יום שישי, 11.04.2025 שעה 00:56
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת האלופות 24-25
215-178ליברפול1
1913-288ברצלונה2
193-168ארסנל3
191-118אינטר4
1812-208אתלטיקו מדריד5
167-158באייר לברקוזן6
1610-178ליל7
166-138אסטון וילה8
156-208אטאלנטה9
1512-228בורוסיה דורטמונד10
1512-208ריאל מדריד11
1512-208באיירן מינכן12
1511-148מילאן13
1412-168פ.ס.וו. איינדהובן14
139-148פאריס סן-ז'רמן15
1312-168בנפיקה ליסבון16
1313-138מונאקו17
1311-108ברסט18
1321-188פיינורד19
127-98יובנטוס20
1214-138סלטיק21
1114-188מנצ'סטר סיטי22
1112-138ספורטינג ליסבון23
1111-78קלאב ברוז'24
1119-128דינמו זאגרב25
1017-138שטוטגרט26
716-88שחטאר דונייצק27
69-48בולוניה28
622-138הכוכב האדום29
614-58שטורם גראץ30
421-78ספרטה פראג31
315-88לייפציג32
313-58ג'ירונה33
327-58רד בול זלצבורג34
027-78סלובן ברטיסלבה35
024-38יאנג בויז36

באנגליה עוקצים: ועכשיו להשפלה של חמישי בערב

אחרי ההדחה מהצ'מפיונס, באנגליה שולפים סכינים: "יונייטד וסיטי קרסו, תתרגלו לליגה האירופית". אברה: "יהיה משפיל לשחק שם". פרגי: "זה העונש שלנו"

|
ה´דיילי מייל´ עוקץ את המנצ´סטריות (צילום מסך)
ה´דיילי מייל´ עוקץ את המנצ´סטריות (צילום מסך)

העיר מנצ'סטר מתחילה לאסוף את השברים אחרי ההדחה הכפולה של שתי נציגותיה, יונייטד וסיטי, מליגת האלופות. התקשורת המקומית מפנה את מרבית האש לעבר שחקניו של אלכס פרגוסון, שפישלו ברגע האמת, הפסידו 2:1 בבאזל והודחו כבר בשלב הבתים, בפעם הראשונה מזה שש עונות.

"הסיוט של יונייטד", נכתב ב'סקיי ספורטס', שלא ריחם והוסיף: "באזל היממה את השדים האדומים. האלופה השווייצרית זרקה את יונייטד החוצה מליגת האלופות".

גם ה'דיילי מייל' היה עוקצני במיוחד: "אוי, הבושה. אוי, ההשפלה. אוי, ההתעללות שמנצ'סטר יונייטד תצטרך לשאת, גם אם הגורל של היריבה השכנה דומה. האם זה אמיתי?". 

"כאשר הקבוצה היחידה שהם ניצחו בבית יחסית קל היא אוטלול גלאטי הרומנית, יונייטד בהחלט ראויה לעוף מליגת האלופות", עוד נכתב.

'סקיי ספורטס' לא שכח את הקבוצה של רוברטו מנצ'יני, אך היה עדין יותר בביקורת: "סיטי משלמת על טעויות עבר.הבחורים של מנצ'יני נזרקו מליגת האלופות למרות שניצחו".

רוני, גיגס ופארק עגומים. סופגים אש (GettyImages)
רוני, גיגס ופארק עגומים. סופגים אש (GettyImages)
 

הכותרת של ה'דיילי מייל' עקצה את שתי הקבוצות יחדיו: "ווייפאאוט! יונייטד וסיטי קרסו...ועכשיו להשפלה של כדורגל בימי חמישי", בהתייחסות מזלזלת למדי בליגה האירופית.

אברה: "מביך לשחק בליגה האירופית", פרגי: "זה העונש שלנו"
נראה כי מגינה של מנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה, כבר התכונן לכותרות נגד קבוצתו ואמר בעצמו: "זה יהיה מביך לשחק בליגה האירופית". הצרפתי לא תולה את ההדחה בהפסד לבאזל. "לא מדובר רק במשחק אחד, אלא בכל הקמפיין. זרקנו את הצ'אנס להעפיל. מתחילת העונה לא שיחקנו טוב בליגה האלופות. זה יום עצוב".

רוני, אברה ופרדיננד מאוכזבים (GettyImages)
רוני, אברה ופרדיננד מאוכזבים (GettyImages)
 

אלכס פרגוסון לא התחבא מאחורי הכישלון. "אנחנו מאוכזבים, אין אפשרות שנרגיש אחרת. זאת מכה, ליגת האלופות הוא טורניר יוצא מן הכלל, הטוב בעולם, וכמובן שרצינו להיות בו". גם פרגי מאמין שההפסד בבאזל לא הביא להדחה, אלא ה-3:3 הביתי עם האלופה משווייץ: "היו רשלניים במשחק הראשון וזה עלה לנו".

אלכס פרגוסון מרים ידיים. &qout;זאת מכה&qout; (GettyImages)
אלכס פרגוסון מרים ידיים. "זאת מכה" (GettyImages)
 

על הליגה האירופית אמר סר אלכס: "זה אומר שנצטרך לשחק בימי חמישי וראשון וניאלץ להתמודד עם העובדה הזו. זה לא הדבר הכי טוב, אבל זה העונש שלנו על שלא העפלנו".

נמניה וידיץ´ מפונה מהמגרש (GettyImages)
נמניה וידיץ´ מפונה מהמגרש. ייעדר 4 חודשים (GettyImages)
 

הצרות של פרגוסון לא נגמרו עם ההדחה ולאחר המשחק התברר שהקפטן נמניה וידיץ', שנפצע בברכו במהלך הפסד, ייעדר מהמגרשים ארבעה חודשים. 

מנצ'יני: "רוצים לזכות בליגה האירופית"
גם בצד השני של מנצ'סטר, כאבו את ההדחה, אך לקחו את הדברים בפרופורציות. "אנחנו מאוכזבים לא להיות יותר בליגת האלופות, אבל בעונה הבאה ננסה להיות טובים יותר", אמר המאמן רוברטו מנצ'יני. "נלמד מזה כקבוצה. זה נורמלי, כי מדובר בהופעה הראשונה שלנו (בשלב הבתים) וקיבלנו בית קשה".

ממי הוא מתחבא? רוברטו מנצ´יני מאוכזב על הספסל (GettyImages)
ממי הוא מתחבא? רוברטו מנצ´יני מאוכזב על הספסל (GettyImages)
 

"אנחנו רוצים לשפר את הסגל שלנו לקראת העונה הבאה. עשינו כמה טעויות העונה. אני מצטער עבור המועדון והאוהדים בגלל שהם ראויים עדיין להיות בליגת האלופות", הוסיף האיטלקי.

סרחיו אגוארו עם הפנים בדשא (GettyImages)
סרחיו אגוארו עם הפנים בדשא (GettyImages)
 

הסיטיזנס הפכו לקבוצה החמישית בהיסטוריה של ליגת האלופות שמשיגה 10 נקודות בשלב הבתים, אבל לא מצליחה להעפיל לשמינית הגמר. על כך אמר מנצ'יני: "אני חושב שקבוצות עם 10 נקודות עולות ב-99 אחוזים".

נייג´ל דה יונג מבין שהוא לא יהיה בשמינית הגמר (GettyImages)
וינסנט קומפני מבין שהוא לא יהיה בשמינית הגמר (GettyImages)
 

מאמן סיטי התייחס גם לעובדה שקבוצתו תשחק בליגה האירופית. "זה תואר נוסף ואנחנו צריכים לזכות בתארים. אולי עכשיו אני חושבים שזה לא תואר חשוב בגלל שלא זכינו בו מעולם, אבל אם נצליח להגיע לגמר, זה יהפוך לחשוב".

לכתבה זו התפרסמו 94 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 94 תגובות ב-45 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
45
מוראד09/12/2011 03:16
יונייטד לא הבינה שבאירופה שופטים לא עוזרים כמו באנגליה דקה. למרות שנגד הקבוצה הרומנית קיבלו שני פנדלים מתנה ובכל זאת לא עלו.
בסיטי עוד לא הבינו שמנציני הוא עגלה באינטר הוא זכה באליפות עם סגל כל כך חזק עזרה מהשופטים ובפרשת קלצופולי מאמן מפגר שחוץ מ 4-4-2 שיטת יהלום לא יודע כלום ובמשחק נגד נאפולי במקום לפתוח מההתחלה עם אגוארו הוא פותח עם עוד מפגר באלוטילי
השב   •  11
44
פרגולה09/12/2011 00:37
הכי גרוע מבחינתה. הכי קטסטרופה זה שהיא ממשיכה לשחק בגביע אירופה. בסוף שנת 2005 היא לפחות סיימה רביעית בבית ויכלה להתרכז בליגה. אבל לשחק בגביע שבו כל הקבוצות האנגליות משחקות עם ההרכב השני? זה שיא הבושה עבור מנצ''סטר יונייטד.
השב   •  00
43
עוז08/12/2011 23:26
אם שמתם לב או לא אבל אחרי הגול הראשון של בזל הפוקסיונרית בזל שיחקה בונקר וחוץ מזה היה צריך לפסול את הגול הראשון של בזל כי כריס סמולינג קיבל מכה בפרצוף,ואוהדי מנצ''סטר יונייטד תתעודדו לפחות יש לנו הזדמנות לקחת את הגביע של הליגה האירופית בפעם הראשונה.גלורי גלורי מן יונייטד ומי שלא יודע מה זה אומר אז זה אומר ניצחון ניצחון למנצ''סטר יונייטד וגם אני אוהד שרוף של מנצ''סטר יונייטד וגם אני עצוב כמוכם אבל אני מסתכל על הצד החיובי שאולי נוכל לקחת בפעם הראשונה את גביע הליגה האירופית . מנצ''סטר יונייטד האלופה!
השב   •  40
ישראלי אמיתי09/12/2011 16:55
גלורי גלורי מנצ'' יונייטד זה לא ניצחון ניצחון מנצ'' יונייטד..
קשה לתרגם את זה לעברית אבל זה אומר שיונייטד מהוללת ושיש לה תהילה..
השב   •  10
42
בירדסלי08/12/2011 21:56
גם שנה שעברה סיטי היו במפעל הזה ודי התייחסו אליו כאל גביע הליגה. וזה אומר שהם יתייחסו לליגה השנה במלוא הרצינות בלי לבזבז אנרגיות ביום חמישי לפני משחקים ביום ראשון - וזה אומר שהן לא יזכו במפעל הזה - פשוט לא מחשיבים אותו כמספיק עבור זכייה זה הכל - אין מוטיבציה אמיתית לזכות בגביע המשני וחסר החשיבות הזה, זה כמו להגיע למקום השני עוד לפני שהתחרות החלה.
השב   •  20
41
Jonathan dos Santos08/12/2011 21:52
12 הראשונות מכל בית ועוד 4 הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר מבין אלה מהצ''מפיונס מדורגות, כל הסגניות לא מדורגות ביחד עם ה4 עם המאזן הפחות טוב. ממה שאני זוכר סיטי, יונייטד, אולימפיאקוס וולנסיה יוגרלו עם ראשי הבתים, טרבזונספור, אייאקס, פורטו ופלזן עם הסגניות.
השב   •  00
40
Forever United08/12/2011 20:49
מי שאומר שסניידר לא יעבור כי הם לא בליגת האלופות לא מבין דבר וחצי בכדורגל. גם אם מנצ''טסר היו עוברים שלב סניידר לא יכול לשחק עם יונייטד בליגת האלופות כי הוא שיחק כבר בשביל אינטר. אני לא יודע לגבי הליגה האירופית אם סניידר יוכל לשחק שמה או לא, אבל אם יוכל זה רק מחזק את הסיכויים (שבמצב של עלייה הוא לא היה משחק באירופה) ואם הוא יעבור ליונייטד זה לא בשביל החצי עונה הזאת והתואר של ליגת האלופות השנה, הוא יעבור בשביל לתמורה לקבוצה במשך שנים, כי הוא שחקן הולנדי נשמה.
השב   •  40
39
תותחן ירוק מהכרמל08/12/2011 20:43
אני יודע שחיפה מדורגת וגם יונייטד מדורגת אבל השאלה אם סיטי מדורגת??
השב   •  00
38
כהן08/12/2011 20:18
איזה בם לפנים קיבלנו הליגה הספרדית והליגה האנגלית הרבה יותר טובות מהליגה האיטלקית ומה לעשות שבארסה קבוצה הרבה יותר טובה ממילאן ואין לך מה להגיד בתגובה כי זאת עובדה אז מה אם אני אוהד אותם מה אני אוהד הצלחות אני אוהד אותם פשוט בגלל שאני אוהב את הסגנון משחק שלהם ואת השחקנים בקבוצה ולכל אוהדי מנצ''סטר גווארדיולה הרבה יותר טוב מפרגוסון
השב   •  16
37
איציק08/12/2011 20:01
בזמן ש״סר״ אלכס פרגיסון מחפש שחקנית בשקל 90 ? מכרתם שחקנים כמו רונאדלו שעלה 94 מיליון יורו וטבזז ומה הבאתם במקום? את ולנסיה? או את אוון?? אם אתם רוצים להצליח אז תגרמו למשפחת גלייזר לשחרר קצת ת׳כיס כי אין לך דרך אחרת!
השב   •  30
36
אוהדת ריאל08/12/2011 19:47
לא נעים (:
השב   •  30
35
אוהדוס08/12/2011 19:42
מה שקרה השנה בשלב הבתים , כמה שקשה לי להגיד , היה אך ורק אשמתך ! מחלת הרוטציות שלך ממנה אין מרפה , שיתוף של שחקנים מוזרים בעמדות מוזרות .כך יונייטד הגדולה , קבוצה שהגיעה ל3 גמרים ב 4 שנים , עפה כבר בבתים המוקדמים . אתמול זה היה עונש על החודשיים הגרועים מאז שהתחלתי לאהוד את יונייטד . משהו פשוט לא מתחבר , אפשר להבחין בזה בקלות . צירופי המסירות , הדאבל פסים והסיומת מול השער של פעם (או של חודש אוגוסט ספטמבר ) כבר לא פה חודשיים. אולי ההדחה הזאת תעשה טוב ותזכיר לפרגוסון שבמקום לשחק עם קאריק ופלטצר האיטיים והאפורים , צריך קישור טוב יותר ואין מה לעשות לפעמים גם צריך לפתוח את הארנק . כמובן שגם הפציעות הרבות (בערך 10 בשבוע בלי להגזים) גם לא עוזרות במיוחד ליונייטד . אולי אפילו צריך ריענון בחוד , לביא עוד חלוץ ברמה עולמית.
השב   •  10
ספרוסר09/12/2011 10:14
רוטציות הן הכרחיות לעתיד גיבוש הקבוצה ולבניית הכישרון, אני אישית אוהב רוטציות אבל הבעיה שהרוטציות האחרונות של פרגוסון די עצבנו אותי וגם חוסר החשיבות שנתן למשחקים האלה, אם לשחרר אז לשחרר המון שחקנים אם אפשר למכור וכי טוב אבל קודם צריך למצוא שחקנים במקומם ואם בכלל הם למכירה או מוכנים לבוא במצב העגום היום ורוב האוהדים זורקים 4-5 קניות סופרסטאריות הכרחיות אבל זאת לא יונייטד, ובעולם סופרסטאר יש לנו רק אחד וזה רוני אף אחד לא שם קצוץ על האחרים חוץ מאיתנו ולדעת רבים רוני לא מגיע לקרסוליים של כ.רונאלדו ואני מתגאה בזה שהם חושבים ככה וגם אתם צריכים להיות כי למרות זאת שלטנו בליגה האנגלית כמעט ללא עוררין עם שמות שאף אחד אפילו לא ירק לכיוונם
השב   •  00
34
השד האדום08/12/2011 19:34
הגיע הזמן שפרדיננד יעזוב את יונייטד , הוא שחקן ענק אבל זהו , הוא נתן ונתן ועכשיו התחילה הירידה , הוא היה הגרוע מכולם אתמול כמו גן גיגס האגדה .. זהו זה הזמן שגיגס יתלה נעליים ופרדיננד יחפש קבוצה עשירה ויעשה כסף !
הגיע הזמן שמנצ''סר תביא רכש כבר ושחקנים שיכולים להוביל את הקבוצה לתוארים ולפסגה ! זה לא הגיוני לשחק כל משחק בלי אמצע או לתת לבלם לשחק בתפקיד בונה משחק ( פיל ג''ונס ) ! מקווה שנצליח להעפיל לגמר הליגה האירופית לפחות ולעשות משהו מעניין !! GLORYY GLORY MAN UNITED !!
השב   •  21
33
מישו08/12/2011 19:12
שהיא הייתה בבית עם פיורטינה דברצן וליון שעלתה על חשבונה
השב   •  10
32
WILD CAT08/12/2011 18:40

השב   •  10
31
אייס08/12/2011 17:56
הלוואי שיעופו על ההתחלה.
השב   •  24
YNWA08/12/2011 20:16
השב   •  00
השד היודע כל08/12/2011 23:25
קנאים אתם וקנאים תשארו תמיד תהיו עם הזנב ליונייטד 19>18 יאפסים
השב   •  10
30
מ.כ.ב.י08/12/2011 17:39
בטוח שאחת מהאנגליות תיקח את הליגה האירופית..
השב   •  142
29
האימפריה הצהובה08/12/2011 17:16
השב   •  23
28
מקס08/12/2011 16:53

השב   •  150
27
קובי08/12/2011 16:11
כחול - כן
אדום - לא
השב   •  5636
אבי08/12/2011 16:59
תתקדם תתקדםם.
השב   •  71
26
אבי08/12/2011 16:10
לא יזכו בליגה האירופית
השב   •  56
25
קובי08/12/2011 15:33
שהחלק שהיה הכי חזק באירופה ההגנה של יונייטד כבר חצי ממה שהייתה פעם וידיץ עוד נפצע ופרדיננד בתקופה האחרונה חלש ברמות
השב   •  10
24
רוני08/12/2011 15:21

אוהדי יונייטד בעיקר אבל לא רק
שימו לב שהדאגה העיקרית היא לעתיד המועדון וההגמוניה שלו בעיר מנצ''סטר.
כל היתר "פעם תורנו ופעם תור מישהו אחר" לזכות במפעלים גדולים.
החשוב ביותר מבחינת יונייטד זה לצמצם את הפער משיטי בליגה ואולי לעבור אותם בתקופת החגים. זו אמורה להיות שנה מרובת מפגשים בין שני המועדונים הללו
כולל במסגרת הגביע.יש בהחלט למה לצפות ופרגי כמו פרגי לא יוותר!!

השב   •  50
דובי08/12/2011 17:18
והיה לכם הרבה מזל בדקות ה 90.
השנה שסיטי מתפוצצת ופירקו אותכם 6-1 הכל מתחבר לי. כל קבוצה היום יכולה לנצח את מנצסטר
השב   •  01
23
עמית רומם08/12/2011 15:18
גם ככה לא היו עוברים יותר מידיי שלבים באלופות.וכאן יש סיכוי לגביע.
ההתקפה ממש מזעזעת הכתובת על הקיר כבר הרבה זמן.
השב   •  41
22
מישהו08/12/2011 15:09
הליגה "הטובה" בעולם
השב   •  108
GIGGS08/12/2011 16:26
מה הקשר. 2 קבוצות שנמצאות מתחת למנצסטריות בטבלא האנגלית כן עלו מהמקום הראשון כשצלסי מביסה את ולנסיה 3-0. בלי קשר גם סיטי הביסה את ויאריאל 3-0 . ואיך שהיא נראתה אתמול אין ספק שהיא ברמה של ברסה וריאל.
השב   •  22
מישהו08/12/2011 19:09
איך אפשר לענות לך ברצינות בכלל ??
ליגה שכולם מנפחים אותה סתם!
השב   •  11
מישו08/12/2011 23:40
ח מסכים איתך ח איזה בדיחה של ליגה הדבר היחיד שהיא הכי טובה בו זה הכסף (כולו זר כמובן) שלא נדבר על זה שהדבר היחיד האנגלי בליגה הזו הם האוהדים וגם על זה אני לא כל כך בטוח.

עלק סיטי ברמה של ברסה וריאל כולה נצחו ביירן בהרכב שיני בבית .
על ולנסיה-צ''לסי , אני חשבתי שזה משחק של חטאפה נגד ברצלונה אבל עם חטאפה יותר עשירה ועם יותר נסיון.איזה בושה של ליגה.מקווה שיעיפו מהר האנגליות שנשארו
השב   •  20
21
אילן08/12/2011 15:01
הכי בעסה זה שכל הצרות פרגי הביא על עצמו מה זה השינוים האלה??איפה ההגנה של שנה שעברה?? מה זה המיקום המוזר של רוני?פרגי חשב שהוא יכול הכל עשה שינויים וקיבל על זה בראש וכן ליגה ארופית זה כן בושה לקבוצה כמו מנצ"סטר אני מעדיף להגיעה לגמר או לחצי גמר צ"מפיונס ולעוף משם מאשר  לראות את הקבוצה שהגיעה שנה שעברה לגמר ולא יכולה לעבור את באזל?!
השב   •  50
20
שד אדום08/12/2011 14:49
מכה קשה ביותר ליונייטד.ההגנה הצעירה עושה מלא טעויות ועכשיו יונייטד תחטוף גולים עלובים כמו אתמול על בסיס קבוע..פרדיננד לבד לא מספיק.
השב   •  00
19
ווסלי סניידר08/12/2011 14:43
טוב לי באינטר, אני אוהב את מילאנו ואין שום סיכוי שבעולם שאני אעבור לאנגליה (אלא אם כן סיטי תציע עליי 20003240 מיליון יורו)
השב   •  32
18
קנטונה08/12/2011 14:38
לפי דעתי מנצ''סטר יונייטד נדפקה בחזק. אני לא ראיתי אותה אף פעם ככה, הם צריכים להתייבש על מה שהם עשו לאוהדים שלהם, אני לא יודע אם אני אוכל לסלוח בטור אוהד על מה שהיה אתמול. ואתם עוד קוראים לעצמכם שחקנים! תתיביישו
השב   •  60
17
zxc08/12/2011 14:33
לבנות  פה  לבנות  שם  הלו.
אתה  כולה  אוהד  כורסה   מעפן.
ישנם  אנשים  שזה  התפקיד  שלהם
בטח  לא  אתה.
השב   •  11
16
zxc08/12/2011 14:29
מה  אתה  בדיוק  יודע  יה  חריין?
השב   •  00
15
רני08/12/2011 14:28
אפשר  לחשוב  שאתה  אבן  יסיד  בקבוצה   כולה  אוהד  פלצן  בשקל.
השב   •  00
השד היודע כל08/12/2011 15:37
תחזור ללקק ללוזון בתחת אלפחות הוא אוהד קבוצה כלשהי.פה מותר להעלות איזה דעה שבא לך ומי אתה שתגיד לו שאסור לו להתבטא. הוא רק מראה כמה אכפת לו מהקבוצה
השב   •  10
14
מנצ''סטר יונייטד והפועל רמת גן08/12/2011 14:12
הודחנו ב2005\2006 ב-2006/7 עלינו לחצי שם הפסדנו למילאן אחרי הצמד משחקים נגד רומא (7-1 במשחק השני ) וב2007-8 עלינו לגמר וניצחנו ! עוד שנתיים (2014) תסיקו כבר מסקנות לבד ואין שום דבר רע בליגה האירופית זה רק יחשל את השחקנים לכל קבוצה גדולה יש משברים וצריך לצאת מהם ותאמינו לי שעדיף הרבה תוצאות של 1 - 0 בליגה כי רק זה יחזיר אותנו לטופ יאללה בהצלחה
השב   •  55
ריאל מדריד08/12/2011 16:28
זה גם נכון כי בדיוק בשנייה הזאת משיהו ניקה את המקלדת שלו וגם אז זה קרה!
לא לשכוח את הקשר הקשור מאוד שהיתה רעדית אדמה בעוצה של 3.5 באותו זמן לפני המשחק אז וגם עכשיו!
והדבר הכי משמעותי הוא זה שאדם בשם בוב קנה באותו תאריך מצלמה דיגיטלית 3 מגה פיקסל,אבל הפעם אדם אחר בשם בוב קנה 3.5 מגה פיקסל!
אוי ואבוי!עכשיו אין לכם סיכוי שזה יקרה!
השב   •  40
13
ירוק בצמרת08/12/2011 14:07
השב   •  103
12
CR708/12/2011 14:03
סיר אלקס ! אנשים גדולים גם הם טועים וראינו את זה באופן ברור ב 5-0 כששיחק מוריניו התקפי נגד ברסה בקאמפ-נאו! וצריך להודות.פרגי הקל ראש ואז קיבל בראש ! מתייחס לשלב הבתים כמו משחקי הכנה וזה עלה לו ביוקר ! הרכבים הזויים נגד בנפיקה !עוד דבר.יש דבר שהפך את ברסה ויונייטיד לקבוצות הכי אהובות בעולם חוץ מתארים הוא הצניעות!אבל את זה אין ליונייטיד כבר ! קל להצטנע בפני התקשורת אבל העובדה שפרגי הקל ראש וזלזל ביריבות זה מראה התייחסות בלתי מכובדת לקבוצות וזה גם קרה נגד קריסטל פאלאס ! אדון פטריס אברה?! מה ההתבטאות המגעילה והשחצנית הזו! מה יהיה משפיל שתשחק שם ? 9 מתוך 16 בבית כזה קל ! ניצחונות רק נגד אוטלול ואתה עדיין מעז להשתחצן !? תורידו את האף תתרכזו בתארים שנשארו לכם ובהצלחה בהמשך ! עכשיו כולם יגידו תראו מי מדבר על שחצנות!! אבל אם אתם שמים לב רונאלדו ומוריניו מתחילים לאט לאט ללמוד מאחרים ולהצטנע וזה שיפור! אבל ביונייטיד עושים את ההפך ומתדרדרים ! מקווה שתתעוררו לפני שתגיעו למצב של ריאל ב 3 שנות האחרונות ובהצלחה
השב   •  145
תאמר..יונייטד בדם !!08/12/2011 14:16
יהיה משפיל לשחק שם כי קבוצה גדולה כמו יונייטד שהגיעה עד לגמר שנה שעברה.. אסור לה לשחק בגביע אירופה זה כמו ברצלונה או ריאל מדריד יורדות לגביע אירופה לא משפיל ? זה מה שאתה ילד בן 7 8 ..לא יותר מזה.. ואומרים אלכס, לא אלקס..תחזור לבית ספר..
השב   •  74
Forever United08/12/2011 20:45
שילם 100 מיליון דולר על CR7 שזה במקרה גם הכינוי שלך. בלעדיו מעניין איפה הייתם, אולי כדי שתתרכז בשחקני בית של ריאל ולא בכוכבים של מנצ''סטר (מה שהבעלים של ריאל לא בדיוק עושה)
השב   •  11
דוד08/12/2011 23:45
יש נשיא שהמנויים בוחרים אותו
השב   •  00
11
שם בדוי08/12/2011 14:02
קבוצות אטרקטיביות שאולי יגיעו לארץ אם בע"ה נעפיל שלב
השב   •  110
דוד08/12/2011 23:43
חכה לשמינית לפחות
השב   •  00
10
* *08/12/2011 13:55
גם האוהדים שלהם תמיד אומרים
השב   •  30
9
תאמר..יונייטד בדם !!08/12/2011 13:47
רק אתה תחזיר אותנו למסלול הנכון ואם תביא את רואבן עובד אני אמשיך להאמין בו עד הרגע האחרון !! מי אתם שתגידו שמי שהביא פשוט לא טוב ?? כל הקבוצה היכולת ירודה ! אף אחד לא דיבר על יאנג ועל וולבק בתחילת העונה ולא על דה חאה במשחק מו ליברפול !! איזה אוהדים אתם .. BELEAVE♥
השב   •  207
Forever United08/12/2011 20:43
וולבק ויאנג מצוינים. וולבק חלוץ טוב שלא נותנים לו צ''אנסים, ויאנג משחק טוב בכנף (וגם יש לו לאן להשתפר) דה חאה בדיחה, וגם אם היה לו משחק אחד טוב (נגיד נגד ליברפול, ועצר איזה 5 בעיטות) עדיין זה לא משתווה לכמות הגולים שהוא חטף שהיה יכול למנוע. אל תאכיל את עצמך סרטים, דה חאה בדיחה, הוא צריך להיות שוער שני ואחרי שישתפר לקבל את חולצת ההרכב, לינגארד הרבה יותר יציב
השב   •  01
גארי ביילי08/12/2011 21:11
אני איתך אח יקר
השב   •  10
8
איציק08/12/2011 13:26
השב   •  529
חיים08/12/2011 13:49
השב   •  910
ערבי08/12/2011 14:05
השב   •  163
קופיף ירוק08/12/2011 17:13
מתי הפעם האחרונה שביתר עלתה לשלב הבתים של האלופות
השב   •  93
7
השד האדום08/12/2011 13:25
תגידו בי אפילו למקום השני
השב   •  90
6
דניאל08/12/2011 13:11
חאלאס עם מדיניות הרכש הזאת להביא את סניידר ומהר
השב   •  79
5
curva sud milano08/12/2011 13:09
הליגה האנגלית והספרדית טובה יותר מהאיטלקים,לכל אוהדי ההצלחות הישראלים למיהנם- קיבלתם בם לפנים!
השב   •  2255
arsenal08/12/2011 13:20

השב   •  247
כדורגל לנשימה08/12/2011 13:21
אבל האיטלקית ברמה הרבה יותר גבוהה מהספרדית.חוץ ממילאן שהיא די שולטת בליגה יש עוד קבוצות מצוינות כמו אינטר נאפולי יובנטוס שיכולות להפריע.יחסית לספרדית שזאת ליגה של שני קבוצות ושאר הליגה לא מתקרבת לרמה שלהם
השב   •  194
לא טיפש כמוך08/12/2011 13:25
ח דוקא זכור לי שהקבוצה הגדולה שלך היא זו שקיבלה לראש לאחרונה, לא? מנצסטר נכשלה העונה וזה ברור, אבל זו מעידה והם יחזרו כמו גדולים שנה הבאה, לא כמו הכדורגל האיטלקי, שהורידו לו נציגה מליגת האלופות החל משנה הבאה.
השב   •  75
יניר08/12/2011 13:43
זה שעכשיו עליתם זה לא אומר כלום,נראה עם יהיה המשכיות
השב   •  24
ערבי08/12/2011 14:06
או שכבר שכחת? גם בליגה האירופית לא היו משהו.. השנה התור של אנגליה
השב   •  34
מתן08/12/2011 14:25
תראו בעצמכם: 2 מתוך 4 האנגליות עלו (צ''לסי וארסנל) לעומת 3 מ 3 איטלקיות (נאפולי , אינטר ומילאן) תעשו את החשבון!
השב   •  106
בווארי08/12/2011 15:20
שלוש מארבע אודינזה עפו במוקדמות
השב   •  51
forza milan08/12/2011 15:47
לא בליגת האלופות
השב   •  34
4
יונייטד08/12/2011 13:07
אתם פשוט פאטתיים. בעונה הכי גרועה של האנגליות באירופה "רק" 2 קבוצות עלו לשלב הבא. לעומת זאת שמעל ל2 קבוצות מהליגה הספרדתית עולות לשלב הבא זה הישג. תזכירו לי את הפעם האחרונה שהיה גמר כל ספרדי? מצאו את ההבדלים. בנוגע ליונייטד, הרבה חוסר מזל ורשלנות אבל צריך לנצח גם כשאין מזל. עוד נחזור לתקופה טובה וכולם ישתקו, כמו ששתקתם אחרי שרונאלדו הלך ובקהאם ובלה בלה ובכל זאת לקחנו תארים
השב   •  2110
בנצי09/12/2011 22:23
גמר ספרדי 2000 כשריאל העיפה את יויטד עם 3:0 במנצ''סטר ונצחה בטותו תוצאה בגמר את וולנסיה שהגיע לגמר ההוא אחר 5:2 בסיכום על ברסה.
גמר איטלקי כשמילאן מנצחת בפנדלים בגמר משעמם באולד טראפורד.
גמר אנגלי ב-2008 כששלוש אנגליות בחצי.
השב   •  00
3
הכריסטיאנו ירוק עולה08/12/2011 13:00
מדי שבוע, אני יודע שלשחקנים הללו חסרים 1001 דברים בסיסיים ביותר בכדורגל שלא קשורים בכלל לכושר או כישרון, אני לא מבין למה פרגוסון מחזיק בשחקנים כאלו כמו פארק, אנדרסון,קאריק, ברבאטוב, אואן.. שלא לדבר על הירידה ביכולת של גיגסי פרדיננד והאי יציבות של רוני ונאני.. וכמובן שלא לדבר על הפציעות של קלברלי צ''יצ''אריטו ואחרים. הכל מוביל בסופו של דבר אל הדרך החוצה מרשימת 16 הענקיות של אירופה. אבל: WE"LL NEVER DIE COMMON UNITED
השב   •  293
ריאל מדריד08/12/2011 16:24
יונייטד הנפוצה?תלמד אנגלית אחי,אם כבר cmon united
השב   •  73
YNWA08/12/2011 20:20
אוהדי מנצ''סטר מתחילים להוציא את הזבל החוצה.
השב   •  03
אדום כמו השקיעה09/12/2011 09:55
לא היית צריך לטרוח למשוך הית אומר קבוצה זבל שיחליפו את כולם..
הסיבה שהוא מחזיק בהם כי אין לו יותר טובים מהם כרגע, הצעירים מראים כישרון מדי פעם הם צריכים משחקים ובגלל זה יש רוטציות ולותיקים יש ניסיון אז זה עוזר יותר מהברקות של פעם ב90 דקות.. השנה נאכל חצץ ארסנל תחזיר לנו על ה8-2 אולי שנה או שנתיים הבאים הקבוצה תחזור לעצמה, אפילו צ''אבינייסטה לא יוכלו לעזור במצב שלנו.

השב   •  00
2
MunUtd08/12/2011 12:48
אוקי מאיפה נתחיל?.? אתמול היינו עדים לדבר המשפיל ביותר שמנצ''סטר יוניטד הגדולה חוותה אי פעם ואולי לשנה שתזיכר כשנה השחורה של היוניטד . למרות שאני בן אדם אופטימי (אחד מאלה שסומכים על פרגי שיוציא אותנו מכל בור ) אחד שבשנה שעברה אחרי פתיחת העונה האיומה שלנו ואחרי שכולם הספידו אותנו ולקחו ממנו את האליפות האמין שהעונה תיגמר בטוב. אבל השנה זה סיפור שונה לגמרי ניגמרו התירוצים דווקא השנה יוניטד הרשימה במשחקי הפתיחה ולא ספרה קבוצות כמו צ''לסי וארסנל אך כנראה שהשאננות והשחצנות עלו להם ביוקר כל השחקנים לא נותנים מעצמם כלוםם לא נלחמים וסומכים שהסמל יעשה את העבודה ויפחיד קבוצות. כדאי שנאמר את האמת יוניטד משחקת כמו קבוצת אמצע טבלה בפריימר ליג ולולא היא הייתה מנצסטר יוניטד היא הייתה מאבדת הרבה נק'' התוצאה של המשחק אתמול הייתה כתובה על הקיר כבר מאותו משחק עלוב מול בנפיקה שפרגי הגדול עלה עם הרכב מילואים והיתיחס לשלב הבתים כאילו אלה משחקי הכנה. הפעם אני מצטער שאני אומר זאת אבל אחד מהאשמים הגדולים לדעתי הוא פרגי, עם כל הכבוד פרגוסון לא הביא את הקבוצה מוכנה לאף משחק באלופות , זה כולל הרכבים הזויים, שאננות, העמדות מוזרות (רוני קשר אחורי, פיל ג''ונס קשר התקפי?.) אה ורכש כושל חוץ מג''ונס התותח!) אבל הוא רק אחד מהאשמים השחקנים שלנו העונה הם פשוט שחקנים עלובים שאפילו פס לא מסוגלים להעביר האמצע שלנו איום ונורא וההתקפה לא פוגעת. לחלק מהשחקנים יש פוטנציאל ויכולות גבוהות אך כנראה שהחולצה האדומה גדולה עליהם בכמה מידות, ללא ספק אני מאוכזב מהקבוצה כולה ואני מקווה שהולכת להיות מהפכה אחרי אתמול כדי שלא נמצא את עצמנו במצב שמכבי חיפה (זאת שקיוותה לקבל את באזל)תדיח אותנו גם מהליגה האירופית! אחמ.. סנידר!!
השב   •  754
הכריסטיאנו ירוק עולה08/12/2011 13:05
כי אתה צודק בכל מילה.. צריך לבנות הכל מחדש כמו שרק אנו יודעים
השב   •  141
כדורגל לנשימה08/12/2011 13:18
האמת שאני די מאוכזב שיונייטד לא עלתה לשמינית,כי זה לא אותו דבר בלעדיה. הדבר שכמעט הכי חשוב בכדורגל זה הקישור,וחוץ מגיגס אין לכם ממש שחקנים ברמה שלכם בקישור,וזאת הייתה הטעות.אתם צריכים את סניידר. אגב אל תדאגו גם ב2005 לא עליתם.אבל השחקנים זילזלו,וקיבלתם את העונש שלכם.
השב   •  201
ארסנל08/12/2011 13:45

כן ממש סניידר יעבור לקבוצה שמשחקת בליגה האירופית.

אולי שנה הבאה

השב   •  133
שד אדום לעד08/12/2011 13:57
השב   •  21
גורילה08/12/2011 14:08
אבל לעוף לחיפה זה  באמת כבר ניראה משהו בלתי אפשרי
אלישע = הביתה
השב   •  11
MunUtd08/12/2011 14:16
למרות שלך תדע
סניידר הוא לא השחקן אמצע עושה משחק היחיד בשוק.
שחקנים כמו מריו גצה מדורטמונד , רפאל ואן דר וארט  דניאלה דה רוסי ועוד רבים של שחקנים שעדיפים מפארק פלטשר וקאריק.
השב   •  12
red devil 4ever08/12/2011 14:25
הלוואי ומישהו בהנהלה שלנו יראה את התגובה הזאת ויעשה את המהפכה בקבוצה!
השב   •  31
דוד08/12/2011 14:37
למרות שאני אוהד יונייטד וצ''לסי יריבה מושבעת שלה אני מעדיף אותה ואת ארסנל על הספרדיות השחצניות (ברצלונה וריאל) "הטובות בעולם" (למרות שהם בכושר מצוין זה יוכח רק במאי ולא בסופר קלאסיקו כמו שספורט 5 העלובים אומרים
השב   •  72
השד היודע כל08/12/2011 15:21
עדיף את גוטזה שהוא הרבה יותר צעיר ומתאים כיוון שהוא יכול גם לשחק ווינגר שמאלי שפרגי מאוד אוהב שחקנים שיכולים גם לשחק באגפים.  בקשר לקשר אמצע, אניחושב שין מלוויה יכול לעות עבודה טובה כקשר מרכזי שיחזיק את האמצע. צריך עוד מגנים ברמה גבוהה שיהיו רוטציות כדי שסמולינג, שכבלם עושה עבודה מצוינת עם ג''ונס או וידיץ'', יישאר שם כי כמגן הוא על הפנים.
השב   •  10
MunUtd08/12/2011 15:52

אני חושב שחובה להביא עוד שחקן מנוסה ויצרתי וסניידר הוא הדוגמא המושלמת לשחקן כזה
השב   •  10
מ.כ.ב.י08/12/2011 17:35
וואן דר סאר
השב   •  20
רותם ולא לצחוק.08/12/2011 19:00
אתה בחור מבין עיניין ואני מאחל לך אושר רב ושאולי ביום מן הימים תקבל את הארה ותראה את מי באמת צריך לאהוד!
וזה לא כזה נורא שאתם גייז
השב   •  34
Forever United08/12/2011 20:37
כמה תוספות שאני אומר כל הזמן אני אגיד שוב. אוואנס צריך ללכת הביתה, באמת שהוא לא מתאים לרמה של יונייטד, יש לנו מספיק בלמים כמו פרדיננד וידיץ'' ג''ונס וסמולינג. קשר אמצע חובה וסניידר בעדיפות גבוהה, שחקן שלא רק עושה משחק גם עושה גולים מה שחסר ליונייטד. קלברלי לא יכול להחזיק עונה שלמה. דה חאה בדיחה, הוא יהיה שוער טוב עוד כמה שנים, עד אז יונייטד לא יכולה להכליל אותו במשחקים חשובים, הוא אשם ב 2 הגולים, לא האשם היחידי אבל ואן דר סר היה מונע אותם. קבוצה ברמה כזאתי חייבת שוער על. וחלוץ נוסף שהוא גם סקורר, משום מה עם רוני מאחורה אין לנו סקורר. ויש כסף להשקיע והקבוצה גם תניב מזה שחקן מצוין. זה מה שאמרתי תמיד וזה מה שאגיד עכשיו
השב   •  00
השד היודע כל08/12/2011 23:27
יורנטה. פעם זה היה דזקו אני זוכר אותו כשהוא שיחק בוולפסבורג והוא היה אמור להגיע ליונייטד אבל אז.השאר היסטוריה. יורנטה יכול להיות תוספת מדהימה ליונייטד
השב   •  00
MunUtd08/12/2011 23:58
אני לא מאמין שזה מה שיעזור. אמנם אני לא מכיר את יורנטה ממש אבל לפי מה שאני יודע הוא לא ממש בכושר אם כבר חלוץ אז זה חלוץ סקורר כמו נגרדו או סולדדו.
השב   •  10
1
קובי08/12/2011 12:29
השב   •  1325
שי08/12/2011 12:41
ח
השב   •  44
כפר סבאי אוהד ליברפול08/12/2011 22:17
השב   •  30
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */