יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:43

לי קורזיץ ראשונה, מסוק נשלח לסרוק אחר כרישים

אליפות העולם בשייט: יום פנטסטי לגולשת הרוח שהגדילה את הפער בפסגה. דוידוביץ' במקום 10. קליגר וסלע במקום 12. מסוק הוזעק לאחר דיווח על כריש ענק

|
מסוק בשמי האתר בפרת´ (GettyImages)
מסוק בשמי האתר בפרת´ (GettyImages)

בספורט כמו שייט, הספורטאי לא מתמודד רק מול יריביו אלא גם מול איתני הטבע וכך היום (רביעי) הוזעקו פטרולים אווירים כדי לסרוק את אתר אליפות העולם הנערכת בפרת' לאחר התראות על כריש גדול הנמצא באיזור.

מנהל התחרות, ג'ון לונגלי הסביר, "קיבלנו דיווח ממקור אמין של דייג מקצוען. הודענו על כך לממשלת מערב אוסטרליה שאישרה כי המסוק ימשיך לפטרל ולסרוק את האיזור. בטיחות הספורטאים היא בראש מעיננו".

החשש מכרישים לא מנע את חידוש התחרויות לאחר יום הפסקה בגלל מזג אוויר סוער, גולשת הרוח לי קורזיץ רשמה יום פנטסטי סיימה במקום השני בשיוט השלישי וניצחה בשיוטים הרביעי והחמישי והיא ממשיכה להוליך את התחרות עם חמש נקודות שליליות, שלוש פחות מביירון שואו הבריטית שבמקום השני.

מעיין דוידוביץ' שמתחרה אף היא בניל פרייד אך בקבוצה נפרדת מקורזיץ עלתה שמונה מקומות בדירוג הכללי עד למקום העשירי לאחר שסיימה במקום החמישי בשיוט השלישי, ניצחה בשיוט הרביעי וסיימה במקום שביעי בשיוט החמישי. לדוידוביץ' 22 נקודות שליליות עד כה.

לי קורזיץ גולשת בהצלחה בפרת´ (איגוד השייט) (ONE)
לי קורזיץ גולשת בהצלחה בפרת´ (איגוד השייט)
 
בדגם ה-470, גידי קליגר וערן סלע סיימו את השיוט השלישי במקום התשיעי, דורגו במקום ה-11 בשיוט הרביעי ואת השיוט החמישי סימו במקום השלישי. בסך הכל ירדו השניים ארבעה מקומות למקום ה-12 הכללי עם 25 נקודות שליליות. נופר אדלמן ירדה 13 מקומות בדגם הלייזר רדיאל עד למקום 50 לאחר שסיימה את שיוטי היום במקומות 28, 22 ו-22.

מעיין דוידוביץ´ בפרת´. גם היא רשמה יום מוצלח (רפא בליליוס) (ONE)
מעיין דוידוביץ´ בפרת´. גם היא רשמה יום מוצלח (רפא בליליוס)
 

לי קורזיץ ומאמנה בנצי פינקלשטיין (איגוד השייט) (ONE)
לי קורזיץ ומאמנה בנצי פינקלשטיין (איגוד השייט)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */