יום ראשון, 27.04.2025 שעה 03:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
7034-7132מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4543-4432הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-4031הפועל ירושלים1
3841-3431מכבי בני ריינה2
3746-2931עירוני ק"ש3
3442-2731עירוני טבריה4
3343-2531בני סכנין5
3152-4331מ.ס אשדוד6
3148-2931מכבי פ"ת7
2451-2631הפועל חדרה8

גדיר וסיידו נזרקו מהאימון, חיפה לא תועמד לדין

סוער אצל הירוקים: הקשר חשד שהחלוץ סיפר שהוא יצא לבלות לפני הדרבי, קילל אותו ונדחף בתגובה. הקבוצה ניצלה מעונש, 1,200 כרטיסים נותרו לשאלקה

|
יאיא סיידו גדיר. עימות באימון (עמית מצפה)
יאיא סיידו גדיר. עימות באימון (עמית מצפה)

אין רגע דל במכבי חיפה. מאורעות הדרבי, בו הפסידו הירוקים 3:1 להפועל חיפה, והלחץ עושים את שלהם ונראה שגם השחקנים מושפעים מהמצב: מוחמד גדיר ויאיא סיידו התעמתו היום (שני) מילולית ופיזית באימון ונזרקו ממנו על-ידי המאמן אלישע לוי. העימות בין החלוץ והקשר לא הסלים רק בזכות התערבות של אדורם קייסי ועוזר המאמן גיורגי דרסיליה.

הכל החל מחשד של סיידו, שגדיר אמר לאנשי המועדון כי הקשר יצא לבלות לפני הדרבי, דבר שהוכחש ע"י החלוץ. לטענת שחקנים בקבוצה, החלוץ נשאל על ידי קיייסי האם הוא ראה את סיידו מבלה במועדון לילה והשיב בצחוק שכן ומכאן התחיל העימות בין השניים.

כאשר השניים ירדו לדשא הגיע גדיר לסיידו וחיבק אותו ואז אמר הקשר לחלוץ: "אל תדבר איתי, לא רוצה לשמוע אותך". גדיר הלך לדרכו, אבל יא יא המשיך: "לך תזדיין". בתגובה גדיר דחף את הגנאי וגיורגי דרסיליה היה הראשון להפריד בין הניצים. השניים הוזמנו לשיחה אצל אלישע במהלכה הובהרו הדברים. הקשר כך מתברר, נצפה בבילוי עד ארבע בבוקר בלילה בין שישי לשבת, פחות מ-24 שעות לפני הדרבי החיפאי. עם זאת, יש לציין כי הקשר לא היה אמור להיות בסגל למשחק בשל פציעה.

ההחלטה לשלוח את גדיר וסיידו למקלחת מוקדמת, נובעת מהרצון להשליט סדר בקבוצה שנראית לפחות כלפי חוץ כשסועה ומפולגת. גדיר שבקושי מקבל הזדמנויות על הדשא, הולך עם בטן מלאה על כל מה שקורה איתו בקבוצה ונראה שהכל התפרץ החוצה

אלישע לוי עוד לא החליט האם להחמיר עם גדיר וסיידו בשל העימות ביניהם, מעבר לזריקתם מהאימון.

באימון תורגל ההרכב לקראת שאלקה. ההגנה תהיה מורכבת מאייל משומר, יוריצה בולייאט, סארי פלאח וטאלב טואטחה. בקישור תורגלו אייל גולסה וגוסטבו בוקולי ובחלק הקדמי יניב קטן, עידן ורד, וויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלשווילי.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו ב-1:3 של הפועל בדרבי החיפאי

חיפה נמצאת בלחץ גדול אחרי שני ההפסדים מול הפועל ת"א ובדרבי ולפני המשחק מול שאלקה ביום רביעי שיכריע את גורל העונה האירופית.

במועדון מודעים לבעיות החברתיות שיש העונה בקבוצה, בין השאר בשל מספר שחקנים שלא עומדים בציפיות, ובעיות אלה לא באו על פתרונן עד כה. בחיפה מודים שהיו העונה יותר הפרות משמעת מאשר בשנים קודמות כששחקנים איחרו לאימונים, התראיינו ללא רשות ויצאו לבלות אחרי הפסד או תיקו - תופעות שלא היו בשלוש העונות הראשונות של אלישע לוי כמאמן וצצו השנה בעיקר בגלל המרקם שיש בקבוצה.

אתמול באימון שלאחר ההפסד בדרבי, אלישע רמז על כך ואמר לשחקנים: "יש כאן כאלה שלא עומדים בלחץ של קבוצה גדולה ומי שלא מתאים לקבוצה גדולה, שישחק בקבוצה קטנה". הרמז של אלישע היה חד וברור ולא מן הנמנע ששחקנים ישוחררו בינואר לא רק בגלל יכולתם על המגרש אלא בגלל בעיות חברתיות.

בחיפה הודפים את השמועות סביב עתידו של המאמן אלישע לוי ולא עוסקים כלל במעמדו של המאמן. "אנחנו עוסקים ומתרכזים רק במשחק מול שאלקה ולא בשום דבר אחר", אמרו במועדון.

אלישע לוי (עמית מצפה)
אלישע לוי. סוער בחיפה (עמית מצפה)
 

הקבוצה תצא מחר לאחר האימון המסכם לבית מלון שם תעשה את הכנותיה למשחק מול שאלקה. למשחק מול הגרמנים נותרו כ-1,200 כרטיסים.

והיו גם דברים חיוביים. בחיפה יכולים להיות מעודדים מהעובדה שכל הפצועים כולל עלי עותמאן חזרו להתאמן. מדובר בין היתר בוויאם עמאשה, תמיר כהן, אייל גולסה ויא יא שכאמור לא סיים את האימון.

חיפה לא תועמד לדין, יציע ג' לא ייסגר
בינתיים, מכבי חיפה ניצלה מהעמדה לדין בעקבות מאורעות הדרבי. ההחלטה שלא להעמיד את חיפה לדין נובעת מכך שלדעת התובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, אין סיבה להעמיד קבוצה לדין על כך שהיא נפגעת למעשה מאוהדיה.

במכבי חיפה שמחו לשמוע את ההחלטה בעקבות דו"ח השופט של איתן תבריזי על התפרעות האוהדים במהלך ובסיום הדרבי דבר שיחסוך לקבוצה שני עונשי רדיוס עם קהל.

אוהדי מכבי מתפרעים. למזלם, הקבוצה לא תעמוד לדין (עמית מצפה)
אוהדי מכבי מתפרעים. למזלם, הקבוצה לא תעמוד לדין (עמית מצפה)
 

בנוסף לכך, בחיפה יתבקשו להציג בפני התובע המשפטי צעדים מהותיים שיעשו בקבוצה על מנת למגר באופן סופי את התופעה של התנהגות הקהל, שהשליך חפצים בדרבי. עד כה בין היתר הירוקים נדרשו גם להראות שאותם אוהדים שעשו זאת, נתפסו וכן שבמשחקים הקרובים הירוקים יפעלו ע"י כרוז ועלונים שיחולקו על מנת לעצור את התופעה.

בדיון שנערך בין מכבי חיפה למשטרת ישראל, הביע המועדון את הסתייגותו להעניש את קהל הקבוצה באופן קולקטיבי כל עוד זה ניתן. יחד עם זאת, בידי המשטרה חומרים מצולמים בהם תועדו המתפרעים במגרש ומחוצה לו.

מהמועדון נמסר: "בימים אלה מוזהים האוהדים והם יובאו לחקירה ויועמדו לדין באישום של עבירה פלילית. אנו קוראים לקהל אוהדינו לנהוג באיפוק וסבלנות במשחקי הבית והחוץ של הקבוצה. אין אנו רוצים להעניש את מרבית קהל אוהדינו שבאים לעודד ולתמוך בגלל אותם צוררים שיטופלו ביד קשה".

לכתבה זו התפרסמו 305 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 305 תגובות ב-212 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
212
דויד13/12/2011 13:26
נכון,מסכים שזה מעשים שלט ייעשו. אבל מי גרם להם להגיע למצב הנוראי הזה?ההתנהגות היהירה והמתנשאת של שחר שלא מבין שאלישע שפך מנוע כבר מזמן.שחר!:הכתובת היתה על הקיר עוד לפניי הרבה זמן ואם לא הבנת את זה אז אתה פשוט או טמבל או לא מעוניין שהקבוצה תצליח
השב   •  00
211
אריק הפועלחיפהלעד13/12/2011 11:25
מה רצית, שיעודדו לוזריות? טבי החיים.
השב   •  00
210
אריק הפועלחיפהלעד13/12/2011 11:23
התאחדות פחדנית שנמצאת בכיס של שחר. בושה.
השב   •  00
209
נאטור13/12/2011 10:27

אלישע לא מאמן מקצוען אפילו שלקחת אליפות עם חיפה   אתה  אשם במצב ורק  אתה  תפתח את העיניים של לך הרבה שחקנים טובים  גדיר,עותמאן,תמיר כהן. .אם אתה לא מסתדר לך

השב   •  02
208
אוירון13/12/2011 10:27
המישהו הזה עם הלהט בעיניים והחוצפה החיובית הוא . ברקוביץ
השב   •  00
207
אמיר13/12/2011 09:07
יעקב שחר ואנשי חיפה צריכים להיות
עצובים שלא העמידו אותם לדין .
זה רק היה מוט ברזל שלא פגע בראשו של אלישע [איש מכבי חיפה] .אולי בגלל שלא העמידו את מכבי חיפה לדין ולא באמת מנסים לטפל במחלת האלימות הקשורה בכדורגל פעם הבאה עלול איש מכבי חיפה לשלם בגופו על המחדל הזה .
[זה נכון לכל הקבוצות] . ואז נראה כמה הם יהיו שמחים .
השב   •  10
206
שפוי13/12/2011 08:31
זה מתחיל בזריקת מוט ברזל בחיפה, ממשיך בהתפרעות ושריפת כסאות בבלומפילד. אני לא אבוא לראות כדורגל עם המשפחה,  אם זו תגובת ההתאחדות. תגובה מטופשת כזו לא ראיתי מזמן. לא ייתכן שמגרשי הכדורגל יהיו מחוץ לתחום לילדים. ובמצב הנוכחי - הם מחוץ לתחום! מי זה התובע הגאון הזה?
השב   •  20
205
לב אדום מקטמון13/12/2011 07:34
ואחר כך יגלגלו עיניים לשמיים ולא יבינו למה זה קרה
אז התאחדות יקרה לשלוחותיה זה למה אני לא בא עם הבנות שלי למשחקים
כי אתם התאחדות עולם שלישי של מדינת עולם שלישי.
מה עוד צריך להתרחש שקבוצה תועמד לדין?
פשוט גועל נפש אחד גדול הכדורגל בישראל והדג מסריח מהראש
השב   •  00
204
בן דוד13/12/2011 06:53
השב   •  10
203
ביג סמי13/12/2011 06:51
השב   •  00
202
iv1013/12/2011 06:44
אין ברירה שליליות לא יכולה ליהיות כי הסרדינים יודעים שיהיה להם פאדיחות.
השב   •  10
201
שקרוקה12/12/2011 23:31
הפועל חטפה עונש עבור ציור בשרותים אתם מבינים ציור בזוי בשרותים שכלל לא ברור מי צייר אותו ואילו חיפה שאוהדיה זרקו מוטות ברזל למגרש לא תעמוד. לדין בושה בושה בושה.
השב   •  32
200
עוץ לי גוץ לי12/12/2011 23:19
השב   •  60
199
מלך ירוק12/12/2011 21:52

נראה לי ש-4. עלייה לא תהיה. שניפרד יפה מאירופה רק וזהו. נחזור בשנה הבאה עם מאמן חדש ועם שחקנים חדשים שיש להם כבוד

השב   •  30
198
גל12/12/2011 21:45
השב   •  42
197
ron112/12/2011 21:17
חייבים לדחוף את הקבוצה קדימה כי רק ככה אפשר לצאת מהבור הזה!
השב   •  82
196
אבי הירוק12/12/2011 21:09
אליפויות ללא הכרה אז הם מחפשים לעשות לחץ על הקבוצה תנו קצת שקט ולכו לכתבות על שאר הקרקס שיש בארץ
השב   •  10
195
שוקי12/12/2011 20:47
נמאס כבר וזה שטואטחה באנקר בהרכב הוא גרוע כבר מלא משחקים תן למגרלשווילי לשחק להוכיח מה הוא שווה ואז טואטחה יעשה חושבים עם עצמו בספסל וישתדל לשחק יותר טוב כמה צ''אנסים אלישע יתן לו?
השב   •  14
אבי הירוק13/12/2011 01:23
תן לו הזדמנות הוא עוד יהיה שחקן גדול תזכור איפה שמעת את זה פעם ראשונה
השב   •  01
ירוק13/12/2011 11:26
הוא לא אחראי , לא מגן ולא כדורגלן
השב   •  00
194
אבי הירוק12/12/2011 20:39

היום אנו יודעים כמה היית שווה בקבוצה אם היה לנו רק אותך בהגנה במקום 3 הליצנים שיש עכשיו התוצאות היו יותר טובות צריך לחפש את האריק בנאדו החדש

השב   •  40
193
אלירן12/12/2011 20:21
ביזיון!
השב   •  01
192
אסולין12/12/2011 20:20
בושה וחרפה! על מוט ברזל שיכול להרוג בקלות בן אדם לא מקבלים עונש?! על זריקת אבנים לא מקבלים עונש? איומים?! התאחדות "אדומה" כמובן!
השב   •  31
191
יציע גימל12/12/2011 20:12
אתם מדברים על קהל ? יש לכם קהל ילדות בנות 10 עם קוקיות .
השב   •  10
190
חיפאי בלב12/12/2011 20:10
תשמע אני רואה שפעם אחר פעם אתה עולה עם אותו הרכב חוץ מהשינויים בהגנה תשמע יושבים לך בספסל שחקנים ענקיים ההרכב הראשון לא נותן תסחורה תתחיל לעלות שחקני ספספל שכל קבוצה בליגה הייתה מקבלת אותם בכיף אל הקבוצה שלהם תתחיל כבר לשתמש בדלה ימפולסקי ולא כמגן ימני תוריד את קטן לספסל כבר כשקטן לא טוב מכבי חיפה לא טובה גדיר האיש הזה פשוט רץ כמו מטורף ויודע לתת גולים מגרלשווילי למה הבאתה אותו בשביל שיחמם תספספל האיש הזה נתן פשוט משחק ענק כל משחק שהוא שיחק בעבר ואת דבלשווילי תעיך כבר אתה לא מבין תשים לב כמה כדורים הוא מאבד כשהוא מקבל כדור באגפים הוא באחד על אחד מול שחקן הגנה יש לו רק סיומת אבל חלוץ טוב זה חלוץ שמגיע בדרך כלל בעצמו למצבים על ידי שהוא עובר שחקן הגנה על מהירות הוא ששולחים אותו ולדבלשווילי אין מהירות אם את כל זה אתה לא מבין אז תתפטר כבר!

השב   •  30
189
חאזן או ג''יבלי12/12/2011 19:38
חאזן- כחול, ג''יבלי- אדום.
השב   •  74
ברק12/12/2011 20:36
השב   •  00
188
גרינגו12/12/2011 19:25
השב   •  30
187
משה לי12/12/2011 19:24
מאיפה יש לשחר את הכח להשפיע על ההתאחדות לכדורגל ? איך כולם פוחדים ממכבי חיפה ? איך יתכן שכל קבוצה מקבלת עונשים כבדים על אירועים פחות חמורים ומכבי חיפה שונה ? יש למנות ועדה שתחקור את תובעי ההתאחדות ואת האהבה שלהם למכבי חיפה  , מספיק עם ההפלייה ,זה שקוף מגעיל ומבזה
השב   •  00
186
ירוק12/12/2011 19:20
צריך להעניש בצורה פרטנית את העבריינים ולהרחיק אותם מהמגרשים.
השב   •  20
185
אבי12/12/2011 19:13
השב   •  01
184
ירירירירק12/12/2011 19:11
ואני חולה עליו.
ואתם? תתפוצצו.
השב   •  01
183
מכבי12/12/2011 19:04
אם יש לכם כבוד אוהדי חיפה אל תלכו למשחק
השב   •  10
182
מיכה האמיתי12/12/2011 19:01
לית דין ולית דיין!

ידוע שיענקל''ה מחזיק את ההתאחדות קצר. לא ברור למה זה ככה אבל זה ככה. חבל באמת ש"המוט ברזל" (לדעתי המלומדת מדובר בפיבר של דגל) לא פגע באף אחד, אפילו בערן לוי אליו הושלך המוט למעשה.
אולי אז היו נאלצים הקופים לנדוד עד גן החיות בירושלים או בב"ש.

ולכל המכביסטים פה, אתם אוהדי הצלחות וצלחות. לפעמים אני משתעשע בדמיון ומדמיין מה היה קורה במ*בי אם המצב היה הפוך והפועל היתה השולטת בעיר עם כמות תארים בלתי הגיונית.
לדעתי לא הייתם מגרדים 1500 אוהדים במשחקי בית.
אבל . זה הכל בדמיון לעת עתה.
עד שיגיע בעלים שאינו חייזר ויקנה את הקבוצה שלנו.

לסיכום :
שבוע שלוש לכם מקקיסטים דוחים.
השב   •  50
אבי הירוק12/12/2011 20:25
קבוצה של חייזרים
השב   •  21
אריק הפועלחיפהלעד13/12/2011 11:35
טבע האדם.
השב   •  00
181
עידן12/12/2011 18:40
שער 5 א 3-כרטיסי נוער חייל סטודנט
השב   •  00
180
סער12/12/2011 18:38
מה שקרה בקריית אליעזר לא נחשב למה שבית הדין אוהב לקרוא "התפרעות אוהדים"? המוט שנזרק מהיציע היה צריך לפגוע במישהו כדי להעמיד את חיפה לדין?
פשוט מגוחך, איך גרמו לנו לשחק בטדי ועל הרבה הרבה יותר, שבועיים ברציפות, חיפה מתחמקת מעונש? זה פשוט מסריח.
השב   •  61
ירוק בנשמה12/12/2011 20:19
מכבי ת"א זאת מכבי ת"א. אתה יודע, היא תמיד חייבת להיות שונה מהאחרות.
השב   •  10
179
אלי12/12/2011 18:13
תפסיקו לבכות כשטשיירה הורחק לשישה משחקים ברגעים מכריעים של העונה לא דיברתם נכון אז שקט
השב   •  82
אוהדומה12/12/2011 19:04
היו צריכים לפחות לסגור את היציע מאחורי אלישע, כפי שסגרו את שערים 4 5 לאוהדי הפועל
השב   •  11
178
אוהד ירוק12/12/2011 17:43
די מספיק עשינו עם אלישע כמה הישגים יפים-שתי אליפויות, אירופה, היה נחמד, די! רואים ששתי הצדדים מיצו אחד את השני-צריך לשחרר! לפי דעתי צריך להביא עכשיו איזה מאמן תוסס עם להט בעיניים שחושב התקפי, שיחזיר קצת חיים לקבוצה, לא איזה צנון נפוח שישב כל היום על הספסל ויגיד:היינו בסדר, לא נורא! יענקלה תתחיל לתפקד הכח בידיים שלך!
השב   •  50
177
חיפה מלשינים12/12/2011 17:41
השב   •  10
176
ירוק בנשמה12/12/2011 17:34
אוי אוי אוי. . . למה הוא עושה את זה רגע לפני משחק כל כך חשוב וגורלי ועוד נגד שאלקה 04? קדימה אלישע, בהצלחה מחרתיים, נבוא לעודד, יהיה טוב ובהצלחה! אל תיכנע לאלימות!
השב   •  20
175
דור12/12/2011 17:33
אוהדי הפועל חיפה. סרדינים יקרים, אחרי 10 וחצי שנים ניצחתם בדרבי. מברוק. ב10 וחצי שנים האלה זכינו לראות 7 אליפויות ירוקות, הופעות בליגת האלופות וגביע אופ"א פגשנו את גדולות היבשת, קבוצות כמו מנצ''סטר יונייטד, באיירן מינכן, יובנטוס, ליברפול, ולנסיה ועוד רבות וטובות. הגענו הכי רחוק שקבוצה ישראלית הגיעה ועל הדרך התעללנו בכם בכל דרבי פעם אחר פעם. אז תרקדו לנו על הדם תשמחו תהנו. אבל אל תתבלבלו, שום הפסד בדרבי ואף עונה גרועה לא תשנה את זה שחיפה ירוקה ואתם תמיד אבל תמיד תחיו בצל שלנו.
השב   •  164
יצחק12/12/2011 18:01
אוהדי מכבי חיפה קופים יקרים ! ראשית אני רוצה לברך אותך כאוהד מכבי חיפה על כתיבה סולידית ולא מתלהמת , מברוק ! חבל שאתה כמעט מהיחידים שמתנהג בצורה תרבותית וחבל . לגבי הצד המקצועי אינני מתווכח עם העובדות , שבמליונים ששפך שחר ההישגים היו לא רעים. כמובן שהיו גם כשלונות לא מעטים כמו ה"הישג" חסר התקדים של שנה שעברה בליגת האלופות , שכנראה השיא השלילי הזה לא ישבר לעולם . אבל לא זה העיקר . אני רוצה להוקיע את התנהגות האוהדים שלכם (זה אינו קומץ) המבחילה ורק אזכיר את המקרים האיומים של אמיר רנד ולאחר מכן ההתייחסות לרוני לוי אחרי שהביא שלוש אליפויות והיו עוד מקרים רבים עד לדרבי האחרון שהגדשתם את הסאה בנסיונות פגיעה והכאה של שחקנים שלכם (או יותר מדויק שכירי חרב). לסיכום : אני מוותר על כל ההישגים שלכם ואשמח לראות את קבוצתי האהובה הפועל חיפה מדשדשת במרכז הטבלה אבל עם הרבה שחקני נוער שגדלו במועדון ואני יכול כאוהד להזדהות אתם . מאחל לכם הצלחה בשימוש מליונים של יענקל''ה שחר לקנות כל מה שזז במגרשים ואם זה טוב לכם תמשיכו להנות .
השב   •  44
אבי הירוק12/12/2011 20:34
אם אתה לא  מבין בכדורגל אז עדיף  היה לך שלא תגיב כזאת תגובה אינפנטילית הרי שיש לך את הדוגמא הכי טובה בליגה מכבי תל אביב עם 110 מיליון שקלים ובקושי גרדו מקום שלישי גם השנה הייתה השקעה שלהם ותראה איפה הם עכשיו שחר הישקיע הרבה כסף אבל על רכש של שקל וחצי זה לא כמה כסף ותקציב יש לקבוצה זה  ניהול של תעשייה שלימה שכוללת שחקני בית שגודלים נוער נערים במועדון ואחר כך עולים לבוגרים ואלו הם מכבי חיפה שכבר שנים מייצרים שחקנים גדולים ושולחים אותם להצליח בקריירה בחו"ל מה המועדון שלך עשה בשביל הנוער שלכם ?? נאדה  אין לכם נוער טוב ולכם אין לכם קבוצה טובה בבוגרים חוץ מכמה ליגיונרים מבחוץ אין לך קבוצה אז אל תבלבל את המוח על כסף כי זה לא ממש האישו
השב   •  15
יצחק13/12/2011 00:22
תתייחס לבעיה האמיתית שלכם ואלו האוהדים החוליגנים שלכם !! ואין מדובר על קומץ . אצלכם הנורמלים הם הקומץ .אז מה אתהמבלבל את הראש בלהסביר להיכן הולך הכסף ששופך שחר? זה לא הענין , הענין הוא שתחזרו לשפיות בהתנהגותכם .
השב   •  11
174
אלי12/12/2011 17:33
מה כבר הבטיח לך המלשינון (מר שחר) מוט לכוון המגרש זו לא עבירה ? שקית גרעינים כן ?
השב   •  30
173
חיפה ירוקה12/12/2011 17:31
וואלה יופי ניצחתם אחרי עשור שלא ניצחתם ואתם 2 נק'' מעל הקו האדום העיר הזאת שלנו תרגיעו קבוצה של לוזרים
השב   •  20
172
גיא12/12/2011 17:21

השב   •  00
171
אייל12/12/2011 17:21
תפסיקו לסקר כל שטות ולגרום ללחצים מיותרים בקבוצה ואז יהיה בסדר.. איך הפכנו למכבי תא איך??
השב   •  10
170
ירוקיניו12/12/2011 17:19
ככה תשפרו גם את המרקם הקבוצתי
השב   •  00
169
"לא יבוא אדמוני בקהל ה''"12/12/2011 17:11
תתבייש לך מגרו את האלימות הגואה
לא משנה מי זה ביתר הפועל מכבי
אנחנו רוצים מגרשים עם נשים וילדים
מגרשים נקיים מאלימות פיזית ומילולית
השב   •  00
168
ירוק עד12/12/2011 17:00
הנהלת מכבי חיפה התכנסה כדי לדון בנושא חינוך הקהל של הקבוצה. בישיבה נדונו צעדים שונים ואפילו הועלה רעיון לנקוט בצעדים חריפים במיוחד. "אני מציע לפנות למאמן ולאיים על הקהל שבאם לא יפסיק את התנהגותו הנלוזה, אנחנו נתחיל לשחק כדורגל" ועכשיו ברצינות. יש להתנגד לכל אלימות ולהעניש בחומרה את זורקי החפצים, הברזלים והמכים למיניהם. מצד שני חלק מהקהל מתנהג כך מרוב יאוש ותסכול. לו היו ראשי הקבוצה טורחים להתייחס לקהל ולא לבוז לו או להתייחס אליו כמובן מאליו, אני מניח שתופעות אלו היו מתמעטות. ניתן לקיים פגישה שבועית עם נציגות משתנה של אוהדים. לארח פעם בשבוע במועדון הקבוצה כ- 20 אוהדים. לענות על שאלותיהם. להקשיב בכובד ראש (כן כן להקשיב) להצעותיהם ותתפלאו, חלק מההצעות טובות לפחות כמו ההרכבים ושיטות האימון של אלישע (לפחות לא יותר גרועות). בנוסף, לאחר שראיתי את ההגנה  והקישור המתוכננים למשחק מול שאלקה אני מציע לעבור לאימון תפילות מזורז. מעניין מה יקרה לאלישע במידה ונובס 6:0 ולמרות זאת נעלה לשלב הבא בעקבות תיקו בבוקרשט - במבחן התוצאה נצליח.
השב   •  00
167
רובי12/12/2011 16:59
מה? לא?
השב   •  20
166
אדום עולה12/12/2011 16:54
הפעול, מכבי ובית"ר עמדו לדין על זריקת כוס שתייה ריקה שלא פגע באיש וקיבלו עונש ללא קהל אוהדי מכבי חיפה זרקו מוט ברזל וכל דבר שבא להם ליד והם לא נענשים, אחרי זה הם עוד אומרים התאחדות אדומה.
השב   •  10
165
ערן, חיפה האדומה12/12/2011 16:41
השב   •  35
ירוק בנשמה12/12/2011 19:00
הייתי מציע להפועל חיפה לא לשמוח יותר מדי, מאמן לא נמדד בשני משחקים, אפילו שזה מכבי ת"א ודרבי חיפאי. נראה איך הוא יהיה בהמשך.
השב   •  30
164
aאדום12/12/2011 16:29
השב   •  30
163
אוהדומה12/12/2011 16:26
מה אתה משדר- שמותר לאוהדים להתפרע כנגד הקבוצה שלהם,עד כדי סיכון חיי אדם? לא כך נהגת מול הפועל באר שבע.
מותר להם לאוהדי חיפה להשליך חפצים,כי תמונה מראה שחקן עם אצבע משולשת, ואפילו הפנים שלו לא מופנות אליהם? ואם שקית היתה פוגעת בעינו של מישהו?
אם היו אלו אוהדי בית"ר, איך היית מגיב. ?
אחת משניים או שאתה באמת כבר לא מתאים להיות דיין- אז תתפטר מתפקידך ההזוי. או שאתה מפחד ממשהו וזה כבר פלילי.
השב   •  100
ירוק עד12/12/2011 17:05
כנראה כבר שום דבר לא קדוש בכדורגל שלנו. אוהדי הפועל מגינים על בית"ר, טביב קונה שחקנים בזול, שחר קונה שחקנים גרועים ביוקר, אוהדי חיפה אלימים יותר מאוהדי ביתר, הפועל חיפה מנצחת בדרבי בכדורגל (לא באלימות), כל מה שחסר לנו זה שאשדוד תזכה באליפות ותארח את מנצ''סטר סיטי.
השב   •  10
אוהדומה12/12/2011 17:28
השב   •  10
162
לא ירוק12/12/2011 16:21
ראיתם איך אלישע ברך כמו כלב לספסל אחרי שזרקו עליו מוט ברזל . מישהו יודע מאיפה מוט הזה ? אולי זה רגל של מצלמה ? איך היצליחו לעביר אותו למגרש ?
השב   •  10
סתם מישהו12/12/2011 16:33
בחיי שלא הבנתי מה אתה רוצה
השב   •  10
ברק12/12/2011 20:40

כי הכי טוב זה להישאר בחוץ, לחטוף לום בראש ולא לצאת פחדן

השב   •  00
161
המלשן כורדי עיראקי12/12/2011 16:20
השב   •  20
160
הקברן בצהוב שחור12/12/2011 16:14
לא מעמידים את מכבי חיפה לדין בגלל שהאוהדים שלהם לא מחו נגד הקבוצה היריבה אני רוצה לישאול את ראשיי ההתאחדות אים המוט הדגל שניזרק לכיוונו של אלישע לוי היה פוגע  לו בראש גם אז לא היו מעמידים את מכבי חיפה לדין ואנחנו אוהדיי ביתר גם אנחנו מוחים וכועסים על יכולת הקבוצה שלנו אז את ביתר מענישים ואת חיפה לא זה ממש בושה שההתאחדות נותנת לאוהדיי חיפה להיתנהג באלימות ולא מענישה אותם ואותנו כן ממש התאחדות ירוקה.
השב   •  61
ברק12/12/2011 20:39
גם אני לא מבין מה הלך פה
השב   •  00
159
אלי12/12/2011 16:09
נעבור יחד את התקופה הקשה שחוזרת במחזורים בכל קבוצה אל תיכנע לאלימות
השב   •  49
ירוק מאוכזב12/12/2011 16:55
אבל בתור מאמן, לא ולא!
השב   •  10
אוהד ירוק12/12/2011 17:40
די מספיק עשינו עם אלישע כמה הישגים יפים-שתי אליפויות, אירופה, היה נחמד, די! רואים ששתי הצדדים מיצו אחד את השני-צריך לשחרר! לפי דעתי צריך להביא עכשיו איזה מאמן תוסס עם להט בעיניים שחושב התקפי, שיחזיר קצת חיים לקבוצה, לא איזה צנון נפוח שישב כל היום על הספסל ויגיד:היינו בסדר, לא נורא! יענקלה תתחיל לתפקד הכח בידיים שלך!
השב   •  01
158
רן המזהיר12/12/2011 16:04
השב   •  00
157
פרימו12/12/2011 16:03
גבר קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב ורק אז תרשה לעצמך לפרסם תגובה
השב   •  00
156
רן12/12/2011 16:01
השב   •  01
155
טוביה החולב12/12/2011 15:59
השב   •  00
154
טוביה החולב12/12/2011 15:57
השב   •  10
153
yosii12/12/2011 15:57
חיפה התפרקה
השב   •  00
152
יצחקי השמן12/12/2011 15:55
השב   •  10
ברק12/12/2011 20:37
השב   •  00
151
אדום בנשמה!!12/12/2011 15:46
מחדל ברמה חדשה! איפה רפי גינט קולבוטק שצריך אותו? מכבי תל אביב זרקו טרופית וקיבלו רדיוס וחיפה זורקים מוט ברזל ויוצאים נקיים? לא מבין את ההיגיון במדינה הזאת איפה האכיפה? איפה ההרתעה? אבל כמובן ששחר קונה את ההתאחדות הכל הולך, העיקר שאנחנו ומכבי נקבל עונשים על איחות לעלות למגרש. ביזיון!
השב   •  43
,תרשחאני שרוף על סכנין12/12/2011 16:36
השב   •  00
אבי הירוק12/12/2011 20:37
לפני שאתה עושה צחוק מעצמך ברבים
השב   •  10
150
אדום בנשמה!!12/12/2011 15:45
מחדל ברמה חדשה! איפה רפי גינט קולבוטק שצריך אותו? מכבי תל אביב זרקו טרופית וקיבלו רדיוס וחיפה זורקים מוט ברזל ויוצאים נקיים? לא מבין את ההיגיון במדינה הזאת איפה האכיפה? איפה ההרתעה? אבל כמובן ששחר קונה את ההתאחדות הכל הולך, העיקר שאנחנו ומכבי נקבל עונשים על איחות לעלות למגרש. ביזיון!
השב   •  00
149
טוביה החולב12/12/2011 15:41
השב   •  00
148
אוהד12/12/2011 15:40
"האוהדים שלנו לא יודעים לכוון ובמקום לפגוע בשחקנים שלנו,פגעו בשחקני היריבה"
השב   •  10
147
ליאור12/12/2011 15:38
מזה השטויות האלה אני מאלה שהיו בדרבי והלכו בדקה 60 מרוב בושה מזה השטויות האלה של אלישע וגם אתה אדון שחר הגיע הזמן ששני הליצנים האלה ילכו
השב   •  63
ירוק12/12/2011 16:05
חיפה לא הייתה מגיע לכלום ממה שהיא הגיעה בלי שחר אלישע צריך ללכת הביתה שחר אי אפשר להגיד מילה רעה עליו.
השב   •  32
146
טוטי האדום12/12/2011 15:38
השב   •  20
גידי12/12/2011 16:07
השב   •  00
145
יצחקי השמן12/12/2011 15:30
השב   •  40
144
ניצן12/12/2011 15:30
על טרופית מכבי שיחקה בטדי ועל מוט ברזל חיפה מקבלת מתנה מעבן עזרה הפחדן מישחר עד לאן הסירחן בהיתאחדות המושחטת תגיע
השב   •  50
143
דוד הזגג12/12/2011 15:22
השב   •  10
142
דוד הזגג12/12/2011 15:21
השב   •  20
141
buzi12/12/2011 15:20
איזו שטות מר בן עזרא שלא מכרו פיצוחים באותו משחק ברזלים ומקלות זה לא נחשב.
אמות המידה של ההתאחדות מושפעות מנוכחותו של שחר בהתאחדות.
צודקים אוהדי מכבי ת"א במיליון אחוז
השב   •  30
140
דוד הזגג12/12/2011 15:20
מה תאמר אז מר עז  רע
השב   •  00
139
איש אחד12/12/2011 15:19
שמשחק עם קהל זהו העונש הכבד ביותר שאפשר לתת לאוהדים של חיפה כיום.
השב   •  40
138
הרצל טוביה12/12/2011 15:16
מגינים ובלמים גרועים הכי גרועים בליגה ! משומר טואטחה בולייט ופאלח ואיציק כהן כמןבן
השב   •  22
גידי12/12/2011 16:03
הוא לא בלם הוא חור בהגנה
השב   •  13
137
אלי12/12/2011 15:16
תעשה לי טובה באמת, אלישע עושה הרבה טעויות מה לעזאזל חשב כשפתח עם ימפולסקי כמגן ימני נגד הפועל ת"א ? וגדיר מתייבש בחוץ . כמה נקודות הביא גדיר עונה שעברה ? למה לדבא הוא נותן כרדיט ולגדיר לא ? די מספיק
השב   •  101
136
דודו12/12/2011 15:13
כל קבוצה אחרת עומדת לדיו על כל שטות חיפה גם מלשינים וגם בוכים

בושה וחרפה
השב   •  21
135
שושנה מהלול12/12/2011 15:13
השב   •  00
134
אדום עתיק12/12/2011 15:07
ואמות מידה של צדק לשאר
בושה,פשוט בושה.
תמשיכו לעודד אלימות במגרשים

זה לא היה רק מוט ברזל לכיוון אלישע,
ניזרקו עוד חפצים מ-ג'' לכיוון שחקני הפועל בסיום כאשר ירדו לחדר ההלבשה.

למי שלא יודע להפסיד בכבוד ,לא מגיע גם כבוד ביצחונות.
הבלון הנפוח של שחר מעודד את התנהגות אוהדיו.
השב   •  31
133
הבצל האדום12/12/2011 15:07
השב   •  10
132
לירון אדום12/12/2011 15:04
איך זה לקבל 3??
איך זה לקבל איך זה לקבל איך זה לקבל 3??
איזה בית דין שכונהה..מעניין מה יגיד אדון אבן עזרא שבפעם הבאה מוט כזה יפגע בראש של מישהו..מעניין מה הוא יגיד ומעניין אם השיחה שהוא יקבל מיענקלה הקקלה תעזור
השב   •  40
131
שושנה מהלול12/12/2011 15:04
אז בן עזרא הליצן היה מוסיף לחיפה 10 נקודות
השב   •  10
צהוב מזדעזע12/12/2011 16:34
כי לדעת תובע ההתאחדות להרוג בן משפחה זה בסדר.ממילא הפצויים נשארים במשפחה וגם סדרי הקבורה והישיבה המשותפת של ההורגים עם המשפחה בימי השבעה תהיה חגיגה גדולה.
אם אוהד מכבי ת"א למשל יהרוג את אלישע זה לא בסדר כיוןשזה לא בתוך המשפחה.
אין עדין החלטה של התובע מה יהיה הדין אם אוהד מכבי יזרוק מוט ברזל על אלישע  על מנת לפגוע בו ויפגע בלי כוונה באוהד מכבי אחר.
ענהן זה חייב עדין דיון מוקדם בהתאחדות.
השב   •  10
אדום12/12/2011 17:00
השב   •  00
130
שושנה מהלול12/12/2011 15:03
לשלוח אותו להסתכלות
השב   •  00
129
ח12/12/2011 15:01
השב   •  00
128
נשר צהוב12/12/2011 15:00
רואים  בטלוויזיה  מוט  ברזל  מושלך  על  מנת  לפגוע, יש  דו"ח  שופט  על היתפרעות  אוהדים, וכל זה לא מספיק  למר  בן  עזרא להעמיד  את מכבי  חיפה  לדין. יסביר בן  עזרא מדוע  מכבי  ת"א והפועל  ת"א  הועמדו  לדין  על  עבירות  פחות  חמורות,או   שבן עזרא  יעוף  לנו  מפה  לתמיד  יא  מושחת!
השב   •  30
127
צדקיהו12/12/2011 14:59
על עיוות דין,על הפליה מתקנת
מעניין אם זה היה פרומו להחלטה
שלא להעניש את ביתר על  התפרעות
בבלומפילד נגד קבוצתם,ירידה לכר הדשא והשחתת מתקנן ציבורי!!
השב   •  11
126
שושנה מהלול12/12/2011 14:58
השב   •  10
125
אופטימיסט נצחי12/12/2011 14:57
ממש לא מובן. הרי ברור שיש להעמיד את הפועל תל-אביב לדין  על התפרעות אוהדי חיפה בדרבי שכן אם מכבי חיפה נפגעה מהתפרעות האוהדים אז ברור שהפועל ת"א היא הנהנית העיקרית (אולי גם ק. שמונה- אבל שרצקי חבר של שחר). בן עזרא תתעורר, אם תמשיך ככה הפועל עוד יזכו באליפות- מייד רדיוס ללא קהל להפועל.
השב   •  10
124
ח12/12/2011 14:57
השב   •  00
123
אמת12/12/2011 14:56
אוהדי קבוצה הפוגעים בקבוצה שלהם מעולם לא הועמדו לדין-לא רק בארץ, אלה בעולם כולו!
אם אוהדי מכבי היו מפעילים אלימות כנגד הפועל, הרי ברור שחייבים להעמיד לדין.
כל קבוצה שנענשת בארץ זה בהפעל אלימות כלפי היריב:
1.שנמני עזב את מכבי-אוהדי מכבי לא הפסיקו להשתולל ולגרום נזקים-לא הועמדו לדין!
2.אוהדי בית"ר מאיימים על קורנפיין בחייו-לא עמדה בית"ר לדין!
3.אוהדי בית"ר פרצו לביתו של הבעלים-לא עמדה בית"ר לדין!
אז תפסיקו כולם להתחסד!
השב   •  42
צדקיהו12/12/2011 15:29
יש הבדל בין לצעוק לפטורים של מאמן או לצאת בזעם צמילולי נגד קבוצתך-גם
אם איני מסכים לכך,אבל לזרוק מוט שיכול היה לפגוע בשחקנן קבוצתך,שחקן יריב שופט או צוות
מקצועי לא ראוי להענשה?
ואגב נזרק לעבר ערן לוי חפץ לא מזוהה בהתקרבו ליציע ג ?זאת ניתן היה לראות בשידור המשחק.
השב   •  20
122
הבצל האדום12/12/2011 14:55
השב   •  00
121
גידי12/12/2011 14:55
כידי לסיים באואפן סופי את תופעה של התנהגות הקהל חייבים להרחיק את המנהיגים . אחד מהם הוא אוהד (חבר של ווסילי ) עם חולצה האפורה . הוא מצית את הילדים ועושה נזק גדול למועדון
השב   •  33
120
אדום בלב12/12/2011 14:55
אם אני זורק מוט ברזל על הילד שלי אז מותר הרי הוא הילד שלי נכון אני לא אכתוב מה אני חושב עליך כדי שלא ימחקו לי את ההודעה אבל כולם יודעים ומבינים
השב   •  10
119
ברור לכולם.12/12/2011 14:53
הכל מושחת במדינה הזאת וגם הכדורגל וכל הספורט. תארו לכם שזה היה קורה לבני-יהודה או לנתניה. היו מקבלים 4 רדיוס לא 2.
השב   •  21
118
אבי פ.12/12/2011 14:52
תגיד לי אדון אביבי עם מוט הברזל היה פוגע בראש של המאמן והוא היה מת גם אז לא היתה עושה כלום אתה פשוט פושע מושחת
השב   •  50
117
ירוק בנשמה12/12/2011 14:49
אלישע אל תיכנע לעשרות החוליגנים שהורסים את השם הטוב שלנו
השב   •  30
holligans12/12/2011 16:08
בלי החוליגנים האלה אין קבוצה!לשחקנים לא יהיה אכפת כרגיל אלה עם יצרחו עליכם ויאיימו על החיים שלהם באימונים,חוליגנים עד המוות !
השב   •  03
116
AMSTERDAM12/12/2011 14:46
השב   •  10
115
ניר12/12/2011 14:42
השב   •  41
114
מומי12/12/2011 14:40
השב   •  72
הבצל האדום12/12/2011 14:55
השב   •  10
113
מאיר בן חמו12/12/2011 14:40
יאללה יא בכיינים מה כואב לכם מה?
השב   •  03
112
יורם12/12/2011 14:39
ח יש בכלל הפועל בחיפה ח למה כל הזמן נלחץ לי מקש ה-ח ח
השב   •  02
111
אופק12/12/2011 14:38
מזה לא תועמד לדין איזה שטויות !!
השב   •  12
110
רמי אלבז12/12/2011 14:37
השב   •  11
109
ניסים12/12/2011 14:35
השב   •  20
108
קוף מקק12/12/2011 14:34
ויפה שעה אחת קודם
השב   •  40
107
אדום בלב12/12/2011 14:32
השב   •  10
106
הצהוב הצפוני12/12/2011 14:31
השב   •  60
105
צדקיהו12/12/2011 14:30
אין לי כל ספק שמר שחר יש לו יד בהחלטות המונעות פגיעה בירוקת
המגעילה ולאותן החלטות הפוגעות ביריבותיה.
מר אבן עזרא מה עם המוט היה מפלח
את ראשו של אלישע או של ערן לוי או של אחד השופטים !! אינך חושב שהחלטתך תעודד המשך אלימות במגרשים.
אגב בשידור רואים שנשלח חפץ לכיוונו של ערן לוי שלא התגרה בקהל חמומי המח-אה את זה לא רצית לראות!
השב   •  40
104
gidi12/12/2011 14:29
השב   •  20
103
ח מי12/12/2011 14:28
השב   •  61
102
אילן שער 512/12/2011 14:27
כאילו שבית"ר לא קיבלו עונש אחרי שצעקו לתמוז כשהוא עוד שיחק אצלם.. אבל לזרוק מוט ברזל זה חוקי כי זה היה מכוון לרקה של אלישע ( גם שקר זה היה מכוון לפופיק של ערן בערך). שחר תמות כבר יא מושחט..
השב   •  41
101
ח מי12/12/2011 14:26
לא מקבלים עונש אז מה היה קורה לו זה היה פוגע במישהו .על שקית גרעינים וטרופית הפועל ומכבי קיבלו עונש ללא קהל איפה ההיגיון ..
השב   •  50
100
דני12/12/2011 14:26
השב   •  30
99
אילן שער 512/12/2011 14:25
לא זורקים עליהם אבנים לא מוטות ולא כלום ואנחנו היינו במשברים שמכבי חיפה רק יכולה לדמיין בסיוטים שלה.. אוהדי ניצחונות
השב   •  41
98
בת ימי12/12/2011 14:25
בוא נגיע להסדר שההתאחדות חצי אדומה וחצי ירוקה .
השב   •  02
97
אילן שער 512/12/2011 14:23
אם מישהו אחרי היום המביש הזה חושב שיש סיכוי שיום אחד מכבי חיפה תקבל עונש מההתאחדות אז הוא חי בסרט.. שחר מחזיק בכיס את כל ההתאחדות.. יציע ג'' הגיע הזמן שיעשות איתכם צדק יא חבורה של בבונים אוהדי ניצחונות!
השב   •  50
96
הצהוב הצפוני12/12/2011 14:17
השב   •  52
95
הצהוב הצפוני12/12/2011 14:14
השב   •  30
94
אדום מזעזע12/12/2011 14:04
השב   •  40
93
אדום מזעזע12/12/2011 14:04
השב   •  30
92
המכביזם לא ימות12/12/2011 14:04
כשאנחנו זורקים גרעינים או טרופית אנחנו מקבלים רדיוס. לחיפה מותר לזרוק מוטות ברזל. ככה זה כשהתובע שונא את מכבי. חולירות
השב   •  80
91
התאחדות מעודדת אלימות12/12/2011 13:59

שנזרקו לדשא בבלומפילד שבגינם הפועל קיבלה רדיוס בשנה שעברה , נועדו למחליפים של הפועל שתחממו , נו באמת זה פשוט מגוחך , ההתאחדות מעודדת אלימות!!

השב   •  40
90
כנסו דחוףף!12/12/2011 13:57
אם הוא לא יתן קנס על התפרעות של אוהדים..אז על מה הם יקבלו עונשים,רדיוס וכ''ו רדיוס נותנים על התפרעות קהל..מדינה מושחטת !
השב   •  60
89
מישהו12/12/2011 13:56
ערן לוי וטאלב טוואטחה הולכים ברחוב לוי מתסכל על טאלב ואומר :שמסתכלים עלייך חושבים שאין אוכל בעולם .. אז טאלב מסתכל עליו ואומר : שרואים אותך מבינים למה D: ח. ח. ח. D:
השב   •  120
88
שי12/12/2011 13:55
התאחדות ביזיון נראה לי שיעמידו לדין את מכבי חיפה רק אם חלילה שמישהו ימות אתם נותנים לגיטמציה לאלימות הכתובת על הקיר אל תגידו שלא התרעתי וכל האשמה תהיה על ההתאחדות והעומד בראשה מושחתים
השב   •  60
87
אריק האדום12/12/2011 13:51
ככה אלי היה נפתר מאלישע בצורה חלקה.

בגלל שלא פגעו בו זה לא נחשב לעבירה. 
השב   •  20
86
אמיר12/12/2011 13:46
1) אוהדי הפועל שיגעתם כבר עם עומר דמארי, מה לא ברור הוא עשה מעשה שלא היה צריך להעשות והוא נענש על זה! מה אתם רוצים שההתאחדות תעשה חשבונות הענשנו את הפועל נעניש את חיפה ומכבי גם בקרוב?
2) אני מסכים שזה נשמע הזוי שחיפה לא נענשת על המקרה למרות שקבוצות נענשו על פחות מזה? אבל מה לעזזל לא ברור בהגיון של בן עזרה, במקרה זה הקבוצה היא הקורבן למה שהיא זאת שגם תענש על זה ?
השב   •  78
מבסוט אוזיל12/12/2011 14:04
גם בית"ר אתמול היו הקורבן, אתה יודע איזה מסכן היה השחקן שהאוהד רץ אליו? אולי ניתן להם פרס של 15 נקודות כי הם היו קורבן?

חתיכת מטומטם!
השב   •  41
85
zed12/12/2011 13:44
אתה שופט מושחת !! אתה אוהד חיפה ואין אנו יכולים לעשות כלום מלבד לכתוב .והאנשים המתאימים ייפנו אליך !! אתה מנוול ברמות שאי אפשר לתאר ! את האדומים קל להעניש אבל את הירוקים? אסור שחר יכעס !
השב   •  50
84
שני12/12/2011 13:43
יש לך גוב אצל מר יעקוב שוכטוביץ,אולי volvo במחיר סיטונאי? אני ניגש למישטרה מלשין על מלשינים.
השב   •  40
83
צהוב בדם12/12/2011 13:32
השב   •  100
82
חיפאי12/12/2011 13:32
מה שרה פתאום האוהדים של הפועל תל אביב והפועל חיפה מדברים? לא זוכרים את הבזיונות של הקהל של הפועל תל אביב על שירי שואה, כתובות נאצה, שירים על אהובה תומר ז"ל שמתה בניסיון להציל חיי אדם. פשוט בושה שעל זה לא עשו כמעט כלום וחלק מהדברים נפתרו כמו פה בחיפה. ע"י הסגרת הפרחחים הקטנים האלה שמתפרעים. ולא משנה אם זה מוט ברזל. דברים יותר מסוכנים כבר נזרקו במשחקים של הפועל תל אביב וביתר ומכבי תל אביב. ואני לא רואה את אוהדי ביתר מדברים או את אוהדי מכבי תל אביב מדברים. רק הפועל תל אביב והפועל חיפה. שזה נובע משנאה כלפי מכבי חיפה. וזה בסדר כי יריבויות קיימות וזה לגיטימי. אבל לפחות תדעו לקחת עמדה אובייקטיבית מפעם לפעם. כי אובייקטיביות זה דבר חשוב. כי ככה תראו שכל הקבוצות לא היו בסדר במידה שווה ואם לא במידה שווה זה לא משנה כי כולם אשמים בדרבים כאלה וכאלה. אבל תהיו אובייקטיבים כי זריקת מוט ברזל לפי חוקי ההתאחדות זה עדיין רק זריקת חפצים כי אין סעיף ספציפי בעניין הזה אז תהיה אובייקטיבים ואז תגיבו מה שתרצו אבל באובייקטיביות. לא מיריבות בין המועדונים
השב   •  35
כפיר12/12/2011 13:50
השב   •  40
רועי12/12/2011 13:57
השב   •  30
81
חיים12/12/2011 13:28
על יחבל לחקור את התנהגותו של המושחת בן עזרא מה הסיבה שהוא טובת חיפה.לעומת זה להעמיד לדין את דאמרי שהשופט לא ראה רק המלשין של בן עזרא צילם.
השב   •  11
80
בר12/12/2011 13:27

השב   •  100
רן12/12/2011 19:06
השב   •  00
79
משוגע אדום12/12/2011 13:18
השב   •  00
78
ירוק מאז ומתמיד12/12/2011 13:17
די , יוסי עשה את שלו באירופה! לדעתי , אם לא בינואר, אז לסגור איתו על שנה הבאה לעונת פרישה או 2. כמובן שחוץ מזה הייתי מביא לקבוצה את ידין, קינן, וארביטמן.
השב   •  53
77
חיים אסרף12/12/2011 13:17
נמאס שמוותרים למכבי חיפה .
ידוע שיעקב שחר מושך בחוטים שם
מקללים את רובי שפירא ז"ל ויוצאים נקיים פשוט בושה!
השב   •  61
76
כמה יענקלה שוב שילם?12/12/2011 13:16
על זריקת מוטות ברזל לא מעמידים לדין.
גם בית"ר בטח יצאו נקיים כי הם שרפו ושברו רק 200כיסאות ביציעים.
את מכבי והפועל על שקית גרעינים מקבלים רדיוסים אבל חיפה? חס וחלילה - עד שהם לא ירצחו מישהו הם בכלל לא נענשים אפילו לבית הדין הם לא ילכו - בושה!
השב   •  71
75
אוהדת12/12/2011 13:16
גדיר, אתה שחקן מוכשר, שנלחם על הדשא. לא מגיע לך להייבש בספסל.
בוא אלינו, נשמח להתחזק בשחקן כמותך, ואני מבטיחה לך שתיהנה אצלנו.
השב   •  10
74
אבראהים12/12/2011 13:15
השב   •  00
73
מוטי פ12/12/2011 13:13
אליעזר, ושעד היום יש ילד שהוא גבר היום אבל נכה מההתפרעות של אוהדי מכבי חיפה.שעל זה היו צרכים להעיף אותם מליגת העל,אבל זה לא יעשה מכוון שהכדורגל שלנו מושחת. נחכה לאסון הבא ונראה מי ישלם על זה? ביזיון,אן מילים אחרות, פשוט ביזיון.
השב   •  70
72
ירוק12/12/2011 13:11
פשוט להכין לפני המשחק הקרוב מטפחות לבנות כמו בספרד ובאיזשהי דקה להניף אותם. זאת המחאה הכי טובה וראויה לשבח שיש. תחשבו על זה. זה הרבה יותר משפיע ממוט ברזל. זה אומר שהאשראי למאן נגמר מבחינת הקהל
השב   •  60
71
כפיר12/12/2011 13:08
השב   •  50
70
יוסי12/12/2011 13:08
האוהדים של מכבי חיפה עושים הכי הרבה בעיות או שמקבלים עונש קל או שלא עומדים לדין משהו פה מסריח צריך לבדוק את זה.
השב   •  130
69
מישהו12/12/2011 13:08
איפה המלחמה באלימות??
השב   •  110
68
אריק האדום12/12/2011 13:06
ובתאונה אני אהיה זה שיפגע, למה אני מקבל על זה קנס? אולי דייני בית הדין יענו לי. או השהחיתות לא מרשה להם?
השב   •  60
67
אלי12/12/2011 13:04
לא מעמידים לדין? לא מספיק כל הכתבות והדיווחים על התנהגות הקהל שלהם? אני ממליץ למכבי חיפה לחפש בתמונות של הצלמים שלהם אולי ימצאו עוד תמונה שתרשיע מישהו אחר ויוכלו להסתמך עליה כגורם לזריקת אבנים ומוטות ברזל. אולי ימצאו שמאמן מכבי חיפה, או אחד השחקנים, עשה תנועה מגונה או פרצוף לא יפה לאוהדים. בקיצור - הנהלת מכבי חיפה - גועל נפש, מלשינים, פחדנים, ובורחים מאחריות התאחדות לכדורגל - בושה, בושה ובושה על התנהגות קלוקלת. תיקחו את ההמלצות של אייל ברקוביץ על אלימות האוהדים ותפעלו לפיה.
השב   •  51
66
יאללה הפועל12/12/2011 12:59
השב   •  70
חריד מלן12/12/2011 13:12
השב   •  03
65
דורון12/12/2011 12:55
אם המוט היה משפד את הראש של אלישע?.
השב   •  151
אריק האדום12/12/2011 13:07
השב   •  62
כמה יענקלה שוב שילם?12/12/2011 13:16

השב   •  82
אני12/12/2011 13:35
השב   •  24
אבי הירוק12/12/2011 20:46
היה דוקר מישהו? אתם רק מראים כמה הקנאה אוכלת אתכם מבפנים אז תמשיכו לסבול כל עוד האימפריה הירוקה שולטת בכדורגל הישראלי
השב   •  11
64
מאיר12/12/2011 12:55
הם מלשנים בדם אפילו בקבוצה אחד על השני
כל החרא ששחר ניסה להסתיר שנים עולה-בתאבון שחר
השב   •  30
63
אחד שמבין12/12/2011 12:53
ב-3 עונות אחרונות היה משחקי אליפות מכבי חיפה מול הפועל..ב-2009 1-0 חד צדדי והיה צריך להיגמר 7-0(תבדקו ביוטיוב)..2010 עונת הקיזוז מכבי חיפה שולטת מחמיצה משקוף של בוקולי הפועל עם 2 בעיטות לשער אחת מהן גול של לאלה..שנה שעברה 2-0 מכבי חיפה ששוב מעלימה את הפועל.. אם אלישע לא היה מאמן ולא היתה שיטה הקבוצה לא היתה מגיעה מוכנה ככה למשחקים מנטאלית טקטית ומקצועית עם כל הלחץ של משחק אליפות והכל..
השב   •  23
62
חיפה מלשנים12/12/2011 12:52
אחלה הונדה קיבלת אה , עכשיו מבן למה דמארי עומד לדין וגם מובן איזה עונש הוא יקבל
השב   •  100
61
אוהד ירוק12/12/2011 12:50
יעקוב שחר רוצה אוהדים מתורבתים , אני מסכים איתו לגמרי . בוא נלמד מברצלונה ונביא בדרך תרבותית את ההכזבה שלנו מאלישע .. כל האוהדים במשחקים הבאים שמעוניינים בפיטורים שינופפו במפית לבנה
השב   •  40
60
רן12/12/2011 12:48
מכיוון שדמארי עומד לדין משום שחיפה טענו כי הו אשם, עליו להביא צילומים מהדרבי החיפאי ולטעון כי זהו דפוס התנהגות של אוהדי חיפה. בדיוק כמו שכך העמידו את דמארי לדין, לא תהיה ברירה אלא להעמיד את חיפה לדין. אך מה זה משנה? הרי לא יפעילו את העונש על תנאי בכל מקרה.
השב   •  80
59
מאיר12/12/2011 12:48
השב   •  20
58
אדום בנשמה12/12/2011 12:45
השב   •  90
57
אדום בנשמה12/12/2011 12:44
למה את חיפה לא מעמידים לדין?על אצבע כן שמישהו צילם.ועל כיסאות ברזלים קללות מכות איומים כוסות מטענים של טלפונים לא מעמידים?איזה בזיון.את ביתר כן מעמידים ואת חיפה לא?בזיון
השב   •  101
56
דנה12/12/2011 12:43


אליצור רמלה נשים מזמינה את מכבי חיפה למשחק הן בתקופה לא טובה של הבקעת שערים רוצות לשפר את היחס שערים שלהן הן מקוות שאלישע לוי יענה לבקשה תודה.


השב   •  51
55
מכבי GATE 11 מכביסט שרוף על הצהובים12/12/2011 12:40
זה יכל להיגמר באסון חייבים להוריד לחיפה מינמום 7 נקודות ששאר המתפרעים ילמדו לקח קשה
השב   •  84
54
אדום בנשמה12/12/2011 12:39
השב   •  61
53
אילוז12/12/2011 12:35
נראה לי שמישהו שם מצוי עמוק בעולם של הזיות.
איך לא מעמידים לדין על דבר כזה?
אה הבנתי. לשחקן / מאמן אסור לפגוע בקהל אבל לקהל מותר לפגוע בשחקנים / מאמן.
הגיוני וברור.
השב   •  121
אמיר12/12/2011 13:43
מה לא ברור?.
לא רוצים להעניש את הנפגע!
השב   •  20
52
מוטי פ12/12/2011 12:34
התפרעו כלפי קבוצתם ? וזאת דוגמה מה שהם עשו בשידור ישיר? לזרוק מוט ברזל? לזרוק אבנים? ראיתי את שני המשחקים בטלוויזיה ואני יכול להעיד שביתר עשתה פחות ממכבי חיפה,וכל מי שצפה יכול להעיד, ואני בתוח שגם אתם ראיתם חבורה של פחדנים.
השב   •  154
51
יורם12/12/2011 12:33
הגיע הזמן מאמן קטן שכמותך, שאתה ואתה בלבד תעבור לקבוצה קטנה
השב   •  22
50
גם בקשיים איתך לעולמים12/12/2011 12:33

איזה אקשן הקבוצה על הפנים השנה

השב   •  02
מכבי חיפאסים12/12/2011 21:40
אבל תודה על התמיכה בכל מקרה
השב   •  10
49
אוהד ירוק12/12/2011 12:26
צריכים למכור את בולאיט, חיים מגורשולי,תמיר כהן, מוחמד גדיר, מרלון דה חסוס ,דבוישולי. צריך להחזיר את פלאסביקי וקינן רכוש את ניר ביטון את משה ביטון אביחי ידין ושלומי ארביטימן  
השב   •  13
48
חיפה מלשנים12/12/2011 12:23
זה פשוט שערוריה שלא נראתה אם לא יעמידו אותם לדין , הם יכלו להרוג בן אדם! את דמארי מעמידים לדין על פאקינג אצבע , אז על מוט ברזל לא מעמידים לדין זה בושה , חיפה פתחו במלחמה אז קדימה
השב   •  82
47
אדום בנשמה12/12/2011 12:23
השב   •  60
46
קוף ירוק12/12/2011 12:23
ראיתי בעיניים את המוט ברזל עף וכמעט חטפתי התקף לב זה היה יכול להיגמר ברצח. לא כל כך איכפת לי אם יעמידו את הקבוצה לדין או לא למרות שאני מודה שצריך. הילדים העבריינים שזרקו את המוט צריכים לשבת בכלא לא הרחקה ולא שום דבר אחר פושעים !
השב   •  331
45
אדום בנשמה12/12/2011 12:22
השב   •  70
44
ניסים12/12/2011 12:20
לחקור איזה שוחד מקבלים ראשי ההתאחדות מיעקב שחר.
השב   •  70
43
אדום בנשמה12/12/2011 12:19
השב   •  60
42
אדום בנשמה12/12/2011 12:17
השב   •  70
41
אדום בנשמה12/12/2011 12:16
השב   •  50
40
אבנר בן נר12/12/2011 12:16
גועל נפש , בא להקיא.
הכל מכור זריקת מוט ברזל ואין עונש?
אולי תוסיפו להם 10 נקודות על התנהגות מופתית?
גם לבית"ר לא מגיע עונש.
כל העונשים הם רק לתל אביביות על כל שטות, אצבע, איחור בעליה למגרש,
לחיפאים מותר הכל דון שחר מסדר הכל.
השב   •  140
דניאל12/12/2011 15:20
עד מתי תבינו~!
השב   •  11
39
אדום בנשמה12/12/2011 12:16
השב   •  50
38
מאיר12/12/2011 12:15
ברור שלא מעמידים אותם לדין כמו כן שחקני חיפה תמיד בנבחרת כדי להיחשף בחול ככה שחר עושה עליהם קופה יפה תודה  ללוזון
השב   •  60
37
אביחי12/12/2011 12:13
אפשר לסגור סופית ורשמית את הכדורגל בארץ.
השב   •  100
36
אדום בנשמה12/12/2011 12:12
השב   •  70
35
אדום בנשמה12/12/2011 12:12
השב   •  80
34
אדום בנשמה12/12/2011 12:11
השב   •  111
אין שכל אה12/12/2011 12:26
הפועל באמת כל כך מסכנים לא לקחו אליפות 10 שנים אז נתנו להם קיזוז.
פעם הקפיאו ירידת קבוצות לליגת המשנה כי הייתם צריכים לרדת אז אל תדבר על מתנות.
השב   •  36
ג''וני וולנטה12/12/2011 13:08
דביל, אפשר לחשוב שיום לסיום העונה "נתנו" להפועל קיזוז.
שחר שלך המציא קיזוז כדי להיכנס בגאידמק, הפסדתם אליפות ואתה ממשיך להאשים את מי בדיוק?
השב   •  60
33
7 לב אדום12/12/2011 12:11
הקופים חולגנים זרקו על ערן גרעינים, זרקו על אלישע לום ברזל. אתם בושה של אוהדים ובני אדם.

ומעכשיו חיפה אדומה :)
יאלה הפועל 3>
השב   •  111
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש12/12/2011 18:24
באפריל 2012 חיפה חוזרת לצבעה המקורי
השב   •  11
אבי הירוק12/12/2011 20:48
האדומה יורדת למקומה הטבעי
הלאומית
השב   •  00
32
אדום בנשמה12/12/2011 12:11
השב   •  70
31
הרצל12/12/2011 12:10
למלשינים לא תהיה תקווה
3 בראש חיפה אדומה
15 דקות 3 גולים
השב   •  91
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש12/12/2011 20:05
הכלב שלי בן 11 ופעם ראשונה שראיתי אותו עצוב זה היה אחרי הדרבי הזה
השב   •  10
30
סער12/12/2011 12:07
ועל טוטו תמוז התקמצנתם בזמנו.אבל הבאתם בהרבה כסף שחקנים חלשים ואנמיים אחרים !
השב   •  34
29
אדום עד12/12/2011 12:07
השב   •  41
28
אדום בנשמה12/12/2011 12:07
השב   •  100
אריק האדום12/12/2011 13:13
נתתם היום גושפנקא וחותמת סופית לשחיתות ששורה בהתאחדות.
באיפה ואיפה וההפליה שקיימת בהעמדה לדין קבוצות שונות.


אתם חייבים לסגור את הבאסטה המושחתת ופתוח חדשה עם דיינים הוגנים וישרים .
השב   •  30
אבי הירוק12/12/2011 20:50
אתם כנראה לא תבינו שההרשעה היא נגד קבוצת היריב האצבע נעשתה לכוון היריב ולא לכוון הקבוצה שלו אהבלים
השב   •  10
27
שי12/12/2011 12:05
השב   •  31
26
דם ירוק (רהט)12/12/2011 12:04
השב   •  35
25
אלי12/12/2011 12:02
להפועל סגרו יציעים על קשקושים של ילדים בשרותים ולחיפה לא ייעשו כלום ? מה זה חשוב את מי החוליגנים האלה תקפו עם מוט ברזל ?
למה בדיוק מחכים ?
שהמופרעים האלה יהרגו מאמן של קבוצה יריבה ?

השב   •  150
אבי הירוק12/12/2011 20:52
הפועל חיפה כחול
הפועל תל אביב אדום
אתם כאלו שקופים גם דרך קיר בטון רואים את הצבע המגעיל שלכם
השב   •  10
24
המאמן בעז״ה הבא של חיפה12/12/2011 11:59
טווב אלישע תקשיב כמה עצות בישבלך: 1-אתה צריך להגיד לשחקנים מי שלא ייתן 110% גם באימונים וגם במשחקים פשווט אין לאאת היכולת -ו- את הנשמה לשחק בקבוצה בסדר גודל של חיפה! 2- גם הזרים אתה חייב להתחיל לחפש זרים נוורמלים! וייאלה להעמיד תשחקנים במקום ולהתחיל לנצח!!-
השב   •  14
23
תותח אדום12/12/2011 11:58
באמת שלא מזיז לי, אבל זה פשוט מדהים. שופט מדווח על התפרעות אוהדים, ולדיינים לא בא להעמיד לדין? איזה רפובליקת בננות נהיתה פה? פלא שאוהדי בית"ר חושבים שלשרוף את האיצטדיון זה חלק ממורשת אבות?
השב   •  190
22
גוני12/12/2011 11:57
המשחק ליגה האחרון שהייתי בו היה נגד בני יהודה בהפסד האליפות,אני לא הולך למשחקים יותר לא כי אני אוהד הצלחות,אלא אני אוהד כדורגל שבא להינות,שנה שעברה זכינו באליפות דבר שנחשב "הצלחה" אז אוהד הצלחות זה לא מושג,פשוט נמאס לי מאלישע לוי,גם ההצלחות באות על חשבון ההנאה ועוד בשיא החוצפה הוא טוען שמי שלא עומד בלחץ יעזוב,אתה לא עומד בלחץ! בעידן שבזאל מעיפה את מנצ''סטר מליגת האלופות,אותך לרקנה ובוקראשט הולכות להעיף מהליגה האירופות,ההרכבים שלך גרועים,על כל שחקן שאתה מטפח אתה מחליש 3.גרמת לקבוצה כמו הפועל חיפה לצאת מהחורים שלהם,משהו שיכלת למנוע ולגרום להם להיות מובסים לנצח,אבל אתה האנטיביוטיקה של הליגה,באר שבע,פ''ת,הפועל חיפה,סכנין ועוד קבוצות חלשות הוציאו ממך נק'' והפכת קבוצות כמו אשדוד וכ''ו ליותר טובות מאיתנו,וזה בגלל שהם מעילנו בטבלה או גנבו ניצחון הן פשוט יותר טובות וזאת האמת,הם ניצחו אותנו במזחור הראשון ואם תמשיךך הם ניצחו אותנו גם בשני ובשלישי,ומילה אחת להפועל חיפה,הפסקתי לעשות בר מציווה לסיים בגריות ולסיים שירות קרבי עד שניצחתם דרבי,הטור הבא שלי יהיה כנראה שאני מחליף חיתול לילד הרביעי שלי.
השב   •  168
תומר הירוק12/12/2011 13:39
עדיף שתישאר בבית לא צריכים אוהדים סמרטוטים כמוך
השב   •  40
אחד שמבין12/12/2011 13:56
למה מה אלישע שיחק באותו משחק מול בני יהודה?? כל איזה ילד משחק אותה מבין בכדורגל.. אתה מדבר כאילו אתה מצפה מהם לשחק לפחות כמו ברסה.. לך תאמן מועדון גדול ונראה אותך עומד לא רק עם הצבת הרכב אלא כל המסביב..עוד פישר שחושב שיודע הכל
השב   •  10
דור12/12/2011 20:24
אוהד אמיתי בא גם כשהקבוצה במצב רע כדי לדחוף ולעודד.
השב   •  10
אבי הירוק12/12/2011 20:54
חושב שהוא מבין תרשום אחד שלא מבין כלום יותר נכון
השב   •  00
21
ירוק12/12/2011 11:55
כל הזמן רושמים למה זה לא משחק ולמה ההוא לא משחק.. בהתחלה אמרו למה תמיר כהן לא משחק וכולם ראו בדיוק למה..לגבי עותמאן הוא חצי מהזמן פצוע אז איך אתם רוצים שהוא יקנה ככה מקום ב-11? וגם דבא היה פצוע חלק מהזמן וגם שהוא משחק הוא לא כזה להיט משחק אחד טוב ואז 3 גרועים.. ימפולסקי וורד היו צריכים לעבור איזשהוא סדרת חינוך ככה נהוג בכל העולם תשאלו את מנציני במנצסטר סיטי מה הוא עשה לטבז ובאלוטלי..שחקנים צריכים להבין שהם במכבי חיפה ולא בעוד מועדון תפסיקו לראות מה שאתם רוצים לראות ולחפש איך אלישע אשם.. תאמינו לי ששחר רואה הכל ואם היה רואה שהוא לא מתאים היה מזמן שולח אותו..
השב   •  117
דגכגדעגדע12/12/2011 14:00
לפחות תגיבו סהכ דברים נכונים..כמו ילדים קטנים שאין להם מה להגיד אז מצביעים אדום וזהו.תמיד תהיו אוהדי הצלחות
השב   •  11
20
מבסוט אוזיל12/12/2011 11:52
ההקלות שהם מקבלים בבית הדין פשוט לא נתפסות! שנה שעברה עד שכבר נענשו בסוף העונה, דחו להם את העונש, כי למה להפריע להם לקחת אליפות? השנה זרקו חפצים וירקו על שחקני הפועל - לא הענישו אותם, עשו להם תנועה מגונה. עכשיו הם כמעט פתחו למאמן שלהם את הראש - ושוב, כלום, אין צורך להעניש.

רק לי זה נראה מוזר?
השב   •  479
יעל שער 712/12/2011 12:00
השב   •  94
מכביסט!12/12/2011 16:01
מה היה קורה אם אוהדי מכבי היו מתפרעים כמו שאוהדי חיפה התפרעו במשחק. היו מורידים אותנו ליגה! יענקלה שחר, מתי תלך לעולמך?
השב   •  42
ירוקה :)12/12/2011 18:05
אתה אידיוט זה מה שיש לי להגיד לך אפילו בצחוק לא מאחלים דברים כאלה לבנאדם זה רק ספורט יחתיכת מטומטם!!
השב   •  00
איתן טייב נשמה!12/12/2011 18:48
יום אחרי אבא שלך!!
השב   •  00
אבי הירוק12/12/2011 20:56
הפועל "  בכייני הליגה" תל אביב
השב   •  00
19
רון12/12/2011 11:50
לאוהדיי מקקי תסתכלו על התקציר ותתחילו לספור עד 3 איך היה לכם בדרבי הזה ? אני מאוד נהנתי אני כבר ראתי את התקציר הזה כבר יותר מ10 פעמים וגם מיזה נהנתי זה רק הוכייח לכולם שאין בחיפה מכבי ומה זה מכבי ? זה רק בירה
השב   •  125
Marom12/12/2011 12:03
שלקבוצת המילואים אסור לשחק באותה ליגה של קבוצת האם.

צריך לעדכן את ההתאחדות שיורידו את מכבי חיפה ב'' לליגת המשנה.
כל שחקני הבית שלכם זה שחקנים שלנו.
כל חלקי החילוף שלנו קיבלתם.
השב   •  71
רון12/12/2011 12:29
אבוקרט . דורה . רואש . כיוואן . טרטצקי . עאד עזאם . אבידור . יש הרבה שחקנים שגדלו אצליינו אבל נתתי רק חלק קטן מהסגל השחקנים שכן ציינתי הם גדלו אצלייכם ? הם היו במחלקות ילדים והנוער שלכם ? אגב אם אתה לא יודע גם בנין גדל אצלינו אז איזה מכבי חיפה ב אתה אומר ? אנחנו כל משחק משתפים איזה 7 או 8 שחקניי בית שגדלו אצליינו במחלקות . ומה אצלייכם אתם לא מתשפים שחקניי בית כמו בכמות שלנו ואתם אצלייכם כולם שחקנים שקניתם בוקולוי . דבאלשוויבלי וורד פעם הבא תחשוב פעמיים לפניי שאתה כותב כזה דבר . שחקן שגדל אצליינו עשה לכם בית ספר לאיך חלוץ צריך להבקיע לשמחתי הוא השתיק אותכם פעמיים
השב   •  42
אמיר12/12/2011 13:54
אתה גם תמשיך לראות את התקציר הזה ב10 שנים הקרובות
השב   •  50
פרימו12/12/2011 16:05
קודם תלמד עברית ואז תכתוב תגובה כמה טעויות כתיב
השב   •  10
רון12/12/2011 20:10
אני לפחות כותב בעברית לא כמוך וכל אוהדיי מקקי שכותבים בערבית
השב   •  01
אבי הירוק12/12/2011 20:58

או את כל התקצירים של כל ה 10 שנים האחרונות? זה מסביר עדיין מדוע אין לך דמעות בעיניים לראות 10 שנים של נצחון ירוק לעומת 1 אדום זה באמת כואב בעיניים

השב   •  10
18
פיני האדום החיפאי12/12/2011 11:46
לקבוצה ולעיר חיפה אין שום קשר החל מהראש יליד נס ציונה ובהווה תושב ר"ג וכלה באחרון יושבי הספסל. זו קבוצה בגסיסה. תנו להם להעלם לתוך נבכי ההסטוריה.
השב   •  44
אבי הירוק12/12/2011 21:01
15 שנים בנבכי ההיסטוריה  וייצאו העכברים ממאורתם בשביל איזה חתיכת גבינה שתספיק להם אוליי לעונה אחת עלובים
השב   •  00
17
ירוק בדם12/12/2011 11:46
השב   •  10
16
בן12/12/2011 11:46
השב   •  30
15
ירוק ירוק12/12/2011 11:45
שיפתח כבר עם שחקני נוער!
שיעלה את שעאבן את רוזנבאום ואת גרינר ולפחות נראה שחקנים שרצים על המגרש!
השב   •  113
שי12/12/2011 11:58
אתה לא מאמין שהרכב נוער יכול להצליח בליגה הזאת נכון? אלישע החוצה ויהיה בסדר כפרה עלייך.
השב   •  43
הציוני12/12/2011 12:51
אחי אל תשווה בין הנוער שלנו לנוער של ביתר העגלות מה אתה משווה את איווינדר או איך שלא קוראים לו לרוזנבאום , רוזנבאום יהיה אחד השחקנים הטובים בליגה , אני אומר שצריך לפתוח עם 3 מהנוער לפחות בכל משחק. כי הם ילחמו
השב   •  40
חמד12/12/2011 16:11
יש גם בנוער בנו של רואבן עטר שחקן ענק
השב   •  10
14
איציק12/12/2011 11:41
אתה מדרדר את הקבוצה לתהומות שלא היתה בהן. איבדת שליטה על הקבוצה. השחקנים, ההנהלה והקהל, ברובו, איבדו את מעט האמון שנתנו לך ואתה נאחז בכוח בקרנות המזבח. אחרי התבוסה לשאלקה יעיפו אותך בבוז. לך לבד ועכשיו. בגללך אנחנו בדרך לפלייאוף התחתון. אין לך טיפת כבוד לקבוצה אם אתה לא מתפטר מיידית.
השב   •  105
13
מכבי GATE 11 מכביסט שרוף על הצהובים12/12/2011 11:35
הבועל חיפה 3 הבבונים 000000
השב   •  718
מבסוט אוזיל12/12/2011 11:54
שאתם לא מסוגלים אפילו לייצר צל. יאללה, לכו תילחמו בשביל לסיים את העונה בפלייאוף העליון. עוד מעט שוב מגיע הקיץ, תוכלו לעבוד על הקנדי עוד פעם ולקחת את אליפות הקיץ.
קבוצה פח.
השב   •  101
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )12/12/2011 13:10
יותר מעניינים ממשחק העונה שלכם. גם אתם וגם חיפה בצילנו בכל מצב שלנו. עם עובדות אין על מה להתווכח.
השב   •  15
12
נירו12/12/2011 11:31
השב   •  53
11
היודע12/12/2011 11:27
איזה אגדה תגיד לי? אתם נלחמים נגד ירידה. אתם קבוצה אפורה בלי טיפת כישרון , שבוע הבא אתם תחזרו לרצף ההפסדים שאתם רגילים אליו ח
השב   •  86
ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סטלה קולומה בשיקטאש12/12/2011 20:04
השב   •  10
10
איתן-קופ-ירוק12/12/2011 11:27
תקופה קשה אבל מועדון אדיר כזה יצלח אותה בשלום לעיניהם הקנאיות של אוהדי הגועל והאחות הקטנה מכבי ת"א!
השב   •  132
9
טוב12/12/2011 11:24
השב   •  51
8
יגאל12/12/2011 11:19
אני חושב שצריך להחתים את בועז אזרזר מימכבי מוצקין
השב   •  51
ירוק ירוק12/12/2011 11:43
תפסיק לרשום תגובות על עצמך
השב   •  51
7
חזי הקוסם12/12/2011 11:17

יש עוד מה להוסיף.

השב   •  426
ירוק בנשמה12/12/2011 12:52
השב   •  132
דניאל12/12/2011 14:36
אוהבים אותכם הלוואי תיקחו אליפות אם לא אנחנו ניקח
השב   •  91
אליעזר והגזל12/12/2011 15:51
לפני שנה וחצי רציתם להרוג אותם שדפקו לכם תאליפות , עאלק אחים בדם
השב   •  75
ירוק בקריות12/12/2011 16:27
השב   •  21
ירוק בדם12/12/2011 20:13
השב   •  10
מכבי חיפאסים12/12/2011 21:38
השב   •  00
מכביסט12/12/2011 23:58
שני אוהדים צבועים ולקקנים לא יאמן שעד לפני שנה וחצי בני יהודה לקחו לחיפה את האליפות ורוקנו את הבמות בקרית אליעזר ואיך אתה מלקק לו
השב   •  00
6
שי12/12/2011 11:16
השב   •  45
5
kofyarok12/12/2011 11:16
השב   •  50
4
אדום בנשמה12/12/2011 11:16
בסוף תעלו לשלב הבא באירופית רק בגלל תיקו של סטיוואה, חיפה אדומה!
השב   •  58
אבי הירוק12/12/2011 21:07
שנייה נעשה חישוב קטן נראה מה יצא לי פה
אימפריה+אגדה= אימפ-נאדה  
השב   •  00
3
לוני12/12/2011 11:15
השב   •  83
2
שי12/12/2011 11:13
הפועל חיפה אמפריה-אדום, הפועל חיפה אגדה-כחול
השב   •  4220
ירוק12/12/2011 11:29
10 שנים השתקנו אותכם שבו בשקט
השב   •  266
יוני שליט12/12/2011 11:31
כולה ניצחתם דרבי תרגיעו את עצמכם.
השב   •  143
ירוק12/12/2011 11:31
השב   •  123
אלעד12/12/2011 11:33
ירוק- הצבע של חיפה.
ניצחון הבא שלכם במקרה הטוב עוד עשור.
זה לא אימפריה.
השב   •  143
שי12/12/2011 12:38
הפועל חיפה אגדה. אני חושב שאנחנו דווקא אמפריה אבל מי אני שאחליט?
השב   •  34
ויקטור פאצה12/12/2011 13:21
או סיפור ילדים
השב   •  71
שי12/12/2011 13:40
כמה צריך להתגרות בך כדי שתגיב?
השב   •  33
מת על הירוקים12/12/2011 16:11
אתה יודע שאת הכחולים כל אחד יכול לתת נכון? גם סרדינים וגם אהבלים לא יאמן, במחזור ה30 שכבר תרדו ליגה אנחנו נתחיל את הרצף החדש באותו מחזור שנשפיל אתכם, אז תהנה כמה שאתה יכול, רגע כזה בא אצלכם אחת ל10 שנים
השב   •  10
יענקלה שחר13/12/2011 06:59
אימפ- נאדה
השב   •  00
1
ירוק12/12/2011 11:12
מתי תפסיקו לחפש אש אצל חיפה! לא הגיוני כמה שהתקשורת אדומה/צהובה זה כבר ניהיה מגעיל
השב   •  3816
1112/12/2011 11:28
השב   •  63
ירוק12/12/2011 12:37
במכבי תל אביב יש יותר אקשן והתקשורת שותקת. זה תמיד היה ככה רק עלינו
השב   •  52
מכבי חיפאסים12/12/2011 21:37
עכשיו אתה מבין מה זה לא לנצח דרבי ומה זה להפסיד בלי הפסקה? עכשיו אתה מבין מה זה להיות לוזר, עם כמה שכואב להודות? חיפאי צבוע
השב   •  00
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */