יום חמישי, 10.04.2025 שעה 18:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
421875-205523מכבי ת"א
411771-202223הפועל ירושלים
361820-187123הפועל חולון
362037-200423בני הרצליה
351918-198723עירוני רמת גן
331864-188723עירוני נס ציונה
331888-188023גלבוע/גליל
331962-193023הפועל ב"ש/דימונה
321878-176824הפועל גליל עליון
311919-186923הפועל עפולה
302026-186423עירוני קריית אתא
301977-180323אליצור נתניה
262182-188323הפועל חיפה

אוהדי מכבי ת"א מתכוונים להחרים את הפיינל פור

מכירת 6,000 כרטיסים החלה כשכל קבוצה תקבל 800, אבל ארגוני האוהדים הצהובים הודיעו שהם לא יגיעו: "מחאה על השיטה הלא ספורטיבית"

|
אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א בנוקיה. יחרימו את הפיינל פור?

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה הבוקר על פתיחת מכירת הכרטיסים לפיינל פור שיערך בחודש מאי, זאת כאשר 6000 כרטיסים יעמדו לרשות הקהל הרחב אשר מתוכם 600 כבר נמכרו.

לכל אחת מארבע העולות לפיינל-פור יישמרו 800 כרטיסים ובסך הכל 3,200 כרטיסים, כשרובם מאחורי הסלים. כל שאר הכרטיסים, יוצאו למכירה מוקדמת דרך משרד הכרטיסים לאן. מכירת הכרטיסים היא לארבעה משחקים, שני משחקי חצי הגמר שיתקיימו ב-22.5 והמשחקים על המקום השלישי ומשחק הגמר שיתקיימו ביום חמישי ה-24.5. 

במנהלת נענו לפניות הרבות שהגיעו אליהם אודות מחיר הכרטיסים והחליטו להוזיל אותם ב-10-15 אחוזים מהשנה שעברה ומי שירכוש את הכרטיסים לפני הראשון למרץ יקבל חמישה אחוזי הנחה נוספים.

 חיילים ונוער יוכלו לרכוש כרטיסים לשני הערבים תמורת 90 שקלים (120 בעונה שעברה) מאחורי הסל ובגושים האמצעיים ביציע העליון תמורת 120 שקלים (190 בעונה שעברה). כרטיסים רגילים ליציע העליון מאחורי הסל יעלו 140 שקלים ומאחורי הסל באולם המחיר יהיה 260 שקלים. כרטיסים לאחד מהיציעים המרכזיים העליונים יעלו 240 שקלים ותמורת ישיבה באולם באחד היציעים הצדדיים ישלמו הצופים 350 שקלים (לעומת 420 בעונה שעברה). 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אליהו: מכבי ת"א ייחודית בקהל שלה

מנכ"ל המנהלת, עדלי מרכוס, אמר: "על פי ההתעניינות הגדולה עוד לפני פתיחת המכירה הרשמית, אני משוכנע שגם השנה היכל נוקיה יהיה מלא, כפי שהיה בחמש השנים הקודמות בהן ארגנו את משחקי הפיינל-פור. בכל מקרה אני מבטיח לכל מי שיבחר להגיע למשחקים חוויה של ממש".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
השעון הגדול בעולם ימנע מסופו לאחר?

בניגוד לשנים עברו, מה שהפתיע את אנשי המנהלת היתה העובדה שבמכבי תל אביב לא רכשו כרטיסים במכירה המוקדמת ולא שריינו לעצמם את המקומות שבדרך כלל הם משריינים במשחקי הפיינל פור. משמעות הדבר היא שמקומות ישיבה של אוהדים קבועים של מכבי לא יישמרו להם, כל זאת בצעד משותף עם ארגוני האוהדים של הקבוצה שמתכוונים להחרים את אירועי הפיינל פור העונה בטענה כי השיטה אינה ספורטיבית ואינה מתאימה להם, למרות שזכו כאמור באליפות בעונה האחרונה.

ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב הוציאו אף הם הודעה רשמית בנושא כאשר כתבו: "במקביל לתחילת מכירת הכרטיסים לאירוע הפיינל פור הישראלי לעונת 2011-12, מודיעים ארגוני האוהדים של הקהלים הגדולים על החרמת המשחקים במחאה על השיטה המתקיימת בישראל.כיום מוכרעת אליפות במשחק בודד ולא בסדרת משחקים כנהוג באירופה. השיטה אינה הוגנת וספורטיבית ומוזילה את ערך האליפות ומציאה את העניין מעונת המשחקים כולה".

אבנר קופל (מור שאולי)
קופל. האוהדים לא מרוצים מהשיטה הנוכחית (מור שאולי)
 

עוד כתבו: "ההחלטה אינה נובעת מהרצון לפגוע בקבוצות האהודות, אלא כמחאה נגד השיטה הנהוגה בארץ. בבסיס ההחלטה ניצב ביטול אווירת העידוד באירוע, כך ששאר האוהדים לא ירצו לרכוש אליו כרטיסים. תקוותנו היא שחברי מנהלת הליגה, והיושב בראשה, מר אבנר קופל, יבינו כי השיטה פוגעת הן בקבוצות והן בקהליהן וישנו אותה. משום שברור לנו כי העונה מאוחר מדי לבצע את השינוי, אנו קוראים לאוהדי הכדורסל בישראל לא לרכוש כרטיסים לאירועי הפיינל פור ולא לתת יד להמשך הפגיעה בקבוצות, באוהדים ובענף הכדורסל כולו".

גורם במכבי אמר ל-ONE: "זה המשך ישיר לפעילות של האוהדים".

לכתבה זו התפרסמו 78 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 78 תגובות ב-43 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
43
רוני, משתין באושיסקין13/01/2012 13:50
הסל שמכבי מתקיפה נגדו ותתרץ את זה שלא נשארו מקומות כי הבקעה קנו את כל הכרטיסים !
השב   •  21
42
לא חשוב שמות13/01/2012 12:08
התמונה שם של אוהדי מכבי-זה לא בנוקיה
השב   •  20
41
לא חשוב שמות13/01/2012 12:06
גם אולימפיאקוס סיימה את הליגה היוונית במקום הראשון ובפלייאוף הגמר חטפה בראש מפנאתינייקוס.ואני יכול להביא לך עוד 500 מקרים דומים מ-500 ליגות..בסדרת גמר הסגל של חולון לא היה מצליח להכניע את הסגל הארוך של מכבי
השב   •  12
40
רוני12/01/2012 21:16
השב   •  00
39
לא יפה ולא מכובד תעשו12/01/2012 21:09
ובמיוחד שמכבי משחקת ,אם יש לכם ולקבוצה טענות תעשו את זה לפני תחילת העונה הקרובה לא עכשיו,זה לא מכובד ולא יפה !
השב   •  00
38
משה זוכמיר ה-312/01/2012 20:21
אוהדי ירושלים נגד הפיינל פור, גם ככה הםלא יהיו שם.מזלם שאין השנה ירידות מהליגה. זה המכסימום שקופל הצליח לעשות בשבילכם. כמו שאת הגביע תראו מהסלון בבית כך גם את הפיינל פור, כי אף פעם לא תניפוצלחת
השב   •  40
37
מושיקו12/01/2012 20:14
5 מליון דולר תקרת שכר הם די והותר !
השב   •  12
36
ל 2112/01/2012 20:00
ממי יש למכבי לפחד הם אחת מהקבוצות הטובות באירופה
השב   •  00
35
ל 2112/01/2012 20:00
ממי יש למכבי לפחד הם אחת מהקבוצות הטובות באירופה
השב   •  00
34
ל 2112/01/2012 20:00
ממי יש למכבי לפחד הם אחת מהקבוצות הטובות באירופה
השב   •  00
33
ארז12/01/2012 19:45
זה נכון שעדיף סדרות כי המשחקים יהיו יותר ספורטיבים ומעניינים וגם יכנסו יותר הכנסות למועדונים אבל מצד שני אוהדי מכבי תבינו יש לכם תקציב פי 10 יותר גבוה משאר הקבוצות בליגה והפארים מדברים בעד עצמם ונדיר שקבוצה תצליח גם בסדרה לקחת לכם את האליפות (בעונת האליפות של חולון זה היה חד-פעמי שגם בסדרה הייתם מפסידים אבל שוב זו הייתה עונה חד-פעמית)ומכיוון שפתחתם את הנושא ועניין הספורטביות שאני בעד אבל באו נעלה כמה נושאים שאתם כנראה לא בעד ספורטיביות והם :1.חציגמר/גמר גביע/אליפות משחק ביתי של מכבי .
2.פיינל-פור אתם יכולים לקנות כרטיסים מתחילת העונה ולהיות רוב מבחינת הקהל מכיוון שאתם בטוח תהיו שם ושאר הקבוצות כמו חולון וירושלים וגם אשקלון האוהדים לא יקנו כרטיסים שנה לפני מכיוון שהם לא יודעים בוודאות שיהיו שם .
אז לסיכום גם מגרש ביתי וגם עדיפות בקהל זו ספוטביות ?
אז אני מציע לשנות את השיטה לסדרות וגם לא למכור כרטיסים שנה לפני אלה כמה ימים לפני המשחקים וחלוקה שווה, במידה ומכבי לא יהיו בחצי או בגמר יש לשחק בנוקיה אך במידה ויהיו שם יש לשחק במגרש ניטרלי! וכן עדיף מגרש ניטרלי שבו 3 אלף אוהדים ולא מגרש ביתי של אחת הקבוצות זו ספורטביות !
השב   •  50
32
י.ב מכביסט ותיק12/01/2012 19:16
השב   •  20
31
שונא מכבי12/01/2012 19:14
אני רוצה לראות שהם לא יבואו
השב   •  01
30
שונא מכבי12/01/2012 19:13
תחרימו גם את היורוליג והאדריאטית
השב   •  21
29
הנביא הירוק12/01/2012 18:56
ממה אוהדי מקקי מפחדים?
אתם הרי הכי טובים לא?
אז מה אכפת לכם לגמור ליגה כל-כך משעממת בצורה הרואית ,מהירה וחלקה?
לא עדיף על-פני כל-כך הרבה סדרות משעממות?
או שמא אולי אתם מפחדים?
מפחדים מזה שתמעדו ולשמעון ודיוויד לא תהיה הזדמנות נוספת לתקן עד המשחק הבא?
רוצים טישו אולי?
השב   •  26
28
אמת12/01/2012 18:48
מה זה ? עשיתם טאבו על מקום ראשון?
הרסתם את הליגה. אין בה בכלל עניין. הרי ידוע מי האלופה.
לפחות הפנייל פור בלי האוהדים המגעילים שלכם. אינשאללה תפסידו וללא הפסקה בארץ. בחו"ל-פעם הייתי איתכם, היום אני עדיין בעדכם, אבל לא כואב כמו פעם כאשר אתם מפשלים.
הקסם שלכם פג מזמן, ובמקום לכבד אחרים, אתם רוצים להמשיך ולטרוף הכל-מגעיל!

נ.ב כאשר מסתכלים על היתרון התקציבי שלכם, אזי פיינל פור מתחייב ורק על מנת טיפה,טיפה,טיפה, לתת צ''נס לאחרים-ימותו החזירים-ימות הקפיטליזם החזירי-ימות!
השב   •  27
חרא בהגועל12/01/2012 21:13
אם תשיגו משקיעים אז גם לכם יהיה תקציב די לבכיינות הזאת נמאסתם אתם כל הזמן אומרים זה לא פייר למכבי יש תקציב גדול לנו אין כסף לחדר הלבשה למאמן למים אין לנו אולם חאלס נמאסתם תשיגו משקיעים אז יהיה לכם כסף אל תאשימו את מכבי בכשלונות שלכם בגלל שהיא טובה יותר זאת לא אשמתי שנדפקתם ואנחנו המועדון הטוב במדינה בכל ספורט שהוא
השב   •  22
27
טל12/01/2012 18:21
שבספורט גם אם הסיכוי אפסי..מכבי יכוים בכלל לא לעלות לפיינל פור.
השב   •  21
26
גילי12/01/2012 18:05
הלוואי שלא יהיה אוהד צהוב אחד באולם.
השב   •  40
25
מכבי12/01/2012 18:02
צריכים לתת לקבוצה הטובה במהלך העונהאת האליפות ולא לקבוצה שהייתה במקום ה8 ואיך שהוא לקחה אליפות
זאת שיטה מאוד לא הוגנת ולא ספורטיבית!
השב   •  30
24
אוהד מכבי!12/01/2012 17:52
אוהדים של מכבי שעושים חרם על הפיינל פור הם לא אוהדים אמיתיים.
נכון שיטת הפיינל פור לא הוגנת, לא ספורטיבית והקבוצה שלנו רק אוכלת אותה בגללה..
אבל לא למלא את היכל נוקיה בכחול צהוב בפיינל פור הישראלי, כשמכבי אלקטרה מניפה את תלחת האליפות של ישראל זאת בושה..!
יש דרכים אחרות להתמרד נגד השיטה..!
איזה עצבים זה עשה לי!
השב   •  12
אוהד מכבי12/01/2012 18:28
תשמע אני לא יודע למה אתה חושב שאנחנו לא אוהדים אמיתיים כי אנחנו עושים חרם?!?
אנחנו עושים את החרם נגד אדם אחד (אבנר קופל)ושיטה אחת (הפיינל פור) ואני לא מדבר על הקבוצה שלנו אני מדבר על כולן וואלה קבוצה יכולה להיות מקום אחרון כל העונה ובסופה לזכות בתואר "אלופת המדינה"
ואתה כמישהו שמתאר את עצמו משער 11 צריך להבין את זה!



לאתר: למה אפשר לשים רק דגל של GATE 11 למה אי אפשר של GATE 7 ?
השב   •  10
23
יגאל12/01/2012 17:50
השב   •  00
22
ניר חולון12/01/2012 17:48
שלא יבואו, הרסו את הכדורסל!
שיעשו דראפט בישראל ואז נדבר על הגינות.
השב   •  12
21
אדום אש12/01/2012 17:35
הם מ-פ-ח-ד-י-ם!
השב   •  27
GATE1112/01/2012 20:21
משהו נדיר ביותר. . .
השב   •  20
20
אור12/01/2012 17:34
באמת שאני מבין למה אתם מוחאים על השיטה ולמען האמת חמרות שאני יודע שאין לי סיכוי לראות אליפות בסדרות עם הקבוצה הנוכחית [עם דורסמן גם בסדרה היינו מנצחים אותכם] אבל עדיין אני מעדיף סדרות למען הספורטיביות וגם זה הרבה יותר כיף לי בתור אוהד אבל הדרך שבה אתם מוחאים היא מטומטמת כי זה פשוט מעלה ת''סיכוי שעוד פעם ת''אליפות בסופו של דבר ובמקום לעודד אתפ פוגעים בקבוצה שלכם
השב   •  20
שי12/01/2012 18:28
מכבי וירושלים כבר נגד, זה 60% מהאוהדים בליגה, אם חולון יצטרפו אלינו אז זה יהיה 75% וככה באמת הפיינל פור יבוטל.
השב   •  40
19
Mens Rea12/01/2012 17:15
אבל אם כבר, למה לא אליפות בהטלת מטבע? הרי גם זה מותח ונותן לכולם צ''אנס.
השב   •  71
מתי12/01/2012 18:38
ולא בושה ולא חרפה.

אגב, רק כאן, המדינה היחידה בעולם, למיטב ידיעתי, הסבירות שזהות האלופה תהיה ידועה מראש היא 85.96%.

נקודה למחשבה. מצב קיצון דורשים פתרונות קיצוניים. ראה מכבי ת"א והפיינל פור.
השב   •  22
18
יונה12/01/2012 17:09
השב   •  210
חרא בהגועל12/01/2012 17:19
איפה אתה רוצה שישחקו במגרש שכונה שלכם? קודם כל שיהיו איצטדיונים בארץ שמתקרבים לנוקיה ואז תדבר עלזה כמו שעשו בכדורגל שעכשיו יש הרבה איצטדיונים ברמה כמעט שווה אז איצטדיון רמת גן כבר לא מארח את הטוטו
השב   •  50
צהוב12/01/2012 17:19
באוסישקין ? , אה רגע נכון , הוא חניון !
השב   •  50
אחד שיודע12/01/2012 17:28
אם היו סדרות כמו פעם אז זה לא היה רק בנוקיה.
ובאיזה עוד אולם אתה יכול לעשות פיינל פור? מלחה? בית מכבי?
השב   •  30
שי12/01/2012 18:24
המנהלת מודה בזה אפילו, אז כדי שיהיה קצת(רק קצת) שיווין אז הפיינל פור בנוקיה.
השב   •  10
אביחי12/01/2012 18:52
אם יהיה עוד אולם שמסוגל להכיל לפחות 8000 אוהדים, נוכל לדבר על מקום חלופי. די להיות ילדים ויפי נפש, מכבי טובה יותר מכל קבוצה בארץ ועל זה אין ויכוח. פיינל פור היא שיטת גביע (יורוליג) או ליגות פרטיות שרוצות להרוויח כסף. מכבי תמצח כל קבוצה בכל אולם כמו שהיא מוכיחה. בשביל לקחת אליפות צריך לעבוד עונה שלמה ולא במשחק אחד. מי שלא מבין מקומו לא בספורט.
השב   •  00
17
שי12/01/2012 16:58
יש ליגות ששם יש יותר מקבוצה אחת אוטומתית ביורוליג! וגם באיזה אולם תארחו בדיוק? חייב 10000 פלוס.
גם שהקבוצות יתאמצו קצת! יש קבוצה בליגה קרואטית שהפסידה בגמר לקבוצה טופ 16 ביורוליג, אז הקבוצה דיברה עם היורוליג ואמרה להם שהפערים גדולים ועצם ההגעה שווה כרטיס מוקדמות. שהקבוצות בליגה יתאמצו ככה גם!
השב   •  20
16
לירון12/01/2012 16:42
השב   •  02
GATE1112/01/2012 20:14
וגם הייתה כתבה על זה שהולכים להחרים את משחקי הפיינל פור הלא ספורטיביים
השב   •  00
15
אדום12/01/2012 16:05
השנה יש לנו עונה מזעזעת ומתוך כל העונה הזאת ניצחנו את מכבי ב14 הפרש, החלק האבסורד שהמחק הבודד הזה היה יכול להיות הגמר ושנזכה באליפות. ושחושבים על זה ניצחנו את מכבי פעמים בגמר גביע המדינה בעבר וגם אז היינו יכולים להיות אלופים. קיצר השיטת גביע הזאת לא אומרת כלום וחייבים לחזור לסדרות. הטוב מ5 נותן גם משחקים ביתיים והמקום בטבלה נותן את יתרון הבייתיות.
השב   •  101
14
אמיר12/01/2012 15:36
כשתבוטל העלייה האוטומטית והלא ספורטיבית של מכבי ליורוליג, שהפך בגלל הפוליטיקה הזאת למפעל משעממם ומיגע, יבוטל הפיינלפור הלא ספורטיבי בישראל גם הוא, מתאים?
השב   •  28
שי12/01/2012 16:49
בגלל ההישגים שלה, להשיג ל7 מתוך 12 הפיינל פורים האחרונים שהיו זה הישג עצום!
ואם כבר לך ותתלונן לליגה הספרדית, שם 5 קבוצות עולות אוטומטית כששתיים משמה בחיים לא יעברו את הטופ 16.
השב   •  31
דני12/01/2012 17:39
הפועל ירושלים שהיא כביכול הקבוצה מספר 2 בארץ קיבלה פעמיים כרטיס ליורליג וויתרה עליו גליל גלבוע אחרי עונת האליפות שיחקה במוקדמות ועפה לקבוצה קיקונית מסרביה אז כל שאר הקבוצות צריכות להפסיק להתבכיין רק מכבי היא מקצוענית מספיק בארץ כדי לשים קבוצה ביורוליג.
השב   •  41
13
כנסוו ~!12/01/2012 15:23
תקשיבו כולם ביורוליג אין מה לעשות אנחנו קבוצה אחת ! ויש עוד המון קבוצות חוץ מאיתנו אבל פה בארץ ! אנחנו הרוב אם לא כולם למה אני לא רואה את אוהדי חולון או הפועל ירושלים ממלאים את נוקייה סבבה .?
ואוהדי חולון אני לא שונא אותכם או את הקבוצה שלכם והכל אבל אתם צריכים לדעת וגם אוהדי הפועל ואשקלון וכולם ! שהפיינל פור זה שיטה עלובה ! שכולנו יודעים שפלייאוף כמו בnba הרבה יותר טובה ואין אחד שיגיד שלא ! גם בפיינל פור נכון זה חרא שיטה אבל מה יש לעשות ? מה יגידו ? אוהדי מכבי תל אביב מחרימים את היורוליג ? ו? הם אפילו ישמחו תאמינו לי..
זה משו שאנחנו צריכים לעשות ביחד ולהסכים עליו וזהוו אז אל תבואו ותבלבלו תמוח על שטויות !
השב   •  41
12
הנביא יחזקאל12/01/2012 15:21
אתם בעד סדרות? אתם מוכנים שאם במקרה, רק במקרה ונכון שזה לא סביר ייקחו לכם את האליפות בסידרה אז שנה אחת תיהיו מחוץ ליורוליג?, כי רק זו הדרך שקבוצות יוכלו להגדיל תקציבים ומסורת. ואל תגידו לי שזה היורוליג רוצה שתשחקו בכל מקרה. אם ספורטיביות אז עד הסוף, אני לא מבין מה הבעיה של שמעון מזרחי לבוא ולהגיד שאם נפסיד את האליפות בסידרה נשחק עונה אחת ביורוקאפ במקום ביורוליג. תאמינו לי שאז לאף אחד לא תיהיה בעייה, אבל מה לעשות שאתם מנסים למנוע מכל קבוצה בכח את האפשרות לצמצם ממכם פערים
השב   •  18
שי12/01/2012 16:51
גם מכבי לפני הכרטיס האוטומתטי עברה את המוקדמות שוב ושוב בדרך ליורוליג, כשהיא נלחמת על כספים בשיניים.
אבל אם תהיה סדרה וקבוצה תנצח אותנו אז מגיע לה, ובאמת שגליל ניצחה את מכבי היא הלכה במקומה ליורוליג.
השב   •  30
חרא בהגועל12/01/2012 17:14
אם קבוצה שהיא לא מכבי זוכה באליפות היא הולכת למוקדמות של המפעל זה מה שקרה עם גליל אחרי האליפות שלהם הם פשוט הודחו במוקדמות זה שמכבי במפעל לא מונע מעוד קבוצה ישראלית להשתתף בו
השב   •  50
רוני12/01/2012 21:14
השב   •  00
11
הנביא יחזקאל12/01/2012 15:14
גם חיפה ואשקלון מילאו את ההיכל. כולה 10000 מספיק 2 קבוצות כדי למלא את היציעים. הבעיה שלא קונים כרטיסים עד הרגע האחרון כי רק אוהדי מכבי יכולים לדעת בוודאות שהם יהיו שם בגלל זה בחצי גמר תמיד יש להם רוב מסויים, אבל חצי מהקבוצות בליגה יכולות להביא 6000 אוהדים לפיינל פור
השב   •  34
10
עמית12/01/2012 15:12
השב   •  03
9
שער 312/01/2012 15:08
נכון שהשיטה לא הוגנת אבל מצד שני זה גם לא הוגן שכל הקבוצות ביחד לא מגיעות לתקציב של מכבי ולכן אם יעשו תקרת תקציב כמו בnba סדרת הגמר תיהיה מעניינת כי הכוחות יהיו שווים. מכבי אתם מסכימים לתקציב של 2 מיחיון דולר? אם כן אז יש לכם 3 שחקנים בסגל ונעשה הטוב מ5..
השב   •  25
שי12/01/2012 16:53
עם תקציב של 2 מיליון מקסימום אפילו אליפות יורוצ''אלנג'' תהיה חלום.
מכבי לא נהייתה אימפריה ביום אחד, היא התחילה כמועדון פשוט ונלחמה על מקום באירופה ועל כספים-אל תתעלם מהעבר!
השב   •  51
חרא בהגועל12/01/2012 17:12
זה לא אשמתנו שלנו יש משקיעים ולקבוצות אחרות אין הם רוצים שהליגה תהיה הוגנת מבחינת תקציב אז אתה צריך לדרוש מהקבוצות האחרות תקציב יותר גדול ולא להקטין את התקציב של מכבי
השב   •  20
דרור12/01/2012 17:44
תקרת תקציב בנבא ודראפט זה בגלל שיש שמה אין ספור כישרונות ברמה העולמית הכי גבוהה מה שפה אין לכן אם תהיה בארץ תקרת תקציב רמת הליגה תהיה מהגרועות באירופה .מכבי זה הדבר היחיד בספורט הישראלי שעובד ברמות האירופאית הגבוהות.
השב   •  40
8
עילי12/01/2012 14:55
אתם אולי צודקים בנוגע לשיטה אבל שהפועל חולון לקח אליפות אתם לא היתם מקום ראשון וגם זה לא פייר שאתם עשיתם הסכם עם היורוליג שבו אתם עולים אוטומטי אז תפסיקו לדבר כמו בכינים שגם אתם מרמים
השב   •  1218
הנביא יחזקאל12/01/2012 15:22
והגבתי בדיוק אותו דבר, למעלה. וכמה שאתה צודק נתתי לך כחול והייתי נותן 10 אם הייתי יכול
השב   •  69
כנסוו ~!12/01/2012 15:45
לכל קבוצה גדולה באירופה יש חוזה עם היורוליג !
ריאל מדריד
ברצלונה
צסקה מוסקבה
מילאנו
סיינה
אולימפיאקוס
פנאתניקוס
להמשיך ?.
השב   •  80
חרא בהגועל12/01/2012 17:04
בדיוק בגלל שזה קבוצות גדולות הגועל תל אביב אף פעם לא תהיה שם ורק שתדעו שגלבוע גליל הלכו למוקדמות היורוליג בעונה שהם זכו באליפות זה שהם לוזרים והודחו זה כבר משו אחר
השב   •  91
שונא מכבי12/01/2012 19:10
השב   •  01
7
אמיר12/01/2012 14:27
ההבדל בין 2 המפעלים הוא ברור
היורוליג הוא מפעל של גביע, שמחולק לבתים ואז טופ 16 והצלבה ופיינל פור.. בדיוק כמו ליגת האלופות בכדורגל
הליגה לעומת זאת מורכבת מ2 סיבובים של משחקים מול כל הקבוצות בארץ, וזו שניצחה הכי הרבה אמורה להיות האלופה
מה שוות האליפויות של גליל ושל חולון אם הם השיגו אותם בידיעה שהם לא הקבוצה הכי חזקה בארץ, ושהם זכו בה כי הצליחו לנצח את מכבי במשחק אחד בודד?
השב   •  83
חרא בהגועל12/01/2012 17:02
חולון זכו באליפות בכבוד כי הם ניצחו את מכבי פעמיים בעונה הסדירה וסיימו מקום ראשון בטבלה.לגבי גלבוע גליל להם לא הגיע לקחת אליפות עלל חשבונינו
השב   •  20
6
צביקה12/01/2012 14:14
היורליג היא ליגה כלל אירופאית , המקבילה של ליגת האלופות בכדורגל לצורך העניין. פה מדובר על ליגת מקומית של מדינה ספציפית.
ראית ליגה באירופה בכדורסל עם פיינל פור במקום סדרות ?
אני יודע שאתה שונא את מכבי , אבל תיהיה הוגן בן אדם ותדייק.
השב   •  82
5
אתה טיפש12/01/2012 14:10
ביורוליג זה שיטה של גביע.זה לא ליגה סדירה.

הקבוצות מחולקות לבתים ומשם עולים בית> הצלבה>פיינל פור.

בארץ אין חלוקה לבתים.זה ליגה סדירה שבסופה מרמים את כולם ומנסים בצורה לא ספורטיבית לקחת אליפות ממי שהיה הכי טוב במהלך העונה.
השב   •  151
4
ג''יימס בונד סוכן 00012/01/2012 13:52
בארץ
השב   •  163
3
אדום12/01/2012 13:49
חרטטנים. הרי ביורוליג ישנה אותה שיטה והיא נוחה לכם, כי כך יש לכם סיכוי טוב יותר לזכות בגביע. אבל כרגיל, הכל צריך להיות על פי הנוחות של מכבי להצלחה. כמו שזה היה כשר לאכול את הפיצה המפורסמת.
השב   •  1342
צהוב12/01/2012 14:18
צרפת היא הליגה היחידה באירופה שם יש פיינל פור. כל ליגה נורמלית מוכרעת בסדרה. ביורוליג מדובר למעשה בגביע אירופה וזה משוחק בסגנון פיינל פור מזה שנים. המטרה בארץ היא לאפשר לגנוב אליפות וזה לא ספורטיבי. בארץ יש למעשה שני גביעים
השב   •  102
מאור12/01/2012 14:37
עם שני שלבי בתים,הצלבה ואחרי זה פיינל פור,לא תהיה לנו שום בעיה לשחק בשיטה הקיימת,אבל כל עוד זה לא המצב נמשיך לדרוש לשחק כפי שמשחקים בכל הליגות באירופה עם עונה סדירה שבסיומה סדרות.
השב   •  130
צהוב12/01/2012 14:41
כמו שכבר צוין פה היורוליג זה גביע אירופה. גם בעבר קראו לו סופרקאפ (ואם אתה לא יודע קאפ=גביע). כל עוד מדובר במשחקי גביע אין בעיה שישתמשו בנוק אאוט כי ככה מקובל בכל ענפי הספורט שבגביע זה נוק אאוט. אבל אליפות? צלחת? צריך לעשות סדרה.
השב   •  71
צהוב עולה12/01/2012 16:15
אין לך פשוט מושג, היורוליג הוא מפעל של משולב של ליגה וגביע!!
בארץ כמו שאתה יודע יש 2 מפעלים שונים אחד ליגה (אתה לא מכיר כי אתם לא בליגה הזו)
והשניה גביע (הלוואי ותגיעו לחצי גמר).
השב   •  40
מכבי חיפאסים12/01/2012 17:33
ובעבר נקרא "גביע אירופה לאלופות". *גביע* אירופה, בנוסף על כך שזה מפעל בין-לאומי
השב   •  30
נועם13/01/2012 16:15
אין אוהד אחד של מכבי שלא יעדיף סדרות ביורוליג עד הגמר. הריגוש יהיה כל כך גדול ואני בטוח שמכבי תמשיך לזכות באליפויות אירופה מאחר ויש עובדה אחת ברורה: מכבי היא אחת הקבוצות הטובות באירופה וזאת ללא שום קשר לשיטת המשחקים. פה בארץ השיטה הנהוגה היא נטו נגד מכבי
השב   •  00
2
הפועל12/01/2012 13:42
ארגון האוהדים גם של הפועל ירושלים הוא חלק נרחב מהמחאה ועוד ארגוני אוהדים רבים בארץ הם חלק .ביחד נחזיר את הכיף המורשת והיוקרה של הכדורסל לכדורסל הישראלי!!
השב   •  241
1
יוסי12/01/2012 13:31
איזה פיינל פור הם מתכוננים להחרים?
ביורוליג הם שם כל שנה בצדק גם אם הם לא זוכים באליפות אבל שם זה צודק. נמאס כבר מהגועל הצהוב הזה. מי שצריך להחרים אלו הם אוהדי שאר הקבוצות שלא יגיעו לשום יורוליג גם אם ינצחו את הצהובים.
השב   •  2739
יוגב12/01/2012 14:01
פעם ראשונה שאני רואה אוהד חולון שלא רושם משהו על ירושלים.אתה לא אוהד אמיתי של חולון. הגועל חולון . אוהדי שנאה.
השב   •  85
דוד12/01/2012 14:24
אין ספק שזה היה מדהים אם היה ביורוליג סדרות , ובכך תיקבע אלופה אמיתית באירופה..
אבל יש גם לציין שהזוכה ביורוליג-
מקבלת "גביע" - ז"א , שהפיינל פור- הוא בשיטת גביע (כמו גביע המדינה למשל).

"אליפות" - מוכרעת בסדרות!
גם בארה"ב , בספרד, איטליה יוון וכו'' .

רק בישראל מר קופל-ג''ל , מחליט להמציא את הגלגל.
השב   •  131
צהוב12/01/2012 14:40
אמור לתמוך בשיטה הזו. יש לי סמפתיה לחולון אבל בוא נהיה מציאותיים, בודדות העונות שמכבי לא סיימה ראשונה. בעונת האליפות שלכם הגיעה לכם האליפות זה נכון. אבל מכבי היא הטובה בארץ בכל הזמנים ואי אפשר להגיד מילה על זה. לדעתי צריך לשנות את השיטה גם אבל לא לבטל לגמרי את המשחקים שבאים אחרי המחזורים הקבועים. כי אז לא תהיה תחרותיות. צריך לדעתי לעשות סדרה כמו ביורוליג (כי ב NBA אפשר להגיע גם ל 7 משחקים וזה כבר יותר מדי, ביורוליג אפשר להגיע עד 5) וככה להכריע את האלופה. זה באמת דבילי לעשות נוק אאוט כי אז קבוצות כמו גליל ב 09-10 יכולות לקחת אליפות בדקה 90. האליפות של חולון הגיעה לה כי עובדה שחוץ מפעם אחת היא ניצחה את מכבי בכל המפגשים ביניהן. וגם סיימה ראשונה בטבלה אחרי שהורידו לה לא מעט נקודות בגלל תקרית החזיז.
השב   •  132
הנביא יחזקאל12/01/2012 15:16
אבל בלי שום קשר אל תשכחו שגם בשיטה הזאת יש לכם ייתרון על שאר הקבוצות , כי זה אצלכם בבית.
השב   •  25
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */