס לרכש החדש ואמר: “מדובר בשחקן נבחרת ישראל לשעבר שיתרום רבות בקבוצה".            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */