יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:38

ווארד ניצח את פרוך וצירף את חגורת ה-WBC

'החייל של אלוהים' שניצח בהחלטת שופטים במשקל סופר בינוני (עד 76 ק"ג) : "הופתעתי מכמה הוא כבד ואיטי", המפסיד: "אני יכול לנצח אותו בקרב חוזר"

|
ווארד זוכה גם בחגורה בסופר בינוני  (GettyImages)
ווארד זוכה גם בחגורה בסופר בינוני (GettyImages)

אלוף העולם מטעם ה-WBA במשקל סופר בינוני (עד 76 ק”ג), “החייל של אלוהים", אנדרה ווארד (0-0-25), ניצח הלילה בהחלטת שופטים פה אחד את קארל פרוך (0-2-30) וצירף את חגורת ה-WBC במסגרת גמר טורניר ה”סופר סיקס”.

ווארד הינו האמריקאי השני המדיח אלוף בריטי מתארו לאחר שלפני כשבוע בדיוק, אמיר "קינג" חאן, הפסיד את אליפויות ה-WBA וה-IBF במשקל מעורב-קל ללאמונט פטרסון.

החייל של אלוהים הגיע כפייבוריט הברור, לא התרגש מהבריטי הוותיק, ניצח בכל אחד מהסיבובים ובסיום שלושת השופטים זקפו לזכותו ניקוד של 113-115, 113-115 ו-110-118. בזכות הניצחון זכה ווארד ב-900,000 דולר בזמן שפרוך המאוכזב יתנחם "רק" ב-600,000.

פרוך שבגיל 34 נראה כבר מעבר לשיאו אמר בסיום: “ווארד ניצח בצדק ובכבוד, אני חושב שאני יכול להנחיל לו הפסד בכורה במקרה ואקבל קרב חוזר". ווארד, האלוף הצבעוני הצביע על הסיבה לפיה לא יעניק לפרוך קרב חוזר: “הופתעתי מכמה שהוא היה כבד ואיטי. אני לא מבין את ההתנהלות שלו בקרב. אתה לא זוכה בנקודות מזה שתשאיר את הסנטר חשוף".

ווארד ופרוך (GettyImages)
ווארד ופרוך נאבקים (GettyImages)
 

לגבי העתיד הוסיף המנצח: “אבחן בזמן הקרוב מי הוא מתאגרף ברמה גבוהה שיוכל לעמוד מולי". המועמדים הפוטנציאליים לקרב הבא של אנדרה ווארד הם מיקל קסלר (0-2-44) הדני, אשר הפסיד לווארד את חגורת ה-WBA וטרם זכה לקרב חוזר ו"הכלב", אנתוני דירל (0-0-24), שמדורג כמועמד מס' 1 לקבלת קרב על האליפות מטעם ה-WBC.

ווארד ופרוך (GettyImages)
ווארד ופרוך ראש בראש (GettyImages)
 

מועמדים נוספים שסיכוייהם נמוכים לזכות בקרב על התואר הם אחיו הגדול של אנתוני דירל, “המטריס" אנדרה (0-1-19), ואלוף העולם בעבר במשקל בינוני מטעם ה-WBC וה-WBO, “הרוח" קלי פאבליק (0-2-37).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */