יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:18

ארז אדלשטיין: תמיד קשה לשחק בבוסניה

ליגה בלקנית: למרות העובדה שזרינסקי מוסטר עדיין ללא כל ניצחון עד כה, מאמן הפועל ת"א לא מזלזל במשחק החוץ ב-18:00: "רוצים לעשות קפיצת מדרגה"

|
ארז אדלשטיין. לא מזלזל ביריבה (שי לוי)
ארז אדלשטיין. לא מזלזל ביריבה (שי לוי)

אחרי מסע של יותר מ-24 שעות נחתה אמש (שני) הפועל תל אביב בבוסניה לקראת המשחק הערב נגד ק.ק זרינסקי מוסטר המקומית במסגרת המחזור החמישי של הליגה הבלקנית (18:00).

המשחק יסיים את סיבוב המשחקים הראשון והפועל רוצה לשמור על מקומה בצמרת בית ב' של הליגה. מאזנם של האדומים עד כה בליגה עומד על שלושה נצחונות והפסד בודד בחוץ ללבסקי סופיה מבולגריה הנחשבת לקבוצה החזקה בבית. נצחון חוץ הערב יעמיד את הפועל בעמדת זינוק מצויינת לעליה לשלב הבא. היריבה הבוסנית מדורגת במקום האחרון בבית, היא עדיין לא ניצחה העונה בליגה הבלקנית ומאזנה עומד על ארבעה הפסדים מארבעה משחקים.

הכוכב הראשי שלה הוא שחקן הפנים האמריקני מרסל ג'ונס, הריבאונדר המצטיין של הליגה עד כה עם 12.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. הזר השני של זרינסקי הוא הגארד הקנדי, דייגו קפלאן, ושניהם נחשבים לכלים העיקריים של הבוסנים בהתקפה.

מאמנה של הפועל ארז אדלשטיין אמר לקראת המשחק: "משחק חוץ קשה מול קבוצה שכל המשחקים שלה בבית הסתיימו צמוד, מאז ומתמיד היה קשה לשחק בבוסניה. אנחנו מתחילים סדרה של משחקי חוץ אנחנו רוצים לעשות את קפיצת המדרגה גם בעליות והירידות תוך כדי משחק וגם בהרחבת הרוטציה".

ליאור ליובין ורומיאו טראוויס (עמית מצפה)
ליאור ליובין ורומיאו טראוויס. רוצים לשמור על ראשות הבית (עמית מצפה)
 

בתוך כך מחר ב-19:15 תארח הנציגה השנייה של ישראל במפעל, גלבוע/גליל, את טורוס סקופיה המקדונית. הקבוצה של ליאור ליובין מוליכה את בית א' של הליגה הבלקנית עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ורוצה לשמור על מקומה בפסגה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */