יום שלישי, 01.04.2025 שעה 02:50
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

אלישע: הציפייה שלי היא שתהיה לכם אינטליגנציה

אווירה קשה בחיפה לאחר ה-3:1 להפ' פ"ת. הפסד לאשדוד עלול להביא לזעזועים. קטן: "ההגנה שלנו קורסת". שחקן: "הכי קל להאשים את ההגנה". צפו בתקציר

|
אלישע והשחקנים. עוד יום לא קל (יוסי ציפקיס)
אלישע והשחקנים. עוד יום לא קל (יוסי ציפקיס)

מכבי חיפה התעוררה מאוכזבת לשבוע חדש לאחר ההפסד 3:1 לאחרונה בטבלה, הפועל פ"ת. שתיים וחצי התקפות הספיקו לקבוצה של גילי לנדאו לכבוש שלושה שערים והותירו את ראשי האלופה והצוות המקצועי עם סימני שאלה רבים לגבי עתיד המועדון. אחד השינויים שעשויים לקרות במשחק מול אשדוד ברביעי הוא שילובו של איציק כהן במרכז ההגנה במקומם של אחד משני הבלמים: יוריצה בולייאט או סארי פלאח.

באימון היום (ראשון) אמר המאמן אלישע לוי לשחקניו: "מראש אמרתי איך הדברים עומדים לקרות במגרש וכך זה קרה. אני מצפה שתהיה לכם מספיק אינטילגנציה כדי לדעת איך להיערך במצב כזה. לאורך העונה אנחנו עושים צעד קדימה ואח"כ צעד אחורה, לא יכול להיות שבשלוש התקפות נחטוף את הגולים". מי ששיפרו מעט את האווירה בסיום האימון היו משפחות הספונסרים שנכחו במחיצת השחקנים, זכו לחתימות, בעטו פנדלים ואכלו ארוחת צהריים משותפת.

בחיפה לא זוכרים קריסה מנטלית ומקצועית כמו זו של העונה והרושם הכללי הוא שבמועדון סופרים את הימים והשבועות עד לסיום הליגה. ההפסד לפ"ת הוכיח שחיפה של העונה לא מסוגלת להתמודד על כתר האליפות. הקבוצה משלמת העונה ביוקר על כל הטעויות האפשרויות החל מצירוף שחקנים שלא מתאימים מנטלית למועדון, דרך טיפול לא מעמיק ושורשי בבעיות משמעת, ועד למצב החברתי הגרוע בחדר ההלבשה.

קפטן הקבוצה, יניב קטן התייחס למצב הגרוע של המועדון: "אין ספק שאנחנו לא מצליחים להתייצב כקבוצה ורואים את זה כמעט בכל משחק, לצערי אנחנו קורסים מבחינה הגנתית. הגענו למצבים טובים ולא ניצלנו אותם, הכדורגל הוא מאוד אכזרי ואני חושב שקבוצה כמו מכבי חיפה לא יכולה לספוג כאלה שערים, אנחנו משלמים על זה ביוקר השנה. יש לנו שנה לא קלה בכלל, אבל נצטרך לצאת גם מזה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
1:3 להפ' פ"ת על חיפה, צפו בתקציר

הקפטן הוסיף: "צריך לסדר את כל הבעיות ויש לנו לא מעט, החלק ההגנתי שלנו לא מספיק טוב, אנחנו סופגים המון שערים שמוציאים אותנו מהמשחק וקשה לנו לחזור. אנחנו לא מנצלים את המצבים שלנו, זו תקופה פחות טובה ונצטרך להרים את הקבוצה כמה שיותר מהר, נשתדל לנצח כבר במשחק הבא".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אלישע: כדי לנצח צריך לנצל מצבים

חרף היאוש הכמעט מוחלט בקהל, האוהדים ממשיכים לתת אמון בקבוצה כל עוד היא נותנת הכל על המגרש, מול נתניה זה לא קרה. 3,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון המושבה וראו את קבוצתם מושפלת.

שחקני מכבי חיפה לא מבינים איך זה קורה להם (שי לוי)
שחקני מכבי חיפה לא מבינים איך זה קורה להם (שי לוי)
 
"אני חושב שהדבר הכי טוב שקרה לנו במשחק הזה, זה הקהל", אמר קטן בעצב, "עצוב לי וכואב על האוהדים שבאים ומנסים לדחוף את הקבוצה למרות שלא הולך. דיברנו בחדר ההלבשה שמגיע כל הכבוד לקהל שהיה מאחורינו. אנחנו נצטרך להוציא את הקבוצה מהבוץ. כל מי שנמצא במועדון יודע שצריך לעשות את זה, הולך קשה אבל נצטרך לעשות את זה".

אחד השחקנים הגיב על דברי הקפטן ואמר: “הכי קל להאשים את ההגנה, אבל לאן נעלם משחק ההגנה שאיפיין אותנו בשנים הקודמות ובמשחקים השנה כמו מול מאריבור ומכבי ת"א? אנחנו צריכים ללמוד מקריית שמונה איך עושים משחק הגנה. זה מתחיל בחלוצים ולאו דווקא בשחקני ההגנה, הכי קל לבוא בטענות לשחקנים הצעירים ולהפיל עליהם את האשמה".

גם האחרונה בטבלה חגגה על חשבון האלופה (שי לוי)
גם האחרונה בטבלה חגגה על חשבון האלופה (שי לוי)
 
נכון לעכשיו, בחיפה לא מדברים על החלפת המאמן אלא רק על איסוף השברים לקראת המשחק מול אשדוד ביום רביעי. עם זאת, הפסד לקבוצה של יוסי מזרחי עלול לגרום לזעזועים במועדון כשגם שחקנים בכירים עלולים לשלם מחיר יקר. מעמדו של אלישע איתן אך גם הוא יודע כי לא לעולם חוסן ועליו למהר ולהרים את הקבוצה לפני קטסטרופה אמיתית.

לכתבה זו התפרסמו 402 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 402 תגובות ב-289 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
289
המזרוב27/12/2011 15:56
אלישע כל משחק חוטפים 3 בראש למה לא לפתוח עם דוידוביץ בשער ? מימלא נקבל בראש לפחות תן לשוער מספר אחד של הקבוצה בכל הזמנים לשחק
השב   •  00
288
ירוק בנשמה26/12/2011 12:35
בושה של הרכב
בושה של מאמן
הרסת אותנו החזרת אותנו אחורה
מה שניבנה נהרס
אלישע לך לך כבר לך למה אתה נאחז בקרן הצבי .
השב   •  10
287
קובי26/12/2011 12:34
אז מי זה השחקן שהגיב לדברי קטן? בטוח זה מישהו ממהגנה.. יש כמה דברים לענות לו..
נכון שהיום בכדורגל המודרני משחק ההגנה מתחיל מההתקפה אבל רוב השערים שקיבלנו העונה לאו דווקא התחילו שם אלא דווקא התחילו מהתקפות מסודרות של היריב חוץ מהמשחק בפ"ת. דווקא אז שההגנה הייתה פחות או יותר מסודרת היריב ניצל ניצל "חורים", חוסר מוכנות, וחוסר מהירות ואי סגירה שלנו והבקיע שערים. כל פעם זו הייתה טעות של בלם או מגן אחר ולא נזכיר את העויות כי הן רבות ומגוונות. שחקני ההגנה שלנו לא מדברים בינם לבין עצמם במגרש, לא מסונכרנים, ולא מתואמים ליציאות נבדל ולסגירות אלכסוניות. פשוט יש כאן בעיה או של מילוי הוראות וחוסר הבנתן או תרגול לא נכון של המאמן באימונים. 
בהרכב הנוכחי אין פתרון קסם והפתרון צריך לבוא מבחוץ- שחקני חיזוק! ז שאותו שחקן ייסתום את הפה ויתחיל לדבר על המגרש ולא כאן בשם פלוני אלמוני. 
השב   •  00
286
טוני26/12/2011 12:23
הבעיה שלנו זו יניב קטן, הבחור לא משחק כדורגל אבוד על המגרש ומיותר
השב   •  00
285
סמי26/12/2011 11:25
תזכירו ! מילה של סמי
השב   •  00
284
דני26/12/2011 10:48
השב   •  00
283
דור26/12/2011 10:38

כשאנחנו מפסידים קופצים על אלישע שהוא לא טקטי,טיפש ועוד כמה
וכשאנחנו מנצחים אומרים שהוא השתיק את כולם,טקטי,שהוא יביא את האליפות.
אז יש לי שאלה:איזה מאמן הביא לנו הכי הרבה כסף?מי עשה היסטוריה והעלה אותנו לליגת האלופות,אירופית ועשה לנו שם של קבוצה אירופית?מי הביא לנו את הדאבל תוך 3 שנים?
אז במקום ללכלך על אלישע ולהיות אוהדי הצלחות אז תסתכלו על מכבי תל אביב:כל שני וחמישי מחליפים מאמן. זה נראה לכם רלוונטי לקבוצות גדולות כלכך? סתכלו על בארסה .אז תמכו באלישע ותנו לו את הגב. . . חבל שיש פה אוהדי הצלחות. סתכלו על קבוצות התחתית שהם מעודדים עם כל הלב והנשמה אז אולי גם אנחנו נעה זאת?
יאלה מכבי שלי! תתנו הכל בשבילי! כי עד המוות זה את ואני! יאללה אלישע!

השב   •  00
282
משה26/12/2011 10:38
אלה רק שחר הגאון שלנו שמתחשב בכולם ביתר בלי כסף סבבה קחו מיליון תביאו את עזריאל ונשאיל לכם בחינם את הבלם נתניה בלי שקל קחו עוד מיליון תביאו את דג''ני שחר מה קרה הזדקנת להעיף מהר את איציק כהן תמיר כהן עזריאל דגני דבלה יאיא בולייט שארנוב מזה חבל על הכסף להביא 3 שחקנים זרים ברמה ומחשבה בלם קשר 50 50 וחלוץ ליד אמעשה היחידי שפרע את הסכום ששילמו עליו
השב   •  00
281
הנריי26/12/2011 10:25
אם היתה לך כזו חיפה היתה נמצאת במצב טוב אולי היית מצליח לבנות תכנית משחק ולא לצפות ליכולת אישית של שחקנים או שאם הייתה לך כזו כבר הייתה מבין שאתה צריך לעזוב!
השב   •  10
280
גילי26/12/2011 10:20
השב   •  00
279
אלי26/12/2011 08:37
עזוב את כל אימרות כנף אתה מדבר אל שחקני כדורגל ולא לפרופסורים מה זה איטלגנציה אנחנו רוצים 3 נקודות ביום רביעי ולא הופעת מרצה
השב   •  10
278
דן חיים26/12/2011 07:34
השב   •  00
277
דוד כהן26/12/2011 07:32
השב   •  00
276
ידין צבי26/12/2011 07:28
השב   •  00
275
בר26/12/2011 04:00
שלא מגיע לה בכלל ליהיות בליגת העל הם עשו 3 התקפות אתמול בכל שלושת ההתקפות שלהם הם עשו שער טלאב טאוואטחה באחד המשחקים החלשים שלו העונה מכבי חיפה פשוט ביזיון..
השב   •  10
274
גולסה26/12/2011 03:24
תמיד אתה מתהפך שטוב לך אז "כול הכבוד לקהל אני עצוב בשבילם" וכשרע לך "הקהל לא איתנו" זה נראה כאילו אתה רק משחק אותה אחד שאכפת לו.
השב   •  00
273
גולסה26/12/2011 03:23
"שחקן הגיב לדברי הקפטן" טווטחה הילד הערבי מלשין לתקשורת הזה
השב   •  20
272
קדח26/12/2011 02:59

יש מדגם אצל הערבים אומר.השורה העקומה המשור הגדול אם יש לנו קפטן זקן והוא גבר סוס מת אם היה בכלל סוס שלו יודיע למסור בס ומה התפקיד שלו מרכז הקישור אז איך יהיה כישור בין ההגנה לבין ההתקפה כל הזמן מגיעים לקוו ה 16 ומאבדים כדור תפסיקו את השתיות שבוע מאשמים את ההגנה שבוע מאשמים את ההתקפה ויום לאחר המשחק קוראים את הכותרות באינטרנט ועתונים אנחנו מאוכזבים  וצריך לסדר הבעיות אם אנחנו במחזור 18 ועוד לו סדרתם את בעיות שיש לכם אז חבר  על ההשקעה שמשקיעים גם אוהדים  גם הנהלה מבזבזת כסף ימי גיבוש ובתי מלון וארוחות ודירות ורכבים קורא לנו כמו שקרה לסכנין לפני 5-6 שנים הרימו את לימה ואסולין על הקתפיים  וכל יום מזמינים אותם לשווארמה השמינו וגדלה התחת שלהם ואנחנו מסתקלים על יניב קטן הזקן שבקושי מרים את עצמו וימפולסקי הסוס החזק ממתין לאלישע עד שיהרוג המשחק ומכניס את ימפולסקי מה יעשי ימבולסקי בפיגור 2-3 אפס דיי תפסיקו מזל שמשומר נפצע כדי שנוכל לנצח בזכות עלי עותמאן המלך ונרי לאן אלישע יגיע בראש הגדול שלו מוחמד גדיר אחלה חלוץ העולם בגלל שמחזיר לך שמתה עלוי נקודה שחורה בסדר תמשיך אבל עוד בעם עד סוף העונה לו תמצוא אף אוהב או חבר כי כולם נמאס להם עד העכשוי אלישע לו יודיע לרכז 11 קבועים כל הכבוד מאמן ליגה ג

השב   •  00
271
עפר26/12/2011 01:21
שמתם לב בכלל שאתמול הוא היה הכי טוב - כל מסירה זהב, מסירות לגולים, חילוצים ?    או שאתם לא נותנים לעובדות לבלבל אותכם, או שאתם לא מבינים כדורגל בגרוש !    ראיתם את המשחקים בלי קטן ?   חושך מוחלט !!   בלעדיו היינו השנה כבר במאבקי ירידה !   
השב   •  41
צהוב יורד26/12/2011 08:05
הבעייה היא הצתפקוד שלו על המגרש. מסירה טובה יכולה לצאת לו כי הוא יודע לשחק כדורגל. הוא פשוט משחק בתפקיד שמחריב את המשחק הקבוצתי של מכבי חיפה. מאחר והוא קובע את ההרכב במכבי חיפה ולא המאמן, כל עוד הוא יהיה במכבי חיפה הקבוצה תראה כפי שהיא נראית.
השב   •  11
הנריי26/12/2011 10:23
אני אתחיל ואומר שקטן הוא שחקן טוב אבל עם היכולות שלו אסור לו פשוט אסור לתפוס את מרכז השדה ולעשות מה שבא לו בכך הוא לא מאפשר לשחקנים לידו להתפתח ולהוציא מעצמם את המיטב וזה לא התחיל העונה פשוט העונה קטן הוא לא הבעיה היחידה של הקבוצה בגלל זה הקבוצה נראית ככה
השב   •  10
270
מארק26/12/2011 00:27
אולי תתחילו לרוץ ולא לעמוד כמו עגלות בסופרמרקט - גם בהגנה וגם בהתקפה. לא כובשים - כי אין תנוע בלי כדור. ספוגים? כי חוזרים להגנה בהליכה. תראו גול שני ושלישי - ותסיקו מסקנות לבד בגלל מי ספגנו, מי בדיוק חזר להגנה בהליכה (גול שני) ומי עצר במקום להמשיך לרוץ (גול שלישי). ביזיון אחד גדול, כזה כדורגל אני לא רוצה לראות בקבוצה שלנו.
השב   •  40
269
אבי הירוק25/12/2011 23:50
אז יאללה אשדוד אמן תנצחו וסוף סוף אלישע יילך הבייתה
השב   •  10
268
אורן ירוק25/12/2011 23:30
אבל אתה אפס אחד גדול. מאמן אפס. בחיים יעקב שחר לא יסלח לעצמו על שמינה אותך
השב   •  11
267
חבל.25/12/2011 23:19
השחקן המוכשר בארץ שפשוט מסטלבט על אלישע המועדון והאוהדים שוב נראה שהוא עושה דווקא וחבל
השב   •  11
266
שלוש ! ! !25/12/2011 23:14
בראש ! ! !
השב   •  01
ערן26/12/2011 13:02
השב   •  00
265
meg25/12/2011 23:05

השב   •  51
גולסה26/12/2011 03:26
שיפסיק לתת לגולסה לשחק בצד שמאל ויתחיל לשים אותו מתחת לחלוץ במקום קטן !
השב   •  10
264
meg25/12/2011 23:05

השב   •  42
263
אוהד ירוק שרוף25/12/2011 23:00
זה לא חדש שאנחנו במשבר כול מאמן שבא לחיפה בשנה הרביעית לא מצליח לו כך גם לרוני בדיוק כמו אלישע לשתי הם היו 3 אליפיות רצופות בחיפה ב3 השנים הראשונות שלהם אבל שנה רביעית זה תמיד בזבל הליגה כבר חרא כול הקבוצות החלשות בפסגה וכול הגדולות בתחתון
השב   •  40
262
בני25/12/2011 22:52
גם אם שראנוב שוער טוב יותר ויהיה שוער העתיד, ניר יודע לכוון את ההגנה ולתת להם ביטחון.
יאללה אלישע, בלי משחקי כבוד.
תן לניר לעלות ולא תתאכזב!
השב   •  74
261
רון25/12/2011 22:51
השב   •  82
260
יוסי25/12/2011 22:41
תעביר את טוואטחה קטן דגני ותורגמן לקישור,את עזריאל וסיידו להגנה את ורד וגולסה להתקפה ואת עותמן להפוך לבלם (יש לו מבנה גוף אגרסיבי וחזק)
 וזה ההרכב שהייתי עושה:
התקפה: עמאשה וורד
קישור:ימפולסקי,בוקולי,טוואטחה,ורוזנבאום(שחקן צעיר שיש לפיו עתיד גדול)
הגנה:פלאח,עזריאל,משומר,ועותמן
ושוער:שראנוב
השב   •  12
טל26/12/2011 07:57
בוקולי או גדיר יש לו עתיד גדול לפניו בתור שוער. חבל על בזבוז ההזדמנות
אלישע חייב לשחק מאחורי החלוץ
השב   •  00
259
ירון,צהוב מ 197425/12/2011 22:29
אבל לפחות שנה הבא אלישע במכבי.
השב   •  80
258
ארני25/12/2011 22:02
לך הביתה אפס. כל הירוקים מחכים לזה כי אתה רץ כמו נכה כשאתה בקושי רץ. אתה הורס כל משחק והמשחק הטוב האחרון שהיה לך הוא מ-2009.
השב   •  13
257
שאול אטיאס25/12/2011 20:58
הפתרון הכי טוב לנו אלישע וקטן הביתה ולהתחיל לבנות קבוצה לשנים הבאות מבלי למכור כל שנה חצי קבוצה יעקב שחר צריך לזכור שיש לקבוצה גם אוהדים שרוצים קבוצה ולא מכרז מכירות כל שנה
השב   •  44
256
גל25/12/2011 20:50
יכול להיות שנצטרך את קרית אליעזר לאירוח בליגת האלופות בשנה הבאה אז תשמרו לפחות עליו.
השב   •  44
noor25/12/2011 22:41
אלופה לא מנצחת בקושה 1-0 כל משחק ורוב השערים סתמיים כדורגל אין ולא יהיה לכם כמו של חיפה בחיים.פשוט השנה אנחנו לקחנו הפסקה לשתף את הקטנות קצת מה הפעיה שלכם אף פעם לא שמעתי אוהדי קרית שמונה מדברים מ20 שנה עכשיו פתאום אתם יודעים מה זה כדורגל .ואליפות.באהבה מבחינתי גם שסח''נין תקבל אליפות אבל לא מכבי ולא הפועל תיהנו.
השב   •  40
אבי הירוק25/12/2011 23:54
 אכולה עונה ראשונה שלכם שהקבוצה מראה ניצוצות של כדורגל ותפסתם תחת על כל הקבוצות בליגה תרגעו גם אם תקחו אליפות זה לא בגלל שאתם קבוצה כזאת גדולה זה פשוט בגלל שכל 4 הגדולות שבעות ועייפות להחריד אז תהנו לכם בלי להתשתצן יותר מידיי כי זה לא יהיה לאורך זמן
השב   •  61
255
שי25/12/2011 20:46
קודם כל אתם צודקים שכל הגולים מגיעים מהצד שלו,אבל אתם שוכחים שאלישע דורש ממנו לעלות להתקפה כל הזמן,אז כשהוא למעלה בהתקפה ויש חור,צריך מישהו שיסגור את החור שלו וזה אחד הבלמים סארי או בוליאט או אחד הקשרים האחוריים בוקולי,גולסה או סיידו.בדיוק כמו בבארסה כשדני אלבס עולה להתקפה,פויול או בוסקטס סוגרים את החור שלו בהגנה.אין מה לעשות,לא כולם יכולים לעלות להתקפה,צריך מישהו שישמור מהחצי.
השב   •  23
254
אור25/12/2011 20:36
טאווטחה אתה אחד השחקנים הכי גרועים בתולדות הכדורגל הישרלי
השב   •  62
253
חלבי25/12/2011 20:28
השב   •  20
252
גלעד25/12/2011 20:03
הגנה של מכבי השנה מסננת הבלמים כול כדור מרחקים בלי כתובת פוחדים לשחק פעם אחת לא ראיתי איזה גליץ של הבלמים מפחדים מכרטיסים ?
השב   •  40
251
ירוקי25/12/2011 19:46
לא יכול להיות בשלוש התקפות שלוש שערים ןאני דוקא כן ראיתי התקפה עושה הגנה ןהמזל שלנו שיש חלוצים נורמלים אבל בקצב שההגנה סופגת גם מסי ורונלדו לא יעזרו
השב   •  10
250
שלומיקס25/12/2011 19:40
 להביא את קינן , טל בן חיים או טיישירה  , מסיללה , רפאלוב , בוזגלו , ארביטמן והכי חשוב להביא קשר אחורי תותח על בשווי תקציב של שלושה זרים . לשחרר את כל הנגרים : משומר תמיר כהן איציק כהן דגני דבאלשוילי
השב   •  10
249
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:35
אם במחזורים הקרובים השחקנים לא מתחילים לשחק תעלו את הנוער עד סוף העונה..במה זה יועיל:?
1.שחקנים ישחקו טיפה ועונה הבאה יתרמו
2.השחקנים של היום שחושבים שאירופה מחכה להם יראו אותה מתרחקת
השב   •  51
248
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:33
חברה השחקנים פשוט לא נלחמים ועושים מה בראש שלהם!אני אומר דבר פשוט אם הם לא חוזרים לעצמם תוך כמה מחזורים תעלו את הנוער עד סוף העונה!שישתלבו עונה הבאה
השב   •  30
247
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:32
בלי שטויות טענות!ידוע שיש בעיות וגם הבעיה הגדולה היא שהשחקנים לא נלחמים בלי קשר למאמן..
1.לקחת את השחקנים ליום גיבוש
2.הקהל חייב לתמוך גם בתקופות האלה
השב   •  21
246
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:31
אין זמן להתברבר!להביא חלוץ רציני!ובלם או קשר אחורי!אין זמן וצורך כרגע בהחלפת מאמן!השחקנים פשוט לא נלחמים!2 הדברים הכי חשובים!!
1.לקחת את הקבוצה ליום גיבוש
2.הקהל חייב לדחוף גם בתקופות האלה
השב   •  20
245
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:27
כמה נקודות באמת שמייחדות בתקופה האחרונה אותנו אבל זה הרמה של הליגה ותודו..:
*שוער בועט לחצי השני אצלנו אף אחד לא מגיע לכדור רק היריבה,תראו באירופה איך זה הופך למצב..
*המגנים אצלנו לא יודעים להרים,באירופה הם יודעים וככה שהם עולים הם תורמים ולא מפקירים סתם את ההגנה.
*בארץ לא יודעים לחבר שתי מסירות ולשחק בנגיעה{תעשו טובה שאתם מתלהבים מזה זה רק אומר שזה קורה אחת לעונה},באירופה זה המשחק הרגיל.
בקיצור במקום לדבר בגדול תראו שהדברים הקטנים עושים את המשחק ולא הרושם הגדול והפוזות..השחקנים לא נלחמים ולא משנה את מי תביאו כי הם הורסים הכל
השב   •  20
244
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:24
11 שנים 7 אליפויות ומקללים קפטן ומאמן שנתנו כל כך הרבה..תתביישו!
חיפה השנה חלשה גם בגלל המאמן אבל חאלס מיצינו תעברו הלאה מה עם השחקנים שלא נלחמים?המגנים שלא יודעים להרים?הקישור שלא מעביר 2 מסירות?חשבתם לקלל אותם?או רק את המאמן
השב   •  61
243
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:20
הקהל המגעיל הזה מבזה אותנו!המאמן אשם אבל חאלס תתקדמו כל משחק השחקנים לא נלחמים ועדיין כולם פה סותמים..הגיע הזמן ששחקנים ישחקו כדורגל!תחזקו את הסגל!קהל צריך לעודד!גם בתקופות האלה!ונצא מזה כי חיפה אלופת המדינה
השב   •  21
242
ירוק בעננים25/12/2011 19:14
אצלנו [קטן . ורד . גולסה . סיידו . לא מוכנים לחזור ולעשות הגנה כשצריך ] היחידי שחוזר ועושה הגנה זה בוקולי . אז תעשה טובה אדון קטן ואל תבלבל את המוח
השב   •  41
יאללה חיפה~!@!25/12/2011 19:22
בריאל מספיק לך שרונאלדו או חלוץ יהיו למעלה ועם מתפרצת אחת יש גול..אצלנו אם כולם ירדו רק עמאשה נשאר ומה קורה?אין גולים!כי לבד אתה לא יכול לצפות ממנו ללכת עד הסוף מהחצי..אני מבין את הכוונה שלך אבל לפחות 2 שחקנים צריכים להישאר בחצי היריבה..ולא חטפנו שער בגללם חטפנו כי המגנים חלשים והבלמים לא מתואמים וחלשים
השב   •  00
ירוק בעננים25/12/2011 19:42
מבחינת כיבושים אין לנו בעיה אנחנו כבשני אחי הרבה שערים בליגה גם מלך השערים הוא מאצלנו . אבל לספוג כמות כזאת של שערים ולבוא ולהפיל את התיק רק על 2 או 3 שחקנים זה אכזרי
השב   •  00
241
שלומי25/12/2011 19:05
אלישע לוי היקר במקום להגיד אנו צריכים תעשה כבר ו זהו דוולשבילי למה בחוץ ?? סיידו יאהא במה הוא תורם ? בוליט מלך שערי העצמיים ?? איציק כהן מה איתו ?? תעשה שינוי נמאס באמת דיי
השב   •  11
240
אריאל25/12/2011 19:04
הבעיה של חיפה היא רכישת השחקנים עד עכשיו כל השחקנים של חיפה היו מהנוער וחיפה הפסיקה עם הדרך הזו ורכשה הרבה שחקנים שהם לא יודעים את שיטת המשחק ואת הדרך שבה מכבי חיפה מתנהלת לדעתי צריך למכור ולהשאיל שחקנים שלא נותנים כלום למועדון ולהחזיר שחקנים שבאמת צריך כמו :פיליאבסקי אזולאי וסולליך. ולהעלות מהנוער למשל יש שם שחקן ,חלוץ ששמו רועי עטר תיזכרו את השם הזהה הוא יהיה מכונת שערים צריך להעלות אותו לבוגרים..
השב   •  62
239
עופר25/12/2011 18:55
השב   •  21
238
קטאלוני.25/12/2011 18:55
דר'' יניב קטן, פרופסר דוידוביץ'' וסא"ל אייל משומר. קבוצה אינטליגנית במיוחד
השב   •  20
237
מ25/12/2011 18:41

הבעייה היא  אלישע , אין לך כבוד?תלמד מאיווניר איך התפטר כמו גבר.גם אם מכבי תישאר עד סוף העונה בלי מאמן,רק עם עוזר וכך איתך גם את דרסיליה הצמח.
השב   •  11
236
אריה טירת הכרמל25/12/2011 18:40
השב   •  32
235
אייל25/12/2011 18:34
יפה שעה קודם
השב   •  45
מוטי25/12/2011 19:07
אלישע תבין מיצאת את עצמך תן את המפתחות לשחר אולי זה יזעזע את הקבוצה וההשפלה תיפסק ושחר תביא את קינן או טל בן חיים או את שניהם ואז נצא לדרך חדשה בינואר
השב   •  43
אלי25/12/2011 20:46
השב   •  20
אייל25/12/2011 22:51
כמו בכל העולם מאמן שנכשל הולך הביתה
השב   •  11
234
H T A הפועל האדום25/12/2011 18:34
השב   •  20
233
ירוק בנשמה.25/12/2011 18:31
רוצים שחקנים שיהיו מחויבים לקבוצה רוצים שחקנים שנותנים את הנשמה כל שבת על כר הדשא לא יתכן שכל שבוע נקבל שלישיות זאת לא מכבי חיפה שאני מכיר אין בעיה להפסיד אבל גם בשביל להפסיד צריך דרך מקווה שיהיה טוב.
השב   •  70
232
ידין צבי25/12/2011 18:30
השב   •  21
231
חיפה זה רק מכבי!25/12/2011 18:25
הרוש:עותמאן,קינן,מימון,טואטחה:גולסה,ידין,בוקולי,ורד:אזולאי,עמאשה.
השב   •  32
230
אורן25/12/2011 18:18
הכי חשוב שהבאנו יותר קהל - מכבי - 4,500 - פתח תקווה 2,800
השב   •  00
מוטי קקון המלך26/12/2011 11:51
לפי ספירת הקהל היו 4000 אוהדי הפועל ו-3000 אוהדי חיפה שהיא עיר הפועלים.
השב   •  00
229
יני סבה25/12/2011 18:18
השב   •  20
228
חיים דוד25/12/2011 18:17
השב   •  10
227
אייל25/12/2011 18:15
קודם כל צריך לשחק עם שלושה קשרים אחורים גולסה סידו ובוקולי שאחד מהם רוב הזמן משחק לפני הבלמים כי שימו לב רוב השערים שספגנו השנה זה ממרקז ההגנה ולא מהצדדים . ימפולסקי ישחק בצד ימין וורד ישחק בצד שמאל ששניהם צריכים לרדת אחורה גם שצריך ואז שני המגינים יכולים לתקוף רוב הזמן בתיאום ביניהם .. יניב קטן צריך לשחק כחלוץ שני ליד עמאשה ששניהים כל הזמן עושים תנועה כי קטן מבוזבז בלסדר את המשחק מאחור כל הזמן ואז המשחק יהיה יותר מהיר ויותר התקפי ..
השב   •  21
226
דביר25/12/2011 18:14
לא הגיוני שעם סגל עבה כמו שלו ועם שחקנים ברמה גבוהה בהרבה מהליגת פח הזאת אלישע מדרדר את הקבוצה יותר ויותר כל שבוע. לא יודע שהוא לקח אליפות כולם אמרו שהוא מאמן טוב, איזה היסטוריה ורזומה יש לו בדיוק?
השב   •  10
225
יוסי25/12/2011 17:50
טוואטחה יודע לרוץ אבל בקושי יודע לשחק כדורגל כמו גם גדיר שמצא את עצמו מחוץ לסגל וגם מרגישים שמשומר חסר. סארי פאלח עדיין ילד ודביבידוביץ'' יודע איך להחזיק את ההגנה שלו לעומת שראנוב שלא יודע עברית. ואנחנו אלופים חחיבים לשחק כל משחק עם שני חלוצים!
השב   •  20
224
גיא מלמד25/12/2011 17:49
אתם מאשימים את כל השחקנים זה לא נכון יש אשם אחד וזה אלישע שחושב שטוואטחה הוא מגן וכל הגולים יחד עם כל הטעויות באים משטויות שלו,מסכן הוא לא אשם הוא פשוט לא יודע מי שאשם זה רק אלישע שמסרב להודות בטעויות של עצמו,הוא לא גבר,בושה.
השב   •  40
223
אוירון דוד25/12/2011 17:47
לחרזי אין שום מושג בנוגע לסקאוטינג . בכדי להיות סקאוט טוב צריך נתונים שכנראה אין לבחור . הוא בחור טוב אבל עם תכונות כאלה לא הולכים למכולת . קבוצה ברמה של מכבי חיפה חייבת מערך סקאוטינג ברמה גבוהה , שילמדו מהקבוצות הגדולות באירופה ששולחות כל הזמן נציגים למשחקים בארץ כדי לבדוק את השחקנים . בתןר סקאוט חרזי מבלה יותר מיידי זמן בארץ במקום ללכת ולראות שחקנים .
השב   •  51
222
ירוק לעד25/12/2011 17:43
17
השב   •  00
221
חיפה זה רק מכבי!25/12/2011 17:43
בשער-הרוש בלמים-מימון,קינן מגנים-מלול,טואטחה קשרים-גולסה,בוקולי,ידין,ורד חלוצים-אזולאי,עמאשה. חילוף ראשון:ימפולסקי חילוף שני:תורג''מן חילוף שלישי:פלאח.
השב   •  20
חיפה זה רק מכבי!25/12/2011 18:23
השב   •  00
רון25/12/2011 23:52
השב   •  10
220
ירוק לעד25/12/2011 17:42
איזה אינטילגנציה יש למשהו שמחתים שחקן כמו סיידו או דבלשווילי שפותח בהרכב עם טווטאחה או משומר נו באמת יפטריה עד מתי אנשים יתחילו להבין שאתה ורק אתה הבעיה של מכבי חיפה
השב   •  12
219
גיא מלמד25/12/2011 17:41
השב   •  22
218
אוירון דוד25/12/2011 17:29
בשער - ניר דוידוביץ'' בהגנה - איציק כהן במקום -בולייט . סארי פלאח . מגן ימני -עותמן . מגן שמאלי - דגני . קישור - בוקולי . גולסה . ורד קטן תורג''מן עמאשה . חילוף ראשון : ימפולסקי . חילוף שני : עזריאל . חילוף שלישי : דבאלשוילי.
השב   •  12
217
גיא מלמד25/12/2011 17:27
הבעיה מהצד של טוואטחה תעלה את מרגשווילי בקפיצה על רגל אחת הוא יותר טוב מהליצן טוואטחה,אלישע תתעורר ומהר.חשבתי שאתה מבין כדורגל וטעיתי בגדול.
השב   •  40
216
Gerrard25/12/2011 17:16
לאיזה אינטליגנציה אתה מצפה מקופים
השב   •  134
אלון25/12/2011 23:36
תהיה בטוח לגבוה יותר משל סרדינים
השב   •  02
215
לולו25/12/2011 17:12
אלישע שההית קטן לא היו לך פזלים .בעד זה אנחנו סובלים ממך
השב   •  10
214
אבי25/12/2011 17:11
השב   •  31
213
אבי25/12/2011 17:11
השב   •  00
212
חיים דוד25/12/2011 17:10
השב   •  20
211
דייב25/12/2011 17:09
איזה מין משפט דבילי זה? פשוט שכונה האיש הזה. אינטליגנציה או שיש או שאין. כבר נמאס להגיב, האיש הזה פשוט אידיוט שאין דברים כאלו.
השב   •  00
210
חגי כהן25/12/2011 17:08
השב   •  30
209
חיים סגל25/12/2011 17:08
השב   •  20
208
ממן25/12/2011 17:05
תזכרו  טוב   יניב קטן  מבקיע    מביא לכם אליפות השנה     סבלנות יש הרבה נדדקוקת בקופה
השב   •  02
207
אוהד25/12/2011 17:04
עד היום אלישע הצליח להוציא משהו למרות תקציב בינוני ועוד עם תקופת שיטת הקיזוז.
עכשיו אחרי שעזבו הרבה שחקנים וגם שחקנים מקבוצות מרכז טבלה שעוד היו אולי פוטנציאל להיות מחליפים למי שעזבט מחיפה אין ממש אלטרנטיבות למאמן ועוד עם תקציב שלא יכול להביא גם שחקנים מהארץ וכמובן זרים סבירים.
עם תקציב 3 בגודלו קשה להצליח עובדה שגם הפועל גרועים ולחא יציבים העונה אחרי שעזבו אותם השחקנים האחראים להצלחה.
השב   •  20
206
יוסי25/12/2011 17:02
מה רק עכשיו נזכרת שכדורגל ברובו זה שכל ומהירות מחשבה פח ..רוב המאמנים מאמינים בשחקנים שנקראים "שואבי מים וחוטבי עצים"..
השב   •  00
205
ירוק אהבת חיי25/12/2011 16:59
מקובל עליי שיגידו שאי אפשר כל שנה לקחת אליפות..מקובל שיגידו שאי אפשר לעלות לליגת האלופות כל שנה..
מקובל עליי שיגידו שכל קבוצה צריכה מתישהו להפסיד בעונה..
אבל לא מקובל עליי ששחקנים לא ילחמו על האליפות עד שהברכיים קורסות..
לא מקובל עליי שיגידו שאי אפשר לעלות לליגה אלופות בלי מלחמה,הקרבה,דם,נחישות,ביטחון,
לא מקובל עליי שיגידו שמכבי חיפה לא כל שנה תרוץ לאליפות..
כל שנה מכבי חיפה צריכה להציג מלחמה ראויה מספיק בישביל תואר כלשהו..ככה היא קבוצה מנצחת לא מסתפקת במקום 2
לא הגיוני שיבואו למועדון כמו בארסה או ריאל ויגידו להם שזה טבעי להפסיד אליפות פעם ב..
אין דבר כזה כל שנה מביאה איתה דף חדש ומלחמה חדשה..
ששחקנים יפלו על המגרש וידממו מהרגליים אני יגיד שמקובל עליי לא לקחת אליפות
כל עוד עשיתם כל דבר אפשרי על מנת לנסות לפחות!
השב   •  20
204
אלי25/12/2011 16:47

השב   •  20
203
אבי הירוק25/12/2011 16:40
דוידוביץ=שאראנוב
מסיללה-טאווטחה
בנאדו-בולייט
קינן=פלאח
טשיירה=איציק כהן
תומר חמד=עזריאל
רפאלוב=תורגמן
איך אפשר להשוות את כל המחליפים האלה לקבוצה שהייתה לנו כל השמות בצד שמאל לא שוים רבע לאלה בצד ימין לא פלא הקבוצה שלנו נראית כמו אוסף גרוטאות
השב   •  110
202
אוהד25/12/2011 16:36
נניח ושמעון מזרחי מקצץ בתקציב של מכבי בכדורסל ויש למכבי תקציב 3 בליגה.
האם מכבי יזכו באליפות?אולי רק לא בכל עונה גם אם זה בסדרת משחקים וגם אם יזכו לפעמים אז באירופםה יהפכו לבדיחה.
אי אפשר ךלהשיג תארים ללא תקציב סביר כי להיות עם תקציב 3 בליגה זה כבר זילזול כי לא בכל עונה אפשר להצליח עם צעירים ובמיוחד כשהם אחרי עונה אחת בורחים ומאמן צריך למצוא כשרונות חדשים בתקופה שעל כל פס שחקן יוצא לחו"ל וככה אין מספיק שחקנים טובים לרמה הדרושה.
למה אפילו את טוטו תמוז חיפה לא נצליחו להביא?בעבר כל שחקן שעשה עונה טובה דבר ראשון הגיע לחיפה וכיום בגלל השכר שמציעים מעדיפים לבוא להפועל או אפילו כמו שחקנים מב"ש והפועל חיפה עוזבים לחו"ל כי לפחות השכר יותר טוב גם אם זו קבוצה אפורה וקטנה בליגה לא אטרקטיבית.
יענקלה צריך להשקיע יותר כי זו הליגה הישראלית ולא כל יום מוצאים כשרונות ובעבר לפחות כל הרכב שהיו בו שחקנים טובים אז לפחות הם שיחקו כמה עונות יחד ולא ברחו מיד לחו"ל כי כשמשחקים יחד כמה עונות המשחק הופך יותר שוטף כי לא תמיד מצליחים לגרום לשחקנים לשחק משחק שוטף מיד בתחילת עונה ובחיפה אין עונה ששחקנים נשארים כמעט ויש הרכב קבוע כמו בעבר.
השב   •  30
a25/12/2011 17:21
השב   •  10
שוקי26/12/2011 04:54

השב   •  00
שוקי26/12/2011 04:55
אתם עם 120 מליון שקל גירדתם את המקום השלישי קריית שמונה עם אחד התקציבים הנמוכים בליגה בדרך לאליפות תקציב גדול אינו ערבות לאליפות!
השב   •  00
201
אייל25/12/2011 16:35
שחר יעשה טעות החיים שלו אם ימנה את עטר.בואו נעזוב את מה שהלב אומר .בואו נחשוב עם הראש.רק גרנט יוכל לנקות את האורבות במיוחד בחדר ההלבשה.גרנט כחול.עטר אדום.
השב   •  105
200
רונלדיניו גאוצ''ו25/12/2011 16:34
?
השב   •  102
ירוק בדם25/12/2011 16:58
גבוהה פי 40 מהאינטלגנציה של סרדין.
השב   •  26
eueukueu25/12/2011 17:11
מאוהדי הפועל חיפה,הפועל ת"א,הפועל פ"ת,ק"ש ושאלקה -
איך זה לקבל שלוש?
השב   •  42
אדום בלב25/12/2011 22:13
השב   •  00
199
בח בחור25/12/2011 16:34
זעזוע בהרכב לקראת אשדוד בשער : ניר דוידוביץ'' מגינים : מגרשווילי ועותמאן בלמים : דגני ואיציק כהן קשרים אחוריים : תמיר כהן ובוקולי קשרים התקפיים : גולסה וימפולסקי חלוצים : עמאשה ועזריאל
השב   •  44
198
אודי25/12/2011 16:30
השב   •  13
197
אייל25/12/2011 16:30
כל עוד האנשים האלה נמצאים בקבוצה אין קבוצה ואין עתיד.גרנט המאמן
השב   •  20
196
אבי הירוק25/12/2011 16:27
אבל יותר קצר לרשום מי שצריך להשאר היחידים שצריכים להשאר הם
דוידוביץ
עמאשה
ימפולסקי
גולאסה
וורד
בוקולי
תורגמן
כל השאר בררה
השב   •  41
195
יובה25/12/2011 16:27
ארסנל היתה על הפנים תחילת עונה ואפילו דיברו על החלפה של ונגר לאחר 2-8 משפיל מול מנצסטר..אז עשו בדק בית ונגר ראה שיש שחקנים לא מתאימים למועדון (ממש כמו במכבי חיפה!) ועשה החלפות : הביא את מצלדר הבלם הגרמני את סנטוס הברזילאי מגן שמאלי ואת ארטטה קשר מרכזי מאברטון..מלך שערים יש לו כבר ואן פרסי(ממש כמו עמאשה).. לאלישע יהיה הזדמנות לשנות אוטוטו וזה אומר כמו ונגר להביא שחקנים עם קבלות וניסיון מאשר לבנות על תגליות שאולי יהיו טובים בעתיד(טוואטחה פלאח דגני איציק כהן תורגמן וכו'') בתקופה שלא הולך צריך ניסיון ופחות כשרון.. מי שמסכים איתי שזאת הבעיה העיקרית נא להגיב או להצביע!
השב   •  120
194
idan25/12/2011 16:26
תבינו, יש לנו את הסגל שחקנים הכי טוב בארץ,רק המאמן שלנו חתיכת עיוור.
למה?! אז ככה:
יש לך את ניר דוידוביץ,שוער טוב,מנוסה,מקרין ביטחון על שחקני ההגנה,ואתה מר פטרייה שם את שארנוב שלא יעזור כלום דוידוביץ יותר טוב ממנו.
בוליאט.. אתה עוד לא מבין שהשחקן הזה לא בלם?!איך נתת לפילאבסקי ככה לעזוב אחרי שנתן עונה אדירה יחד עם בנאדו.
טווטאחה,עזב אותנו מסיללה,המגן הכי טוב שהיה בכדור רגל הישראלי,לא יכלת לבקש משחר להביא מגן אירופאי ברמה גבוהה במקום הליצנים טוואטחהandמגרשווילי.
סיידו,כמה זמן ייקח לך להבין שסיידו זה העתק פחות מוצלח של קולמה.יש לך את תמיר כהן שים אותו בהרכב!
קטן,עם כל הכבוד, השחקן הזה לא ראוי ליותר מ20 דקות כל משחק.שים את גולסה באמצע במקומו.
וחלוץ? דבא זה חלוץ מצווין למה לא להשים אותו כל משחק בהרכב יחד עם עמאשה!!?!
השב   •  30
193
ירוק לעד25/12/2011 16:25
השב   •  11
192
צפוני כחול25/12/2011 16:19
אתם צודקים. מי כמוכם מבין בבלונים מתפוצצים.
השב   •  00
191
סמדר25/12/2011 16:18
בתור אוהדת בית"ר אני אומרת שמכבי חיפה זו עדיין הקבוצה המצליחה ביותר במדינה ב- 2 העשורים האחרונים, ואוהדי כל הקבוצות מקנאים בהצלחות של הקבוצה הזו. אוהדי חיפה, אל תלחיצו את השחקנים, המאמן והמערכת. זה בסדר שיש עונה אחת של ירידה ביכולת. יסיקו את המסקנות לשנה הבאה ושוב תרוצו בצמרת. אין לאוהדי שום קבוצה את הזכות לפתוח את הפה על הקבוצה שלכם. כולם מקנאים בכם. כולל אוהדי הגועל ת"א. בהצלחה!
השב   •  30
190
אבי הירוק25/12/2011 16:17
ואנחנו מקום 6 מה היה אם הייתה לנו רק קבוצה בינונית היינו לוקחים עוד אליפות בליגת פח של לוזון
השב   •  20
189
אוהד טאלב מגיל ילדים25/12/2011 16:15
אני לא יודיע , מחכה לתשובה מקצועית : יש חוליה לא קימת והיא :קשר שמאלי ?
טואטחה משחק בשני תפקידים כמגן ובאותה עת קשר ? צריך לספור כמה פעמים עולה ומגיע לרחבת היריב ולהצמיד מדד ק"ש . חומר למחשבה . ימותו הכנאים.
השב   •  10
188
חזי25/12/2011 16:14
לא כל עונה אנחנו אלופים!השנה נעשו שגיאות בבנית הסגל להערכתי חלקם יתוקן כבר בינואר בעיקר דגש על הקטנת הסגל ושחרור של שקקנים שאינם מתאימים והשחקנים שאינם מתאימים זה לא שחקנים שגדלו במועדון אלא מספר שחקני רכש שאינם עומדים בלחץ של המועדון ולכל המשמיצים את יניב אני רוצה להגיד שמעולם לא ראיתי את יניב נלחם ועושה סליידיגים כמו אתמול !לדעתי שיחק הכי טוב במשחק אתמול אצלנו!
השב   •  30
187
יניר25/12/2011 16:08
אתם הולכים לרדת ליגה,אפילו קבוצה גדולה כבר אי אפשר לקרוא לכם,תתעסקו בעצמכם
השב   •  20
186
יניר25/12/2011 16:07
השב   •  00
185
יניר25/12/2011 16:07
הבלון יתפוץץ,תזכרו
השב   •  31
184
משה25/12/2011 16:04

עצוב לחשוב שעל זה אתה מתפלל אחי,רפואה שלמה.

השב   •  00
183
אלי25/12/2011 16:03
כל אלה שבעד להעיף את אלישע לוי תחשבו שנייה מה יקרה אחרי שיפטרו אותו את מי יביאו במקומו? גם אני בעד להעיף אותו אבל נצטרך לחכות רק לסוף השנה בשביל הגדול מכולם ראובן עטר
השב   •  00
182
א .א ר.מ.25/12/2011 15:55
 תעשו לי טובה מכבי חיפה תביאו את ארבייטמן במקום דבא חלוץ ישראלי ששווה 25 גולים העונה חייבים שינוי ומיידי
השב   •  41
181
אלי25/12/2011 15:53
גם אתמול הוא היה הכי טוב על המגרש.ולפחות לא ללכלך. בקיצור השנה מכבי נכשלה בענק ולא יעזור כול מה שנעשה. חייבים בינואר הקרוב להתפטר מכול הרכש.להעלות מהנוער כמה שחקנים ולרוץ איתם.ולהכשיר אותם לשנה הבאה.ככה המועדון יחסוך המון מיליונים.לא יתכן ששחקני הרכש כולם יכשלו אחד אחרי השני בו בזמן שהם ישלשלו לכיסם הרבה מיליונים.
השב   •  50
180
אלי בן בשט25/12/2011 15:53
עיניים לך ואינך רואה מה קורה סביבך.
אוזניים לך ואינך שומע את כל מי שהקבוצה יקרה לו.
השב   •  10
179
עומרי הענק הירוק25/12/2011 15:44

רק צריך להביא את יצחק שום,מאמן עם קבלות בחיפה והייתה לנו העונה הכי טובה.היינו טובים בליגת האלופות וגם בליגה שלנו והפסדנו את האליפות בגלל שער אחדז אז כל מי שחושב שצריך להביא את עטר אז יש לנו אופציה יותר טובה!

השב   •  60
178
אחד שאיכפת לו25/12/2011 15:40
השב   •  40
177
אחד שאיכפת לו25/12/2011 15:39
שחר תעורר כבר
השב   •  81
176
ירוק25/12/2011 15:39
כל משחק הבעיה הכי קשה והרב המוחלט של הגולים מגיעים בגלל טעויות של המגן השמאלי הגרוע וכולם רואים את זה ומשחקים רק דרך הצד שלו בגלל כל הטעויות שהוא עושה אנחנו חוטפים שלישיות ,רק קטן רואה את זה?! האם אלישע עיוור?! כי זה נראה שכן כי הוא נותן בו אמון פעם אחר פעם וכל פעם טעויות של האפס הזה שלא זז מקו האמצע ויודע רק לרוץ עם הריצה המוזרה שלו לכיוון השער רק אחרי שהכדור ברשת.בגלל זה אלישע צריך להיות גבר ולשים את המפתחות כי אין לו כיוון ואין לו שיטה ואין לו קריאת מצבים! אם כל שבוע אותם טעויות הוא חייב ללכת.גם מול נתניה נצחנו בשיניים ,תתעוררו.
השב   •  121
ירוק תמידי.25/12/2011 16:25
השב   •  01
175
מכביסט25/12/2011 15:38
הלחץ שיגע את אלישע!
השב   •  10
174
אבי הירוק25/12/2011 15:36
הרימו ראש לא קרה כלום יש לנו אוהדים מפונקים שרוצים הצלחה כל שנה וזה לגיטימי אבל לא צריך להשבר קורה שקבוצה משחקת לא טוב צריך להפיק לקחים ותת לכמה שחקנים לשבת על הספסל ולהבין שאם לא ייתנו את הנשמה שלהם על המגרש אז אין להם מקום במכבי חיפה  הקבוצה נראית קצת שבעה אחרי 7 אליפויות ולכן  אין את הנחישות וההקרבה ..צריך להעלות שחקנים רעבים שיאכלו את הדשא בשביל להיות בהרכב הראשון כל  השאר שינוחו עד שיוכיחו שהם רעבים שוב אבל בכללי  זאת שנה קשה ולא תהיה אליפות וזה בסדר קבוצה לא אמורה לקחת כל שנה אליפות 2 שחקנים טובים בקישור יכולים לשנות את כל הגישה והסגנון של המשחק
חג שמח לכל עם ישראל
השב   •  100
173
יאללה בית"ר25/12/2011 15:28
ובסוף העונה ובהכנות לעונה הבאה יעקב שחר יעיף את אלישע לוי יגרום ליניב קטן לפרוש ביחד עם ניר דוידוביץ'' ויעיף את בולייט ימפולסקי תמיר כהן טוואטחה גולסה דבשוילי פלאח ואיציק כהן ואת כל השאר ישאיר לשבת על הספסל בליגה ורק ישחקו בגביע טוטו והמדינה ויביא שחקנים חדשים מאירופה ושוב יבזבז כסף לחינם ויביא לאמן את מכבי חיפה את ראובן עטר או רן בן שמעון ושוב מכבי חיפה תסיים תעונה הבאה במקום ה5 או ה6 כי כל מה שאומר אוהד בית"ר דתי שמתפלל חזק בכל שבת מתקיים
השב   •  02
172
פרופסור25/12/2011 15:28
הלו מספיק לבלבל את המוח עם קבוצות גדולות וקטנות אתם שם עם הכסף הגדול ואף אחת מכם לא מצליחה, הכסף הגדול התהפך עליכם והעביר אותכם על דעתכם.
לעומת זאת אשדוד וק"ש או ק"ש ואשדוד בצמרת, ראשון ושני ולא עם כסף גדול אלה עם מאמנים גדולים ושחקני נשמה שנותנים את הכל לקבוצה ולא שחקנים שבאים עם אגו ומפחדים להיפצע  
השב   •  40
171
יני25/12/2011 15:26

השב   •  10
170
פדאא25/12/2011 15:26
אלישע תתפטר כבר..קטן תפרוש ולך לשחק ולאומית או בליגה א..לגבי שנה הבאה צריך מעכשיו לממן מאמן שיוביל את הקבוצה לפחות השנה למקום שני שלישי..לא צריך זעזוע בקבוצה יש בקבוצה שחקנים מצוינים ומוכשרים ולא צריך להביא כלום אלא לשחרר ארבעה וחמשה שחקנים ולעלות 2 מהנוער  ל20 דקות בכל משחק .הבעיה היא אלישע לוי שילך והכל יהיה בסדר ויחזירו את חיפה לדהור בירוק
השב   •  10
169
יאללה בית"ר25/12/2011 15:24
מנורת חנוכה זה החג של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים יאללה מכבים בית"ר ירושליים ת"א מנצחים היום את אשדוד ועכו
השב   •  10
168
idan25/12/2011 15:21
שאגב,יורדת ברמתה כל שנה,כדורגל עלוב ואיטי,והאמת שכבר מזמן לא מעניין-פשוט עצוב המצב שהגיע הכדורגל הישראלי אני לא מבין למה השחקנים מקבלים יותר משכר מינימום,תאכלס עם שופטים לפי הרמה וההתנהלות לא מגיע לאף אחד יותר משכר מינימום!חבל
השב   •  20
167
Marom25/12/2011 15:19
הביאו את עזריאל, תורג''מן, ועוד רבים אבל שכחו דבר 1 אף אחד מהם לא סקורר.

דבר כבר שנה מנסה לברוח מחיפה ומתוסכל שאין לו הצעות.

אבל מלבד עמאשה הבלמים שלנו כובשים כל כך הרבה לעומת שאר השחקנים.

ישבתי אתמול עם אוהד במשחק וסיכמנו את רשימת הגולים שכולים להיות לשחקנים עד סוף העונה:

שארנוב לא יבקיע, בוליאט רק עצמאים ואיזה 2-3 נגיחות, כנ"ל פלאח.
משומרהבקיע 1 יותר ממה שהוא מבקיע בד"כ נגיד ניתן לוגם 2 וטוואטחה 3 בעונה.
עד פה נגיד ו-10 גולים.
קישור אחורי בוקולי לא מבקיע, סיידו לא מבקיע, ותמיר פחות או יותר מבקיע 2-3 בעונה, ניהיה לארג''ים למרות שהקישור האחורי שלנו לא טוב ונתן להם 5 גולים.
15 סך הכל.
התקפה: ורד 3-5 בעונה? גולסה 3-5 בעונה? קטן? 5 גולים בעונה? ימפולסקי 7 גולים בעונה?22 ועוד 15 זה 37.

עזריאל 5 בעונה, תורג''מן 5 בעונה, דבא 10 בעונה, ועמאשה20 בעונה, 67 גולים ב-37 מחזורים נראה לכם ריאלי?

בעיקר עם הגנה כמו שלנו אבל גם בלי קשר זה לא ריאלי פשוט. עזבו את זה שניפחתי מספרים בפועל אני מעריך שהם יכולת השחקנים שלנו 60 גולים יהיה נס.

ובהגנה זה הכל טקטיקה של מאמן, לא שחקן כזה או אחר, לא משומר, עותמן, דגני, פלאח, בוליאט(שכן הוא היחידי שגרוע), או טוואטחה, אלא דווקא אחרית המאמן לעבוד איתם על איך לעמוד, מתי לצאת, מתי להישאר.

עותמן עמד לידי כל המשחק לא ידע מתי לתקוף ומתי להגן וגם לא לקח אף שחקן קרוב רק חיכה לכדור תועה. הגולים שקיבלנו היו משטויות באמת.
השב   •  41
166
ההרכב האידיאלי!25/12/2011 15:17
בשער: דוידוביץ''
בלמים: סארי פלאח, איציק כהן.
מגנים: חיים מגרלשווילי, עלי עותומן.
קשרים: גוסטבו בוקולי, אייל גולסה,
עידן ורד, דלה ימפולסקי,
חלוצים: וויאם עמאשה, אלון תורג''מן/דה חסוס..
המודגשים חייבים להיות בהרכב הקבוע!
ספסל: שראנוב, דגני, טוואטחה, בולייט, תמיר כהן, סיידו, גאדיר(אופציית חילוף מועדפת!) קטן, עזריאל, דבאלשוילי עוזב אז הוא לא רלוונטי לצערי!
השב   •  71
165
אלמוג25/12/2011 15:12
השנה הזאת כבר מתה צריך לפתוח דף חדש בשנה הבאה ! השנה צריך להציל רק את הכבוד !
השב   •  41
164
פרגוסון25/12/2011 15:10
השב   •  11
163
איציק25/12/2011 15:09
השחקנים שאצלו תמיד בהרכב מרעיפים עליו תשבחות אבל אנחנו יודעים את האמת : בזמן המשחק הם לא סומכים על אלישע ועושים ככל העולה על רוחם. חבל. אלישע חייב להבין שהוא איבד את כוח הסמכות שלו שלדעתי אף פעם לא היה לו. באופיו הוא מאמן של קבוצות קטנות והוא ממשיך לעשות טעויות.
השב   •  42
162
מה יקרה קודם25/12/2011 15:05
אלישע לוי יגבש החלטה להרכב קבוע=כחול שחר יגבש החלטה להעיף את אלישע=אדום
השב   •  03
161
קופיף ירוק25/12/2011 15:03
לאלישע זכויות רבות במכבי חיפה אבל הוא מגלה חוסר אינטילגנציה בכך שחוזר שבוע אחר שבוע על אותן שגיאות - בניה על המנהיגות העלובה והמסרסת של קטן, רוטציה בין בוקלי הלוחם וכהן האסטרונאוט שלא מסוגלים לספק את הסחורה כל אחד מסיבותיו במרכז השדה. ההתעקשות על דברשוולי שלא מתאים למשחק התקפה מהיר ואו הגנה מהירה
השב   •  12
160
חזיר אדום25/12/2011 15:02
השב   •  31
159
חזיר אדום25/12/2011 15:02
השב   •  00
158
חזיר אדום25/12/2011 15:01
השב   •  00
157
קופיף ירוק25/12/2011 14:58
השב   •  11
156
בנצי25/12/2011 14:57
מחר באים לצבוע לי תחדר ועדיין לא החלטתי באיזה צבע. אם מישהו יכול להמליץ זה יהיה נחמד. ד"א: יש לי ארון ומדפים בצבע בז'' אז צריך משהו שיתאים לזה..
השב   •  10
יוסי25/12/2011 22:42
זה בלוג נשים או אתר ספורט?
השב   •  00
155
דרור25/12/2011 14:55
איך עוד אפשר להגדיר את המצב כיום? ושלא יעבדו עליכם, לפ"ת הייתה עוד הזדמנות אחת מצויינת שהחמיצו במחצית הראשונה, וחיפה הגיעו להמון חצאי הזדמנויות, אבל זה לא בדיוק שהחטאנו 10 פעמים מול שער ריק
השב   •  20
154
אשדודי ממרכז הליכוד בעיר25/12/2011 14:55
חבל שזה המשחק האחרון העונה בניינו.. כי חיפה יהיו בפליאוף תחתון! הלו שלא תרדו בטעות.. אתם 9 נקודות הכי בטוחות בשבילנו!
השב   •  211
ירוקה :)25/12/2011 15:05
תפסת גובה יותר מדי אתם האחרונים שיכולים לדבר יעלובים אתם נמצאים איפה שאתה נמצאים רק בגלל החולשה של הליגה אז אל תתלהב יותר מדי אנחנו עוד נחזור למקומנו הטבעי ובניגוד אליכם לנו יש עתיד לכם לא אז תהנה מרגעי האושר האלו כי זה לא יקרה לכם הרבה הבנת חצוף?!?
השב   •  82
דור25/12/2011 15:22
מאיפה זה בא, וואלה בדיחות ?
השב   •  21
4-0 בנוער25/12/2011 17:30
השב   •  01
153
אדיר הצהוב25/12/2011 14:54
מכבי חיפה לא טובה השנה השחקנים ואלישע נראים בדיכאון השנה חיפה צריכה מאמן חדש!
השב   •  30
152
אבו יוסוף25/12/2011 14:53

השב   •  21
151
Marom25/12/2011 14:52
תניח תמפתחות ותלך.

אף מאמן לא שורד עונה 4, זאת שנת שמיטה. אחרי 3 שנים צריך שינוי בעמדת המאמן. הוא מתקבע לדרכים שלו ולא פתוח לנסות דברים חדשים וגם אם מנסה הוא עושה בדיוק ההפך ממה שהוא צריך לנסות, ובקיצור 3 שנים וזהו.
השב   •  30
150
ההוא ששם לב25/12/2011 14:52
עמאשה..דאבשווילי..ואז פלח..וימפולסקי ..חוץ מהם אף אחד לא הבקיע יותר מ2 שערים זה הגיוני??
השב   •  20
149
מיקי25/12/2011 14:49
קטן מספיק אתה חזק בדיבורים אז תהייה דובר מה זה ההגנה אתה בקישור צריך להיות הראשון בהגנה-אפס. שנה את השם שלך לקטנטן
השב   •  21
148
ההוא שיודע25/12/2011 14:47
קבוצה שמורכבת מנשים עם מכנסיים קצרים, שילוב מסוכן בימנו
השב   •  105
חיפאי25/12/2011 16:36
איזה בדרן
השב   •  12
147
אורי25/12/2011 14:44
די נשבר לי לשמוע "לא מרוכזים", אין אינטליגנציה, שטויות במיץ עגבניות, ההגנה שלנו הכי גרועה בליגה, אם מקבלים 3 גולים מאחרונה בטבלה שכל קבוצה חוגגת עליה אז אנחנו צריכם ללכת הבייתה
השב   •  40
146
מחאגנה25/12/2011 14:40
כשקטן בהרכב חיפה תמיד מפסידה תאשים עצמך יא חלש יא זקן אין לנו בונה משחק אלשיע תתפטר הרסתי דבאשווילי וגדיר
השב   •  20
145
meg25/12/2011 14:37

השב   •  10
144
אינטלגנט25/12/2011 14:37
1.לשחק עם חלוץ אחד או עם 2
2.לשחק עם יא יא כקשר יחיד או אם 2 או עם 3
3.עידן ורד שחקן הרכב או לא.
4.האם הבלמים איציק כהן ודגני טובים ממימון.
5.מגרשווילי שחקן של חיפה כן או לא.
6.האם יש לך בסגל שחקן בשם דה סוס.
7.למה קטן פליימקר כל משחק ?
8.האם האשמה בקהל ?
9.משומר או עותמן או דגני מי עדיף כמגן
9.
השב   •  40
143
מקס25/12/2011 14:36

השב   •  40
idan25/12/2011 15:25
זו הליגה הכי חלשה אי פעם. כדורגל פשוט עלוב!! כן כל הכבוד לק"ש,אבל זה נובע מליגה כלכך כלכך כלכך כל כך כל כך כל כך כל כך חלשה שזה כבר מביך
השב   •  20
142
ויקטור פאצה25/12/2011 14:33
איפה אתם אהודי ת"א ?? לא שמעתי כבר מזמן את המילה אוהדי הצלחות, כי פתאום אין לנו אבל הקהל מגיע מזה מגיע וכל שבוע חוטף בראש! הקבוצה הזאת על הפנים וזה לא שהשחקנים גרועים! הם פשוט לא עומדים נכון לא משחקים נכון וכנראה שעכשיו אחרי סיבוב שלם אפשר להגיד אלישע אתה לא יודע מה אתה עושה על הקווים יותר גרוע אני לא יודע מה אתה עושה באימונים !!
השב   •  51
141
n25/12/2011 14:31
השב   •  10
140
קליין דוד25/12/2011 14:31
כאילו מה הקשר לאינטלגנציה? ובעונה שעברה ? כשהיינו אלופים, ,למה אז לא דיברת  על אינטלגנציה?, אלו אותם שחקנים שלקחו אליפות
השב   •  30
139
דרוזי צהוב כחול בנשמה25/12/2011 14:29
אני שמתי לב שבכל משחק שאנחנו מנצחים את הקבוצה ששבוע אחרי זה נגדכם אתם מפסידים ובכל משחק שאנחנו לא מנצחים אתם שבוע אחרי זה מנצחים(למעט אשדוד שעשתה משנינו קרקס) חח זה נורא הזוי
השב   •  51
אורן ירוק25/12/2011 14:58
ואינשאללה תטחנו את אשדוד היום.ויתאים לי שתקחו גם אליפות. אם אנחנו מגמגמים אז לפחות תיהנו אתם. בכייף.ומכל הלב.
השב   •  34
138
אלי25/12/2011 14:17
מכבי חיפה נשים מזמינה את אלישע לדרבי היא בתקופה לא טובה של כיבוש שערים והשחקניות רוצות לחזור לכבוש שערים מקוות שאלישע יענה לבקשה לקיים משחק נגדן כדי שהן יחזרו לנצח ולכבוש שערים
השב   •  49
מקס25/12/2011 14:31

השב   •  81
137
עוז25/12/2011 14:16
לכו תעשו חשבון נפש כולכם כולל ההנהלה
השב   •  31
136
ORAN25/12/2011 14:13
אבל רק באופן תאורטי
השב   •  41
135
meg25/12/2011 14:13

השב   •  24
אורן ירוק25/12/2011 14:59
השב   •  00
134
meg25/12/2011 14:12

השב   •  52
133
מנחם25/12/2011 14:12
הבאת שחקנים ירודים ומאמן לא מתאים.
לך הבייתה ותפנה את המקום למי שיש לו יותר שכל ורצון.
השב   •  131
מתן25/12/2011 14:36
השב   •  60
איתי גייזרסקוביץ25/12/2011 14:47
מוכן עכשיו להתחלף איתכם, קחו את התימני ותביאו את האשכנזי המשכיל והאינטלגנט..
השב   •  54
אורן ירוק25/12/2011 15:01
השב   •  20
Gerrard25/12/2011 20:19
לא רק כל הקבוצות בארץ,
אלא הרבה מאוד מהקבוצות בעולם,היו מתות להתנהל כמו הניהול של מכבי חיפה והכל בזכות יעקב שחר.
מכבי חיפה שלפני שנות ה90 היא כלום ושום דבר לעומת קבוצות כדורגל אחרות שהיו אז בארץ,היא כלום ושום דבר לעומת מכבי חיפה של היום.
תגיד הרבה הרבה תודה לאמא של יעקב שחר שיצרה בעלים כלכך חכם וטוב לקהל כלכך טיפש ומגעיל ופשוט תשתוק.
השב   •  30
132
ניסים25/12/2011 14:11
שראנוב חלש..עדיף את ניר..ההגנה בפניקה
השב   •  32
131
ירון25/12/2011 14:10
ההגנה לא פוגעת וזה נכון.
אבל, הקישור וההתקפה לא מבקיעים וגם זו עובדה.
פעם על כל גול היינו נותנים לפחות שניים.
היום על כל גול אנחנו חוטפים שלש.
השב   •  12
130
סוקראטס25/12/2011 14:10
יש כמה דברים שמיד צריך לעבוד עליהם :
1) אתם לא נלחמים על כל כדור
2) לא יתכן ששחקנים לא באים לקבל כדור, וכמעט ולא זזים על המגרש
3) ההגנה לא קורסת, זה אתם בקישור והתקפה לא בסדר. לא יתכן שאתם לא יורדים לעזור להגנה, כל פעם טואטחה פלאח ובוליאט צריכים להסתדר לבד מול ההתקרפה של היריבות ! לרדת לעזור להגנה זה להיות באזור הרחבה, איפה שצריך, ולא רק לחזור מאחורי קו האמצע !
4) כל זה נובע כנראה מכושר גופני לקוי, השחקנים לא בקושר, כנראה שמבלים הרבה, ולא באמת עובדים על הכושר
5) לא הגיוני ולא הגון ששחקנים שמשחקים במדי מכבי חיפה גרים בתל אביב, שלא ברמה שלהם כנראה לגור בחיפה ! אין כזה דבר, כל אחד שלא מוכן לגור בחיפה יש לעיפו משם !
6) עותמן ממש חזק, יש להשאירו, ההרמות שלו עולות פי עשר על משומר. יש להעיף את תמיר כהן, שאפילו להתחמם הוא עצלן, בושה וחירפה של שחקן.

לסיכום אתמול היה המשחק יחסית בסדר, לפחות בהתקפה, זה שספגנו ממתפרצות לא נורא, העיקר שיש דרך, ויש התקפה.
תעבדו על הנקודות ובעזרת השם נגיע רחוק !
השב   •  81
129
דוד סירוצקי25/12/2011 13:50
עונת 2010-2011
שי מימון במרכז ההגנה 18 מחזורים ראשונים.
נחשו איזו קבוצה קיבלה הכי מעט שערים?
נכון חיפה.
ח תודה אלישע שנתת לשי דשא במכבי פ"ת
חיפה אתם אפסים.
קבוצה של אפסים.
השב   •  22
דני25/12/2011 14:17
השב   •  31
128
מרט25/12/2011 13:50
הוא באמת נותן את מה שנישאר .אבל איפה כל השאר כולם עגלות .תיראה את הפועל חיפה אך הם עלו בדרבי כמו אריות שלא אכלו שנתיים
השב   •  60
127
דרוזי צהוב כחול בנשמה25/12/2011 13:44
קהל רב ואווירה מחשמלת שאפו , וכל הכבוד הפועל פ"ת על הניצחון מאחל לכם מכל הלב שתישארו בליגה אתם אימפריה שחשובה מאוד לכדורגל הישראלי
השב   •  10
126
איתמר25/12/2011 13:40

אלישע אתה אשם בכל המתרחש בחיפה, אני מבטיח לך שגדיר יפרח איפה שיהיה ואז תוכל את הלב .
אני חושב שהגיע הזמן להגיד שלום ולהתראות לחיפה כי אתה עושה נזק ולא מקדם שום כלום .
זה הכדורגל הכי גרוש בכשור האחרון.






 

השב   •  23
125
אלי25/12/2011 13:35
מכבי חיפה נשים מזמינה את אלישע לדרבי היא בתקופה לא טובה של כיבוש שערים והשחקניות רוצות לחזור לכבוש שערים מקוות שאלישע יענה לבקשה לקיים משחק נגדן כדי שהן יחזרו לנצח ולכבוש שערים
השב   •  00
124
אודי25/12/2011 13:32
כולם כבויים חסרי מוטיבציה חסרי ביטחון,להחזיר את דוידוביץ לשער להחזיר את קינן ולהוסיף קשר (בגלל שהכדורגל הישראלי גדול על גולסה וורד) בוליאט לא מתאים לחיפה וגם טוואטחה להחזיר את סולליך ואולי אם יעקב שחר יקנה עוד קשר חלוץ ובלם אז יהיה בסדר
השב   •  00
123
יובל25/12/2011 13:26
פשוט מדהים איזה גולים הזויים הקבוצה מקבלת השנה. לדעתי שני שחקני הגנה טובים ונתחיל לנצח. משחק ההתקפה אתמול היה טוב.
השב   •  20
122
אמת25/12/2011 13:17
מי אשם במצב הקבוצה?
יעקב שחר!
למיהקרדיט על ההצלחות של חיפה?
 יעקב שחר!
למה שחר אשם? כי הוא מכתיב את טווטחה ואת פלח-שני שחקני נוער שאין להם יכולת להחזיק את ההגנה שלנו!
כי הוא שחרר את מסיללה,שנשאר לו עוד עונה בחוזה ובמעשה זה פירק את הקבוצה שלנו-השחקן הכי חשוב שלנו היה מסיללה-רק ששחר התעלם מזה . ומה הוא עשה בכסף שקיבל על מסיללה? קנה את דגני!
רן בן שמעון-נכשל במכבי ת"א!
ראובן עטר-נכשל בבית"ר ים!
מי שיכול לעמוד בלחץ ושומר על מערכת רגועה-מי שלקח שלוש אליפויות(הקיזוז הוא גניבה) עם סגל פחות טוב מזה של גוטמן(ועוד הוא מקבל את הנבחרת?!) זה אלישע.
מחר בבוקר:
דגני או מגרשווילי מגן שמאלי
איציק כהן(טעה בלרנקה,אבל מעולה בליגה שלנו ובעל ניסיון)בלם!
ועוד משהוא:
גם אני מחזיק מעמשה-אבל אני רוצה חלוץ שכל משחק מבקיע גול מאחד שארבע משחקים לא מבקיע ובחמישי שם שלישיה-חיפה חייבת יציבות בעמדה הזאת ואם אין את זה לעמשה, אז בהחלט אפשר לעשות עליו כמה לירות בגרמניה ולתת לאחרים הזדמנות.
אלישע , תגיד לשחר שמהיום אתה קובע את ה11 וזה אומר שטוואטחה ופלח יהיו על הספסל!
השב   •  2822
מכבי מלשינים חיפה25/12/2011 13:51

השב   •  53
דרור25/12/2011 15:02
נתחיל מזה שמקומו של פלאח בהרכב, נמשיך בזה שמסיללה רצה לצאת לאירופה, ובזה שאלישע ידע את זה מראש והיה לו את כל הזמן שבעולם למצוא מגן שמאלי אחר. במקום זאת, הוא (לא שחר) האמין בטוואטחה והביא את מגרלשווילי על תקן מחליף, ואז החליט לייבש אותו על הספסל גם בכושר גרוע של טוואטחה ואפילו כשהוא נפצע (!) יש עוד הרבה שטויות שכתבת שאין לי כח להגיב עליהם, אני רק יסכם בזה שגם אני עומד נפלא בלחצים, אבל זה לא הופך אותי למאמן כדורגל (למרות שאני די בטוח שאני יהיה יותר טוב מאלישע)
השב   •  33
אוהד25/12/2011 16:27
ומכבי ת"א הופכת לקבוצה עם התקציב השלישי או השני בליגה.
האם עדיין מכבי ת"א תצליח בליגה או באירופה?אפילו לא חושב שאליפות יצליחו ללהשיג בקלות כמו ברוב העונות גם בסדרת משחקים.
אם שחקני מכבי ת"א עם פארקר ושאראס היו עוזבים אחרי עונה בגלל הצעות מחו"ל האם מיד היו מוצאים שחקנים מתאימים כדי להשאיר את הקבוצה באותה רמה?
נזכיר מה קרה כשהגיע סולומון ומיד מכבי ת"א נראתה מבולגנת והגיע בזכות שאר הצוות ששיחק עוד קודם לגמר בו נראו מפוזרים.
חיפה עם תקציב שלישי בגודלו בליגהוכל עונה בורחים להם שחקנים לחו"ל ואז שוב מאמן צריך לחפש ועוד בתקציב בינוני שחקנים טובים כשמעונה לעונה בגלל הבריחה לחו"ל יש מעט שחקנים מתאימים לרמה הדרושה.
תראו את הפועל גם הם נראים זוועה מאז שעזבו אותם רוב ההרכב המצליח.עם ורמוט,שכטר,אניימה וזהבי גם קשטן לדעתי היה מצליח ויצא שהוא תקוע עם שחקנים בינוניים וככה נראת העונה הליגה.
מי שאשם במצב חיפה זה רק יענקלה ולא אף מאמן.מה שהיה בעבר היה כי בעבר לפחות יענקלה השקיע במועדון.
השב   •  00
121
אילן25/12/2011 13:12
מתחנף לאוהדים, ומלכלך על החברים שלו. מתי בפעם האחרונה הוא כבש שער? מתי בפעם האחרונה הוא היה גורם משפיע במשחק? התרומה שלו לקבוצה היא אפסית, אבל הוא מרשה לעצמו לדבר. בלוף.
השב   •  53
120
דיויד בלו מומחה בשלשות25/12/2011 13:11
בלו מומחה בשלשות
השב   •  37
אילן25/12/2011 13:27
אחי, בפעם אחרונה שבדקתי הם מעלינו בטבלה. מה זה אומר עלינו? בעונה כזו עדיף לשתוק ולא להיות יהיר, כי המצב שלנו גרוע לא פחות.
השב   •  91
יעקב25/12/2011 14:21
השב   •  21
119
JohnnyB25/12/2011 13:11
ממשיך להרוויח את המיליונים שלו והוא לא זה שיהיה חתום על העונה הביזיונית הזאת של מכבי חיפה. כל בוקר ניר מתעורר ואומר את התפילה הבאה:"תודה לאל שלא עשני שארנוב".
השב   •  80
118
ליאור25/12/2011 13:08
השחקן משחק כקשר התקפי וכבר שנים אינו מבשל וכובש .אולי הוא מתאמץ לאחרונה אך הוא מחפה על חולשתו לאורך שנים .הבעיה שהוא לא קשר הגנתיו לא קשר התקפי ,בזבוז של שחקן על הדשא .
אז למה הוא משחק ?שאלה יפה בגלל שהוא מקורב לכולם ,לשחר ,לאלישע והכי חשוב לעיתונאים .
השב   •  55
117
JohnnyB25/12/2011 13:03
חיפה חלשה כל העונה ההבדל בין נצחון לתיקו או הפסד זה היכולת של עמאשה. אם הוא חד וכובש חיפה מנצחת ואם הוא רפוי וחלש כמו אתמול למשל חיפה מפסידה או מסיימת בתיקו. אם שחקנים כמו גולסה, ורד וימפולסקי יקבלו בטחון אז חיפה יכולה לחזור מהר מאוד למאבק האליפות.
השב   •  83
116
איציק הירוק25/12/2011 12:55
אם כל השחקנים היו נלחמים כמו קטן אז מצב הקבוצה היה ניראה אחרת נותר לנו לחכות לסוף העונה ולהגיד לאלישע תודה ושלום עזוב אותנו במנוחה קדיה רובן
השב   •  75
115
חיים סגל25/12/2011 12:48
השב   •  20
114
ירוקק חיפאי25/12/2011 12:44
חייב להחזיר את קולמה !!
השב   •  51
113
שורטי25/12/2011 12:43
ולצערי צריך לשחרר את אלישע הוא גמר את הסוס. ולכל אלה שמדברים על קטן תפתחו את העניים הוא אמנם לא צעיר ורץ על כל כדור אבל הכדורגל שיש לו חסר להרבה שחקנים במכבי ובכלל.
השב   •  32
112
מרט25/12/2011 12:43
השב   •  11
111
חיים סגל25/12/2011 12:42
השב   •  30
110
איציק הירוק25/12/2011 12:34
לכל האוהדים אתם צריכים להתבייש על מה שאתם עושים ליניב קטן הוא היחיד שנותן את הנשמה ורואים איך הוא נלחם על כל כדור אבל הביקורת שלכם היא לא  במקום ואתם מבקרים אותו סתם בגלל שאתם שונאים אותו ת ת ב י י ש ו יניב קטן סמל ודוגמא לכל השחקנים
השב   •  55
109
אדום עם נזק בעיין25/12/2011 12:33
השב   •  52
108
דור25/12/2011 12:21
1. אוהדים שיודעים להעריך שחקנים כמו קטן ובוקולי שנלחמים ולא נכנעים,פשוט באים לעבוד.
2. אוהדי הצלחות שלא מעריכים כלום והתרגלו שאנחנו מקום ראשון, ואם לא אז זה לא מכבי חיפה.
תתעוררו - אין דבר כזה קבוצה שתשחק טוב ותקח אליפויות שנה אחרי שנה , לא מתאים לכם תהיו אוהדים של קבוצה של מקום ראשון אקראי. צריך להשאר מאחורי השחקנים גם בעונה כמו העונה הזאת.
השב   •  423
משתין אני עליכם25/12/2011 12:45
יש לך כמות באחוזים של כל חלק?
השב   •  11
דני דין25/12/2011 13:09
השב   •  10
סוקראטס25/12/2011 14:17
אני איתך אחי כל מילה, לי לא כואבב שאנחנו מפסידים, הרי זה המשחק, אך כואבת לי הדרך בה אנחנו מפסידים. לא יתכן שההתקפה לא  חוזרת לעזור להגנה, ובסוף מטילים את הכל על שניים שלושה שחקני ההגנה !
וכואב לי שלא רואים מלחמה על כל כדור !
אלישע אחלה מאמן וצריך להישאר, ובטח שקטן ישאר . אך יש דברים שצריכים להתנות !
השב   •  33
דרור25/12/2011 15:06
תתבייש שאתה מכניס באותו משפט את קטן ובוקולי!! זה שקטן ירד לכמה גליצ''ים במשחק האחרון לא הופך אותו לפייטר! רוב העונה קטן מתעסק בלצעוק על שחקנים ולהתלונן ואז להתבכיין בתקשורת על הקהל, או על שחקנים בקבוצה שמדליפים מחדר ההלבשה. וד"א אף אחד לא רוצה מקום ראשון, רק רוצים קבוצה מלוכדת עם מאמן שמבין מה הוא עושה.
השב   •  31
דור25/12/2011 20:03
השחקן היחיד שאכפת לו מהקבוצה במשך שנים. הרבה יותר טוב מרוב הסגל שכל העונה אנחנו רואים מה הם "שווים".
השב   •  00
107
גיורא קרא25/12/2011 12:20
השב   •  35
106
גדי נס25/12/2011 12:18
השב   •  33
מני25/12/2011 14:23
מגעיל !
השב   •  01
105
סטאר הבי25/12/2011 12:17
השב   •  41
104
ירוק ותיק25/12/2011 12:15
קטן הוא היחיד שנראה שמצב הקבוצה מזיז לו. בתקופות היפות וורד וגולסה לא הפסיק להתראיין: ורד - "האוהדים ראו רק 60% מהיכולת שלי" זוכרים הכותרת מפתיחת העונה? וגולסה - "כשאני טוב כל הקבוצה טובה". איפה נעלמתם? רק קטן נותן גליצים וחוטף כדורים!! מתראיין עם דמעות בעיניים. אולי כבר לא בשיאו, אבל הוא ובוקולי היחידם שמשחקים למען הסמל ולמען האוהדים!
השב   •  160
103
ירוק ותיק25/12/2011 12:14
קטן הוא היחיד שנראה שמצב הקבוצה מזיז לו. בתקופות היפות וורד וגולסה לא הפסיק להתראיין: ורד - "האוהדים ראו רק 60% מהיכולת שלי" זוכרים הכותרת מפתיחת העונה? וגולסה - "כשאני טוב כל הקבוצה טובה". איפה נעלמתם? רק קטן נותן גליצים וחוטף כדורים!! מתראיין עם דמעות בעיניים. אולי כבר לא בשיאו, אבל הוא ובוקולי היחידם שמשחקים למען הסמל ולמען האוהדים!
השב   •  102
סתם מישהו25/12/2011 13:24
אוהדי הצלחת מגעילים
השב   •  00
102
חוזה עתידות25/12/2011 12:14
"ההגנה אשמה! הדשא עקום! שחקנים לא משקיעים! יש מחנות בקבוצה! מחכים שהאיצטדיון החדש ייבנה! אני נותן 100% מעצמי כל משחק! רוטציה מוגזמת! חיזוק בינואר (לא על חשבוני)! השופט עזר להם!" וכולי וכולי.
השב   •  45
101
קרוב של איציק כהן25/12/2011 12:10
שאיציק כהן חייב לשחק במקום פלאח או שנחזיר את פיליאבסקי מבית"ר. (אני באמת קרוב משפחה של איציק כהן הייתי בחתונה שלו)
השב   •  30
100
חוזה עתידות25/12/2011 12:07
"אני אוהב את הכדור אבל הוא לא אוהב אותי! ההגנה אשמה! האוהדים צריכים לתמוך בנו יותר! אני נותן 100 % מעצמי כל משחק אבל יש שחקנים שלא נלחמים! הדשא עקום! מצפים שהאצטדיון החדש ייבנה!" וכולי וכולי.
השב   •  26
99
שי25/12/2011 12:05
השב   •  20
98
עבד25/12/2011 12:04
השב   •  13
97
אבו יוסף25/12/2011 12:04
חיפה עם קטן מינוס שחקן אפס גולים 17 משחקים הוא מפריע לצעירים שב בחוץ
השב   •  12
96
מ.כ.ב.י25/12/2011 12:03
איזה עגלות.. בסוף אתם תרדו ליגה ולא בית"ר ח
השב   •  24
Forze Milan25/12/2011 12:54
תעשה טובה תראה את הקבוצה שלך! זה לא שאתם משקיפים עליהם מלמעלה ואשדוד תנצח 2-1
השב   •  01
JohnnyB25/12/2011 13:06
ואיך שאתם נראים גם אחרי המשחק מול אשדוד זה ישאר ככה. אני לא מאמין שאני מייחל לנצחון של מכבי מחר. צריך לבדוק אם קפא הגהנום.
השב   •  11
95
מ.כ.ב.י25/12/2011 12:02
3-3-3-3-3.. מי אמר שאין יציבות?
השב   •  43
94
אוהד מאוכזב25/12/2011 11:59
אפילו בone יש יותר אוהדים שרוצים שתתפטר!
השב   •  61
93
גדעון25/12/2011 11:58
קטן אדם שנוא ולא אהוב בכלל בקרב השחקנים והקהל.קטן גורם למצב שהקבוצה הגיעה ולא אלישע.קטן תעבור קבוצה בינואר ואז הקבוצה תתחיל לפרוח אני בטוח.
השב   •  1114
92
אלי25/12/2011 11:58
עכשיו תצאו!
ח
השב   •  25
91
יכול לאמן את מכבי25/12/2011 11:58
השב   •  130
90
בועל את הפועלות של הפועל25/12/2011 11:46
000 קטן גרוטאה ישנה
השב   •  13
ירוק זה צבע של הגראס25/12/2011 16:08
אחי השם באמת הצחיק אותי אבל חוץ מזה צדחוף תתגובה שלך לתחת.
השב   •  10
89
ברוך ממן25/12/2011 11:43
יש  הרבה נדקודות   בקופה      אפשר לקחת  אליפות    קבוצה  זקוקה  לקהל     לכל  אוהדי  נגד  יניב קטן  השנה   מביא  לכם  גביע מדינה    נראה  אותם  מדברים  עליו  יאללה אמיפרה
השב   •  40
88
טלר הירוק25/12/2011 11:43
אותך אני אוהב על איב רקחושב אהבתי היחידה
השב   •  00
87
אוהד ותיק25/12/2011 11:43
אתה לא יורד להגנה,לא רץ אחרי מגינים ומכאן מתחילה הבעיה.חלוצים אחרים יורדים במקומך,ואתה שורך נעליים כל הזמן כי אין לך אוויר,די תיפרוש !
השב   •  78
ירוק ותיק25/12/2011 12:24
מי חטף הכי הרבה כדורים במשחקים האחרונים? מי היחיד שעושה גליצים? מי הכניס את הכדור לגול אתמול? מי היחיד שמתראיין אחרי הפסדים? קטן הוא היחיד שמסיים כל משחק על סף דמעות! הוא היחיד שמשחק בשביל הסמל!! איך אתם לא מתביישים לפתוח עליו את הפה?
השב   •  69
אלישע הבייתה25/12/2011 15:09
עאלק ותיק. אוהד ותיק היה יודע שרק במשחק אתמול קטן ירד לגליצ''ים פתאום, ושבד"כ הוא אפילו לא יורד להגנה. והוא מתראיין לא רק אחרי הפסדים, אלא גם אחרי נצחונות, כי הוא הקפטן של הקבוצה!
השב   •  10
86
ננס ענק25/12/2011 11:40
הגיע הזמן לשינוי!
השב   •  43
85
איציק25/12/2011 11:36
גם אתה, יחד עם אלישע לא יודעים מתי לפנות מקום לטובים ממכם. תמיד כשאתה מוחלף הקבוצה משחקת מאורגן יותר והתקפי יותר. אתה מסרס את ורד ואת גולסה ואת טוואטחה כי אתה רוצה שכל הכדורים יעברו דרכך אבל אתה לא כמו שהיית. אתה איטי ומסורבל וגורר אחריך את כל הקבוצה.
השב   •  96
חזי25/12/2011 11:50
ובהגנה אני לא ראיתי את יניב מעולם עושה סלידיגים כמו אתמול
השב   •  63
84
אבו יוסף25/12/2011 11:36
השב   •  00
83
לא סחבק ולא מנהיג25/12/2011 11:31
להפסיד לשאלקה ג, הפועל תל אביב וקרית שמונה זה עוד נתפס. להפסיד להפועל חיפה והפועל פתח תקווה תוך התפרקות טוטאלית זה כבר עסק אחר. אם אתה לא מסוגל להנהיג אל תבקש את הכדור ואל תשחק מנהיג
השב   •  81
82
מבין25/12/2011 11:24
תמיד ידעת להאשים אחרים ביכולת החלשה שלך.צא כבר לפנסיה ותיקח אתך את אלישע
השב   •  93
גל25/12/2011 11:47
אני דווקא מרוצה מאוד מהעבודה שהוא ואלישע עושים במכבי חיפה, המשיכו כך!
השב   •  23
eueukueu25/12/2011 17:12

השב   •  10
81
איציק מכבי חיפה שלי.25/12/2011 11:15
ואני שר ואיזה מיסכן בעל הבית מר יעקב שחר אחרי שהלכו לו 50 מיליון ש"ח השנה.
השב   •  00
80
אלי25/12/2011 11:15
כסף  במקרה הטוב הוא יכול להביא למקומות 4 עד 8את זה אלישע גם מסוגל עכשיו בולייאט אין לא תכונות של בלם בולייאט צריך להיות תמיד השחקו האחרון ולא טוואחטה שגם הוא לא מגן בכל השעריים אשמה כל ההגנה  שהראשון בולייאט אני הושב שהגיע הזמן לפרק את כל ההגנה כולל סרי פאלח  אלה בסך הכל שחקני נוער טובים  גם פאלח וגם טוואחטה מה שקורה מכבי ת"א את שחקני נוער קורה במכבי חיפה שחקני נוער טובים אבל לא לליגה העל
השב   •  10
79
דני25/12/2011 11:14
חרזי תיקח אחריות ותתפטר אתה נזק למועדון השיקולים שלך להמלצה על זרים לא מקצועיים שחר זאת שערוריה מה שקורה בתחום הסקאוט
השב   •  52
JohnnyB25/12/2011 13:09
גם בולייט הזה לא רע. אי אפשר להביא את פרדיננד לליגת העל לכן בלמים כמו בולייט זה מה יש.
השב   •  00
78
n25/12/2011 11:13
זו קבוצה אחרת שרוב השחקנים בה חדשים, וואלה השחקנים שנחשבים ותיקים שם (חוץ מאלה שגדלו במועדון) הם אלה שזו עונה שניה או שלישית שלהם! המצב חרבנה וזו לא אשמתו של אלישע קל לכם להאשים אותו כי גם ככה מאמנים הולכים ובאים!
השב   •  31
מרט25/12/2011 11:32
תפסיק לבלבל את המוח הוא בנה תסגל הוא שיחרר שחקנים כמו סולליך .אזולאי קליבת שהם הרבה יותר טוביפ מי עזריאל .שיחרר את מיימון לא שאני מיתלהב מימנו אבל הוא יותר טוב מי כל העגלות שיש לך בהגנה היום . הוא הרס שחקנים כמו את ורד.גולסה קשר אחורי?.מאמן הכי דפוק שיש בהפועל שפרעם היה נותן לגולסה לשחק בחלק הקדמי ולעשות מה שבא לו. לעותמן הוא הוריד את הביטחון.מגרלשווילי שהוא מנוסה וותיק לא מקבל צאנס.מאמן נורמלי לא היה מעלה את תמיר כהן להריח אפילו תדשא הוא בא רק בישביל הכסף ,והוא אףף פעם לא היה שחקן וגם הוא לא יהיה. אני גם בטוח שאם דה חסוס היה משחק אצל ראובן עטר אוו אצל רן הוא היה מכונה של שערים .בקיצור יש עוד הרבה הרבה מאוד להסביר לך
השב   •  21
77
שונא שחקני תיאטרון בכדורגל25/12/2011 11:12
אין לו כבר כוח לשחק, נראה לי שצרפתי עדיף ממנו
השב   •  13
76
דה יונג25/12/2011 11:12
שקולאוטי ובוקולי היו בשיאם פחות הרגישו את זה.
השב   •  22
75
ירין25/12/2011 11:10
ח פסוט בושה מכבי חיפה מפסידה לקבוצה ששנה שערה סיימה מקום לפני אחרון
השב   •  01
74
מאור ולדמן25/12/2011 11:10
עכשיו הגיע הזמן של דוידוביץ הוא לא רואה את שאראנוב
השב   •  35
73
אלי25/12/2011 11:07
יניב את איטי , הורס התקפות , חסר מנהיגות , לך הביתה כבר וקח את אלישע איתך , שניכם אשמים עיקריים בנוסף לחיזוק הכושל שהגיע השנה
השב   •  44
72
ירוק תמידי.25/12/2011 11:06
ירדתם על בוליאט.פיליאבסקי.סארי.
תגידו  לשים ילד שכל זבוב מפיל אותו ומפרפר אותו   עולה בהרכב ללא מתחרים בכלל.זה הגנה??
אז מדי פעם הוא עולה.סבבה..אני צריך אותו בעיקר בהגנה-ושם  סורי  הוא לא מספק את הסחורה בכלל.
וכולם שותקים.למה?  הוא בא מהנוער?  אז מה? תנו לו לשחק במקום אחר.תשאילו אותו שיאכל חרא בליגות נמוכות..ואולי יחזור אלינו..כמו חמד..ועוד הרבה.
נכון- זה לא רק הוא אשם.אבל מפריע לי שמטפלים בו בכפפות של משי.כאילו הוא איזה פרימדונה שאסור למתוח עליו בקורת.האמת?  זה לא הוא..אלה ההחלטות השגויות של אלישע.
עידן ורד?   גולסה??  תחתכו להם במשכורות ותראו איך הם ישחקו.
חג שמח
השב   •  80
71
שרון25/12/2011 11:05
כל שנה בינואר מחיליפים זרים כישלון גדול כלל מערכתי
השב   •  10
70
גד25/12/2011 11:04
בורכיאן תמורת עזריאל ותמיר כהן
השב   •  34
JohnnyB25/12/2011 13:08
אוהד בית"ר נאיבי שכמותך
השב   •  30
69
ישראלי25/12/2011 11:03
השב   •  11
68
צעיר לנצח25/12/2011 11:02
קבוצה חסרת עמוד שגרה לא יכולה בעת לחץ להתבסס על חסרי נסיון. טווטחה פלאה גולסה וורד ממש לא בענינים
השב   •  00
מני25/12/2011 14:11
ועוד משהו - אפילו אחרי עשר שנים פלאח לא יהיה בלם כמו תמיר כהן עד היום לא נהפך לקשר
השב   •  00
67
איציק מכבי חיפה שלי.25/12/2011 11:01

קטנה קטנה מאוד בליגה של לוזון. 

השב   •  00
66
מיקי25/12/2011 10:58
גולסה שחקן טוב אין ספק לא פוגע בחיפה מודיניאנין שחקן טוב אין ספק לא פוגע במכבי ת"א - עסקת טרייד אין בין שני השחקנים תועיל לשתי הקבוצות
השב   •  46
65
בועל את הפועלות25/12/2011 10:52
השב   •  10
64
מני25/12/2011 10:51
הבעיה היקרית היא יניב קטן שהורס כל דבר טוב שבקבוצה
השב   •  71
63
עפר25/12/2011 10:48
הפך למחמיצן סדרתי
השב   •  31
62
חלוץ עבר25/12/2011 10:48
השב   •  62
61
רז25/12/2011 10:47
השב   •  51
60
דני25/12/2011 10:47
בעיקר לא,חלש איטי , נכון נילחם אבל כבר לא יכול
השב   •  31
ירוק ותיק25/12/2011 12:26
חוצפן. תן כבוד לשחקן היחיד בקבוצה שנראה שאכפת לו.
השב   •  22
59
ירוק25/12/2011 10:46
לא רק שאין שיטת משחק והקבוצה משתמכת על יכולת אישית וכדורים מקריים, האווירה בחדר ההלבשה שלילית, שחקנים מלכלכים אחד את השני ואין רצון להילחם בשביל הקבוצה! אלישע הגיע זמנך להתפטר כבר מזמן!
השב   •  40
58
יוסי בניון נשמה25/12/2011 10:42
אלישע תיתפטר כבר ותיקח איתך כמה שחקנים שתרגיש שאתה לא האשם היחיד
השב   •  10
57
רועי25/12/2011 10:41
הנה מפסידים לכל קבוצות התחתית. לפחות שומרים על שוויון ונותנים לכולם ליהנות על חשבוננו. לבי לבי על נתניה איך הם הפסידו פעמים לקבוצה שכל הליגה חוגגת עליה. אני לא הייתי משחרר את אלישע ממילא אין סיכוי לאליפות. אז חבל על הכסף למאמן נוסף. הייתי משחרר שחקנים עם סיום חוזה ויקרים ולא מביא במקומם. לרדת יותר נמוך לא נראה לי שאפשר.
השב   •  20
56
שרוף על סכנין25/12/2011 10:37
תאמין לי כואב לי מצבה של מכבי כי אני מעריץ אותה אחרי סכנין ..ברצוני להגיד לך קח אחריות ..נכון שההגנה שלך נראת זוועה אבל איפה ההתקפה ..מה אתה מפסיד בכל משחק 5-4 .גב ר שאומר אנחנו כקבוצה אשמה ולא מפיל את התיק על אחרים
השב   •  20
55
דן25/12/2011 10:37
חייבים להחזיר את מסיללה ובלם זר
השב   •  00
54
חן25/12/2011 10:37
כמה הוא היה שמח
השב   •  41
פדיל25/12/2011 13:26

דוידןביץ וגדיר בהרכב מצילים אתך מבושות

השב   •  00
53
אלברט25/12/2011 10:34
בעונות הקודמות כל החלטה שאלידע לקח הוכיחה את עצמה אבל בעונה הזאת כל החלטה שהוא לוקח פשוט גרועה. איך קשר אחורי ברמה של סיידו הוא הקשר האחורי של מכבי חיפה? למה אתה מתעקש לתת לטוואטחה הזדמנות אחר הזדמנות. הוא יותר טוב ממגרשווילי?? אני בטוח שמגרשווילי לא יעשה את אותם הטעויות. משחק אחרי משחק טוואטחה עושה לפחות 2-3 טעויות שמתוכם מקבלים גול אחד. חלק גדול מהקהל פשוט התכנן שתורג''מן יקבל כבר הזדמנות נורמלית ואלישע מתעקש לתת לעזריאל שבכל המשחקים שנכנס כמחליף הוא לא נגע בכדור ולא ירד לגליץ. את תורג''מן הוא דאג להכניס תמיד בדקה ה80 שאנחנו בפיגור 2-0. עד שאלישע שכל כך גרוע בהבאת זרים הביא זר נורמלי (דה חסוס) הוא פשוט הושפע מהתקשורת והרס אותו. דבאשווילי שנכנס בטדי לכושר כל כך טוב והיה השחקן היחידי שעשה משהו בהתקפה גם אותו אלישע פתאום החליט להרוס. כל ההחלטות של אלישע כל כך גרועות והם הביאו אותנו למצב הזה. הוא פשוט איבד את זה במכבי חיפה. אלישע לך הבייתה הרסת אותנו העונה. תודה על עונות קודמות אבל בנית קבוצה בלי זהות ובלי נשמה. ותעשה טובה תספסל את עידן ורד וגולסה עד סוף העונה כי בשנתיים האחרונות הם נתנו ביחד 4 גולים. בנוסף הם חושבים שהם כוכבים ולא עושים הגנה (אתמול גולסה נזכר לעשות הגנה שהיינו בפיגור 2-0 ושצמצמנו ל2-1 הוא חזר להיות גולסה של זז על המגרש).
השב   •  50
52
nati25/12/2011 10:33
ורד גולסה עמאשה וקטן עושים גליץ'' סימלי מידי פעם אבל נכשלים בלחץ ולא עוזרים להגנה.
השב   •  60
51
קקולי25/12/2011 10:31
השב   •  30
50
כאוב מאוד25/12/2011 10:29
חברים הגיע הזמן לפוצץ את הבלופ שנקרה מכביחיפה, השנה היא אפילו לא שווה ספסל שלישי  של עצמה מלפני 5 שנים . צריך לשחרר הבלופ שנקרה טואטחה , וסארי פלאח. פשוט נטרף להם המח,. אחרי שכל אחד מהם הבקיע שער אחד בקרירה חשבו שהם רונאלדו ושכחו איך עושים הגנה.  צריך להעיף אתותם ושיחד יקחו גם את תמיר כהן, איצק כהן, דגאני,  מגרלשוילי, . צריך לספסל את ורד לחודש ימים גם כך אני לא מנצחים לא יקרה כלום .
השב   •  43
49
צהוב בדם25/12/2011 10:29
השחקן הכי טוב אצלכם לפי דעתי. הוא לא שווה את היכולת שלכם. ורד עבור לקבוצה יותר טובה , בחייאת רבאק.
השב   •  34
חכם חנוכה25/12/2011 11:54
השב   •  14
אבי הירוק25/12/2011 16:11
אתם? תתעסקו במכבי"פחי אשפה" תל אביב עדיף
השב   •  10
48
חיפאי מתוסכל25/12/2011 10:28
קטן מדבר על בעיות בהגנה כאשר הקבוצה לא מצליחה לנצל הזדמנויות ולכבוש שערים (ביחוד כאשר עמאשה לא משחק). ללא עמאשה, מכבי חיפה הייתה עכשיו צמודה לבית"ר. אין יצירתיות בקבוצה הזו וקטן חלק מהבעיה.
השב   •  32
47
בועל את הפועלות25/12/2011 10:28
ולוין צמד קטלני צמד שיביא הישגים במכבי
השב   •  80
מרט25/12/2011 11:34
השב   •  21
46
אחד שיודע25/12/2011 10:25
רק קטן גומר את הקבוצההוא מסכסך מבפנים שחקנים שלא אוהב לא משחקים כמו דוידוביץ גדיר עלי ורד בזמנו בוקולי קטן וקייסי הכי בעייתים בקבוצה עושים מחנות וזה גורם לפילוג והבעייה המרכזית אלישע פוחד מקטן
השב   •  01
45
tony soprano25/12/2011 10:23
קטן אתה עוד מדבר??!! אם הקבוצה כ"כ חשובה לך כמו שאתה טוען ( למרות שאני חושב שרק הכסף חשוב לך) פשוט תוציא את עצמך מההרכב וכן אני אומר שאתה תוציא את עצמך ולא אלישע, כי כולם יודעים שהוא בובה.נתת שנים יפות לחיפה והיית בסדר גמור למרות שרק שהיו לידך שחקנים תותחים מצאת את מקומך, כי אתה לבד.כי אתה לבד, לא יכול להוביל רכבת זאת של הריקודים בחתונות !! מבקש בכל לשון של בקשה..שחרר אותנו ממך, ואז תראה מכבי חיפה כמו שכולנו אוהבים !! שבוע טוב
השב   •  83
עפר25/12/2011 10:42
ממש היחיד ששיחק, כל מסירה טובה, חילוצים.   אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך או מה ?
השב   •  21
אבי הירוק25/12/2011 16:09
לתת משחק אחד טוב ו 5 על הפנים זה לא נקרא שחקן טוב רוב הכדורים של יניב לא מגיעות ליעדן שלא נדבר על לפספס פנדל הוא מיותר ותופס מקום של שחקן שיכול להוביל את מכבי חיפה להישגים טובים יותר
השב   •  00
44
קטאלוני.25/12/2011 10:16
קריית שמונה בבתים של ליגת האלופות, מ.ס אשדוד באירופית, ובני סכנין גם. ולא החשבתי את הפועל כי הם יתפרקו עד אז.
השב   •  50
43
חוני המעגל ואלישע ה"מאמן"25/12/2011 10:16
מישהוא יכול להסביר לי אולי מיזה טווטחה ומי זה יא יא סיידו.מה להם ולכדורגל?טווטחה מגן ברמה של ליגה א צפון באמת שלא יותר ויא יא סיידו ברמה של ליגה ב דרום.תגידו אלישע ושחר השתגעו השנה?מה זה?אני אומר לכם שוב מה שאמרתי לפני 5 מחזורים מכבי חיפה מועמדת לירידת ליגה.הוא חלשה יותר ממרבית הקבוצות היום.וקשה לה מאד מאד לנצח עם הגנה כל כך חלשה.למה הדבר דומה?זה כמו להכניס אדם עם מערכת חיסון נמוכה לקוטב הצפוני עם גופיה בלבד.אין למכבי חיפה הגנה.אין למכבי חיפה הגנה.מתי תבינו את זה ותקראו לילד בשמו.אין למכבי חיפה הגנה.כל קבוצה חוגגת עלינו כי אין לנו הגנה.
השב   •  100
שמוליק25/12/2011 10:52
ההגנה זה מקור כול הבעיות , פשוט להחליף את כולם זה הגנה של ליגה ב מקסימום , בששת משחקים האחרונים קיבלנו 5 שלישיות , משהו לא ברור אלישע , צריך הסבר , נסביר
השב   •  20
42
גש25/12/2011 10:16
השחקן הזה שמזמן נחשב לשחקן גמור פשוט פתוח בכל משחק.. מעבר לזה הוא ממוקם באמצע וכתוצאה מכך ורד וגולסה נפגעים משמעותית ביכולת. וזה אפילו לא מה שמעצבן בו.. מה שבאמת מעצבן זה שאנחנו משחקים איתו זה כמו לשחק עם 10 שחקנים, הוא הולך לבעוט כל כדור חופשי (למרות שאין לו מושג) הוא רץ לבעוט כל קרן (שרוב הכדורים נמוכים ומתבזבזים עוד לפני הכניסה לרחבה), הוא רץ לבעוט כל פנדל(באמת צריך להסביר מה הבעיה פה?) ועדיין עם כל זה הפרשנים לא מפסיקים להלל אותו, המאמן לא מפסיק להביא לו קרדיט, השחקנים פוחדים ממנו ומחלקים לו כדורים גם שהוא לא מתפקד (שזה 99אחוז מהזמן) והקבוצה פשוט קורסת. איך זה יכול להיות שרק אני שם לב לזה אני פשוט לא קולט.
השב   •  3516
tony soprano25/12/2011 10:33
אתה חושב שסתם דווידוביץ לא סובל אותו?? ועכשיו עם יד על הלב..מי יותר היה נאמן לקבוצה? תשובה קלה.משמע קטן חייב לעוף !
השב   •  122
עפר25/12/2011 10:35
איך אתה יוצא בתגובה כזאת אחרי משחק מצוין של קטן - היחיד ששיחק ?
השב   •  69
בנצי25/12/2011 10:38
יניב קטן יכולת גרוע ביותר כל מסירה שניה שווה איבוד כדור איך יכול להיות שהוא משחק ללא רגל שמאל מה יש לו רגל תותבת ? פשוט צא לפנסיה התפרנסתה יפה מאוד מחיפה שלום יניב קטן
השב   •  51
ירוק25/12/2011 10:43
הוא כבר 3-4 שנים לא פוגע.
היה שחקן גדול אבל זה כבר לא זה.
צריך כמו שלום תקוה בשנים האחרונות לשבת על הספסל ולהכנס דקה 70.
השב   •  60
קטן רק מוסר רוחב ולא מסכן את השער25/12/2011 10:46
אני מסכים איתך שאתמול קטן היה בסדר ואם טוטחה ועותמן היו יודעים למסור הינו מבקיעם יותר.. אבל אם גולסה היה בתפקיד שלו הוא היה הרבה יותר טוב מקטן!עם קטן אנחנו רק שולטים אופטית ובקושי מסכנים את השער
השב   •  50
אילן25/12/2011 13:23
קטן הוא אחד האוברייטדים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי. חלוץ שלא כובש הוא לא חלוץ. שלא יקשקו על זה שהוא שחקן נשמה, מבשל, וכל שאר השטויות. כמה גולים הוא נותן בעונה? גורנישט. מה שכן, הוא מקומבן עם עיתונאים, ומלקק לקהל כל היום. אז הוא מרשה לעצמו ללכלך על כל האחרים, כדי שלא ישימו לב לזה שבעצם הוא לא עושה כלום ולא תורם. אז מפטרים את רוני לוי, בסוף השנה ילך גם אלישע. שחקנים אחרים נזרקו מהקבוצה. היחיד שנשאר זה קטן, למרות התרומה האפסית שלו לקבוצה. כי הוא יודע להתחנף איפה שצריך. והאוהדים הירוקים בולעים את הלוקש הזה שנה אחרי שנה.
השב   •  92
עידו25/12/2011 21:17
אני מרגיש כאילו אני כתבתי את התגובה שלך, מילה במילה אני אומר כל שבוע כבר יותר מדי זמן. הבעיה ברורה לכל אחד שקצת יודע להתסכל על כדורגל בצורה נכונה
השב   •  10
41
מקנאקי25/12/2011 10:14
שכל המפגרים ביציע יקלטו אוטוטו שכל הראיונות שלו נשארים אותו דבר.
             אחרי ניצחון
הוא כרגיל משחק גרוע ואח''כ בראיון אחרי ניצחון מצטנע ואומר שהקבוצה טובה וכלל מה שהוא עושה זה לא רלוונטי כי מה שחשוב זה האוהדים ומגיע להם לשמוח.
           אחרי הפסד
אחרי הפסד הוא מאשים את ההגנה וכמובן שעם הנסיון שלו  הוא יודע מתי הקבוצה הולכת להפסד וישר דואג להתחלף כך שהוא לא חלק מהלוזרים שיורדים לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום. קיצר הבחור בדיחה ולא קשור לענף , אבל בעולם הכדורגל בו האינטלגנציה לא הכי גבוהה , אפשר למכור את החרטא שלו במשך שנים ולהתפרנס יופי.
השב   •  83
40
ישראלי25/12/2011 10:12
השב   •  41
רוסו25/12/2011 10:35
ולידיעתך הוא לא הביא אותם
השב   •  01
39
המנהיג הבא, קטן תפרוש25/12/2011 10:11
השב   •  15
38
טל25/12/2011 10:08
ימפולסקי תחליף לקשר אחורי ממזרח אירופה
עמשא תחליף לשחקן ישראלי
דה חסוס תחליף לחלוץ
קטן תחליף לשחקן גדול
חרזי תחליף לסקאוט
אלישע תחליף למאמן

השב   •  31
37
אוהד25/12/2011 10:02
3-0להפועל ת"א 3-1 להפועל חיפה 3-0 לשאלקה 3-1 להפועל פ"ת על מכבי חיפה מי אמר שאין יציבות
השב   •  78
ירוק25/12/2011 10:22
מה אני אגיד לך.אתם ממש מפרקים את הליגה
השב   •  62
אילן25/12/2011 13:19
כאילו שהקבוצה שלנו נראית יותר טוב. הפסדנו לכל האפסים של הליגה: רמה"ש, עכו, הפועל ת"א, בית"ר. קבוצות שמקומן בליגה השניה. אז עדיף שנשתוק.
השב   •  60
36
משה25/12/2011 09:59
רעל של הקבוצה
השב   •  46
35
אלישע תתעורר! קטן מסורבל ושקוף25/12/2011 09:58
נמאס שקטן מפריע לגולסה! גולסה יותר יצירתי ממנו ומסוגל לעשות עוד דברים חוץ ממסירות רוחב למגנים.. צריך לנסות הרכב עם בוקולי וימפולסקי בקישור. גולסה מתחת לחלוצים וימפוסקי יפתיע תמיד באחד האגפים.. ודחוף צריך להוריד את טווטחה לספסל- הוא גרוע בהגנה ולא יעיל בהתקפה.. לא מסוגל לתת פס לרגל או לראש. הרכב בהתקפה: בוקלי ימפולסקי תורגמן\עזריאל גולסה ורד עמשה
השב   •  163
עפר25/12/2011 10:36
קטן היה מעולה.  גולסה חושך.  מה אתה מגיב אוטומטי כזה בלי קשר ?
השב   •  32
34
טל25/12/2011 09:58
יודעים לעשות עסקים בחיפה
השב   •  61
33
טל25/12/2011 09:57

השב   •  41
שוקי26/12/2011 05:12
שום לא בנה את מכבי חיפה ההיא אלא גרנט מה ששום עשה זה פשוט לשחק יותר התקפי עם החומר שחקנים ההוא מה שכן שום הביא וואחד נגר אריק אג''ייפור שאם גרנט היה מאמן כף רגלו בחיים לא הייתה דורכת על הדשא הירוק תרתי משמע אז אל תבלבל לי תשכל על שום כי הוא קיבל הכל על מוכן
השב   •  00
שימרון26/12/2011 08:54
ולא היה לו את בניון בקבוצה.וחצי קבוצה כולל יעקובו עזבו באמצע העונה..
הוא המאמן ההכי מלהיב שהיה לחיפה אולי איי פעם
השב   •  00
32
קוף ירוק25/12/2011 09:56
שקטן ודבידוביץ יעזבו הכל יהיה בסדר חיפה
השב   •  103
אדום בלב25/12/2011 10:36
השב   •  11
31
טל25/12/2011 09:55
מסיללה עזב. אז מרוב לחץ הביאו רק שחקנים עם רגליים שמאליות  :-).

שיהיה לנו שבוע טוב ורק בריאות.
השב   •  41
30
טל25/12/2011 09:53

השב   •  31
29
אילן פרידלר25/12/2011 09:52
חרוצים שניפחו אותו לדרגה של זלאטן או צ''אבי שזה חילול קודש ממש.
השב   •  54
אבי הירוק25/12/2011 15:58
בוא תחזיק לי עדיף
השב   •  10
28
הבגט של קטן בחיפה 1025/12/2011 09:51
כמה רחוקים את מכבי סכנין מקום 4 אתם 7 והיום 9 תהיו
השב   •  61
חיפאי25/12/2011 17:54
עד אז שב בשקט אתה והקבוצה המסכנה שלך.
השב   •  01
27
דני25/12/2011 09:50
אבל יום רביעי אנחנו בקרית אליעזר נגד חיפה זה ילך לכאן או לכאן או שהם יתפרקו עלינו ויתנו חמישייה או , שחיפה תקרס וננצח ואלישע ילך סופית
השב   •  60
אבי הירוק25/12/2011 15:57
כי אליפות כבר לא נראה השנה
השב   •  30
26
סטאר הבי25/12/2011 09:50
השב   •  01
25
אילן פרידלר25/12/2011 09:50
וזה שחיפה לא פוגעת לא מנחם אותי בכלל כי בינתיים קרית שמונה בורחת
השב   •  20
24
סגי כהן25/12/2011 09:48
השב   •  80
23
דניאל צהוב בנשמה25/12/2011 09:47
אתה הבעיה בחיפה, מזימות ובעיות רק אתה מביא בחיפה , יאלה צהוב מילחמה.
השב   •  35
22
אשדודי25/12/2011 09:43
לפני 10 שנים אלישע לוי הוריד כמעט את אשדוד ליגה
השב   •  50
21
יוסי מהשרון25/12/2011 09:38

השב   •  63
20
ירוק25/12/2011 09:37
דוידוביץ עולה על שארנוב בכמה דרגות..אני לא מבין מה השארנוב הזה עושה במכבי חיפה..צריכים בלם וקשר אחורי ברמה גבוהה!! דחוף!
השב   •  511
אילנה25/12/2011 10:55
זו ממש לא הבעיה!
השב   •  41
19
הדייג מיטירה25/12/2011 09:36
השב   •  50
18
דן25/12/2011 09:34
השב   •  43
אלישע לוי25/12/2011 10:13
באסה.
השב   •  20
17
אוהד בארסה25/12/2011 09:33
אם כל הכבוד לשחקנים בישראל יש כמה שמצליחים אבל הם בקושי אחוז אחד מכלל השחקנים בארץ פשוט ליגה ברמה נוראית אני כבר הפסקתי לצפות במשחקים בליגה ישראלית אני מעדיף לראות משחק כדורגל בשכונה בכל מקרה אני חושב שהרמה ירודה ושהליגה פח שאם הזמן פשוט זה מחריף עוד ועוד מי שמסכים איתי שהליגה בישראל ירודה ומשעממת ולוזון צריך לעשות משהו אז לחוץ כחול :)
השב   •  147
קטאלוני.25/12/2011 10:13
לשחקנים אין חשק, כל אחד דואג לתחת של עצמו בקבוצה שלו, אין שום חיבור, וזה למה? כי כל אחד רוצה לשחק את עצמו כדורגלן על ולנסות להגיע לאירופה.
השב   •  12
שונא שחקני תיאטרון בכדורגל25/12/2011 11:00
אתם סתם אוהדי הצלחות, זה שלשחקנים של מכבי חיפה אין חשק לא אומר שכל הליגה היא ככה.
מי שרואה את המשחקים של הקבוצות הקטנות רואים שהם נלחמים כאילו הם מפסידים את החיים שלהם.
השב   •  31
ויקטור פאצה25/12/2011 14:29
אבל את האמת איפה הנשמה שלכם ?..אם היא באמת בספרד אז שהיה בהצלחה אבל כדורגל אוהבים דרך המגרש ולא דרך הטלוויזיה, תחזרו למגרשים בישראל וכשהקהל שבאמת חוזר בכל כוח למגרשים גם ימלא אותם בכל משחק הכסף יגיע והרמה תעלה בינתיים תמשיכו להתלונן מהספה
השב   •  21
16
עופר25/12/2011 09:32
השב   •  90
15
ליאור25/12/2011 09:31
תתבישו,
השב   •  21
אבי הירוק25/12/2011 15:51
אני תמיד אמרתי את זה עכשיו היגיע הזמן שגם אתם כל הכבוד על הכנות
השב   •  00
14
רענן25/12/2011 09:30
טוב אני כבר אמרתי שברגע שפותחים עם בולאט וטוואחנה אז יש כבר 1:0 לפ"ת ומסתבר שלא טעיתי, טאלב חלש מאד בסגירות,עוברים אותו בקלות, הגנה הוא עושה כמו שחקן ליגה ג''.
בולאט כרגיל מקבל גיבוי,ועד שלא ישב בספסל נקבל גולים כמו ילדים,בולאט חייב לעוף בינואר,ולא נידרדר לתחתית.
אנו כבר עכשיו קרובים יותר לתחתית מאשר לצמרת,ניראים רע בכל משחק,ואם מנצחים זה בהמון מזל,נגד נתניה היינו צריכים לחטוף 2-3 שערים בסוף,ולמזלנו זה לא קרה, אבל הפועל פ"ת תקפה 4-5 פעמים ,3 גולים,הגנת מלפפונים. יש להחזיר את דיודוביץ לשער,ואם אלישע מבין חצי דבר אז מוטב מוקדם מאשר מאוחר.
חייבים לשנות גישה,ויחס לקבוצה,זה לא ילך כך.
המאושר כניראה זה יענקלה כי לא משלם פרמיות,ולא הביא שחקנים בכסף גדול דהיינו עשה כסף.המאוכזבים אנחנו האוהדים.
השב   •  52
13
עופר25/12/2011 09:30
טאווטחה עגלה,פלאח לא פוגע, סייאדו יא יא לא יודע לתת פס,שחקנים מצוותים במקומות הלא נכונים שלהם,בקיצור אלישע דיי.היית ועשית בזמנו ומודים לך על כך ,אבל חלאס שים את המפתחות כמו גבר ולך כבר עכשיו אם איכפת לך מהקבוצה
השב   •  112
12
דומרני25/12/2011 09:30
מ 0-0-0
ל 3-3-3
השב   •  195
אדום בלב25/12/2011 10:35
השב   •  40
אלישע לוי25/12/2011 13:29
תגובתך לא במקום וזה ממש לא הוגן כלפיי, אנא הפסיקו עם האלימות המילולית הזו, הבאתי 2 אליפויות ואליפות אחת נגזלה ממני, אל תשכח שלא ניצחתם אותנו מעל ל11 שנים, סה"כ היה לכם מזל, ההגנה לא תפקדה, עליתי עם הרכב טוב ועשיתי חילופים פנטסטיים, היה לנו חוסר מזל.
השב   •  04
אבי הירוק25/12/2011 15:47

ותתרכזו באיך לא לרדת ליגה כי חבל שתרדו 6 נקודות  בטוחות שלנו יירדו לטמיון

השב   •  42
eueukueu25/12/2011 17:13
בטח אמרת את זה לפני הדרבי האחרון
במקום לקבל 3 נקודות קיבלתם 3 גולים
עכשיו שקט,כמו בגימל
השב   •  61
11
הפועל ר"ג +כתבי חצר = הגועל ת"א25/12/2011 09:29
מי שראה בטלויזיה באיזו נונשלנטיות הוא הוריד את האימונית, כמה זמן לקח לו, איך לגם את המים כאילו הוא באמצע סרט בקולנוע מבין מיד את המצב. אין מחוייבות, אין נשמה, חוסר איכפתיות, תתביישו!
השב   •  172
אחינו הנהג25/12/2011 13:39
אני ראיתי את זה בדיוק! חש תצמו כוכב!! בגלל זה הוא החטי מ-5 מטר שהיה 2:1
השב   •  10
10
דולי25/12/2011 09:28

השב   •  12
9
יהודי ציוני לא אוהב פלאחים25/12/2011 09:27
0 0 0 0 0 0 0 0
השב   •  22
8
יהודי ציוני לא אוהב פלאחים25/12/2011 09:16
20 אלופיות בתולדותיה נכון מכבי אימפריה צהובה
השב   •  29
7
אפוקליפסה עכשיו25/12/2011 09:14
מתחילת העונה אני כותב שזה שחיפה בונה על סיידו ובוקולי בקישור היא עושה טעות שתעלה לה ביוקר, נכון שההגנה עכשיו נקטלת, אבל הגנה מתחילה מהקישור האחורי שלהבדיל משנים אחרות פשוט לא פוגע , אין מי שיניע את הכדור להתקפה, הכל נופל רק על קטן שממזמן גמר את הסוס, בעיקר בגלל הפציעה המתמשכת שלו בגב. מה עשו הפגרה? הביאו שחקנים אפורים שלא מתאימים לחיפה שאמורה להיות לוהטת ומלהיבה.
השב   •  60
6
grdf25/12/2011 09:13
גם באירופה וגם בליגה יאללה הפועל!
השב   •  46
ירוק25/12/2011 16:47
אי אפשר לחבר פס אחד קרוב לרחבה כי כל השחקנים שלכם בתוך הרחבה . יש לכם ולליגה מזל גדול שהשנה יש לנו הגנה זוועה , עשיתם מ2 וחצי התקפות 3 גולים ,ואתה וכל האוהדים שלכם יודעים ששלטנו במשחק . ברוך ה'' אתם יורדים ליגה
השב   •  11
5
חזי הקוסם25/12/2011 09:07
קבוצה בלי נשמה כולם שם שכירי חרב לא לשכוח עדיין 7 אליפויות ב-11 שנים אבל צריך מהפכה טוטאלית מהיסוד..
השב   •  2712
רפי צנעני25/12/2011 10:25
בזכותינו!
כמה חגגנו בתקווה אחרי ה 1-1 שגמר לחיפה את העונה ונתן אור ותקציבי עתק לאחינו האדומים..
מי יתן ונזכה לראות העונה את הפועל זוכה באליפות ואותנו לוקחים גביע, ואולי אולי את חיפה יורדת ליגה!! זה יהיה מדהים!
חיפה = ריבר!! ליגה שניה! והסתבכויות בליגה הזאת (אפילו ריבר מקיאה דם בליגה שניה בארגנטינה)
השב   •  513
דור25/12/2011 12:30

השב   •  60
ירוק26/12/2011 11:38
השב   •  00
חסוי26/12/2011 15:36
מכבי חיפה לקחה 7 אליפויות ב-10 שנים. למה כמה אליפויות בני יהודה לקחה? אז אין לך שום זכות לומר מכבי חיפה הכי חלשה בעשור האחרון
השב   •  00
4
מרט25/12/2011 09:06
אלישע אמר שישקומץ של 20 אוהדים שרוצים שהוא יתפטר בואו נראה לו שהוא טועה תנו בכחול
השב   •  14023
ירוק25/12/2011 10:45
השב   •  107
אילן25/12/2011 13:16
מתי תקלטו שאלישע הוא לא הבעייה שלכם? הוא הביא לכם שתי אליפויות בשלוש שנים, והפספוס היחיד היה בגלל שגנבו לכם אליפות עם הקיזוז. תנו לאלישע כבוד - השחקנים אשמים, לא הוא.
השב   •  64
מרט25/12/2011 13:30
תפסיק לבלבל את המוח הוא בנה תסגל הוא שיחרר שחקנים כמו סולליך .אזולאי קליבת שהם הרבה יותר טוביפ מי עזריאל .שיחרר את מיימון לא שאני מיתלהב מימנו אבל הוא יותר טוב מי כל העגלות שיש לך בהגנה היום . הוא הרס שחקנים כמו את ורד.גולסה קשר אחורי?.מאמן הכי דפוק שיש בהפועל שפרעם היה נותן לגולסה לשחק בחלק הקדמי ולעשות מה שבא לו. לעותמן הוא הוריד את הביטחון.מגרלשווילי שהוא מנוסה וותיק לא מקבל צאנס.מאמן נורמלי לא היה מעלה את תמיר כהן להריח אפילו תדשא הוא בא רק בישביל הכסף ,והוא אףף פעם לא היה שחקן וגם הוא לא יהיה. אני גם בטוח שאם דה חסוס היה משחק אצל ראובן עטר אוו אצל רן הוא היה מכונה של שערים .בקיצור יש עוד הרבה הרבה מאוד להסביר לך
השב   •  41
ויקטור פאצה25/12/2011 14:26
שחקנים אשמים ?!.במשחק אחד שתיים שחקנים באמת יכולים להיות אשמים פנדל פה פספוס כאן אבל להגיד שכל העונה שחקנים אשמים זה לא הגיוני אם הם לא טובים שלא ישחקו ואם הם לא מחוברים אז זאת רק בעיה של המאמן
השב   •  32
3
יוסף25/12/2011 09:06
השב   •  2812
ירוק25/12/2011 09:43
עד שאנחנו בעונה חלשה אתם מוכיחים שבלי גילי וצילי אתם סתם חבורה של אפסים עם התחת הגדול של קשטן האליפות העונה תהיה של קרית שמונה או של אשדוד אבל רק תידע שאם השנה היינו מציגים את היכולת האמיתית שלנו בנוסף "לאריות" הליגה של השנה היינו כבר בפער ששל 20-30 נקודות.
השב   •  164
אלישע לוי25/12/2011 10:12
השב   •  51
רמי25/12/2011 10:59
ואתם אפשר ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
השב   •  33
יואל25/12/2011 17:32
אתם עכשיו ביכולת האמיתית שלכם מה אתם מזייפים?
השב   •  11
2
נתנאל הגיבור25/12/2011 09:04
פשוט ביזיון מה שהולך בקבוצה! כבר אחרי המחזור הרביעי היו צריכים להיות שינויים וזה מגיע לנו משבר כזה כי אנחנו פראיירים וסתומים! כמו דגים.
השב   •  162
1
דריק שארפ קובר השלשות25/12/2011 09:02
שארפ מומחה השלשות
השב   •  1937
חיפה אימפריה25/12/2011 10:19
השב   •  153
אילן25/12/2011 13:14
אחי הצהוב, כמו שהקבוצה שלנו נראית, אין לנו זכות דיבור. עדיף שנתרכז בפאדיחות שלנו. כשניקח אליפות נוכל לצחוק על אחרים. בינתיים מצבנו גרוע באותה מידה כמו של חיפה.
השב   •  103
אבי הירוק25/12/2011 15:40
הלוואי והיו עוד אוהדים שפויים כמוך אנשים לא רואים את הדבשת שעל הגב שלהם ויותר נוח להם לראות את של האחרים ולצחוק לצהוב הראשון קח את התגובה של אילן ותשנן טוב ככה תלמד אוליי להתרכז בקבוצה שלך ולא בתפל
השב   •  91
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */